abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194488906
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 12:51 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dat eerste ben ik het mee eens :). Ik vind zeker dat Trump met veel meer empathie en begrip op de situatie had moeten reageren. Maar dat schijnt hij niet te kunnen, mede daarom is hij natuurlijk ook compleet ongeschikt als president. Aan de andere kant is het natuurlijk ook opmerkelijk dat er na het hele gebeuren al vrij snel allerlei rellen en plunderingen zijn uitgebroken. Dat mag zeker worden benoemd en veroordeeld naar mijn mening. Helemaal als er dan wereldwijd wordt gerouwd om de dood van één zwarte Amerikaan, en in de naweeën hiervan komen veel meer zwarte Amerikanen om wat er minder toe lijkt te doen.
Kijk eens naar het patroon in andere landen met enorme inequality waar protesten plaatsvinden. In Afrika, de Engelse achterbuurten, Venezuala, weet ik veel wat. Overal vinden vrij direct rellen en plunderingen plaats (op kleine schaal, de media doet vervolgens voorkomen alsof het meer is dan 0,1% van de deelnemers).
De VS is ook gewoon een derdewereldland aan de onderkant van de samenleving. En inmiddels is ook gebleken dat veel van die rellen aangestoken werden door derden voor hun eigen agenda.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_194489233
twitter

Oa. “ “Trump also stocked his President’s Intelligence Advisory Board with wealthy businesspeople who, when briefed by one intelligence official, “would sometimes make you uncomfortable” because on occasion, “their questions were related to their business dealings” /4”

Het houdt niet op, niet vanzelf.
pi_194489551
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 13:31 schreef Dejannn het volgende:
[..]

Nu draai je het om. Ik gaf aan dat dergelijke kanalen het zeer goed doen en op YouTube ook meer conservatieve zwarte Amerikanen van zich laten horen. Jij stelde vervolgens dat dit enkel komt doordat blanke Trump-fans hier naar kijken, waar ik op vroeg of je cijfers hebt over de ethnische achtergrond van de kijkers. En nu draai jij die vraag om, zodat ik jouw aanvankelijke aanname moet gaan ontkrachten? Zo werkt het natuurlijk niet ;). Als jij stelt dat de kijkers van die kanalen voornamelijk blanke Trump-fans betreft ga ik er vanuit dat je dit ook kunt aantonen.

Ik zou het namelijk niet weten wie er wel en niet naar kijkt. Het enige wat je kunt concluderen is dat er een groepje zwarte conservatieve Amerikanen meer van zich laat horen en dat die kanalen ook meer en meer kijkers trekken. Wat daarvan het concrete resultaat is zullen we de komende jaren gaan merken.
Ik draai het niet om, want ik leg je uit dat er geen trendbreuk in de peilingen waarneembaar is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_194490505
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 11:47 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Schijnbaar hadden er in 2016, 6% van de zwarte Amerikanen op Trump gestemd. Ik ben benieuwd hoeveel dat er dit keer gaan zijn. Ik denk meer, al zal het niet veel schelen.
Als je Mono vraagt om zijn posts te onderbouwen met data waarom doe je dat dan zelf niet, eigenlijk?
pi_194490780
Veel interessanter dan deze vrij onzinnige discussie over of Biden racistisch is (lijkt me niet, en groot pluspunt is dat hij tenminste excuses maakt na een verkeerde opmerking) en wat Afro-Amerikanen kijken en gaan stemmen op basis van de onderbuik, lijkt me het onderwerp van de topictitel.

Is daar al meer nieuws over? Een dag dat het bekend gaat worden, bijvoorbeeld? Ik weet dat hij afgelopen weekend Gretchen Whitmer (één van de topkandidaten) over heeft laten komen om met haar te spreken, is er ook bekend of hij dat ook met Harris, Rice, Bass en Duckworth (en misschien nog anderen) heeft gedaan?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_194491087
twitter

El Trumperino kletso uit zijn nekko.
pi_194491207
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 16:46 schreef Hanca het volgende:
Veel interessanter dan deze vrij onzinnige discussie over of Biden racistisch is (lijkt me niet, en groot pluspunt is dat hij tenminste excuses maakt na een verkeerde opmerking) en wat Afro-Amerikanen kijken en gaan stemmen op basis van de onderbuik, lijkt me het onderwerp van de topictitel.

Is daar al meer nieuws over? Een dag dat het bekend gaat worden, bijvoorbeeld? Ik weet dat hij afgelopen weekend Gretchen Whitmer (één van de topkandidaten) over heeft laten komen om met haar te spreken, is er ook bekend of hij dat ook met Harris, Rice, Bass en Duckworth (en misschien nog anderen) heeft gedaan?
Nope, nog geen witte rook maar ik heb het gevoel dat Biden gewoon heel verstandig is en zijn tijd neemt. Ik denk ook dat men zeer diepe background checks doet.
pi_194491222
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 17:06 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Als Trump praat liegt hij, dat mag toch zolangzamerhand wel bekend zijn. En steeds minder mensen besteden aandacht aan zijn geblaat.
pi_194491258
twitter

De canadezen hebben gelijk. Voor je het weet trekken er hele karavanen werkschuwe amerikaanse gelukszoekers ziektesverspreidend naar het noorden. Het blijft toch zuidelijk volk, vergeleken met de Canadezen.
  maandag 10 augustus 2020 @ 17:23:41 #40
8369 speknek
Another day another slay
pi_194491325
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 17:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nope, nog geen witte rook maar ik heb het gevoel dat Biden gewoon heel verstandig is en zijn tijd neemt. Ik denk ook dat men zeer diepe background checks doet.
Yep, als Trump zegt dat Kamala een goede kandidaat is, kun je er vergif op nemen dat er dirt is, dus daar zijn ze waarschijnlijk een plan voor aan het uitdokteren.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_194491561
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 17:06 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Heeft Trump zich überhaupt bemoeid met de onderhandelingen die de afgelopen weken werden gevoerd? Ik dacht altijd dat een president de taak had om de partijen nader tot elkaar te brengen in het geval van een impasse. Sowieso verkeerde ik in de veronderstelling dat het Witte Huis bij dit soort belangwekkende dossiers altijd het voortouw nam (zoals het kabinet ook doet in ons land).

Maar kan het uiteraard mis hebben. Moet bekennen dat ik nog altijd niet precies weet hoe de Amerikaanse politiek te werk gaat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_194492137
twitter

Die vond ik wel leuk.

quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 17:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Heeft Trump zich überhaupt bemoeid met de onderhandelingen die de afgelopen weken werden gevoerd? Ik dacht altijd dat een president de taak had om de partijen nader tot elkaar te brengen in het geval van een impasse. Sowieso verkeerde ik in de veronderstelling dat het Witte Huis bij dit soort belangwekkende dossiers altijd het voortouw nam (zoals het kabinet ook doet in ons land).

Maar kan het uiteraard mis hebben. Moet bekennen dat ik nog altijd niet precies weet hoe de Amerikaanse politiek te werk gaat.
El presidente werkt 24/7 , op de golfbaan en onderweg.
Mnuchin zei het zelf nog - wel 2 x - toen hij werd gemangeld in een cnn interview afgelopen weekend.
Reuze betrokken bij de onderhandelingen. Not.
pi_194492395
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 17:23 schreef speknek het volgende:

[..]

Yep, als Trump zegt dat Kamala een goede kandidaat is, kun je er vergif op nemen dat er dirt is, dus daar zijn ze waarschijnlijk een plan voor aan het uitdokteren.
Dat zou jammer zijn...van de mogelijke dirt -O-
  maandag 10 augustus 2020 @ 18:46:33 #44
8369 speknek
Another day another slay
pi_194492451
Vast niks wat ze niet weg kan lachen.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_194492643
Nou, met zo’n gebit zou ik ook lachen.

https://www.huffpost.com/(...)Wy_Gn1P&guccounter=2
pi_194493010
twitter

Nogal een boodschap.
pi_194493135
quote:
A deal to have Kodak produce pharmaceuticals is now on hold, but some big investors have already cashed out.
  maandag 10 augustus 2020 @ 19:54:57 #48
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_194493370
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 19:26 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Nogal een boodschap.
Het slaat de plank mis in mijn opzicht, maar ik begrijp wel dat er zat goede zwarte politica te vinden zijn, maar dat wil niet zeggen dat diegene automatisch een keuze voor iedereen is.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Redactie Games maandag 10 augustus 2020 @ 19:59:14 #49
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_194493419
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 18:43 schreef AnneX het volgende:

[..]

Dat zou jammer zijn...van de mogelijke dirt -O-
Ze is ex politieagente, wie van de politie in de VS heeft d'r niks op z'n kerfstok hangen?
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_194493839
quote:
[ twitter ]
Nogal een boodschap.
Weet je ook weer meteen wie je de schuld kan geven van nog eens vier jaar Trump...
pi_194493846
quote:
15s.gif Op maandag 10 augustus 2020 19:59 schreef Puddington het volgende:

[..]

Ze is ex politieagente, wie van de politie in de VS heeft d'r niks op z'n kerfstok hangen?
Dan zou Harris toch ook niet voor presidentschap zijn gegaan?
En is toch ook wel redelijk gevet als Senator?
Of ingecalculeerd dat het een andere mooie post zou worden.
Mij verbaast niks meer hetzij Rep hetzij Dem.
#cynisch.
  maandag 10 augustus 2020 @ 20:53:54 #52
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_194494281
quote:
[ twitter ]
Nogal een boodschap.
Wat gaan ze anders doen? Trump stemmen?
Huilen dan.
pi_194494501
Staan er nog blanke mannen op de shortlist dan?
pi_194494545
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 21:05 schreef Ulx het volgende:
Staan er nog blanke mannen op de shortlist dan?
Nope. Whitmer is blank en Duckworth is Thai, maar voor de rest zijn het alleen maar zwarte vrouwen.
  maandag 10 augustus 2020 @ 21:12:18 #55
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_194494612
Ik las vandaag in de Volkskrant dat Biden wrsch niet alleen de VP bekend maakt maar een heel schaduwkabinet waar dus ook voor gekozen kan worden.
Harris wordt genoemd voor DOJ om de puinhopen van Barr op te ruimen en Warren zou op volksgezondheid komen en AOC zou ambassadeur van de VN worden.

Het meest verrassende vond ik dat er ook een plek wordt ingeruimd voor Romney en eventueel meer gematigde Reps die afstand gaan nemen van Trump en zijn Tea Party extremisten.

Dit om ook de polarisatie te stoppen en een breed publiek aan te spreken en ook veel Rep stemmers mee te krijgen evenals de linkervleugel van de Dems.

Erg interessant :)
  maandag 10 augustus 2020 @ 21:39:50 #56
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_194495155
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 21:12 schreef GarlandBriggs het volgende:
Ik las vandaag in de Volkskrant dat Biden wrsch niet alleen de VP bekend maakt maar een heel schaduwkabinet waar dus ook voor gekozen kan worden.
Harris wordt genoemd voor DOJ om de puinhopen van Barr op te ruimen en Warren zou op volksgezondheid komen en AOC zou ambassadeur van de VN worden.

Het meest verrassende vond ik dat er ook een plek wordt ingeruimd voor Romney en eventueel meer gematigde Reps die afstand gaan nemen van Trump en zijn Tea Party extremisten.

Dit om ook de polarisatie te stoppen en een breed publiek aan te spreken en ook veel Rep stemmers mee te krijgen evenals de linkervleugel van de Dems.

Erg interessant :)
Volgens mij mag je geen baantjes beloven voor je verkozen bent.
pi_194495283
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 21:07 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Nope. Whitmer is blank en Duckworth is Thai, maar voor de rest zijn het alleen maar zwarte vrouwen.
Warren is schijnbaar nog steeds in de running, maar wellicht weten we het over een paar uren
pi_194495343
twitter

De keuze tussen veteranen helpen of de USPS slopen is gemaakt.
pi_194495384
Twee dagen voordat Obama de VP bekend maakte, ging Biden stukkie fietsen oid. en lachte om de reporters buiten: niks te melden, jongens.
Eind augustus was dat.
  maandag 10 augustus 2020 @ 22:04:17 #60
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_194495568
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 21:51 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

De keuze tussen veteranen helpen of de USPS slopen is gemaakt.
Lees op Reddit dat de betalingen voor stroom/gas/water/licht ook niet op tijd aankomen en dat daardoor mensen boetes krijgen voor te laat betalen. Kleinere online shops hebben ook te maken met klagende klanten over pakjes die niet aankomen, enkele sturen dan ook al e-mails om uit te leggen waar de schuld ligt. De regering die de USPS probeert te slopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')