SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Dit is echt zo'n; ik weet dat ik gelijk heb, maar wil je niet compleet afvallenquote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:18 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maar zo heb ik het dus begrepen
Trumpquote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Trump weet al dat het om een bom ging.
Jij bent de Maggie MacNeal van deze reeksquote:
Ik had het van Tweakers, maar dat bericht is wat onduidelijk.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:18 schreef Hamlapjes het volgende:
Voor zover ik het begrepen heb, wordt Star een soort afgeslankte versie van Hulu. Star heeft dan basically de Disneycontent die ook op Hulu te vinden is. Hulu komt dus niet naar de rest van de wereld, Star wel.
Maar zo heb ik het dus begrepen
Ja die ondergrondse hebben ze nu net een jaar geleden overal hier geïnstalleerd en is een straat verderop.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 12:55 schreef Dave het volgende:
Is die zo ver dat je het eerst opspaart in je eigen kliko?
Alleen restafval mag bij ons in de ondergrondse, de pmd kliko wordt eens in de 2 weken opgehaald. Gelukkig is ie nog nooit zelf naar de straat gewandeld.
Ik zag 'm voorbij komen op twitter ja.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Deze is wel geniaal trouwens, leuke montage van het recente HBO interview
Weet niet of hij al voorbij gekomen is?
[ twitter ]
Hmm, weet niet of dat zo snel gaat. Ik gooi de boel meestal meteen buiten in de kliko.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:31 schreef Prisha het volgende:
Ik weet dat ik van de week een keer haast had en dat niet gedaan aan. In het puntje van dat ding kunnen weleens resten achterblijven. Ik denk dat vliegjes dat hebben gevonden. Zou niet weten wat het anders kan zijn want de rest van het plastic is enkel verpakkingsmateriaal van groentje of andere niet-voedingsdingen.
Ik begrijp het niet helemaal. Zou je het iets uitgebreider kunnen opschrijven?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja die ondergrondse hebben ze nu net een jaar geleden overal hier geïnstalleerd en is een straat verderop.
De restafval gaat in de ondergrondse, de plastic en het GFT wordt 1x per 2 weken opgehaald in de eigen kliko en papier 1x in de 4 weken.
Ik heb weinig restafval, heb dat ding ook nooit gebruikt. Het meest is plastic en papier. En dan GFT hoewel ik daarvan veel op de eigen compost doe. Die maden...ik denk dat ik weet waar het vandaan komt. Mijn hondenvoer zit in een soort plastic omhulsel. Die snij ik altijd doormidden en dan krijgt ze daar gedurende een paar dagen wat van. Als het op is, dan spoel ik het onder de kraan af en laat het drogen, zodat er geen vleesresten inzitten en geen geur, en dan gaat ie in de plastic kliko.
Ik weet dat ik van de week een keer haast had en dat niet gedaan aan. In het puntje van dat ding kunnen weleens resten achterblijven. Ik denk dat vliegjes dat hebben gevonden. Zou niet weten wat het anders kan zijn want de rest van het plastic is enkel verpakkingsmateriaal van groentje of andere niet-voedingsdingen.
Het zijn vast nomaden, die leggen altijd veel afstand af en doen ook diverse vuilcontainers aan op hun route.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja die ondergrondse hebben ze nu net een jaar geleden overal hier geïnstalleerd en is een straat verderop.
De restafval gaat in de ondergrondse, de plastic en het GFT wordt 1x per 2 weken opgehaald in de eigen kliko en papier 1x in de 4 weken.
Ik heb weinig restafval, heb dat ding ook nooit gebruikt. Het meest is plastic en papier. En dan GFT hoewel ik daarvan veel op de eigen compost doe. Die maden...ik denk dat ik weet waar het vandaan komt. Mijn hondenvoer zit in een soort plastic omhulsel. Die snij ik altijd doormidden en dan krijgt ze daar gedurende een paar dagen wat van. Als het op is, dan spoel ik het onder de kraan af en laat het drogen, zodat er geen vleesresten inzitten en geen geur, en dan gaat ie in de plastic kliko.
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het zijn vast nomaden, die leggen altijd veel afstand af en doen ook diverse vuilcontainers aan op hun route.
Jaquote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:36 schreef Dave het volgende:
Ik moet natuurlijk nu wel even gebruik maken van andere posticonen dan ik normaal doe.
Oh, ik dacht altijd dat je met mottenballen moest gooien naar de motten. Vandaar dat het niet werkt met mijn richtingsgevoel.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:44 schreef Dave het volgende:
Zelf heb ik noch panties, noch mottenballen in huis.
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh, ik dacht altijd dat je met mottenballen moest gooien naar de motten. Vandaar dat het niet werkt met mijn richtingsgevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |