Ga je gruwelijk lelijke zus pijpen.quote:
Geen dank!quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:52 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie2.1 @:maxi-mus @:jancees
Bedankt voor de like(s) op Twitter!
Graag gedaan makker.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:52 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie2.1 @:maxi-mus @:jancees
Bedankt voor de like(s) op Twitter!
Geen foodreviewquote:
Zit op kantoor vandaagquote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kinderlokker.mp3 nog steeds niet?
quote:
Gefeliciteerd hequote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]zo word ik hier dus behandeld JanCees. Begin er nooit aan, dat modereren!
Ik vraag mij af of user @Caland hierin de trendsetter is geweest.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
Is dat mode in Rotterdam of zo, zo'n achterlijk vissershoedje op?
[ twitter ]
Dan zullen ze binnenkort ook wel een FOK!-abonnement nemenquote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of user @:Caland hierin de trendsetter is geweest.
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zullen ze binnenkort ook wel een FOK!-abonnement nemen
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahaquote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zag je eerst vooral in Amsterdam toen ze Argentijntje wilden nadoen. Blijft een treurig fenomeen jaquote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
Is dat mode in Rotterdam of zo, zo'n achterlijk vissershoedje op?
[ twitter ]
Netjes van die meneer. Zal wel single zijnquote:Zeker tien personeelsleden en tenminste een bezoeker van stripclub La Vie en Proost in de Warmoesstraat zijn positief getest op het coronavirus.Eigenaar Giel Zwaan heeft uit eigen beweging besloten zijn zaak voorlopig te sluiten.Zwaan vertelt dat een van zijn klanten zich meldde na een positieve coronatest. Personeelsleden werden opgeroepen om zich te laten testen. Tien van de veertig medewerkers bleken het virus te hebben opgelopen
Stuur even een mailtje naar forum@fok.nl en misschien wordt jij wel de nieuwe SEX-mod.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:58 schreef GGMM het volgende:
Er is alwéér een nieuwe MED uit!
@:zipportal
In de MED staat gewoon wordquote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stuur even een mailtje naar forum@fok.nl en misschien wordt jij wel de nieuwe SEX-mod.
Nee, dit kan niet.
Uh goeiequote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:19 schreef Zipportal het volgende:
Probeerde zonet in SEX forum te kijken.
Melding:
Je kunt geen matige fora bezoeken.
Zo'n abo heeft toch nog voordelen. Check dit @:caland
dus in Rotterdam doen ze Amsterdam weer na? Dat is wel een nieuw fenomeenquote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zag je eerst vooral in Amsterdam toen ze Argentijntje wilden nadoen. Blijft een treurig fenomeen ja
Volgens mij zijn die vissershoedjes altijd wel populair onder die ultrafanboys.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus in Rotterdam doen ze Amsterdam weer na? Dat is wel een nieuw fenomeen
ja hoort bij het simpleton uniformquote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die vissershoedjes altijd wel populair onder die ultrafanboys.
Niemand lacht.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:19 schreef Zipportal het volgende:
Probeerde zonet in SEX forum te kijken.
Melding:
Je kunt geen matige fora bezoeken.
Zo'n abo heeft toch nog voordelen. Check dit @:caland
Heerlijk man.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:52 schreef GGMM het volgende:
Oh het wordt gewoon een week lang 30+ graden
Ik ben woedend.
zal wel druk worden voor je op het terrasquote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:52 schreef GGMM het volgende:
Oh het wordt gewoon een week lang 30+ graden
Ik ben woedend.
Hahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zal wel druk worden voor je op het terras
oh nee haha
je komt niet buiten
Gelijk de nieuwe PI ingezet.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh nee haha
je komt niet buiten
haha dan blijk ik binnenquote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:55 schreef maxi-mus het volgende:
Als je niet ontzettend corpulent bent.
Ik hoop dat het je mag smaken grote vriendquote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik drink momenteel mijn derde glas witte wijn.
Hahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh nee haha
je komt niet buiten
welke?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik drink momenteel mijn derde glas witte wijn.
ik koop het zelden in de supermarkt maar waar is het voor/bij?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat is goede wijn in de supermarkt
weet u dat
verjaardagquote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik koop het zelden in de supermarkt maar waar is het voor/bij?
dan gewoon een rode voor het geld dat je wilt missen, in principe is rood wat beter dan wit voor hetzelfde geldquote:
haal denk ik rood wit en rosequote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan gewoon een rode voor het geld dat je wilt missen, in principe is rood wat beter dan wit voor hetzelfde geld
Geen sterke drank?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
haal denk ik rood wit en rose
verder pils
ik denk subscriben, dus je abonneren op een youtubekanaal bijvoorbeeld.quote:
Leuke telefoon JanCees.quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan en ook geen behoefte aan.
leuk geprobeerdquote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit lijkt me iets voor hipsters.
Echt iets voor @:caland dus, met z'n hippe abonnement.
IK HEB DAT ABONNEMENT NIET ZELF GEKOCHTquote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit lijkt me iets voor hipsters.
Echt iets voor @:caland dus, met z'n hippe abonnement.
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:37 schreef Caland het volgende:
[..]
IK HEB DAT ABONNEMENT NIET ZELF GEKOCHT
bedanktquote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik drink in Nederland altijd de biologische witte wijn van de AH. Prima spul en geen koppijn de volgende dag. @:JanCees
aandacht schijnt een medicijn te zijnquote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou zo'n man nou nooit moe van zichzelf worden?
En het is al zo warm!quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland wordt van alle kanten onder vuur genomen.
Klopt dit @Danny ?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja zeker! Dank je maat.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik hoop dat het je mag smaken grote vriend
Wel gretig gebruik maken van de custom PI's maar nu lopen klagenquote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:43 schreef Caland het volgende:
Kan ik nog van dat abonnement af @:danny ?
Wel lullig van @:onlogisch zijn geld, maar daar heb ik schijt aan.
Voor Caland is het blijkbaar veel belangrijker hoe hij gezien wordt door zijn online vriendjesquote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wel gretig gebruik maken van de custom PI's maar nu lopen klagen
https://www.ah.nl/product(...)7J4CEzhoCg-UQAvD_BwEquote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat is goede wijn in de supermarkt
weet u dat
is dat goedquote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)7J4CEzhoCg-UQAvD_BwE
Deze grap vind ik niet zo gepastquote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Caaaalaaaaand waar is je jodenster?
Oh hier:
[ afbeelding ]
Rode weet ik niet, maar voor een supermarktwijn is deze prima te doen.quote:
Geaccepteerd!quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Eens wel. Excuus voor mijn slechte en ongepaste grap.
Nu nog voor het slavernijverledenquote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Eens wel. Excuus voor mijn slechte en ongepaste grap.
Verleden?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nu nog voor het slavernijverleden
Een ventilator bedoel je?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb sinds vandaag een waaier in mijn kamer, heerlijk.
Dat is wel fijn ja. Flesje bevroren water voor zetten, koelt ie ook nog prima.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb sinds vandaag een waaier in mijn kamer, heerlijk.
Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat is wel fijn ja. Flesje bevroren water voor zetten, koelt ie ook nog prima.
Eet smakelijk! Tot vanavond!quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Even eten bij moeders en duifjes eten geven. Tot vanavond!
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:54 schreef GGMM het volgende:
Ik zie nu een Chinees met een fles bevroren water voor me
De groeten aan het duifje en die beesten! Eet smakelijk.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Even eten bij moeders en duifjes eten geven. Tot vanavond!
quote:
Bedankt vrienden. Het was weer lekker, en de groetjes terug natuurlijk.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De groeten aan het duifje en die beesten! Eet smakelijk.
Vuile klootzakquote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Oh hier:
[ afbeelding ]
nog nasi van gisterenquote:Op woensdag 5 augustus 2020 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met snijbonen en een hamburger.
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Oh hier:
[ afbeelding ]
@Caland heeft een abonnement gekocht.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:26 schreef Coco. het volgende:
Ik ben er.
Zijn er nog leuke ontwikkelingen geweest hier?
https://www.mitra.nl/prod(...)rdegna-sardinie-75clquote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
haal denk ik rood wit en rose
verder pils
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:caland heeft een abonnement gekocht.
Opgepakt bij de eerste training van Feyenoord.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Jongens, heeft iemand @:Onlogisch gezien? Moeten we ons zorgen maken?
Zie PIquote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat doe jij in China?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:54 schreef GGMM het volgende:
Ik zie nu een Chinees met een fles bevroren water voor me
Hypocriet ja.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Kijk hem even gretig gebruik maken van zijn nieuwe abo functies
Tijd voor een bakje koffie.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Kijk hem even gretig gebruik maken van zijn nieuwe abo functies
Jouw adblock kan nu ook weer uit.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:34 schreef Caland het volgende:
Die extra PI’s zijn ook letterlijk de enige ‘meerwaarde’ van een abo he?
Ik zou het niet weten, ik heb geen aboquote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:34 schreef Caland het volgende:
Je kan users blokkeren. (maar niet crew, dus helaas niet @onlogisch )quote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:34 schreef Caland het volgende:
Prima keuzequote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh dat vind ik nog best een toevoeging.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Je kan users blokkeren. (maar niet crew, dus helaas niet @:onlogisch )
Wie zou jij blokkeren?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh dat vind ik nog best een toevoeging.
@sounddra....quote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:38 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wie zou jij blokkeren?
@:KingRoland telt niet
Big Brother Beirutquote:
@Dvenquote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:38 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wie zou jij blokkeren?
@:KingRoland telt niet
Ik denk ook dat hij @Sounddragon bedoelt. Waarom weet ik niet, ik ken @Sounddragon helemaal niet (heb alleen die naam wel eens langs zien komen) en heb niks tegen hem.quote:
Hij heeft wel Surströmming gegeten.quote:
Ha Nelisquote:Op woensdag 5 augustus 2020 19:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft wel Surströmming gegeten.
Hey Harrie, nog vakantie gehad?quote:
Ik zie dat je een abonnement hebt, dus dit verbaast me niks.quote:
Dat is wel erg vroeg, dan ben je alweer aan een nieuwe toe. Je kon toen ook nergens heen zeker?quote:
De bedoeling was Spanje, werd uiteindelijk de Veluwe. Hahahaquote:Op woensdag 5 augustus 2020 19:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is wel erg vroeg, dan ben je alweer aan een nieuwe toe. Je kon toen ook nergens heen zeker?
IK HEB DAT ABONNEMENT NIET ZELF GEKOCHTquote:Op woensdag 5 augustus 2020 19:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zie dat je een abonnement hebt, dus dit verbaast me niks.
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De bedoeling was Spanje, werd uiteindelijk de Veluwe. Hahaha
Of Amsterdamquote:Op woensdag 5 augustus 2020 19:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik zou voor mijn plezier nu ook niet meer naar Spanje gaan.
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 19:56 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nee komt wel weer. Ooit.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 19:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik zou voor mijn plezier nu ook niet meer naar Spanje gaan.
Jaap draait zich om in zijn spreekwoordelijke graf als hij het beleid van Halsema ziet.quote:
Ik heb binnenkort ook vakantie en ga nergens heen. Ik hoop toch dat dit griepje volgend jaar weer overgewaaid is.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee komt wel weer. Ooit.
Alsjeblieft wel ja. Dit is echt waardeloos!quote:Op woensdag 5 augustus 2020 20:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort ook vakantie en ga nergens heen. Ik hoop toch dat dit griepje volgend jaar weer overgewaaid is.
Coco doet een @Caland -jequote:Op woensdag 5 augustus 2020 19:56 schreef Coco. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 20:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ja, die heb ik al vaker gehoord.
mac is voor proletenquote:Op woensdag 5 augustus 2020 20:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mijn opbouw is heel anders? Draai jij Mac?
[ afbeelding ]
Zou dan toch voor die onderste gaanquote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:03 schreef 3rr0r het volgende:
Mondkapjesplicht op plekken in Amsterdan en Rotterdam:
Amsterdam, ludiek:
[ afbeelding ]
Rotterdam, asowijf:
[ afbeelding ]
Dat zeg je alleen maar omdat ze uit Rotterdam komtquote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou dan toch voor die onderste gaan
Dit deed Groenewegen zie ik netquote:
Net iets teveel doping denk ik na het zien van deze beeldenquote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit deed Groenewegen zie ik net
[ twitter ]
Heb jij een idee wat voor straf ze voor zoiets geven in het wielrennen? Die ene knakker ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis zag ik net.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Net iets teveel doping denk ik na het zien van deze beelden
https://www.uci.org/insid(...)g-dylan-groenewegen-(jumbo-visma)quote:Groenewegen was disqualified from the race by the commissaires' panel.
The UCI, which considers the behaviour unacceptable, immediately referred the matter to the Disciplinary Commission to request the imposition of sanctions commensurate with the seriousness of the facts.
Meestal niks maar omdat Fabio nu in kritieke toestand ligt waarschijnlijk een paar maanden schorsing.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb jij een idee wat voor straf ze voor zoiets geven in het wielrennen? Die ene knakker ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis zag ik net.
[..]
https://www.uci.org/insid(...)g-dylan-groenewegen-(jumbo-visma)
Geen idee, ik vind wielrennen over het algemeen niet zo boeiend. Tenzij ik iets zoek om in de middag lekker bij weg te dutten, daar is de tour ideaal voor.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb jij een idee wat voor straf ze voor zoiets geven in het wielrennen? Die ene knakker ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis zag ik net.
[..]
https://www.uci.org/insid(...)g-dylan-groenewegen-(jumbo-visma)
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:27 schreef RamboDirk het volgende:
Het is te hopen voor die Groenewegen dat die gast dit overleeft anders kan hij zijn fiets aan de wilgen hangen.
quote:Jakobsen wordt nu kunstmatig in coma gehouden, bevestigt de perschef van de wielerkoers. Volgens de rondearts heeft Jakobsen bij zijn val onder meer zijn gehemelte en zijn luchtpijp verbrijzeld.
Hier gaat iets misquote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:32 schreef Zipportal het volgende:
Onlogisch post in WLR SC. @:GGMM neemt onlogisch neemt niet meer serieus.
Gut, zit ie weer in zo'n fase dat ie deze SC links laat liggenquote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:32 schreef Zipportal het volgende:
Onlogisch post in WLR SC. @:GGMM neemt onlogisch neemt niet meer serieus.
Hier ookquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:46 schreef Caland het volgende:
Mensen met een abonnement op FOK! kan ik op geen enkele manier serieus nemen in het leven.
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gut, zit ie weer in zo'n fase dat ie deze SC links laat liggen.
Het is ook echt net een wijf he.
Wie zou dan zo gek zijn?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik steek al genoeg geld in je moeder. Denk je nou echt dat ik je een abonnement cadeau doe?
Oei, matig.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik steek al genoeg geld in je moeder. Denk je nou echt dat ik je een abonnement cadeau doe?
Geen idee. Ik denk verdenk user @Scrummie2.1quote:
Jawel, van jou.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar je weet dus niet van wie je 'm gekregen hebt?
Eh, ok.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
@:onlogisch spartelt zich wanhopig naar een uitweg.
Dan zijn jullie allemaal mokerdomme varkensquote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoor. Iedereen weet dat dit van jou komt.
Ik toch nietquote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan zijn jullie allemaal mokerdomme varkens
Nou ja, als ik naast je naam kijk, dan is het moeilijk te ontkennen dat je een fetisj voor abonnementen hebt.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan zijn jullie allemaal mokerdomme varkens
Ik betaal graag voor iets waar ik dagelijks dankbaar gebruik van maak. Vorige maand ook nog 5 euro (op je muil) aan wiki gedoneerd.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nou ja, als ik naast je naam kijk, dan is het moeilijk te ontkennen dat je een fetisj voor abonnementen hebt.
Wow, doe maar duur. Jij weet van gekkigheid ook niet meer wat je met al dat geld moet doen. Misschien moet je eens met @Lenny_Leonard gaan praten.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik betaal graag voor iets waar ik dagelijks dankbaar gebruik van maak. Vorige maand ook nog 5 euro (op je muil) aan wiki gedoneerd.
Misschien is dit ook wat voor je.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik betaal graag voor iets waar ik dagelijks dankbaar gebruik van maak. Vorige maand ook nog 5 euro (op je muil) aan wiki gedoneerd.
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
@:onlogisch spartelt zich wanhopig naar een uitweg.
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien is dit ook wat voor je.
https://www.ad.nl/show/go(...)t-152-euro~a681d54a/
quote:
Dit is dan ook wel weer een beetje overdreven.quote:Het slachtoffer is opgevangen door de agenten en heeft aangifte tegen de man gedaan.
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zoals je zeker ook geen abo cadeau hebt gedaan aan @:Caland
quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 23:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk geen mensenmens, zoals @:GGMM dat wel is.
[ twitter ]
En deze dan?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:03 schreef 3rr0r het volgende:
Mondkapjesplicht op plekken in Amsterdan en Rotterdam:
Amsterdam, ludiek:
[ afbeelding ]
Rotterdam, asowijf:
[ afbeelding ]
Ze kan ook gewoon een andere klus hebben hé.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 08:54 schreef Caland het volgende:
Zeker op vakantie net nu het land haar het hardst nodig heeft
Gewoon werken voor je coronageld
Ja dat wordt nog leuk als ze dat in een Amsterdam/Rotterdam gaan doen.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 08:55 schreef maxi-mus het volgende:
NOS noemt in dat artikel ook een avondklok.
Ik wens de handhavers veel sterkte.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 08:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat wordt nog leuk als ze dat in een Amsterdam/Rotterdam gaan doen.
Dat is aardig van je maxi-mus.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wens de handhavers veel sterkte.
Succes maat. Wat voor functie?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:17 schreef maxi-mus het volgende:
Vanmiddag een sollicitatie en daarna weekendgenot.
Lieve maxi-mus,quote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:17 schreef maxi-mus het volgende:
Geen ziggy meer? Succes.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:17 schreef maxi-mus het volgende:
Bij de Leeuwarder Courant, Abonneebestand e.d. Ook wel bellen somsquote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Succes maat. Wat voor functie?
Dankjewel Tjacka en zijn vriendin!quote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Lieve maxi-mus,
Tjacka en zijn vriendin wensen je veel succes met de sollicitatieprocedure en ook een fijne dag!
Nee was ik wel klaar mee.quote:
Lekker, fijn wel dat het compleet iets anders is dan Ziggy.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij de Leeuwarder Courant, Abonneebestand e.d. Ook wel bellen soms
Ga daar werken (als het lukt natuurlijk) via het uitzendbureau van een maat van mij. Die hebben wat meer projecten dus dan heb ik ook wat meer afwisseling en wat flexibelere tijden dus past beter bij studie. Ik was ook wel klaar met 30x per dag 'mijn internet werkt niet' of 'mijn tv doet het niet'.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Lekker, fijn wel dat het compleet iets anders is dan Ziggy.
Succes!!quote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:17 schreef maxi-mus het volgende:
Yep, dat laatste is echt verschrikkelijk. Bij KPN mocht ik na een jaar nieuwe werknemers 'begeleiden', beetje hun vraagjes beantwoorden en beoordelen en niet meer bellen, dat heb ik toen nog even volgehouden maar anders was het al eerder voorbij geweest. Zijn ook altijd dezelfde types die bellen.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga daar werken (als het lukt natuurlijk) via het uitzendbureau van een maat van mij. Die hebben wat meer projecten dus dan heb ik ook wat meer afwisseling en wat flexibelere tijden dus past beter bij studie. Ik was ook wel klaar met 30x per dag 'mijn internet werkt niet' of 'mijn tv doet het niet'.
Dan onderschat je het niveau van de mensen in Papendrecht nogal.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:33 schreef GGMM het volgende:
Voordeel is ook dat je bij de Leeuwarder Courant geen mensen uit Papendrecht aan de lijn krijgt.
Door hier bekend te maken dat je daar mogelijk gaat werken, denk ik helaas voor user @maxi-mus straks wel.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:33 schreef GGMM het volgende:
Voordeel is ook dat je bij de Leeuwarder Courant geen mensen uit Papendrecht aan de lijn krijgt.
Oh ja dat lijkt mij nog wel leuk. Inderdaad dezelfde types, en na verloop van tijd heb je alles wel gehad dus hoef je zelf ook niet echt meer iets uit te zoeken. Hielp ook niet mee dat ik nu 3x zoveel uren maakte en alleen maar thuis aan het bellen was zonder een collega te zien vanaf maart maar ik ben blij dat ik er straks vanaf ben.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Yep, dat laatste is echt verschrikkelijk. Bij KPN mocht ik na een jaar nieuwe werknemers 'begeleiden', beetje hun vraagjes beantwoorden en beoordelen en niet meer bellen, dat heb ik toen nog even volgehouden maar anders was het al eerder voorbij geweest. Zijn ook altijd dezelfde types die bellen.
En weinig buitenlanders.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:33 schreef GGMM het volgende:
Yep yep. Nou, hopelijk dan vanaf binnenkort bij de LC. Kan je mooi de laatste Friesland scoops met ons delen voor het in de krant staat!quote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja dat lijkt mij nog wel leuk. Inderdaad dezelfde types, en na verloop van tijd heb je alles wel gehad dus hoef je zelf ook niet echt meer iets uit te zoeken. Hielp ook niet mee dat ik nu 3x zoveel uren maakte en alleen maar thuis aan het bellen was zonder een collega te zien vanaf maart maar ik ben blij dat ik er straks vanaf ben.
Ik ook. Waren wel vaak met de mensen met een betalingsachterstand van 6 maanden en dan 'kanker' roepen als niets meer werkt.quote:
Ok Charrell.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:41 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Lange Frans is echt een gevaarlijke gek.
Joran van der Sloot is ook jarig vandaag.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:40 schreef GGMM het volgende:
Helene Hendriks en Robin van Persie zijn vandaag jarig.
Dit even ter info.
Ik zit op het kantoor met airco. Heerlijk!quote:
Wat vreemd dat een bruine jongen zoals jij niet zo goed tegen warm weer kan.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit op het kantoor met airco. Heerlijk!
Vanavond wordt sporten wel kut(@:zipportal) En de komende 8 dagen ook.
Ik ben géén fan van dit weer.
Ja, elke inspanning de komende week is geen pretje. Ik werk thuis vandaag, ook met aircoquote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zondag begint ons voetbalseizoen weer. Dat wordt zweten.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, elke inspanning de komende week is geen pretje. Ik werk thuis vandaag, ook met airco.
Tenzij je dezelfde ziekte hebt als Prince Andrew, die zweet niet!quote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zondag begint ons voetbalseizoen weer. Dat wordt zweten.
Ik vind sporten juist heerlijk met dit weerquote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je een abo hebt Calandquote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind sporten juist heerlijk met dit weer
Prima airco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |