beste man van het veld overigensquote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:44 schreef Durmada het volgende:
Verder speelt neymar best wel goed. Zonde.
Wie zet je centraal achterin. De Vrij, Van Dijk en ?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oranje dient 5-4-1 te gaan spelen.
Hoop het welquote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:45 schreef Minimunt het volgende:
Ligt het aan mij of speelt Atalanta een beetje zoals Schmidt dat wil implementeren bij PSV?
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Hallo
Stel je even voor. Altijd leuk om hier nieuwe gezichten te zien!
quote:
Nee joh, je moet met veel verdedigers gaan spelen als daar de zwakte ligt.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oranje dient 5-4-1 te gaan spelen.
Oke Mex.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie zet je centraal achterin. De Vrij, Van Dijk en ?
Het zal in elk geval de zwakke plek blijven.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit denk ik .. effe dit seizoen afwachten.
Zou Zeefuik ook niet afschrijven btw
Op links zou ik Noa Lang zetten, gelezen in het Feyenoord topic.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie zet je centraal achterin. De Vrij, Van Dijk en ?
quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Op links zou ik Noa Lang zetten, gelezen in het Feyenoord topic.
Maar Matthijs is een aantal maanden uit de running?quote:
Maar we kijken uit naar het EK.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Matthijs is een aantal maanden uit de running?
Luuk doet dit nog tenminste voor het doel.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:47 schreef 3rr0r het volgende:
zo maar de andere hoek in de rust meepakken
[ afbeelding ]
Hebben Rusland en Oekraïne 3 CL-plekken? Ik dacht ze maar 2 hadden (1. CL & 2. vCL) en dat de 3 plekken zoals we die toen hadden op dit moment aan Frankrijk en Portugal is voorbehouden. Heb de coëfficiëntenlijst nog niet bekeken.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aan de andere kant zakken landen als Rusland en Oekraïne nu ook ver weg en komt Portugal ook dichterbij (als we verlost zijn van het absolute faaljaar 17/18) dus het zou mogelijk kunnen zijn.
Moeten Feyenoord en PSV wel eens normaal gaan doen.
5-4-1 is niet perse defensief zoals je nu ook ziet met Atalanta.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, je moet met veel verdedigers gaan spelen als daar de zwakte ligt.
5-3-2quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar we kijken uit naar het EK.
moet je me niet bannenquote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:48 schreef Coco. het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=29NveHHUSjg
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
Rusland was stuivertje aan het wisselen met Portugal de laatste jaren en had soms ook drie ploegen in de CL, maar die zijn de laatste twee jaar ook minder dan Nederland.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:48 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hebben Rusland en Oekraïne 3 CL-plekken? Ik dacht ze maar 2 hadden (1. CL & 2. vCL) en dat de 3 plekken zoals we die toen hadden op dit moment aan Frankrijk en Portugal is voorbehouden. Heb de coëfficiëntenlijst nog niet bekeken.
Dat is nog wel een positief vooruitzicht als dat zo is.
Weer een zogenaamde wondertrainer die eruit gaatquote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:48 schreef Bolasie het volgende:
Nog vijfenveertig minuten tot Tuchel de zak krijgt.
Hilarisch was dat jaquote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerenveen en Willem II in de CL
PSG's streak begint onderhand ook wel treurig te worden.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weer een zogenaamde wondertrainer die eruit gaat
Als coach van PSG weet je tegenwoordig vrijwel zeker dat je binnenkort ontslagen wordt.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weer een zogenaamde wondertrainer die eruit gaat
Het hangt af van de intenties ja, hoe zou jij het dan neerzetten qua spelers? Ben wel benieuwd.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
5-4-1 is niet perse defensief zoals je nu ook ziet met Atalanta.
Buitenspelers danquote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zal in elk geval de zwakke plek blijven.
Dat Heerenveen was echt een fluke. Vonk en Nurmela waren de enige speler die acceptabel is, als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:49 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hilarisch was dat ja![]()
Leuke entertainment, de CL-hymne in de Abe Lenstra en Willem II-stadion. Maar dat geintje was funest voor de coëfficiënten. #neveragain
Promes en Bergwijn zijn nog wel acceptabel, maar zeker niet bijzonder.quote:
Van de Beek op het middenveld erbij.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
5-3-2
Hateboer en een type WIllems als wingbacks. Depay en Malen voorin, Wijnaldum De Jong en een andere leuke speler op het middenveld.
Memphis, Bergwijn, Malen, Promes kunnen daar allemaal wel prima spelen en ook veel van positie wisselen.quote:
Geen usernaam van iemand anders gebruiken een geen kanker gebruiken.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:50 schreef Minimunt het volgende:
[..]
[..]
Hoe kan ik dat weten haha..
Komt omdat iedere demente gek de Franse competitie kan winnen . Maar verder doet hij ook niks speciaals met zijn materiaal .quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
PSG's streak begint onderhand ook wel treurig te worden.
En kunnen allemaal ook wel spits spelen, wat ideaal is in een 5-3-2. Dan kunnen dat soort spelers wat vrijer spelen.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Memphis, Bergwijn, Malen, Promes kunnen daar allemaal wel prima spelen en ook veel van positie wisselen.
Blijf het jammer vinden dat Vilhenna zich niet op die positie aan de linkerflank heeft gericht. Die had imo ook best Europese subtop/middenmoot kunnen halen.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
5-3-2
Hateboer en een type WIllems als wingbacks. Depay en Malen voorin, Wijnaldum De Jong en een andere leuke speler op het middenveld.
Niet jokken, ik heb nooit 1-7 gezegd.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:41 schreef El-Stinho het volgende:
Vreemd, volgens @:Duveldrinker hoort PSG hier 1-7 voor te staan.
Sieg Heilquote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:54 schreef RamboDirk het volgende:
Obersturmführer von Basten voor de analyses vanavond.
Het Royston Drenthe-syndroom.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijf het jammer vinden dat Vilhenna zich niet op die positie aan de linkerflank heeft gericht. Die had imo ook best Europese subtop/middenmoot kunnen halen.
Nee, vorig jaar tegen United was nog pech maar het is iedere keer wel weer wat in de CL onderhand.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 21:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Komt omdat iedere demente gek de Franse competitie kan winnen . Maar verder doet hij ook niks speciaals met zijn materiaal .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |