abonnement Unibet Coolblue
pi_194490474
quote:
7s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:19 schreef Candaasje het volgende:

[..]

https://nos.nl/op3/artike(...)is-dan-je-denkt.html

(Had ik dat niet ooit al eens gedeeld? Nouja, soit)
:D Ik kende m nog niet.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194490520
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:08 schreef dezomervoorbij het volgende:
Ga vanavond even lekker wat kippenvleugeltjes maken op de BBQ om als snack te eten tijdens een potje voetbal op tv vanavond.

Nu wil ik zelf ook wel eens BBQ saus maken. Nog nooit gedaan!
Zie 1000000 recepten hiervoor op internet. Mensen hier die dit vaker hebben gedaan?
Ik. Het hangt er van af wat je smaak is. Met barbecuesaus kan je alle kanten op. Zuur, zoet, fruitig. Kies een recept dat je aantrekkelijk lijkt, maak dat en pas de smaak op het laatst aan door nog wat van één of meer van je ingrediënten toe te voegen.

Deze is bijvoorbeeld lekker.
Spoilers!
pi_194490523
F. is onderweg naar huis met verlengbuis voor de airco zodat ie in de woonkamer kan en het misschien iets minder heel-erg-kut kan zijn in de woonkamer *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194490543
quote:
7s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:15 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:')

Hier ook 2 die met 30+ graden graag OP ELKAAR liggen. Lekker in een benauwd hoekje achter het gordijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de COAX kabel was zo te zien heel wat lekkerder dan de watermeloen :')
(Die kabel is niet meer aangesloten, geen zorgen. Daar was ik 7 jaar terug na 1 konijn in huis al klaar mee)

(Verder zien jullie een berg kleedjes/zand en dat moet ik dus nog even opruimen. In elk geval genoeg achter het gordijn wegmoffelen dat visite het niet ziet :+
Het is wel een leuk stel zo O+

#Team aangeknaagdekabels
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194490558
Ik had m'n lief ook nog meegenomen op een verrassingstripje, heel eng, naar de plaats waar z'n werk ook zit dus hij zat in de rats dat ik iets vreselijks bedacht had :D. Maar we zijn bij een speciaalzaak langsgeweest en hebben een wildcamera uitgezocht. Misschien krijgen we nu ooit onze bever te zien..

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_194490562
Iemand een idee wat ik met bevroren vruchten kan behalve een smoothie of wegpleuren?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_194490567
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:31 schreef Tally het volgende:
Iemand een idee wat ik met bevroren vruchten kan behalve een smoothie of wegpleuren?
Welke vruchten?
pi_194490573
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:31 schreef Tally het volgende:
Iemand een idee wat ik met bevroren vruchten kan behalve een smoothie of wegpleuren?
Laten ontdooien en in een salade verwerken?
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_194490580
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:31 schreef Tally het volgende:
Iemand een idee wat ik met bevroren vruchten kan behalve een smoothie of wegpleuren?
Warme saus voor over ijs maken?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194490584
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:31 schreef Tally het volgende:
Iemand een idee wat ik met bevroren vruchten kan behalve een smoothie of wegpleuren?
:D

Ligt een beetje aan de vruchten. Maar saus of jam.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194490586
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:17 schreef Myraela het volgende:
Mijn katten liggen de hele dag met de pootjes wijd in de lucht, maar voor de rest lijken ze er niet zoveel last van te hebben. Behalve dan dat ik de hele tijd als ze ergens anders gaan liggen meeloop om weer een bakje water naast hun neus te zetten
Dat is ook de favo positie van onze katten :D
pi_194490588
Oh, en ik ging eens kijken waar onze krulletjeshond eigenlijk lag. Dat was even zoeken:
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_194490596
quote:
6s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:31 schreef sigme het volgende:
Ik had m'n lief ook nog meegenomen op een verrassingstripje, heel eng, naar de plaats waar z'n werk ook zit dus hij zat in de rats dat ik iets vreselijks bedacht had :D. Maar we zijn bij een speciaalzaak langsgeweest en hebben een wildcamera uitgezocht. Misschien krijgen we nu ooit onze bever te zien..

[ afbeelding ]
Tof kado. Daar is hij vast blij mee.
Spoilers!
pi_194490614
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:31 schreef Tally het volgende:
Iemand een idee wat ik met bevroren vruchten kan behalve een smoothie of wegpleuren?
Op een taart?
Spoilers!
pi_194490658
Ik heb in een vlaag verschillende zakken gekocht. Bramen, mango, aardbeien en bosvruchten.
Vanmorgen ging ik de vriezert schoonmaken omdat mijn oudste ijsjes wilde maken en een halve fles aanmaak in de la goot ;( en toen zag ik al die zakken nog.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_194490661
Het is trouwens echt heerlijk om een kind te hebben dat zo groot is dat het gewoon ook op een ligbedje een beetje ligt te lezen en waarvoor je niet meer het entertainmentprogramma hoeft te zijn O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_194490665
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:31 schreef Tally het volgende:
Iemand een idee wat ik met bevroren vruchten kan behalve een smoothie of wegpleuren?
Inkoken en siroop van maken? Of bewaren in de vriezer totdat je ze nodig hebt
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 10 augustus 2020 @ 16:39:59 #168
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194490677
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:38 schreef Clubsoda het volgende:
Het is trouwens echt heerlijk om een kind te hebben dat zo groot is dat het gewoon ook op een ligbedje een beetje ligt te lezen en waarvoor je niet meer het entertainmentprogramma hoeft te zijn O+
Over welke leeftijd heb je het dan?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194490686
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Inkoken en siroop van maken? Of bewaren in de vriezer totdat je ze nodig hebt
Siroop maken. Wat een goeie! Thanks.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_194490783
quote:
14s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:39 schreef golfer het volgende:

[..]

Over welke leeftijd heb je het dan?
Dit exemplaar is 8.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_194490836
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:38 schreef Clubsoda het volgende:
Het is trouwens echt heerlijk om een kind te hebben dat zo groot is dat het gewoon ook op een ligbedje een beetje ligt te lezen en waarvoor je niet meer het entertainmentprogramma hoeft te zijn O+
Zo heb ik vanmorgen het huis kunnen doen. En lekker anderhalf uur in bad (in de badkamer) kunnen liggen. Terwijl de kinderen gingen spelen, lezen en nu Sims spelen op de ps4 O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_194490840
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:38 schreef Clubsoda het volgende:
Het is trouwens echt heerlijk om een kind te hebben dat zo groot is dat het gewoon ook op een ligbedje een beetje ligt te lezen en waarvoor je niet meer het entertainmentprogramma hoeft te zijn O+
Ik geloof niet dat mijn moeder ooit mijn entertainmentprogramma was :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194490879
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat mijn moeder ooit mijn entertainmentprogramma was :o
Dat zat ik net te denken....
Kan er ook niets bij verzinnen/herinneren.
pi_194490911
De mijne ook niet hoor, maar wij waren ook met 2 tot 4 kinderen thuis. Ik probeer(de) het entertainmentprogramma-zijn ook zo veel mogelijk te beperken en dat lukt heel aardig. Maar toch is dit relaxter dan steeds suggesties aandragen of schommels duwen of plekken zoeken waar gedraafd kan worden :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_194490916
Mijn moeder zei van de week dat ik zo ‘lastig’ was en altijd maar bezig gehouden moest worden terwijl ik mij herinner dat ze weinig tijd voor me had omdat ze altijd met mijn zusje bezig was. |:)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')