SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Algemeen: https://www.uefa.com/uefachampionsleague/
* Coëfficiënten: https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2019.html
Dit is het algemene Champions League topic. 'We gaan beginnen!', in Pauw-voice.
Ik gun Kroatië wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die hebben al genoeg gewonnen, Nederland mag wel weer eens een keertje.
Ja jammerquote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik gun Kroatië wel.
PSG domineert nu trouwens.
Dat gaat niet lukken, of je moet eerst alles er weer uit slopen en een nieuwe hellingshoek erin bouwen.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als het kan alleen nog de F side iets verder doortrekken waardoor het nog dichter op het veld zit, maar dat zal wel onmogelijk zijn. Dan is het perfect, maar die hoeken dicht maken er nu wel een mooi stadion van.
Kroatië is toch al op haar retour nu? Weet niet welke grote talenten er nog in het vat zitten.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik gun Kroatië wel.
Dan zal Atalanta wel zo scoren. xDquote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik gun Kroatië wel.
Kan je dit over 10 minuten nog een keer posten?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik gun Kroatië wel.
Namen en rugnummers.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:29 schreef Bolasie het volgende:
En dat terwijl ik hier heb gelezen dat PSG dit gemakkelijk zou winnen.
Wie mogen we uitlachen?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:29 schreef Bolasie het volgende:
En dat terwijl ik hier heb gelezen dat PSG dit gemakkelijk zou winnen.
Waar is dat snooker te zien?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:30 schreef Zorro het volgende:
Zo, kom ik even kijken in de pauze van het snooker, zie ik meteen Atalanta scoren, wat een feest
quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 12:21 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Nee PSG wint dat makkelijk.
Modric, Rakitic, Perisic, Mandzukicquote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kroatië is toch al op haar retour nu? Weet niet welke grote talenten er nog in het vat zitten.
Doelpunt.
Eurosportquote:
Die ken ik allemaal niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Modric, Rakitic, Perisic, Mandzukic
Maar Brekalo, Orsic, Vlasic denk ik, on a serious note?
Is ook geen wereldtop. Nouja, Orsic schijnt het wel aardig te doen bij Zagreb en Vlasic ook bij CSKA, maar dat heb ik zelf niet mogen zien.quote:
Wat is dit voor post. Mandzukic is allang gestopt.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Modric, Rakitic, Perisic, Mandzukic
Maar Brekalo, Orsic, Vlasic denk ik, on a serious note?
Zit nu bij Rijeka zie ik, als je naast schiet ligt de bal in zee.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is ook geen wereldtop. Nouja, Orsic schijnt het wel aardig te doen bij Zagreb en Vlasic ook bij CSKA, maar dat heb ik zelf niet mogen zien.
Misschien kan Robert Muric nog een poging wagen.
Ook nog eens clubloos nu (lol)quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat is dit voor post. Mandzukic is allang gestopt.
Ik heb achter de coulissen vernomen dat Rijeka de Trenčin van Kroatië schijnt te zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit nu bij Rijeka zie ik, als je naast schiet ligt de bal in zee.
Joh, ik geef aan dat die gasten allemaal oud zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat is dit voor post. Mandzukic is allang gestopt.
TrencinGodenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb achter de coulissen vernomen dat Rijeka de Trenčin van Kroatië schijnt te zijn.
Als international wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Joh, ik geef aan dat die gasten allemaal oud zijn.
Mandzukic is toch nog niet gestopt? Alleen zonder club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |