abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194488464

(Dit is echt heel slecht :') )
  maandag 10 augustus 2020 @ 13:45:49 #2
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_194488478
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 13:45 schreef Candaasje het volgende:
[ afbeelding ]

:D
pi_194488500
quote:
[ afbeelding ]

_O-
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194488569
Ik wist dus nooit dat planten zichzelf echt vast kunnen grijpen. Dus ik ben al twee dagen gefascineerd aan het kijken hoe m'n druif om het rooster omhoog aan het klimmen is. Overal draait die zichzelf met kleine uitschietseltjes om het metaal heen. Vandaag heeft weer een andere plant de hoogte van het rek bereikt en zelf vastgepakt. Supertof.
pi_194488592
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 13:54 schreef Myraela het volgende:
Ik wist dus nooit dat planten zichzelf echt vast kunnen grijpen. Dus ik ben al twee dagen gefascineerd aan het kijken hoe m'n druif om het rooster omhoog aan het klimmen is. Overal draait die zichzelf met kleine uitschietseltjes om het metaal heen. Vandaag heeft weer een andere plant de hoogte van het rek bereikt en zelf vastgepakt. Supertof.
Super mooi! Ik zie hetzelfde met een tomatenplant bij mij in de tuin. Ik pluk die 'uitstulpsels' juist weg, zo dat hij enkel in de hoogte groeit. Krult zichzelf helemaal om een stok die ik ernaast heb gezet.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_194488609
quote:
[ afbeelding ]

_O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_194488617
Voorzichtig boskippen gehaald bij een grote AH.
Werd gek van de gillende en rondrennende kleine (4-10 jarige) k*tkinderen die niet door hun ouders werden gecorrigeerd en niet in de buurt van die ouders bleven.
Maar...wel de echte Festini perenijsjes kunnen krijgen. *O*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194488637
quote:
6s.gif Op maandag 10 augustus 2020 13:58 schreef golfer het volgende:
Maar...wel de echte Festini perenijsjes kunnen krijgen. *O*
Die zijn goed O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_194488649
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 13:57 schreef dezomervoorbij het volgende:
Super mooi! Ik zie hetzelfde met een tomatenplant bij mij in de tuin. Ik pluk die 'uitstulpsels' juist weg, zo dat hij enkel in de hoogte groeit. Krult zichzelf helemaal om een stok die ik ernaast heb gezet.
Bedoel je wat in de oksels van de tomaten zit? Want dat zijn volgens mij echt nieuwe takjes, die je inderdaad het best weg kunt halen zodat er meer energie naar de tomaten kan. Ik bedoel echt kleine uitschiet-dingetjes waarmee die zichzelf alleen vastgrijpt. Deze druif heeft helemaal zelf z'n weg naar het rooster gevonden, wij hebben hem niet vastgebonden.

pi_194488675
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 14:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

Bedoel je wat in de oksels van de tomaten zit? Want dat zijn volgens mij echt nieuwe takjes, die je inderdaad het best weg kunt halen zodat er meer energie naar de tomaten kan. Ik bedoel echt kleine uitschiet-dingetjes waarmee die zichzelf alleen vastgrijpt. Deze druif heeft helemaal zelf z'n weg naar het rooster gevonden, wij hebben hem niet vastgebonden.

[ afbeelding ]
Ja dat bedoel ik inderdaad.

Leuk hoor! Die gaat zich vastklampen aan je hele hek. Laat die druiven maar komen dan!
pi_194488709
Ja, echt benieuwd hoe ver die nog gaat komen dit jaar. :D Van de 5 druivenplanten, hebben er vier het rooster bereikt nu. Volgend jaar is het hopelijk allemaal alweer wat groener. O+
  Official ESF Kreviewer maandag 10 augustus 2020 @ 14:10:17 #12
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194488767
Heb 1 vrij oude druif. Die geeft nu hij wat liefde krijgt twee emmers druiven. Best lekker wel.
pi_194488803
Dit jaar alleen nog maar aardbeien uit de tuin gegeten, die vielen wat tegen. En twee gele frambozen, die zijn wel erg lekker. En die groeit ook als een malle, dus hopelijk volgend jaar veel meer.
pi_194488826
Ik heb ook wel veel zwarte bessen hangen, maar die zijn rauw niet lekker. Misschien eens opzoeken of ik er iets van kan maken zonder een shitload suiker toe te voegen.
pi_194488851
Ben ik trouwens de enige die door het nummertje in de TT de hele tijd denkt dat er nieuwe berichten zijn? Ik zie dat in m'n tabje staan en ben elke keer weer in de war.
  maandag 10 augustus 2020 @ 14:17:14 #16
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_194488863
quote:
9s.gif Op maandag 10 augustus 2020 14:16 schreef Myraela het volgende:
Ben ik trouwens de enige die door het nummertje in de TT de hele tijd denkt dat er nieuwe berichten zijn? Ik zie dat in m'n tabje staan en ben elke keer weer in de war.
Nee :P
pi_194488880
We hebben een pompoenbloem in de pot hier. Benieuwd of we weer een (mini)pompoentje krijgen O+

Wel lief zo, die 'armpjes' Muryaela!
  maandag 10 augustus 2020 @ 14:22:06 #18
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194488933
quote:
Idem. -O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194489029
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 14:03 schreef dezomervoorbij het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik inderdaad.

Dan is het geen tomaat wat je hebt want die doen dat niet ;) Komkommer, pompoen, diverse peulvruchten wel. En volgens mij aubergine ook maar ik heb geen zin om er naar toe te lopen ter verificatie.

Over eten. Na een moeizaam overleg hebben we bedacht dat we vanavond een kleine BBQ doen met wat restjes. Dan grillen we ook de groenten voor de couscous salade van morgen.
Spoilers!
  maandag 10 augustus 2020 @ 14:34:02 #20
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194489102
Sommige tomatenrassen kunnen, met name daar waar volgroeide stengels de grond raken, wel degelijk een vorm van "uitstulpsels" vormen, rudimentaire middelen om zich vast te zetten.

Zie et een beetje uit als de uitstulpsels aan klimop. Naar ik begreep met dezelfde functionaliteit als de wortels van de plant.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194489148
quote:
Nee, begin er langzaam aan te wennen, maar niet handig
We have far more in common than that which devides us..
pi_194489173
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 14:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dan is het geen tomaat wat je hebt want die doen dat niet ;) Komkommer, pompoen, diverse peulvruchten wel. En volgens mij aubergine ook maar ik heb geen zin om er naar toe te lopen ter verificatie.

Over eten. Na een moeizaam overleg hebben we bedacht dat we vanavond een kleine BBQ doen met wat restjes. Dan grillen we ook de groenten voor de couscous salade van morgen.
Mijnes niet.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194489176
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 14:34 schreef fietsie het volgende:
Sommige tomatenrassen kunnen, met name daar waar volgroeide stengels de grond raken, wel degelijk een vorm van "uitstulpsels" vormen, rudimentaire middelen om zich vast te zetten.

Zie et een beetje uit als de uitstulpsels aan klimop. Naar ik begreep met dezelfde functionaliteit als de wortels van de plant.
Nooit gezien of iets over gelezen :o Ik weet wel dat ze bovengrondse wortels maken.
Spoilers!
pi_194489221
Ik heb opzich wel zin in BBQ, maar niet in het schoonmaken van het rooster (ik ga het nooit leren denk ik :'( ) en ik heb niet echt coole dingen voor op de BBQ.
pi_194489251
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2020 14:43 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb opzich wel zin in BBQ, maar niet in het schoonmaken van het rooster (ik ga het nooit leren denk ik :'( ) en ik heb niet echt coole dingen voor op de BBQ.
Dat stelt echt niks voor. Als je nu direct nadat je klaar bent het rooster even afborstelt met een staalborstel dan is het klaar. Wanneer je dan weer gaat barbecuen doe je dit opnieuw en veeg je daarna met een beetje (olijf)olie en een keukenrol papiertje even over het rooster en klaar!

Zie soms sommige mensen met shit als dasty,etc zo'n rooster poetsen. Nergens voor nodig.
  maandag 10 augustus 2020 @ 14:45:37 #26
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194489252
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 14:40 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nooit gezien of iets over gelezen :o Ik weet wel dat ze bovengrondse wortels maken.
Uiteindelijk is het een soort liaanvormende oerwoudplant..
  maandag 10 augustus 2020 @ 14:46:09 #27
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194489256
quote:
Heet genoeg opstoken en dan t deksel er even op, borsteltje erover en klaar?
pi_194489271
quote:
Wij hebben wat groente en kipsaté. Plus grillkaas voor mij en voor J een karbonade ofzo. Stukje stokbrood uit de vriezer en er is nog een bak aardappelsalade. Het is voedsel. Prima.
Spoilers!
pi_194489275
Dat vind ik wel echt een voordeel van mijn voor de rest erg onhandige (maar mooie O+) barbecue. Het rooster is geen vast rooster, maar zijn gewoon verschillende buisjes die je op z'n plaats legt. Daardoor echt supermakkelijk schoon te krijgen.
pi_194489294
Ik weet niet waarom, maar ik heb onbedwingbaar veel zin om de zolder op te ruimen. Dus dat ga ik maar even doen. Vorige week de hele eerste verdieping al gedaan. Ik weet niet waar dit vandaan komt, maar misschien krijg ik ooit gewoon het hele huis op orde. Wie had dat ooit gedacht.
  maandag 10 augustus 2020 @ 14:50:08 #31
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194489302
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 14:49 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik heb onbedwingbaar veel zin om de zolder op te ruimen. Dus dat ga ik maar even doen. Vorige week de hele eerste verdieping al gedaan. Ik weet niet waar dit vandaan komt, maar misschien krijg ik ooit gewoon het hele huis op orde. Wie had dat ooit gedacht.
PMS duurt wel erg lang bij jou. :')
Poef.....gone! ©golfer
pi_194489310
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 14:47 schreef Myraela het volgende:
Dat vind ik wel echt een voordeel van mijn voor de rest erg onhandige (maar mooie O+) barbecue. Het rooster is geen vast rooster, maar zijn gewoon verschillende buisjes die je op z'n plaats legt. Daardoor echt supermakkelijk schoon te krijgen.
Was je pizza goed gelukt? Ik las dat hij de vorige keer erg naar rook smaakte. Dat is deels te voorkomen door anders op te stoken of hem langer te laten roken. Wanneer hij klaar is kan je zien aan de kleur van de rook.
Spoilers!
  maandag 10 augustus 2020 @ 14:51:43 #33
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194489319
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 14:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Was je pizza goed gelukt? Ik las dat hij de vorige keer erg naar rook smaakte. Dat is deels te voorkomen door anders op te stoken of hem langer te laten roken. Wanneer hij klaar is kan je zien aan de kleur van de rook.
Rook?
pi_194489462
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 14:51 schreef fietsie het volgende:

[..]

Rook?
Komt er geen rook uit dat ding?
Spoilers!
pi_194489467
quote:
11s.gif Op maandag 10 augustus 2020 14:50 schreef golfer het volgende:

[..]

PMS duurt wel erg lang bij jou. :')
Niets ‘pre’ aan. Gewoon sliertjes en bonkjes hier.
  maandag 10 augustus 2020 @ 15:05:55 #36
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194489473
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Komt er geen rook uit dat ding?
Ik heb alleen rook de eerste 4 a 5 minuten, en daarna helemaal niet meer.
Vast welk rookgassen, maar die zijn kleurloos.

En ook tijdens en na het bakken helemaal niets.
pi_194489475
Ik wil nog eens watermeloen grillen op de BBQ. Dat schijnt erg lekker te zijn. :)
Moet ik alleen wel weer even watermeloen halen en niet onbelangrijk; de BBQ zoeken. We hadden er ooit een, zo'n klein potkacheltje. Stond bij de blokker te koop als 'reis BBQ'. Het ding was van gietijzer en woog 20 kg :') . Geen idee of ie nog ergens in de berging staat eigenlijk.
pi_194489477
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 14:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

We hebben hem nu inderdaad langer laten roken. Geen laat meer van rooksmaak. Wel van saaie toppings. En we moeten de pizza’s halverwege een keer draaien omdat de vlammen vooral achterin omhoog komen.
pi_194489481
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:05 schreef Myraela het volgende:

[..]

Niets ‘pre’ aan. Gewoon sliertjes en bonkjes hier.
En dan heb je energie om de zolder op te ruimen? :o
  maandag 10 augustus 2020 @ 15:07:53 #40
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194489497
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:06 schreef Myraela het volgende:

[..]

We hebben hem nu inderdaad langer laten roken. Geen laat meer van rooksmaak. Wel van saaie toppings. En we moeten de pizza’s halverwege een keer draaien omdat de vlammen vooral achterin omhoog komen.
Welke temperatuur bereik je in de oven, en op de vloer?
pi_194489503
Ik ben het er trouwens mee eens dat die topictitel irritant is :')
Misschien #3 een beter idee? Modjes? O-)
pi_194489507
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 14:45 schreef dezomervoorbij het volgende:

[..]

Dat stelt echt niks voor. Als je nu direct nadat je klaar bent het rooster even afborstelt met een staalborstel dan is het klaar. Wanneer je dan weer gaat barbecuen doe je dit opnieuw en veeg je daarna met een beetje (olijf)olie en een keukenrol papiertje even over het rooster en klaar!

Zie soms sommige mensen met shit als dasty,etc zo'n rooster poetsen. Nergens voor nodig.
Daar zit m het probleem. :7
pi_194489520
quote:
7s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:08 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben het er trouwens mee eens dat die topictitel irritant is :')
Misschien #3 een beter idee? Modjes? O-)
Ik zie het probleem niet.
  maandag 10 augustus 2020 @ 15:10:30 #44
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194489526
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]

*O*
pi_194489530
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Herkenbaar wel ja.

(kijkt naar de afwas en naar de berg aantekeningen die ik gewoon direct na het college even had moeten uitwerken niet nu nog moet proberen te ordenen :') )
pi_194489536
quote:

[..]

Hahaha! Ja oke, dat snap ik wel.
Als je niet ramvol zit na een barbecue was het geen goede barbecue :P
pi_194489538
Was even buiten. Biet geoogst, de tomaat geoogst. De paprika geoogst. De paprika is overigens 1 bij 1 cm. :7 :')

Dora lag in de zon en het zweet liep me in straaltjes van het hoofd, dus we zijn weer binnen.
pi_194489541
quote:

[..]

Hier ook nergens last van.

Ja, van kittens die mijn blote benen als klimpaal zien :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 10 augustus 2020 @ 15:11:34 #49
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194489542
Daarom stook ik gewoon mn BBQ met deksel erop ff naar de 300, en dan deksel eraf, borstel erover en bakken maar.
pi_194489544
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:11 schreef dezomervoorbij het volgende:

[..]

Hahaha! Ja oke, dat snap ik wel.
Als je niet ramvol zit na een barbecue was het geen goede barbecue :P
Meestal maakt de hoeveelheid wijn of bier dat ik heel weinig zin heb in schoonmaken. :')
pi_194489550
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Meestal maakt de hoeveelheid wijn of bier dat ik heel weinig zin heb in schoonmaken. :')
Oh dan zou ik gewoon thuisbezorgd.nl checken ;)
pi_194489554
quote:

[..]

heb je gras? rooster na het barbecuen in het gras leggen, volgende ochtend is het even borstelen en klaar....
pi_194489570
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:12 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

heb je gras? rooster na het barbecuen in het gras leggen, volgende ochtend is het even borstelen en klaar....
Dat heb ik een keer geprobeerd, toen zat het probleem in het dikgedrukte, wat mogelijk ook aan de hoeveelheid wijn of bier lag. Of gewoon luie onverschilligheid.

Anyway, na 3 weken heb je roest die er niet meer af gaat.

In deze tuin ook niet meer echt gras. Daar heeft Dora wel voor gezorgd. :Y
pi_194489582
Ik vind jullie tips wel lief hoor, maar ik moet gewoon wat aan die 'joah ik doe t rooster morgen wel'-instelling doen.

Of gewoon even kijken of ik er mee wegkom om m flink op te stoken en dan te borstelen, want ik heb wel zo een borstel.
pi_194489593
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:15 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind jullie tips wel lief hoor, maar ik moet gewoon wat aan die 'joah ik doe t rooster morgen wel'-instelling doen.

Of gewoon even kijken of ik er mee wegkom om m flink op te stoken en dan te borstelen, want ik heb wel zo een borstel.
Elke pro doet het op die manier.
Het is ook echt kutwerk als je dat hele rooster moet boenen.

Opstoken, borstelen, even met een keukenpapiertje met olijfolie erover. klaar!
pi_194489594
Hm... zo toch maar even iets grondiger opruimen en stofzuigen. Ze komen morgen van Lenova langs om m'n laptop na te kijken. ik weet niet wat voor indruk het geeft als het hier in huis enerzijds een stal en anderzijds een strand is :')
  maandag 10 augustus 2020 @ 15:16:46 #57
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194489599
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:15 schreef Lonaa het volgende:

Anders uit de 1,- bak van de bouwmarkt zo'n staalborsteltje voor op de boormachine kopen en F. lief aankijken.
pi_194489604
quote:
7s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:16 schreef Candaasje het volgende:
Hm... zo toch maar even iets grondiger opruimen en stofzuigen. Ze komen morgen van Lenova langs om m'n laptop na te kijken. ik weet niet wat voor indruk het geeft als het hier in huis enerzijds een stal en anderzijds een strand is I:')
Je moet wel uitkijken dat ze je niet proberen te overtuigen
pi_194489605

8-)
  maandag 10 augustus 2020 @ 15:17:52 #60
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194489615
Mooi paprikaatje.
  maandag 10 augustus 2020 @ 15:18:21 #61
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194489620
AH de wasmachine is klaar. Toch handig, zo'n app.

39km verderop staat nu een was te broeien.
pi_194489635
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:17 schreef fietsie het volgende:
Mooi paprikaatje.
Jawel he? :D
pi_194489642
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:17 schreef dezomervoorbij het volgende:

[..]

Je moet wel uitkijken dat ze je niet proberen te overtuigen
Dat probeerde degene aan de lijn vorige week al, maar ik heb weerwoord gegeven. 8-)
En het is mooi dat ze morgen komen, want dan is mijn vriend thuis aan het werk. Hij is wat minder toegeeflijk dan ik.
pi_194489645
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:17 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]

8-)
Die paprika is cute O+
pi_194489657
quote:
7s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:19 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dat probeerde degene aan de lijn vorige week al, maar ik heb weerwoord gegeven. 8-)
En het is mooi dat ze morgen komen, want dan is mijn vriend thuis aan het werk. Hij is wat minder toegeeflijk dan ik.
Lenova getuige
  maandag 10 augustus 2020 @ 15:21:18 #66
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194489658
quote:

Je wilt het niet zien, of wil niet wat users die er mogelijk wel last van hebben ten dienste zijn?
Poef.....gone! ©golfer
pi_194489661
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:07 schreef fietsie het volgende:

[..]

Welke temperatuur bereik je in de oven, en op de vloer?
Steen weet ik niet, oven rond de 300 graden.
pi_194489665
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:21 schreef dezomervoorbij het volgende:

[..]

Lenova getuige
Ow fuck :')
pi_194489670
quote:
7s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:20 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Die paprika is cute O+
Aan de plant zit er nog 1 die is een slagje groter (als in 2 bij 2 cm ofzo) en een langwerpige.

:')
pi_194489675
@Cat-astrophe, ik ben twee keer in Salzburg geweest. Als kind was ik Mozartfan (jawel, als 8-jarige was mijn lievelingsfilm Amadeus :') ), dus moesten we daar een keer heen. Als student ook eens geweest. Ik was nu van plan om niet al te veel dingen te bezoeken, maar rondlopen moet wel kunnen denk ik. Eind van de week wordt het koeler, dus we gaan dan wel.

Ook op 1500 meter was het warm, desondanks toch 3 uur gewandeld. :% Zometeen maar eens kijken of we het zwembad in kunnen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 10 augustus 2020 @ 15:23:52 #71
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194489695
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:19 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Jawel he? :D
Het is net of alleen de binnenkant van de paprika tot ontwikkeling is gekomen.
pi_194489710
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:23 schreef fietsie het volgende:

[..]

Het is net of alleen de binnenkant van de paprika tot ontwikkeling is gekomen.
Ik heb er ook niet heel goed voor gezorgd. :@ Hij zal vast te weinig water en voeding gehad hebben. :')
pi_194489745
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb er ook niet heel goed voor gezorgd. :@ Hij zal vast te weinig water en voeding gehad hebben. :')
Snackpaprika ^O^
Spoilers!
pi_194489749
De planten die ik het meest verwaarloos doen het vaak het beste :@
pi_194489758
TT is gewijzigd hoor. Stel autisten.
Spoilers!
  maandag 10 augustus 2020 @ 15:29:39 #76
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194489764
Ik moet binnenkort gaan besluiten of ik de kas ga herstellen door hem opnieuw waterpas te zetten (hele klus waarbij ik ook nog op zoek moet naar geschikt staal, of er afscheid van neem.

Nu het zomer is en de grond in de kas droog is is het herstellen van de fundering makkelijker dan wanneer de grond weer vochtiger is.
pi_194489765
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vermoed dat ik eerder in het ADD spectrum val dan autisme, maar toch bedankt :*
  maandag 10 augustus 2020 @ 15:30:17 #78
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194489772
quote:
Zou je hem weer terug willen wijzigen? Ik vind dit wel heel verwarrend met zo'n hekje ervoor.
pi_194489776
Ik sta verjaardagmenu voor liefste te bereiden. Hier zijn de aardappeltje nog niet gekeerd, in het echt zojuist wel.

Beetje warm wel, dus euh minimaal gekleed achter het fornuis :D.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_194489785
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:27 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Snackpaprika ^O^
FOR ANTS
pi_194489794
quote:
6s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:30 schreef sigme het volgende:

Ik krijg daar altijd spijt van. Iets met opspattend vet enzo. ;(
  maandag 10 augustus 2020 @ 15:31:50 #82
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194489796
quote:

Pics or... *)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194489802
quote:
11s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:31 schreef golfer het volgende:

Kijk je uit voor tasjesdieven bij jou? Las ik net
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 10 augustus 2020 @ 15:33:33 #84
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194489816
quote:

En jij slaagt daarin zonder brandplekken her ende der?
pi_194489818
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 14:45 schreef dezomervoorbij het volgende:

[..]

Staalborstel mag niet op ons rooster.

Dasty werkt goed :Y
pi_194489827
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Staalborstel mag niet op ons rooster.

Dasty werkt goed :Y
Waarom zou je met die chemische troep iets willen schoonmaken waar je later weer eten op gaat leggen?
pi_194489841

Dora vond vandaag -opnieuw- de beste stok van de wereld.

En maar heen en weer rollen. :') Soms lanceert ze zichzelf ook al liggend door dat worstenlijf te wriemelen en dan af te zetten ofzo. Ligt ze ineens 180 graden gedraaid in de lengte en een stukje verderop. :?

Oortjes O+
pi_194489856
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:35 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]

Dora vond vandaag -opnieuw- de beste stok van de wereld.

En maar heen en weer rollen. :') Soms lanceert ze zichzelf ook al liggend door dat worstenlijf te wriemelen en dan af te zetten ofzo. Ligt ze ineens 180 graden gedraaid in de lengte en een stukje verderop. :?

[ afbeelding ]
Oortjes O+
Hotdog O+
  maandag 10 augustus 2020 @ 15:36:49 #89
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194489858
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:32 schreef FutureFairytale het volgende:

Kijk je uit voor tasjesdieven bij jou? Las ik net
Dan is het dus maar goed dat ik mijn handtasje vandaag thuis heb gelaten. :+
Poef.....gone! ©golfer
pi_194489874
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:34 schreef dezomervoorbij het volgende:

[..]

Waarom zou je met die chemische troep iets willen schoonmaken waar je later weer eten op gaat leggen?
Je moet het er wel afspoelen he ;)
pi_194489878
quote:
11s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:31 schreef golfer het volgende:

[..]

Pics or... *)
pi_194489882
quote:
Ik had een schaarser geklede visual.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194489883
quote:
7s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:36 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Hotdog O+
Disclaimer: dit was vanochtend om half 11, niet nu.
pi_194489891
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ook.
pi_194489897
quote:
Zal best smaken...als het lievelingskostje is.
Alleen...je hebt toch wél een schortje voor? voor au hete spetters...
Of kun jij aarpels bakken zonder vetspetten?
Leer het mij, please.

@Loona...wat een leuke mini paprika.
De biet hoort toch lang gekookt? Of eet je het rauw en dun gesneden?
Gister rode ui dungesneden en gemarineerd (lang) in suiker, snuf zout en limoensap 👍🏼
  maandag 10 augustus 2020 @ 15:39:03 #96
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194489898
quote:

[..]

Dit. Sigme lijkt me toch meer een persoon van uitersten.
  Moderator maandag 10 augustus 2020 @ 15:39:19 #97
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194489901
quote:
Als je elke dag bbqt volstaat even met een staalborstel wel.
Inmiddels rijden we al weer in België, maar de afgelopen drie dagen hebben we dus de BBQ aan gehad.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_194489915
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:38 schreef AnneX het volgende:

[..]

Zal best smaken...als het lievelingskostje is.
Alleen...je hebt toch wél een schortje voor? voor au hete spetters...
Of kun jij aarpels bakken zonder vetspetten?
Leer het mij, please.

@:Loona...wat een leuke mini paprika.
De biet hoort toch lang gekookt? Of eet je het rauw en dun gesneden?
Gister rode ui dungesneden en gemarineerd (lang) in suiker, snuf zout en limoensap 👍🏼
Ik kook nooit bieten. Ik pof ze soms in de oven. Maar ik wil nu de oven niet aan dus ik doe hier morgen iets mee wat rauw kan.
pi_194489923
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik kook nooit bieten. Ik pof ze soms in de oven. Maar ik wil nu de oven niet aan dus ik doe hier morgen iets mee wat rauw kan.
Lekker tieten salade van maken. Heerlijk!
pi_194489924
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:38 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Disclaimer: dit was vanochtend om half 11, niet nu.
Oh....... *bergt bivakmuts, zonnebril, handschoenen, kniptang en verborgen camera weer op en belt sanctuary weer af* :{ Daar gaat m'n goede daad van vandaag.
  maandag 10 augustus 2020 @ 15:42:25 #101
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194489931
quote:

Idem. -O-
Poef.....gone! ©golfer
pi_194489934
quote:
Ik vind dit verwarrend.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194489937
quote:

[..]

quote:

[..]

Had ik toevallig niet zo dicht onder handbereik als deze :)

En vidn dit best een mooi plaatje ook :)
pi_194489943
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:34 schreef dezomervoorbij het volgende:

[..]

Jij wast je borden met alleen kokend water?
pi_194489945
quote:
7s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:42 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh....... *bergt bivakmuts, zonnebril, handschoenen, kniptang en verborgen camera weer op en belt sanctuary weer af* :{ Daar gaat m'n goede daad van vandaag.
Ja sorry ;(
Je kunt best nog wel goede daad verrichten aangaande dierenleed in deze wijk hoor.
Ik wil ze de kost niet geven, de mensen die gewoon nu hun hond uitlaten. :X
  maandag 10 augustus 2020 @ 15:44:50 #106
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194489963
Ik maakte ooit bietenterrine voor kerst. Met mosterd en gekookte biets.

Nu door deze hele discussie over blote bietjes krijg ik daar weer trek in; ik weet niet of gepoft in de oven dan een succes zal zijn.
pi_194489978
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja sorry ;(
Je kunt best nog wel goede daad verrichten aangaande dierenleed in deze wijk hoor.
Ik wil ze de kost niet geven, de mensen die gewoon nu hun hond uitlaten. :X
Hier zijn vooral goede baasjes.
Gisterochtend (zondag) normaal letterlijk geen hond op straat tussen 7 en 8. Nu heb ik er minstens vijf gespot. Inclusief bazen ^O^

En ik werd gespot door een politiewagen die toch even heel langzaam ging rijden toen ze mij met draaiende motor zagen staan in de woonwijk. Maar ik werd blijkbaar goedgekeurd.
pi_194489983
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:30 schreef fietsie het volgende:

[..]

Zou je hem weer terug willen wijzigen? Ik vind dit wel heel verwarrend met zo'n hekje ervoor.
Nee :6
Spoilers!
pi_194489985
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Jij wast je borden met alleen kokend water?
Staalborstel
pi_194489998
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:46 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Staalborstel
Krijg je mooi reliëfjes van in het glazuur ^O^
Voor eten met éxtra smaak :+
pi_194490014
Had ik al gemeld dat er chocoladetoetjes en roomtruffels (en nog meer boodschappen) van Crisp onderweg zijn *O*
  maandag 10 augustus 2020 @ 15:48:51 #112
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194490026
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nee :6
Maar nu klopt de reeks niet meer..
pi_194490034
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Hier zijn vooral goede baasjes.
Gisterochtend (zondag) normaal letterlijk geen hond op straat tussen 7 en 8. Nu heb ik er minstens vijf gespot. Inclusief bazen ^O^

En ik werd gespot door een politiewagen die toch even heel langzaam ging rijden toen ze mij met draaiende motor zagen staan in de woonwijk. Maar ik werd blijkbaar goedgekeurd.
Ik vond mezelf al laat vandaag. Wandeling begonnen om 10:30 want eerst sporten, even langs Dex, daar wat gespeeld met water in de schaduw en toen naar huis (in de schaduw) om kwart voor 12/12 uur. En ik wilde toen al iedereen vertellen dat we echt alleen maar even snel naar huis liepen. :@ :')
  maandag 10 augustus 2020 @ 15:49:24 #114
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_194490035
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:17 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]

8-)
Hoi.
Is dat een Chioggia biet? Dit is awesome en makkelijk:
https://www.iamcookingwit(...)appel-en-geitenkaas/

Kan trouwens ook gewoon met rode bietjes hoor.

:W Culsc
pi_194490036
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:48 schreef fietsie het volgende:

[..]

Word jij daar ook al zo onrustig van ;(
pi_194490044
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:49 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Hoi.
Is dat een Chioggia biet? Dit is awesome en makkelijk:
https://www.iamcookingwit(...)appel-en-geitenkaas/

Kan trouwens ook gewoon met rode bietjes hoor.

:W Culsc
Ja, zo 1. En dit klinkt lekker :9
pi_194490045
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik vond mezelf al laat vandaag. Wandeling begonnen om 10:30 want eerst sporten, even langs Dex, daar wat gespeeld met water in de schaduw en toen naar huis (in de schaduw) om kwart voor 12/12 uur. En ik wilde toen al iedereen vertellen dat we echt alleen maar even snel naar huis liepen. :@ :')
En intussen liggen de katten hier in de tuin te grillen :') Enige concessie is dat ze de tegels in de schaduw opzoeken. Net nadat de zon daar weg is :')
pi_194490048
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:48 schreef fietsie het volgende:

[..]

Die klopte na het eerste deel al niet.
Spoilers!
pi_194490051
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Krijg je mooi reliëfjes van in het glazuur ^O^
Voor eten met éxtra smaak :+
Daarom met olijfolie na poetsen.
pi_194490058
Mensen, ik ben helemaal om. Ik snapte dat gehang in zo'n zwembadje nooit zo. Maar ik heb het licht gezien.
Spoilers!
pi_194490059
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:51 schreef dezomervoorbij het volgende:

[..]

Daarom met olijfolie na poetsen.
Ik blijf toch liever bij water en afwasmiddel voor mijn borden, thanks.
pi_194490061
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:50 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En intussen liggen de katten hier in de tuin te grillen :') Enige concessie is dat ze de tegels in de schaduw opzoeken. Net nadat de zon daar weg is :')
Ja, ik zit me dus helemaal opgelaten te voelen omdat ik 3 minuten naar huis moet lopen met de hond om 12 uur.

Dit was uurtje geleden toen ik even de tomaten opnieuw ging opbinden:
  maandag 10 augustus 2020 @ 15:52:54 #123
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194490070
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, ik ben helemaal om. Ik snapte dat gehang in zo'n zwembadje nooit zo. Maar ik heb het licht gezien.
Doorzichtige zijkanten? :P
pi_194490072
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, ik zit me dus helemaal opgelaten te voelen omdat ik 3 minuten naar huis moet lopen met de hond om 12 uur.

[ afbeelding ]
:|W
pi_194490073
quote:
10s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik blijf toch liever bij water en afwasmiddel voor mijn borden, thanks.
Haha! Ik had het over het bbq rooster uiteraard :P
pi_194490088
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:53 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

:|W
Ja, maar echt.

'WAT DENK JE DAT JE AAN HET DOEN BENT, NAAR BINNEN JIJ!'
pi_194490090
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:52 schreef fietsie het volgende:

[..]

Doorzichtige zijkanten? :P
Sjezus wat ben je lollig vandaag :D

Ik typte laatst ergens dat niemand meer het woord 'lollig' gebruikt. Sindsdien gebruik ik het bijna dagelijks.
Spoilers!
pi_194490118
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Sjezus wat ben je lollig vandaag :D

Ik typte laatst ergens dat niemand meer het woord 'lollig' gebruikt. Sindsdien gebruik ik het bijna dagelijks.
Wat lollig.
pi_194490143
Spoilers!
pi_194490193
Sorry.
pi_194490227
Zweet gutste van m'n lichaam bij het opruimen van de zolder, maar het is wel weer wat netter. Nu moet m'n vriend nog wat dingen uitzoeken.

Tevens: wat is gutsen een lekker woord.
  maandag 10 augustus 2020 @ 16:08:26 #132
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194490245
B:)B
pi_194490251
Ga vanavond even lekker wat kippenvleugeltjes maken op de BBQ om als snack te eten tijdens een potje voetbal op tv vanavond.

Nu wil ik zelf ook wel eens BBQ saus maken. Nog nooit gedaan!
Zie 1000000 recepten hiervoor op internet. Mensen hier die dit vaker hebben gedaan?
  maandag 10 augustus 2020 @ 16:10:32 #134
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194490270
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:08 schreef dezomervoorbij het volgende:
Ga vanavond even lekker wat kippenvleugeltjes maken op de BBQ om als snack te eten tijdens een potje voetbal op tv vanavond.

Zie 1000000 recepten hiervoor op internet. Mensen hier die dit vaker hebben gedaan?
Ik heb er een recept + verslag van gepost in het BBQ verslag van de BBQ Cul meet.

Ik had m losjes gebaseerd op een recept van de BBQ Pit Boys

Heb niet zo 1-2-3 een directe URL bij de hand.
pi_194490337
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Hier ook 2 die met 30+ graden graag OP ELKAAR liggen. Lekker in een benauwd hoekje achter het gordijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de COAX kabel was zo te zien heel wat lekkerder dan de watermeloen :')
(Die kabel is niet meer aangesloten, geen zorgen. Daar was ik 7 jaar terug na 1 konijn in huis al klaar mee)

(Verder zien jullie een berg kleedjes/zand en dat moet ik dus nog even opruimen. In elk geval genoeg achter het gordijn wegmoffelen dat visite het niet ziet :+
pi_194490346
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Jij hebt toch een hond die in dit soort temperaturen geboren is. Die denkt nu “eindelijk...mag het altijd zo blijven”
pi_194490351
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2020 15:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, maar echt.

'WAT DENK JE DAT JE AAN HET DOEN BENT, NAAR BINNEN JIJ!'
HonT komt toch van een warm eiland 😎
pi_194490369
Mijn katten liggen de hele dag met de pootjes wijd in de lucht, maar voor de rest lijken ze er niet zoveel last van te hebben. Behalve dan dat ik de hele tijd als ze ergens anders gaan liggen meeloop om weer een bakje water naast hun neus te zetten
pi_194490374
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Jij hebt toch een hond die in dit soort temperaturen geboren is. Die denkt nu “eindelijk...mag het altijd zo blijven”
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:16 schreef AnneX het volgende:

[..]

HonT komt toch van een warm eiland 😎

Fair enough.
pi_194490375
quote:
Je rooster insmeren met groene zeep. Een vuilniszak er overheen trekken. Bakje met ammoniak er inzetten. Zak dicht knopen. 24 uur later veeg je het meeste zo van het rek af. En de rest haal je er met een schuurspons zonder moeite er vanaf.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_194490380
Poes en poes liggen hier ook heel veel. Languit. Alsof ze vloeibaar zijn.
pi_194490384
@Kaatje 🤪
pi_194490404
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:18 schreef Lonaa het volgende:
Poes en poes liggen hier ook heel veel. Languit. Alsof ze vloeibaar zijn.
https://nos.nl/op3/artike(...)is-dan-je-denkt.html

(Had ik dat niet ooit al eens gedeeld? Nouja, soit)
pi_194490411
quote:
7s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:15 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Hier ook 2 die met 30+ graden graag OP ELKAAR liggen. Lekker in een benauwd hoekje achter het gordijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Die kabel is niet meer aangesloten, geen zorgen. Daar was ik 7 jaar terug na 1 konijn in huis al klaar mee)

(Verder zien jullie een berg kleedjes/zand en dat moet ik dus nog even opruimen. In elk geval genoeg achter het gordijn wegmoffelen dat visite het niet ziet :+
Ik wilde al gaan steigeren over die aangevreten COAX kabels. :7
pi_194490415
Schaarser dan de mooie dame van @Uhmmpie. Maar ik bespat mezelf niet met heet vet hoor. Een enkel spatje misschien, maar ik ben tamelijk spatbestendig.

Toetje werd eigengemaakt bananenijs, zoals geleerd hier uit de culsc :Y)
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 10 augustus 2020 @ 16:21:21 #146
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194490432
Mooi, ik ga inpakken en de auto opzoeken.
  maandag 10 augustus 2020 @ 16:21:57 #147
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194490440
quote:
7s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:19 schreef Candaasje het volgende:

Poef.....gone! ©golfer
pi_194490442
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:17 schreef Tally het volgende:

Je rooster insmeren met groene zeep. Een vuilniszak er overheen trekken. Bakje met ammoniak er inzetten. Zak dicht knopen. 24 uur later veeg je het meeste zo van het rek af. En de rest haal je er met een schuurspons zonder moeite er vanaf.
Oh, zo doe ik de oven! Werkt als een tierelier.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194490447
Zo lag ze vanochtend (En nu ook zo in de huiskamer)

pi_194490449
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, zo doe ik de oven! Werkt als een tierelier.
Zo doe ik de oven, de bak van de airfryer en ook de rekken van mn bbq. :P
pi_194490474
quote:
7s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:19 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D Ik kende m nog niet.
pi_194490520
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:08 schreef dezomervoorbij het volgende:

Ik. Het hangt er van af wat je smaak is. Met barbecuesaus kan je alle kanten op. Zuur, zoet, fruitig. Kies een recept dat je aantrekkelijk lijkt, maak dat en pas de smaak op het laatst aan door nog wat van één of meer van je ingrediënten toe te voegen.

Deze is bijvoorbeeld lekker.
Spoilers!
pi_194490523
F. is onderweg naar huis met verlengbuis voor de airco zodat ie in de woonkamer kan en het misschien iets minder heel-erg-kut kan zijn in de woonkamer *O*
pi_194490543
quote:

[..]

SPOILER

Het is wel een leuk stel zo O+

#Team aangeknaagdekabels
pi_194490558
Ik had m'n lief ook nog meegenomen op een verrassingstripje, heel eng, naar de plaats waar z'n werk ook zit dus hij zat in de rats dat ik iets vreselijks bedacht had :D. Maar we zijn bij een speciaalzaak langsgeweest en hebben een wildcamera uitgezocht. Misschien krijgen we nu ooit onze bever te zien..

pi_194490562
Iemand een idee wat ik met bevroren vruchten kan behalve een smoothie of wegpleuren?
pi_194490567
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:31 schreef Tally het volgende:
Iemand een idee wat ik met bevroren vruchten kan behalve een smoothie of wegpleuren?
Welke vruchten?
pi_194490573
quote:
Laten ontdooien en in een salade verwerken?
pi_194490580
quote:
Warme saus voor over ijs maken?
pi_194490584
quote:

Ligt een beetje aan de vruchten. Maar saus of jam.
pi_194490586
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:17 schreef Myraela het volgende:
Mijn katten liggen de hele dag met de pootjes wijd in de lucht, maar voor de rest lijken ze er niet zoveel last van te hebben. Behalve dan dat ik de hele tijd als ze ergens anders gaan liggen meeloop om weer een bakje water naast hun neus te zetten
Dat is ook de favo positie van onze katten :D
pi_194490588
Oh, en ik ging eens kijken waar onze krulletjeshond eigenlijk lag. Dat was even zoeken:
pi_194490596
quote:
6s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:31 schreef sigme het volgende:
Ik had m'n lief ook nog meegenomen op een verrassingstripje, heel eng, naar de plaats waar z'n werk ook zit dus hij zat in de rats dat ik iets vreselijks bedacht had :D. Maar we zijn bij een speciaalzaak langsgeweest en hebben een wildcamera uitgezocht. Misschien krijgen we nu ooit onze bever te zien..

[ afbeelding ]
Tof kado. Daar is hij vast blij mee.
Spoilers!
pi_194490614
quote:
Op een taart?
Spoilers!
pi_194490658
Ik heb in een vlaag verschillende zakken gekocht. Bramen, mango, aardbeien en bosvruchten.
Vanmorgen ging ik de vriezert schoonmaken omdat mijn oudste ijsjes wilde maken en een halve fles aanmaak in de la goot ;( en toen zag ik al die zakken nog.
pi_194490661
Het is trouwens echt heerlijk om een kind te hebben dat zo groot is dat het gewoon ook op een ligbedje een beetje ligt te lezen en waarvoor je niet meer het entertainmentprogramma hoeft te zijn O+
pi_194490665
quote:
Inkoken en siroop van maken? Of bewaren in de vriezer totdat je ze nodig hebt
  maandag 10 augustus 2020 @ 16:39:59 #168
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194490677
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:38 schreef Clubsoda het volgende:
Het is trouwens echt heerlijk om een kind te hebben dat zo groot is dat het gewoon ook op een ligbedje een beetje ligt te lezen en waarvoor je niet meer het entertainmentprogramma hoeft te zijn O+
Over welke leeftijd heb je het dan?
Poef.....gone! ©golfer
pi_194490686
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Inkoken en siroop van maken? Of bewaren in de vriezer totdat je ze nodig hebt
Siroop maken. Wat een goeie! Thanks.
pi_194490783
quote:
14s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:39 schreef golfer het volgende:

[..]

Over welke leeftijd heb je het dan?
Dit exemplaar is 8.
pi_194490836
quote:
Zo heb ik vanmorgen het huis kunnen doen. En lekker anderhalf uur in bad (in de badkamer) kunnen liggen. Terwijl de kinderen gingen spelen, lezen en nu Sims spelen op de ps4 O+
pi_194490840
quote:
Ik geloof niet dat mijn moeder ooit mijn entertainmentprogramma was :o
pi_194490879
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat mijn moeder ooit mijn entertainmentprogramma was :o
Dat zat ik net te denken....
Kan er ook niets bij verzinnen/herinneren.
pi_194490911
De mijne ook niet hoor, maar wij waren ook met 2 tot 4 kinderen thuis. Ik probeer(de) het entertainmentprogramma-zijn ook zo veel mogelijk te beperken en dat lukt heel aardig. Maar toch is dit relaxter dan steeds suggesties aandragen of schommels duwen of plekken zoeken waar gedraafd kan worden :+
pi_194490916
Mijn moeder zei van de week dat ik zo ‘lastig’ was en altijd maar bezig gehouden moest worden terwijl ik mij herinner dat ze weinig tijd voor me had omdat ze altijd met mijn zusje bezig was. |:)
pi_194490920
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:52 schreef Sarabi het volgende:

Dat zat ik net te denken....
Kan er ook niets bij verzinnen/herinneren.
Ik ben ook altijd een beetje verbaasd als ik bij een vriendin ben en ze kan niets doen, want altijd een kind om/op haar heen en zo. Altijd een kind dat aandacht vraagt. Ik kon mezelf heel goed vermaken en mijn broer volgens mij ook.
pi_194490933
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:55 schreef Tally het volgende:
Mijn moeder zei van de week dat ik zo ‘lastig’ was en altijd maar bezig gehouden moest worden terwijl ik mij herinner dat ze weinig tijd voor me had omdat ze altijd met mijn zusje bezig was. |:)
Dus eigenlijk had je nóg meer aandacht nodig *)
pi_194490943
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:49 schreef Tally het volgende:

[..]

Zo heb ik vanmorgen het huis kunnen doen. En lekker anderhalf uur in bad (in de badkamer) kunnen liggen. Terwijl de kinderen gingen spelen, lezen en nu Sims spelen op de ps4 O+
Heerlijk hè? Hier lag hij vanochtend een half uur te lezen in bed voordat hij eruit kwam O+
pi_194490959
quote:
10s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dus eigenlijk had je nóg meer aandacht nodig *)
Ik ging naar mijn Opa en Oma om de hoek. Daar woonde toen mijn gehandicapte oom nog. Die wilde wel altijd spelen of tv kijken met me.
pi_194491010
Ik ben inmiddels toch een heel klein beetje jaloers op Myraela, Sarabi en Lucky en ieder ander die ik in dit verband ben vergeten.

* Isabeau neemt maar weer een ijsje
pi_194491049
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben ook altijd een beetje verbaasd als ik bij een vriendin ben en ze kan niets doen, want altijd een kind om/op haar heen en zo. Altijd een kind dat aandacht vraagt. Ik kon mezelf heel goed vermaken en mijn broer volgens mij ook.
Ik ook.
Maar kan 2 kanten op werken. Of we konden onszelf goed vermaken omdat het moest of moeders had het rustig omdat we onszelf bezig hielden.
pi_194491058
quote:
15s.gif Op maandag 10 augustus 2020 17:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben inmiddels toch een heel klein beetje jaloers op Myraela, Sarabi en Lucky en ieder ander die ik in dit verband ben vergeten.

* Isabeau neemt maar weer een ijsje
Gemis aan zwembad?
pi_194491061
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 17:04 schreef Sarabi het volgende:

Gemis aan zwembad?
Dat dus :Y
pi_194491081
Ik ben wel altijd bezig met de kinderen. Vind ik dan. Niet altijd nodig maar ik vind het leuk. Veel op pad. Of knutselen. Of bakken.

Aan de andere kant. Kan ik nu the umbrella academy kijken omdat ze samen spelen :P
pi_194491113
quote:
99s.gif Op maandag 10 augustus 2020 17:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat bedacht ik mij gisteren. Dat niet iedereen het geluk heeft van een tuin (en zwembad). Dan is het toch wel een stuk minder aangenaam nu.
Snap ook wel dat die mensen nu een meertje of zee op zoeken.
pi_194491142
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 17:08 schreef Sarabi het volgende:
Dat bedacht ik mij gisteren. Dat niet iedereen het geluk heeft van een tuin (en zwembad). Dan is het toch wel een stuk minder aangenaam nu.
Snap ook wel dat die mensen nu een meertje of zee op zoeken.
Vorig jaar tijdens hittegolven elke dag naar een plas in de buurt geweest; dat was wel heel aangenaam O+ Strand is zo ver weg -O-
pi_194491156
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:38 schreef Tally het volgende:
Ik heb in een vlaag verschillende zakken gekocht. Bramen, mango, aardbeien en bosvruchten.
Vanmorgen ging ik de vriezert schoonmaken omdat mijn oudste ijsjes wilde maken en een halve fles aanmaak in de la goot ;( en toen zag ik al die zakken nog.
Maak er ijsjes van.
Spoilers!
pi_194491167
Met een beetje een verbouwing van het balkon kan ik hier wel een badje kwijt, maar ik deed net even de deur open, het waait een beetje, maar zo warm alsof er een föhn aan staat
pi_194491176
Mijn zoon kan echt heel goed alleen spelen. Dat is deels denk ik zijn natuur maar ook wel een stuk opvoeding denk ik, ik vind het ook belangrijk dat hij zichzelf kan vermaken en dat ik dat niet voortdurend hoef te doen. Maar een jong kind heeft gewoon een boel zorg nodig. Ik lig écht niet relaxed naast een zwembad met een kind onder de 6, een kind wat net kan lopen vliegt alle kanten op en moet je dus steeds in de gaten houden, een peuter stuur je niet alleen vier trappen af met de huissleutel om de ezel te gaan aaien en je moet vooral ook veel meedenken over hoe er dan alleen gespeeld wordt. Dus zo'n uurtje naast het zwembad met een jongen die er gewoon zelf in duikt als hij het warm heeft, verder zijn meegebrachte boek ligt te lezen en zelf even naar binnen wandelt om te plassen, daar geniet ik wel echt van ^O^
pi_194491203
Ik heb net de ezel bekeken,kom net uit het zwembad, en ga nu plassen voor ik verder lees :o
Spoilers!
pi_194491227
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 17:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Maak er ijsjes van.
Ja! Goed idee. Stom dat ik daar niet aan dacht.
  maandag 10 augustus 2020 @ 17:17:44 #192
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194491240
Wel eens nagedacht over een zwembad met filter in de tuin, maar dan heb je het al gauw over minimaal 6.500 liter water om een paar dagen per jaar van te genieten.
Poef.....gone! ©golfer
pi_194491266
quote:
6s.gif Op maandag 10 augustus 2020 17:17 schreef golfer het volgende:
Wel eens nagedacht over een zwembad met filter in de tuin, maar dan heb je het al gauw over minimaal 6.500 liter water om een paar dagen per jaar van te genieten.
Zwembad staat al sinds half mei en blijft zeker nog wel een maand.
Genoeg dagen om van te genieten :)

Als ik de ruimte had en Tele kwam helpen zou ik wel een echt zwembad willen :D
pi_194491271
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 17:19 schreef Sarabi het volgende:

We willen allemaal Tele wel als zwembadhulp *O*
  maandag 10 augustus 2020 @ 17:21:07 #195
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194491281
quote:

[ afbeelding ]
_O_ _O_
pi_194491283
Wij hebben ook een badje staan. 3 bij 2. Ik moet alleen een andere pomp/filterding halen. Want hij is nu te zwak.
pi_194491318
Ze hebben misschien de auto gevonden die dat 14 jarige meisje heeft dood gereden. Hopelijk is dat hem ook.
Ongelofelijk dat die mensen zich nooit gemeld hebben :{
  maandag 10 augustus 2020 @ 17:26:44 #198
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194491370
quote:
15s.gif Op maandag 10 augustus 2020 17:23 schreef Isabeau het volgende:
Ze hebben misschien de auto gevonden die dat 14 jarige meisje heeft dood gereden. Hopelijk is dat hem ook.
Ongelofelijk dat die mensen zich nooit gemeld hebben :{
Het is wel zeker de Mazda die werd gezocht.
De komende dagen doet de politie in en om de auto sporenonderzoek. Daarbij wordt onder meer bekeken of het voertuig bij de aanrijding betrokken is geweest. De uitslag daarvan wordt begin volgende week verwacht.
Poef.....gone! ©golfer
pi_194491383
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 17:26 schreef golfer het volgende:

Het is wel zeker de Mazda die werd gezocht.
De komende dagen doet de politie in en om de auto sporenonderzoek. Daarbij wordt onder meer bekeken of het voertuig bij de aanrijding betrokken is geweest. De uitslag daarvan wordt begin volgende week verwacht.
Dat is de helft van de zaak. Want de andere helft is: wie zat er dan achter het stuur.
pi_194491436
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 17:21 schreef Tally het volgende:
Wij hebben ook een badje staan. 3 bij 2. Ik moet alleen een andere pomp/filterding halen. Want hij is nu te zwak.
Dat formaat hebben wij nu ook :Y
De Intexpomp is een stuk beter dan die we de vorige keer hadden.
pi_194491451
quote:
99s.gif Op maandag 10 augustus 2020 17:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kan ik me wel voorstellen. Echt zoveel uren al in gezeten. Wel vooral samen, want in mn eentje is het even afkoelen en er weer uit. Ben er achter dat ik niet de rust in mezelf heb om in mn eentje niets te doen.

Heb jij wel buitenruimte?
pi_194491464
Mijn water begint nu wel iets minder helder te worden. Maar ik ga het niet verversen voor die laatste weken. Filter en chloor doet een hoop.
pi_194491478
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 17:32 schreef Myraela het volgende:

[..]

Kan ik me wel voorstellen. Echt zoveel uren al in gezeten. Wel vooral samen, want in mn eentje is het even afkoelen en er weer uit. Ben er achter dat ik niet de rust in mezelf heb om in mn eentje niets te doen.

Ereader er bij :) helemaal niets gaan zitten doen kan ik ook niet
pi_194491491
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 17:32 schreef Myraela het volgende:

Jawel, maar dat is een inpandig balkon en daar wordt het dus bloedheet zonder zuchtje wind. Dat is in de lente fantastisch. Nu not so much.
pi_194491558
Hier ook een inpandig balkon waar continu de zon op staat. Bloedheet ;(
pi_194491567
Maar je kan er wel lang buiten zitten :P
pi_194491589
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 17:41 schreef Aure het volgende:
Maar je kan er wel lang buiten zitten :P
Ja, dat dan weer wel. De warmte blijf ook fijn hangen.
  maandag 10 augustus 2020 @ 17:44:36 #208
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194491602
Bij een inpandig balkon krijg ik nu het beeld van een appartement met twee verdiepingen, en dart je dan in de woonkomer zo het balkon van de bovenverdieping ziet hangen :D
pi_194491641
quote:

[..]

SPOILER

Kijk je wel uit :o Zo heeft mijn kat een keer allerlei draad van metaal van een snoer in slokdarm en darmen gehad.. uren duurde die ok om het er allemaal uit te krijgen -O-
pi_194491656
Ok.
Ik piep nooit qua temperaturen, kan er goed tegen en weet wat ik juist NIET moet doen :+
Maar ik piep nu toch even om dat ik in een trein zat zonder airco mét een mondkapje. Dat was echt niet leuk.
Buiten op de fiets was het even ineens een aangename 32 graden met een warme wind :D
pi_194491663
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Stiekem een kat was het toch?

Is je rooster klein genoeg dat hij in een bak of iets past? Dan misschien kokend water met heel veel soda eroverheen gooien, laten intrekken, je wrijft de zooi er zo af, goed naspoelen met gewoon water. Zo doe ik bakplaten en frituurpannen ook.
  maandag 10 augustus 2020 @ 17:50:19 #212
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194491674
Ik dacht dat S5 van Lucifer al online stond. Viel ff tegen....
pi_194491708
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 17:48 schreef Blues het volgende:
Ok.
Ik piep nooit qua temperaturen, kan er goed tegen en weet wat ik juist NIET moet doen :+
Maar ik piep nu toch even om dat ik in een trein zat zonder airco mét een mondkapje. Dat was echt niet leuk.
Buiten op de fiets was het even ineens een aangename 32 graden met een warme wind :D
Zo gingen wij boodschappen doen voor de campingwinkel. Wel redelijk koel in de supermarkt, maar alsnog helemaal buiten adem en in het zweet van al het gesjouw. Ik doe de boodschappen samen met de wat oudere dame die de winkel beheert; zij zegt wat ik moet pakken en ik til het in de kar. Vandaag veel water, sap en bier, want gekoelde drankjes worden het meest gekocht nu. Pfffff ;)

Edit: mondkapjesplicht in de winkels hier.
pi_194491724
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 17:19 schreef Sarabi het volgende:

[..]

_O-
pi_194491772
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 17:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ereader er bij :) helemaal niets gaan zitten doen kan ik ook niet
Jup. Waterdichte voor de zekerheid.

In het zwembad hier op de camping blijf ik ook niet lang als ik alleen ben. Met A en B was ik alleen maar onzin aan het uithalen, kijken of we op elkaars schouders konden staan en elkaar achterna zitten en natspetteren. Nu dobber ik een rondje en is het wel goed. Eigenlijk wel handig dat ik ook klusjes heb bij het zwembad, want dan heb ik wel geduld :D
pi_194491813
Shit heb ik nog steeds geen sushirijst gekookt ;(
  maandag 10 augustus 2020 @ 18:03:12 #217
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194491818
Eten om 21:00?
pi_194491846
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 17:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb net de ezel bekeken,kom net uit het zwembad, en ga nu plassen voor ik verder lees :o
Ik voel een connectie O+
pi_194491848
Ik heb nog geen beslissing gemaakt over het avondeten.
pi_194491927
Avondeten is op.
pi_194491956
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2020 18:04 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb nog geen beslissing gemaakt over het avondeten.
Ik maak een roerei met tomaat, ui en kaas. Dat op brood met een tomaat/komkommer/ui salade erbij. Het is wel goed zo
pi_194492001
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 18:10 schreef Clubsoda het volgende:
Avondeten is op.
Ik ben nu aan het eten. Pastasalade met tonijn.
pi_194492026
Het wordt gebakken aardappels, kaasschnitzel en groente die ik opdiep uit de vriezer.
pi_194492066
Ik had nog een TGTG prakje staan met krieltjes, diverse groenten, vlees en zoetzure saus.
Vanuit de koelkast.t in de magnetron, maar nu net wat te warm, dus ik laat het maar even staan :')
pi_194492143
quote:

[ afbeelding ]
Hij was bang voor gezellig vrijgezellenfeestachtige activiteiten voor zn werk?

Wel cool idee zo’n wildcamera :)
pi_194492169
Hier ivm geen behoefte om buiten te komen.. want warm zat hier binnen.

Chicken beryani uit de vriezer gehaald.

Wel flink zweten tijdens het eten vrees ik.
Maar anders eet ik niks.. ook niet ideaal.
(En ja kan best wat missen.. maar evengoed schijnt eten wel zo z’n nut te hebben. En gezien ik nauwelijks heb geslapen en ook nog een poging tot studeren doe.. beter even eten.)
pi_194492229
Yaaaaaayy, ijssalon in de buurt gevonden met lekker ijs. :9 In Alblasserdam. Zijn ook chocolatier, ook benieuwd naar hun bonbons. :9 Ik had extra puur chocoladeijs en Lotus speculoos ijs. :9 Knoppers hadden ze helaas niet meer.
pi_194492266
Hier het restje pasta/kip/courgette/tomaat en stokbrood met kruidenboter aan het eten.
  maandag 10 augustus 2020 @ 18:38:42 #229
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194492317
Wij aten steak met friet :Y)

Nu even uitbuiken en dan straks weer op het tijdelijke huis aan.. :+

Oh en wat heeft landshut een ontzettend leuk centrum! O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194492348
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 17:52 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Zo gingen wij boodschappen doen voor de campingwinkel. Wel redelijk koel in de supermarkt, maar alsnog helemaal buiten adem en in het zweet van al het gesjouw. Ik doe de boodschappen samen met de wat oudere dame die de winkel beheert; zij zegt wat ik moet pakken en ik til het in de kar. Vandaag veel water, sap en bier, want gekoelde drankjes worden het meest gekocht nu. Pfffff ;)

Edit: mondkapjesplicht in de winkels hier.
Ja die mondkapjes zorgen voor extra benauwde warmte.

Gelukkig airco op t werk w/

Toch zou ik ook wel de luxe willen hebben van hele dagen lekker in een zwembadje dobberen.
Al is het waterverbruik niet handig nu met die droogte en warmte.

Ik geef maar mondjesmaat een paar planten water. 1 gieter per 2 dgn daar moeten ze het mee doen >:O
pi_194492435
Wij aten verse salade en een kant en klare pasta carbonara. Lekker!
Heel verhaal op de verpakking over de bijzondere varkentjes die de spekblokjes leveren...heb ik maar 6 spekkies er in :')
pi_194492505
quote:

[ afbeelding ]
Oh leuk!!!
pi_194492533
quote:
14s.gif Op maandag 10 augustus 2020 18:33 schreef Myraela het volgende:
Yaaaaaayy, ijssalon in de buurt gevonden met lekker ijs. :9 In Alblasserdam. Zijn ook chocolatier, ook benieuwd naar hun bonbons. :9 Ik had extra puur chocoladeijs en Lotus speculoos ijs. :9 Knoppers hadden ze helaas niet meer.
Je was in mijn dorp! Op hemelsbreed nog geen honderd meter van me af. Jij boef! :D En ja, prima ijs :Y
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator / Redactie Sport maandag 10 augustus 2020 @ 18:52:51 #234
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194492540
Zak Cambodjaanse groentemix :+ met een paar lamsworstjes. In een minuut of 8 klaar :+
Voorts geen sport vanavond moet wat politiek huiswerk doen :P.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_194492551
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ik dacht ineens aan waar ze ook alweer vandaan komt? Een warm land toch? Wie weet is ze het gewoon gewend en kan ze door genetische aanpassingen of zoiets er goed tegen?

Of zeg ik iets heel stoms :D

/hondnOOb
pi_194492567
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 18:53 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik dacht ineens aan waar ze ook alweer vandaan komt? Een warm land toch? Wie weet is ze het gewoon gewend en kan ze door genetische aanpassingen of zoiets er goed tegen?

Of zeg ik iets heel stoms :D

/hondnOOb
Curacao. En ik weet ook niet of het zo werkt.

Sally deed het ook, die kwam uit Spanje :P
pi_194492575
Homemade broodje gezond hier + grote tomatensalade. Voor geen meter bijgelezen verder, maar :* -tjes all around!
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 10 augustus 2020 @ 18:56:32 #238
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194492589
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 18:55 schreef minilot het volgende:
Homemade broodje gezond hier + grote tomatensalade. Voor geen meter bijgelezen verder, maar :* -tjes all around!
:W
pi_194492617
Rode bieten salade met haloumi..
pi_194492640
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 17:47 schreef Blues het volgende:

[..]

Kijk je wel uit :o Zo heeft mijn kat een keer allerlei draad van metaal van een snoer in slokdarm en darmen gehad.. uren duurde die ok om het er allemaal uit te krijgen -O-
Ja, ik ga die kabel kort afknippen , ik wist niet dat Nox er zo dol op was. Gelukkig vooral dol op het slopen van de buiten mantel, maar zoveel plastic is natuurlijk ook niet goed.

En,Pfoe, warm. Ik dacht dat vriend al naar de supermarkt was. Bleek ie al een half uur op de slaapkamer te liggen facebooken. Tsssk. Laten we zeggen dat we net eerst konden douchen, en dat ie nú naar de supermarkt gaat O-)
pi_194492650
Het wordt falafel hier trouwens :9
pi_194492694
Toch nog maar een nieuwe bikini gekocht O-)
pi_194492722
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 19:06 schreef Sarabi het volgende:
Toch nog maar een nieuwe bikini gekocht O-)
Ga je ook koken?
pi_194492797
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 19:07 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ga je ook koken?
De komende week niet :D heb flink geprept.

En ik mag niet halfnaakt koken dan ga ik echt dood.
pi_194492850
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 19:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]

De komende week niet :D heb flink geprept.

En ik mag niet halfnaakt koken dan ga ik echt dood.
Van wie niet? :o
pi_194492855
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 18:52 schreef minilot het volgende:
Je was in mijn dorp! Op hemelsbreed nog geen honderd meter van me af. Jij boef! :D En ja, prima ijs :Y
Wat woon je leuk daar dan! Was er nog nooit in Alblasserdam geweest. Zal er nu wel vaker komen. :9
pi_194492875
quote:
7s.gif Op maandag 10 augustus 2020 19:15 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Van wie niet? :o
Iedereen die mij lief heeft. Ik ben echt te onhandig daarvoor.
Gooide vorige week ook weer kokend water over mijn blote voet.
pi_194493174
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 19:17 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Iedereen die mij lief heeft. Ik ben echt te onhandig daarvoor.
Gooide vorige week ook weer kokend water over mijn blote voet.
Schort voor? :P
Ik was vrijdag bij broer en schoonzus op de camping. Zij hebben een oudere overbuurvrouw. Toen ze ging koken deed ze een schort om, ging afwassen met een rubberhandschoenen. Het was grappig (niet uitlachend grappig) om te zien. Echt iemand die al jaren kampeert, en nul concessies doet aan hoe ze thuis leeft
pi_194493246
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 19:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik was vrijdag bij broer en schoonzus op de camping. Zij hebben een oudere overbuurvrouw. Toen ze ging koken deed ze een schort om, ging afwassen met een rubberhandschoenen. Het was grappig (niet uitlachend grappig) om te zien. Echt iemand die al jaren kampeert, en nul concessies doet aan hoe ze thuis leeft
Op nudistencampings is dat nog iets komischer.
pi_194493258
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2020 19:45 schreef sigme het volgende:

[..]

Op nudistencampings is dat nog iets komischer.
Blij dat ik net geen slok thee op had
pi_194493649
Ja kut. Ik heb 5 kilo courgettes en het feest is nog lang niet voorbij. Ik heb de buurvrouw gevraagd of ze wat wil.
Spoilers!
pi_194493719
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 20:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja kut. Ik heb 5 kilo courgettes en het feest is nog lang niet voorbij. Ik heb de buurvrouw gevraagd of ze wat wil.
Kraampje aan de weg?
pi_194493768
Courgettes zijn leven. :9
  maandag 10 augustus 2020 @ 20:28:36 #254
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194493867
quote:
Misschien kan je een deal maken met de kroket koning.. hij jouw courgettes, jij kroketten.. :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 10 augustus 2020 @ 20:34:33 #255
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194493955
Wie heeft het juiste antwoord?
twitter
Poef.....gone! ©golfer
pi_194493980
Vierkante pizza's gooien is lastig. Ronde dozen maken is een gedoe. Driehoekjes snijden is het makkelijkste.
pi_194493989
quote:
Dat worden veel courgette-wafels :9
pi_194494069
Gut... ik weet niet wat ik ervan moet vinden....

Buurvrouw belt me net. Blijkbaar zat er een man in de struiken naast onze huizen bier te drinken. Ik kijken, mijn waakkat lag al in één staar gefascineerd te kijken.
Na een paar minuten verschijnt er inderdaad een man met een plastic tas. Buurvrouw meldt dat ze al wat foto’s heeft gemaakt ‘voor het geval dat’. En nu had ik hem dan ook al gezien.

Voor het geval wat?

Als die kerel daar een rustig plekje vindt waar hij wat meegebrachte biertjes wil drinken, zijn rotzooi opruimt en geen rottigheid uithaalt, dan mag hij daar van mij de hele dag zitten.
Maar meteen foto’s maken? Dadelijk wordt er een keer ingebroken of vernielingen aangericht en gaat meteen het vingertje naar hem. Zonder direct bewijs. :{
pi_194494078
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 20:36 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat worden veel courgette-wafels :9
En soep :9~
pi_194494321
quote:
https://www.buzzfeed.com/(...)ecipe-real-life-test
Veel saus maken en inmaken/invriezen?
  Official ESF Kreviewer maandag 10 augustus 2020 @ 20:57:08 #261
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194494337
Kak. Griekenland wil je alleen nog toelaten als je corona test hebt gedaan die maximaal 72h oud is. Dat wordt lastig als je op maandag om 06:45 vertrekt.
En krijg je eigenlijk wel uitslag op papier?
pi_194494353
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 19:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Een schort....dat moet ik sowieso eens kopen :D

En klinkt heerlijk vermakelijk
  Moderator maandag 10 augustus 2020 @ 21:19:58 #263
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194494749
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2020 20:57 schreef Kreator het volgende:
Kak. Griekenland wil je alleen nog toelaten als je corona test hebt gedaan die maximaal 72h oud is. Dat wordt lastig als je op maandag om 06:45 vertrekt.
Je krijgt de uitslag ook gewoon op zondag :Y
  maandag 10 augustus 2020 @ 21:24:51 #264
63722 z80
I fink you freaky
pi_194494867
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 18:52 schreef borisz het volgende:
Zak Cambodjaanse groentemix :+ met een paar lamsworstjes. In een minuut of 8 klaar :+
Voorts geen sport vanavond moet wat politiek huiswerk doen :P.
Wat zat er in de mix?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 10 augustus 2020 @ 21:25:11 #265
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_194494878
Als ik mij opkrul dan pas ik helemaal rondom zijn lichaam en als hij bij de kozijndeur staat dan lijken de kozijndeuren van een poppenhuis
Dusssss
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_194494909
quote:
17s.gif Op maandag 10 augustus 2020 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Als ik mij opkrul dan pas ik helemaal rondom zijn lichaam en als hij bij de kozijndeur staat dan lijken de kozijndeuren van een poppenhuis
Dusssss
Zie ik daar een blij uniekje? :)
pi_194494993
Mensen. Weet hier iemand wat "chocolat dessert" is in Frankrijk? Ik heb een reep "chocolat noir dessert" gekregen van een gratis-producten-actie van de Lidl hier. Het lijkt gewoon pure chocolade te zijn. Misschien een tikje zoeter dan anders, maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal bij me. Ik kan het niet googelen, want dan krijg ik recepten voor chocoladetoetjes. En op de wikkel staat niet wat je ermee moet.
pi_194495000
quote:
Dusssss
Geen fragiel minimannetje.
T is je zo gegund, geluk en liefde
  Official ESF Kreviewer maandag 10 augustus 2020 @ 21:29:57 #269
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194495001
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 21:19 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Je krijgt de uitslag ook gewoon op zondag :Y
Op papier?
pi_194495010
quote:
Dusssss
Klinkt goed :9

ik mis mijn kerels wel een beetje :@
  maandag 10 augustus 2020 @ 21:35:27 #271
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_194495077
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 21:26 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Zie ik daar een blij uniekje? :)
Ja.. was heel bijzonder. Heel vertrouwd. wat het wordt weet ik niet.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_194495115
quote:
88s.gif Op maandag 10 augustus 2020 21:29 schreef Kreator het volgende:

[..]

Op papier?
Kunnen ze het niet digitaal doorsturen? Neem aan dat het ook naar je huisarts gaat?
pi_194495125
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Klinkt fijn! :*
  Official ESF Kreviewer maandag 10 augustus 2020 @ 21:39:44 #274
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194495152
quote:
7s.gif Op maandag 10 augustus 2020 21:38 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Kunnen ze het niet digitaal doorsturen? Neem aan dat het ook naar je huisarts gaat?
Ja geen idee. Vd week maar eens uitzoeken. Wat een geneuzel.
pi_194495162
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 20:28 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Misschien kan je een deal maken met de kroket koning.. hij jouw courgettes, jij kroketten.. :+
Dit is een briljant plan.

Voorlopig krijgt de buurjongen morgen twee flinke mee naar huis na het werk. En de voedseldroger gaat morgen ook voor het eerst aan.
Er past helemaal niets meer in de vriezer.

Oh mensen, ik voel me zo smerig. Ik heb after sun gesmeerd en het plakt na 2 uur nog als behangplaksel. Ik heb het weer bloedheet. Mijn beha zat net gewoon vastgeplakt. Echt als in vast met lijm, niet plakkerig van het zweet. De fles ligt al in de vuilnisbak. Straks weer douchen.
Spoilers!
pi_194495172
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 21:29 schreef Tele6 het volgende:
Mensen. Weet hier iemand wat "chocolat dessert" is in Frankrijk? Ik heb een reep "chocolat noir dessert" gekregen van een gratis-producten-actie van de Lidl hier. Het lijkt gewoon pure chocolade te zijn. Misschien een tikje zoeter dan anders, maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal bij me. Ik kan het niet googelen, want dan krijg ik recepten voor chocoladetoetjes. En op de wikkel staat niet wat je ermee moet.
Als ik google zie ik plaatjes van wikkels met chocolade in een stroompje over aardbeien of met een garde erbij, dus mijn gok zou een soort smeltchocolade of kookchocolade zijn.
pi_194495222
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

De tijd zal het leren :)

En snap dat wel.. heerlijk zo’n grote vent.

Mijn lief is juist veel te mager en net zo groot als ik.
Maar als ik zou moeten zeggen “dat vind ik fijn”
Dan staat in iemand weg kunnen kruipen toch wel heel hoog op het lijstje.

Deze lief compenseert gelukkig op alle andere vlakken dan weer _O-
Zou hem niet inruilen ofzo.
Veel te lief deze O+
pi_194495241
quote:
Corugettechips in de droger..
en wat je ook kunt doen is de courgette in reepjes en dan drogen. Heb je heel de winter overal courgette voor.
En ik zag laatst zelfs cake van courgette.

Dus ik vermoed dat je een herkenbaar probleem hebt met je courgettes :D
pi_194495247
quote:
14s.gif Op maandag 10 augustus 2020 20:22 schreef Myraela het volgende:
Courgettes zijn leven. :9
Dit is wel waar. Sowieso groente. Net boontjes, courgette en paprika op van de BBQ. Allemaal uit de tuin. En alvast een bakje groente gegrild voor morgen.

Ik ga courgettewafels googlen. En die buzzfeedsaus bekijken.
Spoilers!
pi_194495257
quote:
Letterlijk vertaald is het dessert van chocolade.

Smeltchocolade lijkt niet heel gek
  Moderator / Redactie Sport maandag 10 augustus 2020 @ 21:47:25 #281
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194495272
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 21:24 schreef z80 het volgende:

[..]

Wat zat er in de mix?
pi_194495324
quote:
https://www.google.nl/amp(...)rt-baking-chocolate/
pi_194495333
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 21:47 schreef borisz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die wil ik ook.

Maar mijn lief is ongeveer allergisch voor alles wat in het zakje zit :(
  Moderator maandag 10 augustus 2020 @ 21:51:24 #284
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194495345
quote:
Misschien chocolade om in desserts te gebruiken?
pi_194495364
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dit is wel waar. Sowieso groente. Net boontjes, courgette en paprika op van de BBQ. Allemaal uit de tuin. En alvast een bakje groente gegrild voor morgen.

Ik ga courgettewafels googlen. En die buzzfeedsaus bekijken.
Ik zoek even Op fb een dame met een gîte in Frankrijk, die heeft een overload aan courgettes en doet er ook van alles mee Voor de winter
pi_194495378
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 21:45 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Corugettechips in de droger..
en wat je ook kunt doen is de courgette in reepjes en dan drogen. Heb je heel de winter overal courgette voor.
En ik zag laatst zelfs cake van courgette.

Dus ik vermoed dat je een herkenbaar probleem hebt met je courgettes :D
Dat zag je wellicht hier ;)

Courgettes kunnen wel een beetje de vloek van de moestuinier zijn. Een luxeprobleem natuurlijk, dat wel.

Als ik ze wil drogen voor de winter/soep/bouillonpoeder, kan ik dan beter reepjes doen ipv plakjes?
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport maandag 10 augustus 2020 @ 21:54:04 #287
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194495401
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 21:51 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Die wil ik ook.

Maar mijn lief is ongeveer allergisch voor alles wat in het zakje zit :(
Deze combo is redelijk nieuw bij de Appie, maar wel met stip binnengekomen in de favorieten die bij de Appie te vinden zijn. :Y
  Moderator maandag 10 augustus 2020 @ 21:54:18 #288
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194495406
Op een melkveebedrijf zitten, met iemand die graag kookt. Dat was wel ideaal qua toetjes :9

Ze maken zelf room met ongeveer 50% vet _O-
pi_194495422
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 21:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat zag je wellicht hier ;)

Courgettes kunnen wel een beetje de vloek van de moestuinier zijn. Een luxeprobleem natuurlijk, dat wel.

Als ik ze wil drogen voor de winter/soep/bouillonpoeder, kan ik dan beter reepjes doen ipv plakjes?
Dat weet ik nog van dat ene jaar dat ik 1 courgette plant had. :')
pi_194495460
@Lucky_Strike fb pagina Ui de keuken van La Cigalle
pi_194495502
quote:
88s.gif Op maandag 10 augustus 2020 21:39 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ja geen idee. Vd week maar eens uitzoeken. Wat een geneuzel.
Inderdaad geneuzel. Corona is een hoax die enkel en alleen is bedacht om jouw vakantieplannen in de war te schoppen. En overheden gaan er ook nog in mee o|O
pi_194495529
Alles in de moestuin dat ontploft en dan tegelijk.
Bij 2 buurvrouwen kan ik de glazen potjes kwijt. En dan krijg ik éen van de 30 potjes met ingemaakte augurk terug.
Gister een pond sperziebonen van een buurman en het was heerlijk. :Y)
Er is een dorpsinitiatief om met elkaar groenten te ruilen: jij mijn aardappelen en ik jouw andijvie. Zoiets.
Met courgette is zoetzuur als chutney toch ook mogelijk. Volgens heb ik dat ook eens gedaan, lang geleden toen er nog werd gemoesd.
  Official ESF Kreviewer maandag 10 augustus 2020 @ 22:03:34 #293
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194495552
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 22:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Inderdaad geneuzel. Corona is een hoax die enkel en alleen is bedacht om jouw vakantieplannen in de war te schoppen. En overheden gaan er ook nog in mee o|O
Ja want dat is wat ik bedoelde. Klapjosti.
pi_194495559
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 22:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Omdat ik denk dat Kreator een slimme man is, verwacht ik dat hij dat toch wel beseft.
  Moderator maandag 10 augustus 2020 @ 22:09:05 #295
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_194495655
quote:
88s.gif Op maandag 10 augustus 2020 21:29 schreef Kreator het volgende:

[..]

Op papier?
Je wordt gebeld. Misschien kunnen ze het op de mail zetten?
pi_194495660
quote:
2s.gif Op maandag 10 augustus 2020 20:57 schreef Kreator het volgende:
Telefonisch. En heb van nog niemand gehoord dat het via de GGD naar de huisarts gaat eigenlijk.
pi_194495674
quote:
83s.gif Op maandag 10 augustus 2020 22:03 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ja want dat is wat ik bedoelde. Klapjosti.
Je noemt het geneuzel....
  Official ESF Kreviewer maandag 10 augustus 2020 @ 22:12:16 #298
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_194495704
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 22:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Je noemt het geneuzel....
Het proces, het geregel, de onduidelijkheid, de verschillen in regels.

Dat men graag een corona-vrije wereld wenst snapt mijn kontkrum ook.
pi_194495709
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 22:09 schreef Tally het volgende:

[..]

Telefonisch. En heb van nog niemand gehoord dat het via de GGD naar de huisarts gaat eigenlijk.
Bij geen klachten moet je het ergens anders laten testen (klm heeft wat locaties volgens mij) en moet je het ook zelf betalen.
  maandag 10 augustus 2020 @ 22:14:26 #300
63722 z80
I fink you freaky
pi_194495740
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 21:47 schreef borisz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lol daar is niets Cambodjaans aan.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_194495751
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 20:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gut... ik weet niet wat ik ervan moet vinden....

Buurvrouw belt me net. Blijkbaar zat er een man in de struiken naast onze huizen bier te drinken. Ik kijken, mijn waakkat lag al in één staar gefascineerd te kijken.
Na een paar minuten verschijnt er inderdaad een man met een plastic tas. Buurvrouw meldt dat ze al wat foto’s heeft gemaakt ‘voor het geval dat’. En nu had ik hem dan ook al gezien.

Voor het geval wat?

Als die kerel daar een rustig plekje vindt waar hij wat meegebrachte biertjes wil drinken, zijn rotzooi opruimt en geen rottigheid uithaalt, dan mag hij daar van mij de hele dag zitten.
Maar meteen foto’s maken? Dadelijk wordt er een keer ingebroken of vernielingen aangericht en gaat meteen het vingertje naar hem. Zonder direct bewijs. :{
Mja, lastig. Ik vind het ook vreemd en niet ok om foto's te maken. Hier in de buurtpreventie-app wordt ook aangeraden (door politie) om foto's te maken van verdachte situaties. En dat is ook een verdacht rondlopende persoon, een langzaam rijdende auto, etc.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')