SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Beide nummers zijn vrij optimistisch.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 21:43 schreef DJ11 het volgende:
Quizvraag: er is een connectie tussen dit nummer het volgende nummer. U mag raden wat die connectie is
Ook wel jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Beide nummers zijn vrij optimistisch.
Dank voor het luisteren. Melting ook. Welterustenquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Elf, dank voor de muzieken, ik ga mijn oren nu even rust geven...
Saluut all!
Welterusten Melting.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 21:52 schreef Melting het volgende:
Meneer 11, dank voor de muziekjes, maar ik ga afsluiten.
Ik ga mijn bed met een bezoekje vereren.
Fijne avond allemaal en nog veel plezier.
Welterusten oren van MadMaster.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Elf, dank voor de muzieken, ik ga mijn oren nu even rust geven...
Saluut all!
Lekker nummer is dit. Ik weet niet of ik het van jouw shows ken of dat ik het wel eens op de radio heb gehoord, maar het is zeer aangenaam.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 21:54 schreef DJ11 het volgende:
Ik richt me op ongeveer 22:30 uur als eindtijd.Ashe - Save Myself
Mijn showsquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Lekker nummer is dit. Ik weet niet of ik het van jouw shows ken of dat ik het wel eens op de radio heb gehoord, maar het is zeer aangenaam.
Via die remix kwam ik wel op het idee om deze versie te draaien. Deze is van destijds, niet van nu.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 22:01 schreef BasEnAad het volgende:
Gelukkig niet de remix van Robin Schulz
Dit is één grote Mama Appelsap. Luilak hang je jas op. Ga naar de regenboog. Hiep hiep hoera.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 22:01 schreef livelink het volgende:
Ik weet dat dit een mama appelsap is, maar ik hoor het gelukkig nog niet.
Die remix van Robin Schulz nu vind ik niet zo veel. Robin Schulz heeft wel een toffe remix gemaakt van Waves, en het nummer Willst Du, dat was prachtig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 22:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Via die remix kwam ik wel op het idee om deze versie te draaien. Deze is van destijds, niet van nu.
Nee, want mw. MM komt net thuis met haar verhalen van vandaag.quote:
Daar hoef je dan mooi niet naar te luisteren, met het excuus dat je je oren rust guntquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, want mw. MM komt net thuis met haar verhalen van vandaag.
Ze heeft geen problemen met lopen...
Bij mw. MM hoef ik geen oordopjes in te doen...quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 22:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Daar hoef je dan mooi niet naar te luisteren, met het excuus dat je je oren rust gunt
Het gaat meer om de akkoordenquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 22:16 schreef BasEnAad het volgende:
Het lijkt wel op It's not unusual van Tom Jones
Ik kende het amper, maar kwam het deze week ergens tegen. Ik browse weleens langs die vage YouTube-compilatiesquote:
Het valt een beetje zwaar vandaagquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 22:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Kun je geen afscheid nemen, DJ11?
Mooi hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 22:26 schreef DJ11 het volgende:
Het slotwoord is aan Keane-zanger Tom Chaplin:Tom Chaplin - Say Goodbye
Jij werkt vandaag thuis, zie ik. Ik twijfel wat te doen; ik wil eigenlijk wel naar kantoor. Met iedereen thuis is thuiswerken niet zo fijn. Maar aan de andere kant is in de hitte in de bus zitten ook allesbehalve plezierig. Ik heb nog een kwartiertje om te twijfelen.quote:
Klopt. Ik werk ook liever op kantoor. Maar we hebben weer dringend advies gekregen dat als het niet perse nodig is, zoveel mogelijk thuis te werken.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 07:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij werkt vandaag thuis, zie ik. Ik twijfel wat te doen; ik wil eigenlijk wel naar kantoor. Met iedereen thuis is thuiswerken niet zo fijn. Maar aan de andere kant is in de hitte in de bus zitten ook allesbehalve plezierig. Ik heb nog een kwartiertje om te twijfelen.
Ik ben uitgetwijfeld. Ik ga naar kantoor. Zal deze week wel de enige dag zijn, want vrijdag is het nog warmer. Ik ga normaliter op woensdag en vrijdag naar mijn werk. De rest van de tijd werk ik thuis.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 07:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Ik werk ook liever op kantoor. Maar we hebben weer dringend advies gekregen dat als het niet perse nodig is, zoveel mogelijk thuis te werken.
Dus ga ik alleen op maandag voorlopig.
Met die hitte in de bus, en dan nog met mondkapje op, lijkt me inderdaad geen pretje.
Lekker een plaatsje voor jezelf zoeken waar je rustig kan werken, misschien een idee? Of heb je die niet?
Goedemorgen just me.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 07:26 schreef just me het volgende:
☕ goedemorgen
De reis is super gegaan en het hotel is comfortabel. Gisteren al wat rondgelopen met mondkapjes op maar dat kon de pret niet drukken,het is verplicht, geen keus. Het park is 10 minuutjes lopen van het hotel vandaan. We gaan deze dag beginnen met zwemmen en daarna weer t park in 🏰
Goedemorgen just me. Klinkt goed. Hopelijk is het niet te warm voor jullie daar.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 07:26 schreef just me het volgende:
☕ goedemorgen
De reis is super gegaan en het hotel is comfortabel. Gisteren al wat rondgelopen met mondkapjes op maar dat kon de pret niet drukken,het is verplicht, geen keus. Het park is 10 minuutjes lopen van het hotel vandaan. We gaan deze dag beginnen met zwemmen en daarna weer t park in 🏰
Dat is nog eens lekker zwemmen.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 09:21 schreef just me het volgende:
Zwembad voor ons alleen gehad wel met 2 badmeesters. Heel goed afgebakend wat wel en wat niet mag. Nu ontbijten, kopje koffie erbij en dan op pad
Klinkt goed hoor! Heel veel plezier.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 07:26 schreef just me het volgende:
☕ goedemorgen
Krijgen we foto’s te zien als de slaapkamer af is?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 09:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klinkt goed hoor! Heel veel plezier.
Goedemorgen![]()
Vanmorgen even het huis warmteproof gemaakt: de raamafdichting bevesting en de mobiele airco's klaar gezet. Ow en een doek opgehangen tegen de zon bij de tuindeuren.
Nu even werken en straks twee nieuwe nachtkastjes in elkaar zetten. Onze slaapkamer is steeds meer klaar!
Ja ik ga kijken of ik een compilatie kan maken en delen.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 09:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Krijgen we foto’s te zien als de slaapkamer af is?
Hier waait het dusdanig dat het zonnescherm niet gebruikt kan worden, dus straks maar de gordijnen van de woonkamer dichtdoen.
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 12:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Verdorie, mijn bijverdienste is deels beëindigd. Het onderzoekspanel waar ik het meeste verdien heeft besloten mijn account permanent op te schorten vanwege ‘onjuistheid van mijn accountactiviteit’. Meer uitleg krijg ik niet, ik ben me van geen kwaad bewust en word nu zomaar als fraudeur weggezet en mijn onlangs aangevraagde waardebonnen krijg ik ook niet meer.
Daar doen ze niet aan, ik krijg alleen algemene antwoorden die nergens op in gaan. In verdiende daar gemiddeld ¤25 per maand, zo jammer dit.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 12:47 schreef Melting het volgende:
[..]Waarom kun je niet meer uitleg krijgen dan?
Wat stom zeg... helemaal dat ze geen toelichting willen geven.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 12:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Daar doen ze niet aan, ik krijg alleen algemene antwoorden die nergens op in gaan. In verdiende daar gemiddeld ¤25 per maand, zo jammer dit.
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 12:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat is best een leuke bijverdienste, ja. Ik heb een tijd meegedaan met InVotes, maar dat leverde misschien 25 euro per jaar op.
Daar doen ze niet aan, ik krijg alleen algemene antwoorden die nergens op in gaan. In verdiende daar gemiddeld ¤25 per maand, zo jammer dit.
Goedemorgen Meltingquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 06:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting
Zo, ik heb alle huishoudelijke klusjes voor vandaag al gedaan en nu alles tegen elkaar open gezet. Laat de hitte maar komen, ik ben er klaar voor!
Goedemorgen.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 07:11 schreef just me het volgende:
☕ goedemorgen ☕ we gaan vanmorgen nog genieten van t Disneypark, daarna nog n keertje zwemmen en dan afgekoeld weer huiswaarts.
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 07:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Veel plezier nog.
En een goede terugreis.
Goedemorgen just me. Veel plezier nog vandaag.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 07:11 schreef just me het volgende:
☕ goedemorgen ☕ we gaan vanmorgen nog genieten van t Disneypark, daarna nog n keertje zwemmen en dan afgekoeld weer huiswaarts.
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 06:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting
Zo, ik heb alle huishoudelijke klusjes voor vandaag al gedaan en nu alles tegen elkaar open gezet. Laat de hitte maar komen, ik ben er klaar voor!
*jaloersquote:Op donderdag 6 augustus 2020 08:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Vroeg opgestaan om straks even op het strand te gaan lopen
Wordt de eerste keer dit jaar. Gewoon even een uurtje ofzo over strand lopen en voor de ergste hitte weer naar huis. Nu maar hopen op een parkeerplekquote:
Heerlijk!quote:Op donderdag 6 augustus 2020 08:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Klinkt goed.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 08:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had het ook fris vannacht. Door de airco, dat wel.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 08:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]en +1
Ik vond het gisterenavond/vannacht best frisjes..We hebben het gisteren ook 23 graden kunnen houden in de woonkamer, zonder airco!
Heerlijk hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2020 08:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wordt de eerste keer dit jaar. Gewoon even een uurtje ofzo over strand lopen en voor de ergste hitte weer naar huis. Nu maar hopen op een parkeerplek
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 08:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had het ook fris vannacht. Door de airco, dat wel.
Net terug van een wandelingetje na een dag thuiswerken. Het was vandaag nog te doen, gelukkig.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:07 schreef peaceman het volgende:
Goede avond, iedereen in zomerhitteslaap?
Dat is idd wel jammer. Gaat Utrecht jou nu missen?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Net terug van een wandelingetje na een dag thuiswerken. Het was vandaag nog te doen, gelukkig.
Ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van een NS Businesscard, die ik alleen mag gebruiken voor mijn werk![]()
Het voelt net alsof ik een grote pot snoep heb gekregen waar ik niet aan mag komen. Ik had veel liever mijn abonnement gehouden voor de busrit van mijn woonplaats naar Utrecht. Daar kon ik ook in het weekend mee naar Utrecht reizen![]()
Ik vind het wel erg dat ik zo berekenend denk, maar ik kan het niet helpen.
Tja, op het moment reis ik alleen naar mijn werk. Ik ben eigenlijk sinds de lockdown niet meer in het weekend weggeweest. Mijn abonnement heb ik ook natuurlijk al sinds maart niet meer verlengd, dus voor nu maakt het niks uit. Maar ik ga de vrijheid vooral missen om in die bus te stappen zonder na te denken als ooit weer alles normaal zal zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is idd wel jammer. Gaat Utrecht jou nu missen?
Straks zal in eerste instantie het gevoel dat alles weer kan/mag overheersen denk ik.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, op het moment reis ik alleen naar mijn werk. Ik ben eigenlijk sinds de lockdown niet meer in het weekend weggeweest. Mijn abonnement heb ik ook natuurlijk al sinds maart niet meer verlengd, dus voor nu maakt het niks uit. Maar ik ga de vrijheid vooral missen om in die bus te stappen zonder na te denken als ooit weer alles normaal zal zijn.
Oh jee. Ik moet ook altijd heel rustig opstaanquote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:56 schreef Rafeiro het volgende:
Wieeeeeej
Ik zat net even bij de buren in de tuin beetje te beppen. Sta ik op ga ik bijna tegen de vlakte, die stoelen met hele lage zit zijn niks voor mij
Doe je een beetje voorzichtig? Maar leuke avond gehad dus.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:56 schreef Rafeiro het volgende:
Wieeeeeej
Ik zat net even bij de buren in de tuin beetje te beppen. Sta ik op ga ik bijna tegen de vlakte, die stoelen met hele lage zit zijn niks voor mij
Was eigenlijk even peukje doen, maar kan wel goed met deze buren en hun spierbonk van een hondquote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Doe je een beetje voorzichtig? Maar leuke avond gehad dus.
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:11 schreef livelink het volgende:
Ik ben weer een beetje gedeprimeerd geraakt door de persconferentie van vanavond.
Ik heb ook een NS Business kaart en die mag ik ook prive gebruiken. Op de website van de NS kan ik achteraf vervolgens aangeven of een gemaakte reis woon/werk-, zakelijk of privé was...quote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Net terug van een wandelingetje na een dag thuiswerken. Het was vandaag nog te doen, gelukkig.
Ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van een NS Businesscard, die ik alleen mag gebruiken voor mijn werk![]()
Het voelt net alsof ik een grote pot snoep heb gekregen waar ik niet aan mag komen. Ik had veel liever mijn abonnement gehouden voor de busrit van mijn woonplaats naar Utrecht. Daar kon ik ook in het weekend mee naar Utrecht reizen![]()
Ik vind het wel erg dat ik zo berekenend denk, maar ik kan het niet helpen.
Heb je dan nog wel korting over die privé-reizen?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ook een NS Business kaart en die mag ik ook prive gebruiken. Op de website van de NS kan ik achteraf vervolgens aangeven of een gemaakte reis woon/werk-, zakelijk of privé was...
Ja, ook nog.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je dan nog wel korting over die privé-reizen?
Is niet nodig. Alleen als men zich achterlijk blijft gedragen is er een kans dat het allemaal weer uit de hand loopt.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:11 schreef livelink het volgende:
Ik ben weer een beetje gedeprimeerd geraakt door de persconferentie van vanavond.
Klinkt ook erg leuk.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:40 schreef MadMaster het volgende:
Heb vanavond met mw. MM de avondwandeling in Artis gedaan.
Heerlijk rustig en met de speciale app krijg je op bepaalde punten info over dieren, natuur en architectuur die je dan passeert. Was erg leuk en zelfs leerzaam, ondanks al honderden eerdere bezoeken...
De situatie zoals die sinds maart is, zal op korte termijn niet veranderen.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is niet nodig. Alleen als men zich achterlijk blijft gedragen is er een kans dat het allemaal weer uit de hand loopt.
Maar wat is achterlijk gedrag? Er zullen ook mensen zijn die jullie vakantie als achterlijk gedrag bestempelen. Niemand vindt van zichzelf dat hij zich achterlijk gedraagt. Ik ga twee dagen per week naar kantoor. Dat zullen sommige mensen ook al als achterlijk ervaren. Het is juist dit allemaal wat me deprimeert. Plus wat MadMaster zegt.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is niet nodig. Alleen als men zich achterlijk blijft gedragen is er een kans dat het allemaal weer uit de hand loopt.
Gevolg van gedrag. Zo simpel is het helaas. Natuurlijk wordt het er niet leuker op, maar gelukkig valt het hier tov andere landen nog mee.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De situatie zoals die sinds maart is, zal op korte termijn niet veranderen.
Geen bezoek aan voetbalwedstrijden, concerten, evenementen etc.
Bezoeken aan horeca worden nog meer beperkt/weer lastiger gemaakt, horeca gaat straks kapot.
Krampachtig met elkaar om moeten gaan, thuiswerken, werkloosheid neemt toe.
Beter wordt het er niet op...
Ik vind dat net als livelink ook verre van prettig allemaal...
Ja dat klopt, terwijl wij daar hartstikke veilig zaten.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar wat is achterlijk gedrag? Er zullen ook mensen zijn die jullie vakantie als achterlijk gedrag bestempelen. Niemand vindt van zichzelf dat hij zich achterlijk gedraagt. Ik ga twee dagen per week naar kantoor. Dat zullen sommige mensen ook al als achterlijk ervaren. Het is juist dit allemaal wat me deprimeert. Plus wat MadMaster zegt.
Ja, dus?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gevolg van gedrag. Zo simpel is het helaas. Natuurlijk wordt het er niet leuker op, maar gelukkig valt het hier tov andere landen nog mee.
We hebben het deels zelf in de hand.
Dat heb je aangenomen en naar het zich laat aanzien is het prima verlopen, maar dat wist je vooraf niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja dat klopt, terwijl wij daar hartstikke veilig zaten.
Je bent idd afhankelijk van je medeburgers. Gelukkig lijkt de meerderheid zich daar wel van bewust.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dus?
Ik heb helemaal niks in de hand, ik ben afhankelijk van anderen die schijt hebben aan bepaalde zaken.
Het vriendje van ons buurmeisje is vandaag positief getest op corona (na vele feestjes afgelopen weken), waardoor onze buren hun vandaag gestarte vakantie naar Frankrijk abrupt konden afbreken en Frankrijk niet eens gehaald hebben. Met die buren ben wij afgelopen weekend hun 2e huisje op de Veluwe opgeknapt...
Zo klinkt het alsof wij een enorm risico genomen hebben en dat is absoluut niet waar. Wij waren wel degelijk goed geïnformeerd. Zeker over de situatie ter plaatse.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb je aangenomen en naar het zich laat aanzien is het prima verlopen, maar dat wist je vooraf niet.
Niemand kon je vooraf vertellen hoe de reis per vliegtuig zou verlopen en hoe het op locatie was.
Jullie waren redelijk pioniers en dachten dat het OK zou zijn...
Tja, iedereen die op een gegeven moment er toch even uit gaat op die vliegvakantie, naar het werk of naar het (drukke) strand of naar een verjaardagsfeestje zal op dat moment voor zichzelf vinden dat het heel veilig is en verantwoord. En voelt zich dus niet aangesproken als iemand zegt dat gewoon iedereen zich aan de regels moet houden. Gewoon zeggen dat iedereen zich aan de regels moet houden en zich niet achterlijk moet gedragen is niet de oplossing.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja dat klopt, terwijl wij daar hartstikke veilig zaten.
Met achterlijk gedrag bedoel ik mensen die doen alsof er niets aan de hand is en dus zich van geen enkel preventief advies (afstand houden/handen wassen) wat aantrekken.
Dat is behoorlijk schrikken dan. Ook voor jullie. Rotsituatie.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dus?
Ik heb helemaal niks in de hand, ik ben afhankelijk van anderen die schijt hebben aan bepaalde zaken.
Het vriendje van ons buurmeisje is vandaag positief getest op corona (na vele feestjes afgelopen weken), waardoor onze buren hun vandaag gestarte vakantie naar Frankrijk abrupt konden afbreken en Frankrijk niet eens gehaald hebben. Met die buren hebben wij afgelopen weekend hun 2e huisje op de Veluwe opgeknapt...
Het persoonlijk vinden of luisteren naar de instanties die er voor doorgeleerd hebben is wel een verschil vind ik. Vliegvakanties kunnen, mits je de regels in acht neemt en ook de regels aldaar. Je temperatuur wordt gemeten en je moet een gezondheidsverklaring afgeven. Dat is ingegeven door mensen/instanties die er verstand van hebben.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, iedereen die op een gegeven moment er toch even uit gaat op die vliegvakantie, naar het werk of naar het (drukke) strand of naar een verjaardagsfeestje zal op dat moment voor zichzelf vinden dat het heel veilig is en verantwoord. En voelt zich dus niet aangesproken als iemand zegt dat gewoon iedereen zich aan de regels moet houden. Gewoon zeggen dat iedereen zich aan de regels moet houden en zich niet achterlijk moet gedragen is niet de oplossing.
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:25 schreef livelink het volgende:
Voor de vrolijke noot dan: Het vriendje van mijn dochter is nu aan het kamperen met een stel vrienden. En mijn dochter zei gisteren heel stellig dat ze hem pas weer in haar bed wil hebben als hij zich eerst laat testen op corona
De corona-test wordt een soort nieuwe SOA-test
Met alle respect, die 'doorgeleerde' organisaties spreken zichzelf steeds vaker tegen (wel/niet mondkapjes, wel/niet verspreiding via ventilatiekanalen) en weten het merendeel (nog) niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het persoonlijk vinden of luisteren naar de instanties die er voor doorgeleerd hebben is wel een verschil vind ik. Vliegvakanties kunnen, mits je de regels in acht neemt en ook de regels aldaar. Je temperatuur wordt gemeten en je moet een gezondheidsverklaring afgeven. Dat is ingegeven door mensen/instanties die er verstand van hebben.
Als je zelf naar een druk feest gaat, is dat mijn inziens toch echt anders qua risico. Daar is op voorhand geen enkele voor maatregel/check.
Het was geen aanval richting jullie. Ik probeerde alleen maar aan te geven dat iedereen van zichzelf denkt dat hij zich prima aan de regels houdt en zich dus niet zo aangesproken voelt. Overigens ben ik het ook niet helemaal met je eens. Een feestje buiten in een tuin voelt voor mij veiliger dan zitten in een afgesloten ruimte zoals vliegtuig of bus, ook al heb ik dan een mondkapje op en hebben de specialisten gezegd dat het dan mag.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het persoonlijk vinden of luisteren naar de instanties die er voor doorgeleerd hebben is wel een verschil vind ik. Vliegvakanties kunnen, mits je de regels in acht neemt en ook de regels aldaar. Je temperatuur wordt gemeten en je moet een gezondheidsverklaring afgeven. Dat is ingegeven door mensen/instanties die er verstand van hebben.
Als je zelf naar een druk feest gaat, is dat mijn inziens toch echt anders qua risico. Daar is op voorhand geen enkele voor maatregel/check.
Leuke uitspraak, maar zolang je geen klachten hebt, valt een zgn. preventieve test in 99% van de gevallen negatief uit.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:25 schreef livelink het volgende:
Voor de vrolijke noot dan: Het vriendje van mijn dochter is nu aan het kamperen met een stel vrienden. En mijn dochter zei gisteren heel stellig dat ze hem pas weer in haar bed wil hebben als hij zich eerst laat testen op corona
De corona-test wordt een soort nieuwe SOA-test
Lekker in de airco. Ik hoop dat ik de temperatuur morgenavond nog een beetje onder controle heb hier.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:26 schreef peaceman het volgende:
Nog een vrolijke noot: morgenavond ga ik draaien
Ik weet het. Maar ik moest er wel om lachen.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuke uitspraak, maar zolang je geen klachten hebt, valt een zgn. preventieve test in 99% van de gevallen negatief uit.
Pas bij de bekende verschijnselen (niezen, keelpijn, smaak/reuk aangetast etc.) is testen zinvol...
Ik begrijp die enorme aantallen tests dan ook niet helemaal...
Die rustige periode was misschien mazzel ja, maar verder is het zeker ook zo dat het uitmaakt waar je naartoe gaat. En de feiten zijn wel zo dat de Canarische eilanden relatief gezien weinig zieken en slachtoffers kennen. Op Mallorca is dat bijv. anders.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met alle respect, die 'doorgeleerde' organisaties spreken zichzelf steeds vaker tegen (wel/niet mondkapjes, wel/niet verspreiding via ventilatiekanalen) en weten het merendeel (nog) niet.
Jullie hebben mazzel gehad dat je in een rustige periode bent gegaan, maar ik denk dat er na de zomervakantie toch wat mensen spijt gaan hebben van hun vliegtripje...
Sinds vanmiddag heb ik me flink bijgelezen over wat wel en niet gangbaar en zinvol is.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik moest er wel om lachen.
Dat weet ik wel hoor, dat het geen aanval was. Ik wilde alleen mee zeggen dat het niet zo is dat wij totaal op de bonnefooi en zonder extra maatregelen daar naartoe gegaan zijn. Dat ligt ook niet in onze aard.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was geen aanval richting jullie. Ik probeerde alleen maar aan te geven dat iedereen van zichzelf denkt dat hij zich prima aan de regels houdt en zich dus niet zo aangesproken voelt. Overigens ben ik het ook niet helemaal met je eens. Een feestje buiten in een tuin voelt voor mij veiliger dan zitten in een afgesloten ruimte zoals vliegtuig of bus, ook al heb ik dan een mondkapje op en hebben de specialisten gezegd dat het dan mag.
Maar dat is niet de discussie die ik probeerde te voeren, want dat is gewoon een persoonlijk gevoel.
I know, I know en ben dat ook wel met je eens.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die rustige periode was misschien mazzel ja, maar verder is het zeker ook zo dat het uitmaakt waar je naartoe gaat. En de feiten zijn wel zo dat de Canarische eilanden relatief gezien weinig zieken en slachtoffers kennen. Op Mallorca is dat bijv. anders.
Zeker zo, maar dat geldt al voor de supermarkt en dat vind ik hier in Nederland toch best risicovol met zovelen die geen afstand houden.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I know, I know en ben dat ook wel met je eens.
Het is een leuke variant van kansberekenen in de praktijk.
Maar niemand heeft 100% zekerheid.
Op Aruba hebben ze bijna 3 maanden geen nieuwe gevallen gehad, het eiland gaat weer open en de pleuris breekt na een maand weer uit. Veel horeca weer dicht, toerisme stort daardoor weer in en het eiland en haar inwoners gaan naar de klote...
Jij hoeft niet de oorzaak te zijn, maar je weet ook niet wie wel de oorzaak kan zijn...
Yep, maar boodschappen doen is een levensbehoefte en gaat vluchtig. Ook een kansberekening overigens.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zeker zo, maar dat geldt al voor de supermarkt en dat vind ik hier in Nederland toch best risicovol met zovelen die geen afstand houden.
Die moet je sowieso altijd even met jouw karretje tegen de enkels tikken.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 22:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Vandaag in de Aldi weer zo’n zeventigplusser, draagt handschoentjes maar hangt wel in je nek te hijgen omdat ze ergens bij moet
Goedemorgen peaceman? Was het de hitte of je rug?quote:
quote:
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 06:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen peaceman? Was het de hitte of je rug?
Dat is vaak zo inderdaad. Die wekkers snappen ook niet helemaal wanneer ze wel en niet af moeten gaan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 06:13 schreef livelink het volgende:
Ik vind het persoonlijk wel wreed dat de wekker ging op het moment dat ik ongeveer het lekkerste sliep. Maar ja, voordeel is dat ik nu weer alles tegen elkaar open kon zetten om de koelte te verwelkomen.
Rug. Vanaf 4 uur wakker.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 06:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen peaceman? Was het de hitte of je rug?
Ja, zeker. Als ik alleen zou wonen zou ik het volgens mij nog best koel kunnen houden in huis. Maar met de kinderen thuis lukt me dat niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 06:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is vaak zo inderdaad. Die wekkers snappen ook niet helemaal wanneer ze wel en niet af moeten gaan.
Maar even door luchten is wel fijn met die hitte van gisteren en vandaag.
Komt wel goed. Ga wel informeren of ik wat eerder kan stoppen met werken vanmiddag.quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 06:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, zeker. Als ik alleen zou wonen zou ik het volgens mij nog best koel kunnen houden in huis. Maar met de kinderen thuis lukt me dat niet.
Goed om te horen dat je het leuk hebt gehad.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 08:16 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
En weer thuis, prima laatste dagje gehad en rustig terug naar huis gereden. Gisteren werd het wel drukker in Eurodisney en Merel heeft dan ook tegen 'n groepje mensen die in de wachtrij te dicht bij kwamen vriendelijk doch dringend verzocht wat meer afstand te houdenEurodisney zelf heeft er alles aan gedaan om het "veilig" te houden, afstand werd meer dan goed aangegeven, in de winkels stond er voldoende spul om je handen schoon te maken, of er stond iemand buiten die het spul op je handen spoot, als je naar het zwembad wilde moest je dit reserveren. Er waren lockers afgesloten om afstand te garanderen en zo ook bij de douches. Dus een dikke pluim
![]()
Terwijl ik stond te genieten van Mickey e.d. die aan het begin van het park mensen zingend stonden te begroeten moest ik wel even denken, dit gaat toch niet onze toekomst worden, overal met mondkapjes op..
Nu lekker moe maar gelukkig mag ik straks 'n uurtje in de stoel bij de mondhygiëniste liggen
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 08:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed om te horen dat je het leuk hebt gehad.
Misschien mag je bij de mondhygiëniste ook wel een mondkapje op.
Welkom terug en dat klinkt goed!quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 08:16 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
En weer thuis, prima laatste dagje gehad en rustig terug naar huis gereden. Gisteren werd het wel drukker in Eurodisney en Merel heeft dan ook tegen 'n groepje mensen die in de wachtrij te dicht bij kwamen vriendelijk doch dringend verzocht wat meer afstand te houdenEurodisney zelf heeft er alles aan gedaan om het "veilig" te houden, afstand werd meer dan goed aangegeven, in de winkels stond er voldoende spul om je handen schoon te maken, of er stond iemand buiten die het spul op je handen spoot, als je naar het zwembad wilde moest je dit reserveren. Er waren lockers afgesloten om afstand te garanderen en zo ook bij de douches. Dus een dikke pluim
![]()
Terwijl ik stond te genieten van Mickey e.d. die aan het begin van het park mensen zingend stonden te begroeten moest ik wel even denken, dit gaat toch niet onze toekomst worden, overal met mondkapjes op..
Nu lekker moe maar gelukkig mag ik straks 'n uurtje in de stoel bij de mondhygiëniste liggen
Grappig dat je het nog Eurodisney noemtquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 08:16 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
![]()
Heet het niet meer zo dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 15:34 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Grappig dat je het nog Eurodisney noemt![]()
Fijn dat jullie het leuk hebben gehad. Sta je nog op de foto met Mickey?
Ja, onwijs leuk. Die achtbaan van Aerosmith staat ook in Walibi he? Daar kwam ik ook pas in Parijs achterquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 15:38 schreef Rafeiro het volgende:
Maar het is wel een tof park. Hoe het ook mag heten. Dat movie deel vooral met Aerosmith en de "tower of terror".
Nog nooit in Walibi geweestquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 15:40 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ja, onwijs leuk. Die achtbaan van Aerosmith staat ook in Walibi he? Daar kwam ik ook pas in Parijs achter
Neeeeeequote:Op vrijdag 7 augustus 2020 15:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nog nooit in Walibi geweest
Maar hij is tof en snel en een stuk comfortabeler dan Space Mountain.
Neeeeequote:Op vrijdag 7 augustus 2020 15:42 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Neeeeeejuist niet! Hij rammelt alle kanten op dat ding. In Space Mountain zit je veel relaxter.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 15:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Neeeee, dat is een aanslag op je nek
Geloof dat ik ook rond die tijd geweest ben. 3 dagen Parijs en eurodisney met stage. De keer daarvoor was in de jaren 90, Space mountain was net af, maar toen durfde ik nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 15:46 schreef Tuned22 het volgende:
[..]vond ik dus echt compleet andersom het geval.
2012 ben ik er voor het laatst geweest zie ik
Toevalligquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 15:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Geloof dat ik ook rond die tijd geweest ben. 3 dagen Parijs en eurodisney met stage. De keer daarvoor was in de jaren 90, Space mountain was net af, maar toen durfde ik niet
Was wel heel lief, wijlen tante nam ons toen mee terwijl moeders op IC lag ter (R)afleiding.
Je kon niet samen op de foto, je kon dus wel selfies maken en zeker met die mondmaskers op moet het een succes geworden zijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 15:34 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Grappig dat je het nog Eurodisney noemt![]()
Fijn dat jullie het leuk hebben gehad. Sta je nog op de foto met Mickey?
Had je ook oortjes op?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 16:11 schreef just me het volgende:
[..]
Je kon niet samen op de foto, je kon dus wel selfies maken en zeker met die mondmaskers op moet het een succes geworden zijn
Ik kon niet kiezen uit de verschillende soorten oortjesquote:
Zo lief altijd die kabouters die dan "schijt aan alles" hebben.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 16:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kon niet kiezen uit de verschillende soorten oortjesDe grote kabouter had oortjes met een sluiertje
Ik heb nooit met een sluier gelopenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 16:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zo lief altijd die kabouters die dan "schijt aan alles" hebben.
En dan denk je, ohhh crap dat heb ik ook gedaan
Heus wel: toen je met je ex ging trouwen. Toen moest dat nogquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 16:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb nooit met een sluier gelopen
Ach het was hartstikke leukquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 16:26 schreef peaceman het volgende:
Space mountain... 1 keer in gezeten. Nooit meer
nog even voor de liefhebbers die er misschien overheen gelezen hebben...quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 07:15 schreef peaceman het volgende:
Anyway: 19.30 - ?? Let’s play some music
Wat is Eurodiney? Een chique restaurant?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:36 schreef Rafeiro het volgende:
Als ik ooit de jackpot win bij de oudejaarsloterij gaan we met het hele topic naar Eurodiney.
Dit durf ik wel te beloven
Dat zijn er heel wat. Welke vond je het leukst?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:10 schreef MadMaster het volgende:
Welkom terug just me!
Onze Disney ontgroening was in Parijs in mei 1992, een maand na de opening.
Heeft een film van ruim 4 uur opgeleverd, ik heb werkelijk alles gefilmd.
Toen kreeg je nog een pond vlees op je sandwich, had je lepeltjes met Disney figuren er op, etc.
Al snel bleek dat Europeanen hun geld minder snel aan rotzooi uitgaven en dus waren deze extras al snel weer verdwenen. Men leed enorme verliezen...
Sindsdien zijn we nog 6 keer in Parijs geweest, 3 keer in Orlando (4 verschillende parken), 1 keer in Anaheim en 1 keer in Tokyo...
Dank je Madquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:10 schreef MadMaster het volgende:
Welkom terug just me!
Toen kreeg je nog een pond vlees op je sandwich, had je lepeltjes met Disney figuren er op, etc.
Ja je kunt daar je geld wel kwijt, wij vonden het de laatste keer ook erg duur.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:13 schreef just me het volgende:
[..]
Dank je Mad
Ik ga absoluut niet zeuren over wat een flesje water of een hamburger moest kosten maar het was veel, echt veel
het kon de pret niet drukken
![]()
En ik kreeg bijna tranen in mijn ogen toen ik alle Disney figuren zag dansen
en ze hadden een nieuw nummern.a.v. de heropening van het park na de Corona sluiting
De drukte viel zeker dinsdag en woensdag erg mee, donderdag werd het al drukker.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja je kunt daar je geld wel kwijt, wij vonden het de laatste keer ook erg duur.
Was het ook goed te doen qua drukte? Ik krijg daar ltijd het gevoel dat ik moet gaan huppelen.![]()
Ja daar kan ik me iets bij voorstellen. Fijn dat het niet zo druk was.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:27 schreef just me het volgende:
[..]
De drukte viel zeker dinsdag en woensdag erg mee, donderdag werd het al drukker.
En ja, ik voelde me echt een kind die heel blij was maar dat kwam ook door het kijken naar de kleintjes die helemaal blij waren
![]()
Tokyo was het meest indrukwekkend.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zijn er heel wat. Welke vond je het leukst?
Ik begrijp wat je bedoelt, zowel qua financiën als qua emoties.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:13 schreef just me het volgende:
[..]
Dank je Mad
Ik ga absoluut niet zeuren over wat een flesje water of een hamburger moest kosten maar het was veel, echt veel
het kon de pret niet drukken
![]()
En ik kreeg bijna tranen in mijn ogen toen ik alle Disney figuren zag dansen
en ze hadden een nieuw nummern.a.v. de heropening van het park na de Corona sluiting
Okay, leuk om zo die verschillen te lezen. Ik wist helemaal niet dat er een park in Anaheim was. Ik ga eens googelen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tokyo was het meest indrukwekkend.
Met een overdekte Main Street, de gedisciplineerde, in stijl verklede Japanners zelf en hun passie voor Disney.
Geen propje papier op straat en gewoon 'kawai'...![]()
De 4 parken in Orlando (Magical Kingdom, Epcot Center, Studios en Animal Kingdom) zijn bij elkaar gigantisch en dan heb je er nog wat zwemparadijsen, golfbanen, uitgaanscentra etc. bij. Het is een stad op zich, waar je echt weken kan verblijven.
Anaheim is het 1e originele park, maar is/was (wij waren er in 1998) verouderd en daardoor wat oubollig.
Parijs is mooi en goed voor 2 a 3 dagen, maar het is flink uitgekleed in de loop der tijd.
Simpelweg omdat we als bezoekers er te weinig geld besteden, ondanks de vaak pittige prijzen.
Shanghai en Hong Kong staan nog op de to do-list...
Het was kort maar krachtigquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Welkom terugIk las dat je een goede vakantie hebt gehad?
Ik ben gewoon een emo-muts en ik schaam me er niet voorquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:32 schreef MadMaster het volgende:
En de speciale songs bij bijzondere gebeurtenissen zijn ook altijd catchy.
Maar het belangrijkste is dat je het meegemaakt hebt en dat je je vermaakt hebt...
Ga straks ook nog iets nieuws draaien. Althans de band was voor mij totaal nieuw.quote:
Hallo, ik luister straks nog wel even mee.quote:
verstandig!quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo, ik luister straks nog wel even mee.
Nu even boodschappen doen, dan hoef ik morgen de hitte niet meer noodzakelijk in...
Altijd goedquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ga straks ook nog iets nieuws draaien. Althans de band was voor mij totaal nieuw.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:39 schreef Rafeiro het volgende:
Woei, nieuwe broek besteld als verlaat verjaardag cadeautje van moeders. Van 140 voor 40 euro.
Anders had ik dat niet durven vragen![]()
Straks word ik nog hip
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:39 schreef Rafeiro het volgende:
Woei, nieuwe broek besteld als verlaat verjaardag cadeautje van moeders. Van 140 voor 40 euro.
Straks word ik nog hip
hier nergens last vanquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:44 schreef DJ11 het volgende:
Zien de gebruikersnamen er bij jullie ook zo raar uit? Ze ogen smaller dan normaal en soms valt er helemaal rechts wat weg. Ik zie dit zowel bij Rafeiro, Just me als Diaan73.
Ik heb er geen last vanquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:44 schreef DJ11 het volgende:
Zien de gebruikersnamen er bij jullie ook zo raar uit? Ze ogen smaller dan normaal en soms valt er helemaal rechts wat weg. Ik zie dit zowel bij Rafeiro, Just me als Diaan73.
Dat zijn de betere kortingenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:39 schreef Rafeiro het volgende:
Straks word ik nog hip
misschien ben je moe en zie je daarom wat minder goed ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:46 schreef DJ11 het volgende:
Vreemd... nou ja, ze zijn nog wel prima leesbaar gelukkig
Of de hitte vervormt zijn beeldschermquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:49 schreef just me het volgende:
[..]
misschien ben je moe en zie je daarom wat minder goed ?
Nee, er valt echt een smal strookje van de letters af rechts.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:49 schreef just me het volgende:
[..]
misschien ben je moe en zie je daarom wat minder goed ?
misschien ligt het aan de browser?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, er valt echt een smal strookje van de letters af rechts.
begrijpelijk. ik heb ook al twee dagen ingepland. worden er misschien nog wel meer.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:51 schreef livelink het volgende:
Ik heb vandaag in een heerlijk koel kantoor gewerkt. Niet te warm en niet te koud. Gewoon precies goed. Daar had ik de 40 minuten in de hete bus met mondkapje op graag voor over. Ik denk dat ik volgende week elke dag naar kantoor ga.
Ik vind sommige van hun nummers wel leuk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:52 schreef peaceman het volgende:
Behalve Brother en ik zijn hier weinig Weezer fans geloof ik.
Nee, ik zie het zowel in Firefox als Chrome. Maar boeien...quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
misschien ligt het aan de browser?
Ik ben er niet echt kapot van, nee.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:52 schreef peaceman het volgende:
Behalve Brother en ik zijn hier weinig Weezer fans geloof ik.
Lees net dat het album 17 juli is uitgekomen. Kan dus zijn dat je het kent.quote:
Ik focus doorgaans wat minder op albums. Geen idee of ik het ken; we gaan het horen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lees net dat het album 17 juli is uitgekomen. Kan dus zijn dat je het kent.
je kunt het ook omdraaienquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:58 schreef peaceman het volgende:
en na kussen volgt natuurlijk:
Queen - Bodylanguage
ik redeneer dat, ook gezien de sfeer van dit nummer, de bodylanguage wat verder gaat dan het kussen.quote:
Gelukkig zorg je voor toelichtingquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:59 schreef peaceman het volgende:
ik vind wel grappig dat ik toch met enige regelmaat kleine verhaaltjes vertel met bepaalde titels na elkaar en dat nooit iemand dat opvalt
je zou zomaar gelijk kunnen hebbenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik redeneer dat, ook gezien de sfeer van dit nummer, de bodylanguage wat verder gaat dan het kussen.
haha meestal doe ik dat niet hoor en valt het niemand op. prima ookquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gelukkig zorg je voor toelichting(Ik probeer het ook wel eens, trouwens)
Altijd lekkerquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:58 schreef peaceman het volgende:
en na kussen volgt natuurlijk:
Queen - Bodylanguage
quote:Laid back,
Laid back,
Laid back we'll give you play back.
Laid back,
Laid back,
Laid back I'll give you play back.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:03 schreef DJ11 het volgende:
Soms is het ook gewoon puur toeval, zonder dat er iets achter zit:
Ik begon laatst een show met deze twee nummers:
01 Laid Back - Bakerman (extended remix)
02 Hot Chip - Over And Over (radio edit)
Zonder dat ik me daarvan bewust was, zijn de eerste regels uit de songtekst van Over And Over:
[..]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De body language heeft gisterenavond tot meerdere beroertes geleid?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De body language heeft gisterenavond tot meerdere beroertes geleid?
En dan ga je weer gewoon hits draaien.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:05 schreef peaceman het volgende:
[..]nee, soms is het verhaaltje gewoon klaar..
mja... al was dit geen hitquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
En dan ga je weer gewoon hits draaien.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:53 schreef peaceman het volgende:
Four seasons - December 1963 ( oh what a night)
Ik voel een nieuw verband aankomen.quote:
een niet opvolgend thema? leuk idee wel eigenlijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[..]
Ik voel een nieuw verband aankomen.
Overkoepelend vind ik het toch wel een temperatuurgerelateerde show. Zweterig, zwoel en zomers.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[..]
Ik voel een nieuw verband aankomen.
En dat is maar voor een heel klein deel bewustquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Overkoepelend vind ik het toch wel een temperatuurgerelateerde show. Zweterig, zwoel en zomers.
Ik dacht al, is dat je wachtwoord of zo.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:17 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Grmbl, ik en Imgur zijn geen vriendjes....
Dit vind ik wel een lekker nummer van hen. Ben verder niet zo'n fan.quote:
Installeer de app en het gaat je lukken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:17 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
ik zag het net op FB voorbijkomen, echt super, super mooiquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:17 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:20 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukt!![]()
![]()
Voor @:Doedezemaar
Het is gelukt...quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Installeer de app en het gaat je lukken.
Je moet sowieso altijd een .jpg, .gif of .png posten.
Zonder die extensie wordt het niks...
Mooi!quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:20 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukt!![]()
![]()
De poster boven het bed laat weinig aan duidelijkheid te wensen over wie daar slaaptquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:20 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukt!![]()
![]()
Dankjewelquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:20 schreef just me het volgende:
[..]
ik zag het net op FB voorbijkomen, echt super, super mooi
Lennon of Twan, ik twijfel nog...quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De poster boven het bed laat weinig aan duidelijkheid te wensen over wie daar slaapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |