quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:45 schreef Candaasje het volgende:
[ afbeelding ]
(Dit is echt heel slecht)
[ afbeelding ]
Super mooi! Ik zie hetzelfde met een tomatenplant bij mij in de tuin. Ik pluk die 'uitstulpsels' juist weg, zo dat hij enkel in de hoogte groeit. Krult zichzelf helemaal om een stok die ik ernaast heb gezet.quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:54 schreef Myraela het volgende:
Ik wist dus nooit dat planten zichzelf echt vast kunnen grijpen. Dus ik ben al twee dagen gefascineerd aan het kijken hoe m'n druif om het rooster omhoog aan het klimmen is. Overal draait die zichzelf met kleine uitschietseltjes om het metaal heen. Vandaag heeft weer een andere plant de hoogte van het rek bereikt en zelf vastgepakt. Supertof.
[ afbeelding ]
Die zijn goedquote:Op maandag 10 augustus 2020 13:58 schreef golfer het volgende:
Maar...wel de echte Festini perenijsjes kunnen krijgen.
Bedoel je wat in de oksels van de tomaten zit? Want dat zijn volgens mij echt nieuwe takjes, die je inderdaad het best weg kunt halen zodat er meer energie naar de tomaten kan. Ik bedoel echt kleine uitschiet-dingetjes waarmee die zichzelf alleen vastgrijpt. Deze druif heeft helemaal zelf z'n weg naar het rooster gevonden, wij hebben hem niet vastgebonden.quote:Op maandag 10 augustus 2020 13:57 schreef dezomervoorbij het volgende:
Super mooi! Ik zie hetzelfde met een tomatenplant bij mij in de tuin. Ik pluk die 'uitstulpsels' juist weg, zo dat hij enkel in de hoogte groeit. Krult zichzelf helemaal om een stok die ik ernaast heb gezet.
Ja dat bedoel ik inderdaad.quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bedoel je wat in de oksels van de tomaten zit? Want dat zijn volgens mij echt nieuwe takjes, die je inderdaad het best weg kunt halen zodat er meer energie naar de tomaten kan. Ik bedoel echt kleine uitschiet-dingetjes waarmee die zichzelf alleen vastgrijpt. Deze druif heeft helemaal zelf z'n weg naar het rooster gevonden, wij hebben hem niet vastgebonden.
[ afbeelding ]
Neequote:Op maandag 10 augustus 2020 14:16 schreef Myraela het volgende:
Ben ik trouwens de enige die door het nummertje in de TT de hele tijd denkt dat er nieuwe berichten zijn? Ik zie dat in m'n tabje staan en ben elke keer weer in de war.
Idem.quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:16 schreef Myraela het volgende:
Ben ik trouwens de enige die door het nummertje in de TT de hele tijd denkt dat er nieuwe berichten zijn? Ik zie dat in m'n tabje staan en ben elke keer weer in de war.
Dan is het geen tomaat wat je hebt want die doen dat nietquote:Op maandag 10 augustus 2020 14:03 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik inderdaad.
Nee, begin er langzaam aan te wennen, maar niet handigquote:Op maandag 10 augustus 2020 14:16 schreef Myraela het volgende:
Mijnes niet.quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dan is het geen tomaat wat je hebt want die doen dat nietKomkommer, pompoen, diverse peulvruchten wel. En volgens mij aubergine ook maar ik heb geen zin om er naar toe te lopen ter verificatie.
Over eten. Na een moeizaam overleg hebben we bedacht dat we vanavond een kleine BBQ doen met wat restjes. Dan grillen we ook de groenten voor de couscous salade van morgen.
Nooit gezien of iets over gelezenquote:Op maandag 10 augustus 2020 14:34 schreef fietsie het volgende:
Sommige tomatenrassen kunnen, met name daar waar volgroeide stengels de grond raken, wel degelijk een vorm van "uitstulpsels" vormen, rudimentaire middelen om zich vast te zetten.
Zie et een beetje uit als de uitstulpsels aan klimop. Naar ik begreep met dezelfde functionaliteit als de wortels van de plant.
Dat stelt echt niks voor. Als je nu direct nadat je klaar bent het rooster even afborstelt met een staalborstel dan is het klaar. Wanneer je dan weer gaat barbecuen doe je dit opnieuw en veeg je daarna met een beetje (olijf)olie en een keukenrol papiertje even over het rooster en klaar!quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:43 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb opzich wel zin in BBQ, maar niet in het schoonmaken van het rooster (ik ga het nooit leren denk ik) en ik heb niet echt coole dingen voor op de BBQ.
Uiteindelijk is het een soort liaanvormende oerwoudplant..quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nooit gezien of iets over gelezenIk weet wel dat ze bovengrondse wortels maken.
Heet genoeg opstoken en dan t deksel er even op, borsteltje erover en klaar?quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:43 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb opzich wel zin in BBQ, maar niet in het schoonmaken van het rooster (ik ga het nooit leren denk ik) en ik heb niet echt coole dingen voor op de BBQ.
Wij hebben wat groente en kipsaté. Plus grillkaas voor mij en voor J een karbonade ofzo. Stukje stokbrood uit de vriezer en er is nog een bak aardappelsalade. Het is voedsel. Prima.quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:43 schreef Lonaa het volgende:
PMS duurt wel erg lang bij jou.quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:49 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik heb onbedwingbaar veel zin om de zolder op te ruimen. Dus dat ga ik maar even doen. Vorige week de hele eerste verdieping al gedaan. Ik weet niet waar dit vandaan komt, maar misschien krijg ik ooit gewoon het hele huis op orde. Wie had dat ooit gedacht.
Was je pizza goed gelukt? Ik las dat hij de vorige keer erg naar rook smaakte. Dat is deels te voorkomen door anders op te stoken of hem langer te laten roken. Wanneer hij klaar is kan je zien aan de kleur van de rook.quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:47 schreef Myraela het volgende:
Dat vind ik wel echt een voordeel van mijn voor de rest erg onhandige (maar mooie) barbecue. Het rooster is geen vast rooster, maar zijn gewoon verschillende buisjes die je op z'n plaats legt. Daardoor echt supermakkelijk schoon te krijgen.
Rook?quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Was je pizza goed gelukt? Ik las dat hij de vorige keer erg naar rook smaakte. Dat is deels te voorkomen door anders op te stoken of hem langer te laten roken. Wanneer hij klaar is kan je zien aan de kleur van de rook.
Ik heb alleen rook de eerste 4 a 5 minuten, en daarna helemaal niet meer.quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Komt er geen rook uit dat ding?
We hebben hem nu inderdaad langer laten roken. Geen laat meer van rooksmaak. Wel van saaie toppings. En we moeten de pizza’s halverwege een keer draaien omdat de vlammen vooral achterin omhoog komen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Was je pizza goed gelukt? Ik las dat hij de vorige keer erg naar rook smaakte. Dat is deels te voorkomen door anders op te stoken of hem langer te laten roken. Wanneer hij klaar is kan je zien aan de kleur van de rook.
En dan heb je energie om de zolder op te ruimen?quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets ‘pre’ aan. Gewoon sliertjes en bonkjes hier.
Welke temperatuur bereik je in de oven, en op de vloer?quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
We hebben hem nu inderdaad langer laten roken. Geen laat meer van rooksmaak. Wel van saaie toppings. En we moeten de pizza’s halverwege een keer draaien omdat de vlammen vooral achterin omhoog komen.
Daar zit m het probleem.quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:45 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Dat stelt echt niks voor. Als je nu direct nadat je klaar bent het rooster even afborstelt met een staalborstel dan is het klaar. Wanneer je dan weer gaat barbecuen doe je dit opnieuw en veeg je daarna met een beetje (olijf)olie en een keukenrol papiertje even over het rooster en klaar!
Zie soms sommige mensen met shit als dasty,etc zo'n rooster poetsen. Nergens voor nodig.
Ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:08 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben het er trouwens mee eens dat die topictitel irritant is![]()
Misschien #3 een beter idee? Modjes?
quote:
Herkenbaar wel ja.quote:
Hahaha! Ja oke, dat snap ik wel.quote:
Hier ook nergens last van.quote:
Meestal maakt de hoeveelheid wijn of bier dat ik heel weinig zin heb in schoonmaken.quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:11 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Hahaha! Ja oke, dat snap ik wel.
Als je niet ramvol zit na een barbecue was het geen goede barbecue
Oh dan zou ik gewoon thuisbezorgd.nl checkenquote:Op maandag 10 augustus 2020 15:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Meestal maakt de hoeveelheid wijn of bier dat ik heel weinig zin heb in schoonmaken.
heb je gras? rooster na het barbecuen in het gras leggen, volgende ochtend is het even borstelen en klaar....quote:
Dat heb ik een keer geprobeerd, toen zat het probleem in het dikgedrukte, wat mogelijk ook aan de hoeveelheid wijn of bier lag. Of gewoon luie onverschilligheid.quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
heb je gras? rooster na het barbecuen in het gras leggen, volgende ochtend is het even borstelen en klaar....
Elke pro doet het op die manier.quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:15 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind jullie tips wel lief hoor, maar ik moet gewoon wat aan die 'joah ik doe t rooster morgen wel'-instelling doen.
Of gewoon even kijken of ik er mee wegkom om m flink op te stoken en dan te borstelen, want ik heb wel zo een borstel.
Anders uit de 1,- bak van de bouwmarkt zo'n staalborsteltje voor op de boormachine kopen en F. lief aankijken.quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:15 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind jullie tips wel lief hoor, maar ik moet gewoon wat aan die 'joah ik doe t rooster morgen wel'-instelling doen.
Of gewoon even kijken of ik er mee wegkom om m flink op te stoken en dan te borstelen, want ik heb wel zo een borstel.
Je moet wel uitkijken dat ze je niet proberen te overtuigenquote:Op maandag 10 augustus 2020 15:16 schreef Candaasje het volgende:
Hm... zo toch maar even iets grondiger opruimen en stofzuigen. Ze komen morgen van Lenova langs om m'n laptop na te kijken. ik weet niet wat voor indruk het geeft als het hier in huis enerzijds een stal en anderzijds een strand is I:')
Dat probeerde degene aan de lijn vorige week al, maar ik heb weerwoord gegeven.quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:17 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Je moet wel uitkijken dat ze je niet proberen te overtuigen
Lenova getuigequote:Op maandag 10 augustus 2020 15:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat probeerde degene aan de lijn vorige week al, maar ik heb weerwoord gegeven.![]()
En het is mooi dat ze morgen komen, want dan is mijn vriend thuis aan het werk. Hij is wat minder toegeeflijk dan ik.
Je wilt het niet zien, of wil niet wat users die er mogelijk wel last van hebben ten dienste zijn?quote:
Steen weet ik niet, oven rond de 300 graden.quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Welke temperatuur bereik je in de oven, en op de vloer?
Aan de plant zit er nog 1 die is een slagje groter (als in 2 bij 2 cm ofzo) en een langwerpige.quote:
Het is net of alleen de binnenkant van de paprika tot ontwikkeling is gekomen.quote:
Ik heb er ook niet heel goed voor gezorgd.quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het is net of alleen de binnenkant van de paprika tot ontwikkeling is gekomen.
Snackpaprikaquote:Op maandag 10 augustus 2020 15:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet heel goed voor gezorgd.Hij zal vast te weinig water en voeding gehad hebben.
Ik vermoed dat ik eerder in het ADD spectrum val dan autisme, maar toch bedanktquote:Op maandag 10 augustus 2020 15:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
TT is gewijzigd hoor. Stel autisten.
Zou je hem weer terug willen wijzigen? Ik vind dit wel heel verwarrend met zo'n hekje ervoor.quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik krijg daar altijd spijt van. Iets met opspattend vet enzo.quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:30 schreef sigme het volgende:
Beetje warm wel, dus euh minimaal gekleed achter het fornuis.
Pics or...quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:30 schreef sigme het volgende:
Kijk je uit voor tasjesdieven bij jou? Las ik netquote:
En jij slaagt daarin zonder brandplekken her ende der?quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:30 schreef sigme het volgende:
Staalborstel mag niet op ons rooster.quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:45 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Dat stelt echt niks voor. Als je nu direct nadat je klaar bent het rooster even afborstelt met een staalborstel dan is het klaar. Wanneer je dan weer gaat barbecuen doe je dit opnieuw en veeg je daarna met een beetje (olijf)olie en een keukenrol papiertje even over het rooster en klaar!
Zie soms sommige mensen met shit als dasty,etc zo'n rooster poetsen. Nergens voor nodig.
Waarom zou je met die chemische troep iets willen schoonmaken waar je later weer eten op gaat leggen?quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Staalborstel mag niet op ons rooster.
Dasty werkt goed
Hotdogquote:Op maandag 10 augustus 2020 15:35 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
Dora vond vandaag -opnieuw- de beste stok van de wereld.
En maar heen en weer rollen.Soms lanceert ze zichzelf ook al liggend door dat worstenlijf te wriemelen en dan af te zetten ofzo. Ligt ze ineens 180 graden gedraaid in de lengte en een stukje verderop.
![]()
[ afbeelding ]
Oortjes
Dan is het dus maar goed dat ik mijn handtasje vandaag thuis heb gelaten.quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Kijk je uit voor tasjesdieven bij jou? Las ik net
Je moet het er wel afspoelen hequote:Op maandag 10 augustus 2020 15:34 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Waarom zou je met die chemische troep iets willen schoonmaken waar je later weer eten op gaat leggen?
Ik had een schaarser geklede visual.quote:
Ik ook.quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had een schaarser geklede visual.
Zal best smaken...als het lievelingskostje is.quote:Beetje warm wel, dus euh minimaal gekleed achter het fornuis.
Dit. Sigme lijkt me toch meer een persoon van uitersten.quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je elke dag bbqt volstaat even met een staalborstel wel.quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:43 schreef Lonaa het volgende:
Ik kook nooit bieten. Ik pof ze soms in de oven. Maar ik wil nu de oven niet aan dus ik doe hier morgen iets mee wat rauw kan.quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zal best smaken...als het lievelingskostje is.
Alleen...je hebt toch wél een schortje voor? voor au hete spetters...
Of kun jij aarpels bakken zonder vetspetten?
Leer het mij, please.
@:Loona...wat een leuke mini paprika.
De biet hoort toch lang gekookt? Of eet je het rauw en dun gesneden?
Gister rode ui dungesneden en gemarineerd (lang) in suiker, snuf zout en limoensap 👍🏼
Lekker tieten salade van maken. Heerlijk!quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kook nooit bieten. Ik pof ze soms in de oven. Maar ik wil nu de oven niet aan dus ik doe hier morgen iets mee wat rauw kan.
Oh....... *bergt bivakmuts, zonnebril, handschoenen, kniptang en verborgen camera weer op en belt sanctuary weer af*quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Disclaimer: dit was vanochtend om half 11, niet nu.
Idem.quote:
Ik vind dit verwarrend.quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Had ik toevallig niet zo dicht onder handbereik als dezequote:Op maandag 10 augustus 2020 15:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij wast je borden met alleen kokend water?quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:34 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Waarom zou je met die chemische troep iets willen schoonmaken waar je later weer eten op gaat leggen?
Ja sorryquote:Op maandag 10 augustus 2020 15:42 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh....... *bergt bivakmuts, zonnebril, handschoenen, kniptang en verborgen camera weer op en belt sanctuary weer af*Daar gaat m'n goede daad van vandaag.
Hier zijn vooral goede baasjes.quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja sorry![]()
Je kunt best nog wel goede daad verrichten aangaande dierenleed in deze wijk hoor.
Ik wil ze de kost niet geven, de mensen die gewoon nu hun hond uitlaten.
Neequote:Op maandag 10 augustus 2020 15:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zou je hem weer terug willen wijzigen? Ik vind dit wel heel verwarrend met zo'n hekje ervoor.
Staalborstelquote:Op maandag 10 augustus 2020 15:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij wast je borden met alleen kokend water?
Krijg je mooi reliëfjes van in het glazuurquote:
Maar nu klopt de reeks niet meer..quote:
Ik vond mezelf al laat vandaag. Wandeling begonnen om 10:30 want eerst sporten, even langs Dex, daar wat gespeeld met water in de schaduw en toen naar huis (in de schaduw) om kwart voor 12/12 uur. En ik wilde toen al iedereen vertellen dat we echt alleen maar even snel naar huis liepen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hier zijn vooral goede baasjes.
Gisterochtend (zondag) normaal letterlijk geen hond op straat tussen 7 en 8. Nu heb ik er minstens vijf gespot. Inclusief bazen![]()
En ik werd gespot door een politiewagen die toch even heel langzaam ging rijden toen ze mij met draaiende motor zagen staan in de woonwijk. Maar ik werd blijkbaar goedgekeurd.
Hoi.quote:
Word jij daar ook al zo onrustig vanquote:Op maandag 10 augustus 2020 15:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar nu klopt de reeks niet meer..
Ja, zo 1. En dit klinkt lekkerquote:Op maandag 10 augustus 2020 15:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoi.
Is dat een Chioggia biet? Dit is awesome en makkelijk:
https://www.iamcookingwit(...)appel-en-geitenkaas/
Kan trouwens ook gewoon met rode bietjes hoor.
Culsc
En intussen liggen de katten hier in de tuin te grillenquote:Op maandag 10 augustus 2020 15:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vond mezelf al laat vandaag. Wandeling begonnen om 10:30 want eerst sporten, even langs Dex, daar wat gespeeld met water in de schaduw en toen naar huis (in de schaduw) om kwart voor 12/12 uur. En ik wilde toen al iedereen vertellen dat we echt alleen maar even snel naar huis liepen.![]()
Die klopte na het eerste deel al niet.quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar nu klopt de reeks niet meer..
Daarom met olijfolie na poetsen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Krijg je mooi reliëfjes van in het glazuur![]()
Voor eten met éxtra smaak
Ik blijf toch liever bij water en afwasmiddel voor mijn borden, thanks.quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:51 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Daarom met olijfolie na poetsen.
Ja, ik zit me dus helemaal opgelaten te voelen omdat ik 3 minuten naar huis moet lopen met de hond om 12 uur.quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En intussen liggen de katten hier in de tuin te grillenEnige concessie is dat ze de tegels in de schaduw opzoeken. Net nadat de zon daar weg is
Doorzichtige zijkanten?quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, ik ben helemaal om. Ik snapte dat gehang in zo'n zwembadje nooit zo. Maar ik heb het licht gezien.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik zit me dus helemaal opgelaten te voelen omdat ik 3 minuten naar huis moet lopen met de hond om 12 uur.
Dit was uurtje geleden toen ik even de tomaten opnieuw ging opbinden:
[ afbeelding ]
Haha! Ik had het over het bbq rooster uiteraardquote:Op maandag 10 augustus 2020 15:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik blijf toch liever bij water en afwasmiddel voor mijn borden, thanks.
Ja, maar echt.quote:
Sjezus wat ben je lollig vandaagquote:
Wat lollig.quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Sjezus wat ben je lollig vandaag![]()
Ik typte laatst ergens dat niemand meer het woord 'lollig' gebruikt. Sindsdien gebruik ik het bijna dagelijks.
Ik heb er een recept + verslag van gepost in het BBQ verslag van de BBQ Cul meet.quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:08 schreef dezomervoorbij het volgende:
Ga vanavond even lekker wat kippenvleugeltjes maken op de BBQ om als snack te eten tijdens een potje voetbal op tv vanavond.
Nu wil ik zelf ook wel eens BBQ saus maken. Nog nooit gedaan!
Zie 1000000 recepten hiervoor op internet. Mensen hier die dit vaker hebben gedaan?
quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik zit me dus helemaal opgelaten te voelen omdat ik 3 minuten naar huis moet lopen met de hond om 12 uur.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de COAX kabel was zo te zien heel wat lekkerder dan de watermeloen![]()
(Die kabel is niet meer aangesloten, geen zorgen. Daar was ik 7 jaar terug na 1 konijn in huis al klaar mee)
(Verder zien jullie een berg kleedjes/zand en dat moet ik dus nog even opruimen. In elk geval genoeg achter het gordijn wegmoffelen dat visite het niet ziet![]()
Jij hebt toch een hond die in dit soort temperaturen geboren is. Die denkt nu “eindelijk...mag het altijd zo blijven”quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HonT komt toch van een warm eiland 😎quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, maar echt.
'WAT DENK JE DAT JE AAN HET DOEN BENT, NAAR BINNEN JIJ!'
quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jij hebt toch een hond die in dit soort temperaturen geboren is. Die denkt nu “eindelijk...mag het altijd zo blijven”
quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
HonT komt toch van een warm eiland 😎
Je rooster insmeren met groene zeep. Een vuilniszak er overheen trekken. Bakje met ammoniak er inzetten. Zak dicht knopen. 24 uur later veeg je het meeste zo van het rek af. En de rest haal je er met een schuurspons zonder moeite er vanaf.quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:43 schreef Lonaa het volgende:
https://nos.nl/op3/artike(...)is-dan-je-denkt.htmlquote:Op maandag 10 augustus 2020 16:18 schreef Lonaa het volgende:
Poes en poes liggen hier ook heel veel. Languit. Alsof ze vloeibaar zijn.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Hier ook 2 die met 30+ graden graag OP ELKAAR liggen. Lekker in een benauwd hoekje achter het gordijn.Ik wilde al gaan steigeren over die aangevreten COAX kabels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de COAX kabel was zo te zien heel wat lekkerder dan de watermeloen![]()
(Die kabel is niet meer aangesloten, geen zorgen. Daar was ik 7 jaar terug na 1 konijn in huis al klaar mee)
(Verder zien jullie een berg kleedjes/zand en dat moet ik dus nog even opruimen. In elk geval genoeg achter het gordijn wegmoffelen dat visite het niet ziet
Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:19 schreef Candaasje het volgende:
https://nos.nl/op3/artike(...)is-dan-je-denkt.html
(Had ik dat niet ooit al eens gedeeld? Nouja, soit)
Oh, zo doe ik de oven! Werkt als een tierelier.quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:17 schreef Tally het volgende:
Je rooster insmeren met groene zeep. Een vuilniszak er overheen trekken. Bakje met ammoniak er inzetten. Zak dicht knopen. 24 uur later veeg je het meeste zo van het rek af. En de rest haal je er met een schuurspons zonder moeite er vanaf.
Zo doe ik de oven, de bak van de airfryer en ook de rekken van mn bbq.quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, zo doe ik de oven! Werkt als een tierelier.
quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
https://nos.nl/op3/artike(...)is-dan-je-denkt.html
(Had ik dat niet ooit al eens gedeeld? Nouja, soit)
Ik. Het hangt er van af wat je smaak is. Met barbecuesaus kan je alle kanten op. Zuur, zoet, fruitig. Kies een recept dat je aantrekkelijk lijkt, maak dat en pas de smaak op het laatst aan door nog wat van één of meer van je ingrediënten toe te voegen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:08 schreef dezomervoorbij het volgende:
Ga vanavond even lekker wat kippenvleugeltjes maken op de BBQ om als snack te eten tijdens een potje voetbal op tv vanavond.
Nu wil ik zelf ook wel eens BBQ saus maken. Nog nooit gedaan!
Zie 1000000 recepten hiervoor op internet. Mensen hier die dit vaker hebben gedaan?
[..]![]()
Hier ook 2 die met 30+ graden graag OP ELKAAR liggen. Lekker in een benauwd hoekje achter het gordijn.Het is wel een leuk stel zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de COAX kabel was zo te zien heel wat lekkerder dan de watermeloen![]()
(Verder zien jullie een berg kleedjes/zand en dat moet ik dus nog even opruimen. In elk geval genoeg achter het gordijn wegmoffelen dat visite het niet ziet![]()
#Team aangeknaagdekabelsOp donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Welke vruchten?quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:31 schreef Tally het volgende:
Iemand een idee wat ik met bevroren vruchten kan behalve een smoothie of wegpleuren?
Laten ontdooien en in een salade verwerken?quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:31 schreef Tally het volgende:
Iemand een idee wat ik met bevroren vruchten kan behalve een smoothie of wegpleuren?
Warme saus voor over ijs maken?quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:31 schreef Tally het volgende:
quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:31 schreef Tally het volgende:
Dat is ook de favo positie van onze kattenquote:Op maandag 10 augustus 2020 16:17 schreef Myraela het volgende:
Mijn katten liggen de hele dag met de pootjes wijd in de lucht, maar voor de rest lijken ze er niet zoveel last van te hebben. Behalve dan dat ik de hele tijd als ze ergens anders gaan liggen meeloop om weer een bakje water naast hun neus te zetten
Tof kado. Daar is hij vast blij mee.quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:31 schreef sigme het volgende:
Ik had m'n lief ook nog meegenomen op een verrassingstripje, heel eng, naar de plaats waar z'n werk ook zit dus hij zat in de rats dat ik iets vreselijks bedacht had. Maar we zijn bij een speciaalzaak langsgeweest en hebben een wildcamera uitgezocht. Misschien krijgen we nu ooit onze bever te zien..
[ afbeelding ]
Op een taart?quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:31 schreef Tally het volgende:
Inkoken en siroop van maken? Of bewaren in de vriezer totdat je ze nodig hebtquote:Op maandag 10 augustus 2020 16:31 schreef Tally het volgende:
Over welke leeftijd heb je het dan?quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:38 schreef Clubsoda het volgende:
Het is trouwens echt heerlijk om een kind te hebben dat zo groot is dat het gewoon ook op een ligbedje een beetje ligt te lezen en waarvoor je niet meer het entertainmentprogramma hoeft te zijn
Siroop maken. Wat een goeie! Thanks.quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Inkoken en siroop van maken? Of bewaren in de vriezer totdat je ze nodig hebt
Dit exemplaar is 8.quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Over welke leeftijd heb je het dan?
Zo heb ik vanmorgen het huis kunnen doen. En lekker anderhalf uur in bad (in de badkamer) kunnen liggen. Terwijl de kinderen gingen spelen, lezen en nu Sims spelen op de ps4quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:38 schreef Clubsoda het volgende:
Het is trouwens echt heerlijk om een kind te hebben dat zo groot is dat het gewoon ook op een ligbedje een beetje ligt te lezen en waarvoor je niet meer het entertainmentprogramma hoeft te zijn
Ik geloof niet dat mijn moeder ooit mijn entertainmentprogramma wasquote:Op maandag 10 augustus 2020 16:38 schreef Clubsoda het volgende:
Dat zat ik net te denken....quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat mijn moeder ooit mijn entertainmentprogramma was
Ik ben ook altijd een beetje verbaasd als ik bij een vriendin ben en ze kan niets doen, want altijd een kind om/op haar heen en zo. Altijd een kind dat aandacht vraagt. Ik kon mezelf heel goed vermaken en mijn broer volgens mij ook.quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:52 schreef Sarabi het volgende:
Dat zat ik net te denken....
Kan er ook niets bij verzinnen/herinneren.
Dus eigenlijk had je nóg meer aandacht nodigquote:Op maandag 10 augustus 2020 16:55 schreef Tally het volgende:
Mijn moeder zei van de week dat ik zo ‘lastig’ was en altijd maar bezig gehouden moest worden terwijl ik mij herinner dat ze weinig tijd voor me had omdat ze altijd met mijn zusje bezig was.
Heerlijk hè? Hier lag hij vanochtend een half uur te lezen in bed voordat hij eruit kwamquote:Op maandag 10 augustus 2020 16:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo heb ik vanmorgen het huis kunnen doen. En lekker anderhalf uur in bad (in de badkamer) kunnen liggen. Terwijl de kinderen gingen spelen, lezen en nu Sims spelen op de ps4
Ik ging naar mijn Opa en Oma om de hoek. Daar woonde toen mijn gehandicapte oom nog. Die wilde wel altijd spelen of tv kijken met me.quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus eigenlijk had je nóg meer aandacht nodig
Ik ook.quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd een beetje verbaasd als ik bij een vriendin ben en ze kan niets doen, want altijd een kind om/op haar heen en zo. Altijd een kind dat aandacht vraagt. Ik kon mezelf heel goed vermaken en mijn broer volgens mij ook.
Gemis aan zwembad?quote:Op maandag 10 augustus 2020 17:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben inmiddels toch een heel klein beetje jaloers op Myraela, Sarabi en Lucky en ieder ander die ik in dit verband ben vergeten.
* Isabeau neemt maar weer een ijsje
Dat dusquote:
Dat bedacht ik mij gisteren. Dat niet iedereen het geluk heeft van een tuin (en zwembad). Dan is het toch wel een stuk minder aangenaam nu.quote:
Vorig jaar tijdens hittegolven elke dag naar een plas in de buurt geweest; dat was wel heel aangenaamquote:Op maandag 10 augustus 2020 17:08 schreef Sarabi het volgende:
Dat bedacht ik mij gisteren. Dat niet iedereen het geluk heeft van een tuin (en zwembad). Dan is het toch wel een stuk minder aangenaam nu.
Snap ook wel dat die mensen nu een meertje of zee op zoeken.
Maak er ijsjes van.quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:38 schreef Tally het volgende:
Ik heb in een vlaag verschillende zakken gekocht. Bramen, mango, aardbeien en bosvruchten.
Vanmorgen ging ik de vriezert schoonmaken omdat mijn oudste ijsjes wilde maken en een halve fles aanmaak in de la gooten toen zag ik al die zakken nog.
Ja! Goed idee. Stom dat ik daar niet aan dacht.quote:
Zwembad staat al sinds half mei en blijft zeker nog wel een maand.quote:Op maandag 10 augustus 2020 17:17 schreef golfer het volgende:
Wel eens nagedacht over een zwembad met filter in de tuin, maar dan heb je het al gauw over minimaal 6.500 liter water om een paar dagen per jaar van te genieten.
We willen allemaal Tele wel als zwembadhulpquote:Op maandag 10 augustus 2020 17:19 schreef Sarabi het volgende:
Zwembad staat al sinds half mei en blijft zeker nog wel een maand.
Genoeg dagen om van te genieten
Als ik de ruimte had en Tele kwam helpen zou ik wel een echt zwembad willen
quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:31 schreef sigme het volgende:
Ik had m'n lief ook nog meegenomen op een verrassingstripje, heel eng, naar de plaats waar z'n werk ook zit dus hij zat in de rats dat ik iets vreselijks bedacht had. Maar we zijn bij een speciaalzaak langsgeweest en hebben een wildcamera uitgezocht. Misschien krijgen we nu ooit onze bever te zien..
[ afbeelding ]
Het is wel zeker de Mazda die werd gezocht.quote:Op maandag 10 augustus 2020 17:23 schreef Isabeau het volgende:
Ze hebben misschien de auto gevonden die dat 14 jarige meisje heeft dood gereden. Hopelijk is dat hem ook.
Ongelofelijk dat die mensen zich nooit gemeld hebben
Dat is de helft van de zaak. Want de andere helft is: wie zat er dan achter het stuur.quote:Op maandag 10 augustus 2020 17:26 schreef golfer het volgende:
Het is wel zeker de Mazda die werd gezocht.
De komende dagen doet de politie in en om de auto sporenonderzoek. Daarbij wordt onder meer bekeken of het voertuig bij de aanrijding betrokken is geweest. De uitslag daarvan wordt begin volgende week verwacht.
Dat formaat hebben wij nu ookquote:Op maandag 10 augustus 2020 17:21 schreef Tally het volgende:
Wij hebben ook een badje staan. 3 bij 2. Ik moet alleen een andere pomp/filterding halen. Want hij is nu te zwak.
Kan ik me wel voorstellen. Echt zoveel uren al in gezeten. Wel vooral samen, want in mn eentje is het even afkoelen en er weer uit. Ben er achter dat ik niet de rust in mezelf heb om in mn eentje niets te doen.quote:
Ereader er bijquote:Op maandag 10 augustus 2020 17:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen. Echt zoveel uren al in gezeten. Wel vooral samen, want in mn eentje is het even afkoelen en er weer uit. Ben er achter dat ik niet de rust in mezelf heb om in mn eentje niets te doen.
Heb jij wel buitenruimte?
Jawel, maar dat is een inpandig balkon en daar wordt het dus bloedheet zonder zuchtje wind. Dat is in de lente fantastisch. Nu not so much.quote:Op maandag 10 augustus 2020 17:32 schreef Myraela het volgende:
Kan ik me wel voorstellen. Echt zoveel uren al in gezeten. Wel vooral samen, want in mn eentje is het even afkoelen en er weer uit. Ben er achter dat ik niet de rust in mezelf heb om in mn eentje niets te doen.
Heb jij wel buitenruimte?
Ja, dat dan weer wel. De warmte blijf ook fijn hangen.quote:
[..]![]()
Hier ook 2 die met 30+ graden graag OP ELKAAR liggen. Lekker in een benauwd hoekje achter het gordijn.Kijk je wel uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de COAX kabel was zo te zien heel wat lekkerder dan de watermeloen![]()
(Verder zien jullie een berg kleedjes/zand en dat moet ik dus nog even opruimen. In elk geval genoeg achter het gordijn wegmoffelen dat visite het niet zietZo heeft mijn kat een keer allerlei draad van metaal van een snoer in slokdarm en darmen gehad.. uren duurde die ok om het er allemaal uit te krijgen
![]()
Stiekem een kat was het toch?quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo gingen wij boodschappen doen voor de campingwinkel. Wel redelijk koel in de supermarkt, maar alsnog helemaal buiten adem en in het zweet van al het gesjouw. Ik doe de boodschappen samen met de wat oudere dame die de winkel beheert; zij zegt wat ik moet pakken en ik til het in de kar. Vandaag veel water, sap en bier, want gekoelde drankjes worden het meest gekocht nu. Pfffffquote:Op maandag 10 augustus 2020 17:48 schreef Blues het volgende:
Ok.
Ik piep nooit qua temperaturen, kan er goed tegen en weet wat ik juist NIET moet doen
Maar ik piep nu toch even om dat ik in een trein zat zonder airco mét een mondkapje. Dat was echt niet leuk.
Buiten op de fiets was het even ineens een aangename 32 graden met een warme wind
quote:Op maandag 10 augustus 2020 17:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zwembad staat al sinds half mei en blijft zeker nog wel een maand.
Genoeg dagen om van te genieten
Als ik de ruimte had en Tele kwam helpen zou ik wel een echt zwembad willen
Jup. Waterdichte voor de zekerheid.quote:Op maandag 10 augustus 2020 17:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ereader er bijhelemaal niets gaan zitten doen kan ik ook niet
Ik voel een connectiequote:Op maandag 10 augustus 2020 17:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb net de ezel bekeken,kom net uit het zwembad, en ga nu plassen voor ik verder lees
Ik maak een roerei met tomaat, ui en kaas. Dat op brood met een tomaat/komkommer/ui salade erbij. Het is wel goed zoquote:Op maandag 10 augustus 2020 18:04 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb nog geen beslissing gemaakt over het avondeten.
Ik ben nu aan het eten. Pastasalade met tonijn.quote:
Hij was bang voor gezellig vrijgezellenfeestachtige activiteiten voor zn werk?quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:31 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Ja die mondkapjes zorgen voor extra benauwde warmte.quote:Op maandag 10 augustus 2020 17:52 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Zo gingen wij boodschappen doen voor de campingwinkel. Wel redelijk koel in de supermarkt, maar alsnog helemaal buiten adem en in het zweet van al het gesjouw. Ik doe de boodschappen samen met de wat oudere dame die de winkel beheert; zij zegt wat ik moet pakken en ik til het in de kar. Vandaag veel water, sap en bier, want gekoelde drankjes worden het meest gekocht nu. Pfffff
Edit: mondkapjesplicht in de winkels hier.
Oh leuk!!!quote:Op maandag 10 augustus 2020 16:31 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Je was in mijn dorp! Op hemelsbreed nog geen honderd meter van me af. Jij boef!quote:Op maandag 10 augustus 2020 18:33 schreef Myraela het volgende:
Yaaaaaayy, ijssalon in de buurt gevonden met lekker ijs.In Alblasserdam. Zijn ook chocolatier, ook benieuwd naar hun bonbons.
Ik had extra puur chocoladeijs en Lotus speculoos ijs.
Knoppers hadden ze helaas niet meer.
Ik dacht ineens aan waar ze ook alweer vandaan komt? Een warm land toch? Wie weet is ze het gewoon gewend en kan ze door genetische aanpassingen of zoiets er goed tegen?quote:Op maandag 10 augustus 2020 15:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Curacao. En ik weet ook niet of het zo werkt.quote:Op maandag 10 augustus 2020 18:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik dacht ineens aan waar ze ook alweer vandaan komt? Een warm land toch? Wie weet is ze het gewoon gewend en kan ze door genetische aanpassingen of zoiets er goed tegen?
Of zeg ik iets heel stoms![]()
/hondnOOb
quote:Op maandag 10 augustus 2020 18:55 schreef minilot het volgende:
Homemade broodje gezond hier + grote tomatensalade. Voor geen meter bijgelezen verder, maar-tjes all around!
Ja, ik ga die kabel kort afknippen , ik wist niet dat Nox er zo dol op was. Gelukkig vooral dol op het slopen van de buiten mantel, maar zoveel plastic is natuurlijk ook niet goed.quote:Op maandag 10 augustus 2020 17:47 schreef Blues het volgende:
[..]
Kijk je wel uitZo heeft mijn kat een keer allerlei draad van metaal van een snoer in slokdarm en darmen gehad.. uren duurde die ok om het er allemaal uit te krijgen
Ga je ook koken?quote:Op maandag 10 augustus 2020 19:06 schreef Sarabi het volgende:
Toch nog maar een nieuwe bikini gekocht
Van wie niet?quote:Op maandag 10 augustus 2020 19:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De komende week nietheb flink geprept.
En ik mag niet halfnaakt koken dan ga ik echt dood.
Wat woon je leuk daar dan! Was er nog nooit in Alblasserdam geweest. Zal er nu wel vaker komen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 18:52 schreef minilot het volgende:
Je was in mijn dorp! Op hemelsbreed nog geen honderd meter van me af. Jij boef!En ja, prima ijs
Iedereen die mij lief heeft. Ik ben echt te onhandig daarvoor.quote:
Schort voor?quote:Op maandag 10 augustus 2020 19:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Iedereen die mij lief heeft. Ik ben echt te onhandig daarvoor.
Gooide vorige week ook weer kokend water over mijn blote voet.
Op nudistencampings is dat nog iets komischer.quote:Op maandag 10 augustus 2020 19:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Schort voor?![]()
Ik was vrijdag bij broer en schoonzus op de camping. Zij hebben een oudere overbuurvrouw. Toen ze ging koken deed ze een schort om, ging afwassen met een rubberhandschoenen. Het was grappig (niet uitlachend grappig) om te zien. Echt iemand die al jaren kampeert, en nul concessies doet aan hoe ze thuis leeft
Blij dat ik net geen slok thee op hadquote:Op maandag 10 augustus 2020 19:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Op nudistencampings is dat nog iets komischer.
Kraampje aan de weg?quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja kut. Ik heb 5 kilo courgettes en het feest is nog lang niet voorbij. Ik heb de buurvrouw gevraagd of ze wat wil.
Misschien kan je een deal maken met de kroket koning.. hij jouw courgettes, jij kroketten..quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja kut. Ik heb 5 kilo courgettes en het feest is nog lang niet voorbij. Ik heb de buurvrouw gevraagd of ze wat wil.
Dat worden veel courgette-wafelsquote:Op maandag 10 augustus 2020 20:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
En soepquote:
https://www.buzzfeed.com/(...)ecipe-real-life-testquote:Op maandag 10 augustus 2020 20:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een schort....dat moet ik sowieso eens kopenquote:Op maandag 10 augustus 2020 19:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Schort voor?![]()
Ik was vrijdag bij broer en schoonzus op de camping. Zij hebben een oudere overbuurvrouw. Toen ze ging koken deed ze een schort om, ging afwassen met een rubberhandschoenen. Het was grappig (niet uitlachend grappig) om te zien. Echt iemand die al jaren kampeert, en nul concessies doet aan hoe ze thuis leeft
Je krijgt de uitslag ook gewoon op zondagquote:Op maandag 10 augustus 2020 20:57 schreef Kreator het volgende:
Kak. Griekenland wil je alleen nog toelaten als je corona test hebt gedaan die maximaal 72h oud is. Dat wordt lastig als je op maandag om 06:45 vertrekt.
En krijg je eigenlijk wel uitslag op papier?
Wat zat er in de mix?quote:Op maandag 10 augustus 2020 18:52 schreef borisz het volgende:
Zak Cambodjaanse groentemixmet een paar lamsworstjes. In een minuut of 8 klaar
![]()
Voorts geen sport vanavond moet wat politiek huiswerk doen.
Zie ik daar een blij uniekje?quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Als ik mij opkrul dan pas ik helemaal rondom zijn lichaam en als hij bij de kozijndeur staat dan lijken de kozijndeuren van een poppenhuis
Dusssss
Geen fragiel minimannetje.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Als ik mij opkrul dan pas ik helemaal rondom zijn lichaam en als hij bij de kozijndeur staat dan lijken de kozijndeuren van een poppenhuis
Dusssss
Op papier?quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je krijgt de uitslag ook gewoon op zondag
Klinkt goedquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Dusssss
Ja.. was heel bijzonder. Heel vertrouwd. wat het wordt weet ik niet.quote:
Klinkt fijn!quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja.. was heel bijzonder. Heel vertrouwd. wat het wordt weet ik niet.
Ja geen idee. Vd week maar eens uitzoeken. Wat een geneuzel.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:38 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Kunnen ze het niet digitaal doorsturen? Neem aan dat het ook naar je huisarts gaat?
Dit is een briljant plan.quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Misschien kan je een deal maken met de kroket koning.. hij jouw courgettes, jij kroketten..
Als ik google zie ik plaatjes van wikkels met chocolade in een stroompje over aardbeien of met een garde erbij, dus mijn gok zou een soort smeltchocolade of kookchocolade zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:29 schreef Tele6 het volgende:
Mensen. Weet hier iemand wat "chocolat dessert" is in Frankrijk? Ik heb een reep "chocolat noir dessert" gekregen van een gratis-producten-actie van de Lidl hier. Het lijkt gewoon pure chocolade te zijn. Misschien een tikje zoeter dan anders, maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal bij me. Ik kan het niet googelen, want dan krijg ik recepten voor chocoladetoetjes. En op de wikkel staat niet wat je ermee moet.
De tijd zal het lerenquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja.. was heel bijzonder. Heel vertrouwd. wat het wordt weet ik niet.
Corugettechips in de droger..quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit is wel waar. Sowieso groente. Net boontjes, courgette en paprika op van de BBQ. Allemaal uit de tuin. En alvast een bakje groente gegrild voor morgen.quote:
Letterlijk vertaald is het dessert van chocolade.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:29 schreef Tele6 het volgende:
Mensen. Weet hier iemand wat "chocolat dessert" is in Frankrijk? Ik heb een reep "chocolat noir dessert" gekregen van een gratis-producten-actie van de Lidl hier. Het lijkt gewoon pure chocolade te zijn. Misschien een tikje zoeter dan anders, maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal bij me. Ik kan het niet googelen, want dan krijg ik recepten voor chocoladetoetjes. En op de wikkel staat niet wat je ermee moet.
https://www.google.nl/amp(...)rt-baking-chocolate/quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:29 schreef Tele6 het volgende:
Misschien chocolade om in desserts te gebruiken?quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:29 schreef Tele6 het volgende:
Ik zoek even Op fb een dame met een gîte in Frankrijk, die heeft een overload aan courgettes en doet er ook van alles mee Voor de winterquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit is wel waar. Sowieso groente. Net boontjes, courgette en paprika op van de BBQ. Allemaal uit de tuin. En alvast een bakje groente gegrild voor morgen.
Ik ga courgettewafels googlen. En die buzzfeedsaus bekijken.
Dat zag je wellicht hierquote:Op maandag 10 augustus 2020 21:45 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Corugettechips in de droger..
en wat je ook kunt doen is de courgette in reepjes en dan drogen. Heb je heel de winter overal courgette voor.
En ik zag laatst zelfs cake van courgette.
Dus ik vermoed dat je een herkenbaar probleem hebt met je courgettes
Deze combo is redelijk nieuw bij de Appie, maar wel met stip binnengekomen in de favorieten die bij de Appie te vinden zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:51 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Die wil ik ook.
Maar mijn lief is ongeveer allergisch voor alles wat in het zakje zit
Dat weet ik nog van dat ene jaar dat ik 1 courgette plant had.quote:Op maandag 10 augustus 2020 21:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat zag je wellicht hier![]()
Courgettes kunnen wel een beetje de vloek van de moestuinier zijn. Een luxeprobleem natuurlijk, dat wel.
Als ik ze wil drogen voor de winter/soep/bouillonpoeder, kan ik dan beter reepjes doen ipv plakjes?
Inderdaad geneuzel. Corona is een hoax die enkel en alleen is bedacht om jouw vakantieplannen in de war te schoppen. En overheden gaan er ook nog in meequote:Op maandag 10 augustus 2020 21:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja geen idee. Vd week maar eens uitzoeken. Wat een geneuzel.
Ja want dat is wat ik bedoelde. Klapjosti.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Inderdaad geneuzel. Corona is een hoax die enkel en alleen is bedacht om jouw vakantieplannen in de war te schoppen. En overheden gaan er ook nog in mee
Omdat ik denk dat Kreator een slimme man is, verwacht ik dat hij dat toch wel beseft.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Inderdaad geneuzel. Corona is een hoax die enkel en alleen is bedacht om jouw vakantieplannen in de war te schoppen. En overheden gaan er ook nog in mee
Telefonisch. En heb van nog niemand gehoord dat het via de GGD naar de huisarts gaat eigenlijk.quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:57 schreef Kreator het volgende:
Kak. Griekenland wil je alleen nog toelaten als je corona test hebt gedaan die maximaal 72h oud is. Dat wordt lastig als je op maandag om 06:45 vertrekt.
En krijg je eigenlijk wel uitslag op papier?
Je noemt het geneuzel....quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja want dat is wat ik bedoelde. Klapjosti.
Het proces, het geregel, de onduidelijkheid, de verschillen in regels.quote:
Bij geen klachten moet je het ergens anders laten testen (klm heeft wat locaties volgens mij) en moet je het ook zelf betalen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 22:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Telefonisch. En heb van nog niemand gehoord dat het via de GGD naar de huisarts gaat eigenlijk.
Lol daar is niets Cambodjaans aan.quote:
Mja, lastig. Ik vind het ook vreemd en niet ok om foto's te maken. Hier in de buurtpreventie-app wordt ook aangeraden (door politie) om foto's te maken van verdachte situaties. En dat is ook een verdacht rondlopende persoon, een langzaam rijdende auto, etc.quote:Op maandag 10 augustus 2020 20:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gut... ik weet niet wat ik ervan moet vinden....
Buurvrouw belt me net. Blijkbaar zat er een man in de struiken naast onze huizen bier te drinken. Ik kijken, mijn waakkat lag al in één staar gefascineerd te kijken.
Na een paar minuten verschijnt er inderdaad een man met een plastic tas. Buurvrouw meldt dat ze al wat foto’s heeft gemaakt ‘voor het geval dat’. En nu had ik hem dan ook al gezien.
Voor het geval wat?
Als die kerel daar een rustig plekje vindt waar hij wat meegebrachte biertjes wil drinken, zijn rotzooi opruimt en geen rottigheid uithaalt, dan mag hij daar van mij de hele dag zitten.
Maar meteen foto’s maken? Dadelijk wordt er een keer ingebroken of vernielingen aangericht en gaat meteen het vingertje naar hem. Zonder direct bewijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |