Het gaat meer om de akkoordenquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 22:16 schreef BasEnAad het volgende:
Het lijkt wel op It's not unusual van Tom Jones
Ik kende het amper, maar kwam het deze week ergens tegen. Ik browse weleens langs die vage YouTube-compilatiesquote:
Het valt een beetje zwaar vandaagquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 22:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Kun je geen afscheid nemen, DJ11?
Mooi hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 22:26 schreef DJ11 het volgende:
Het slotwoord is aan Keane-zanger Tom Chaplin:Tom Chaplin - Say Goodbye
Jij werkt vandaag thuis, zie ik. Ik twijfel wat te doen; ik wil eigenlijk wel naar kantoor. Met iedereen thuis is thuiswerken niet zo fijn. Maar aan de andere kant is in de hitte in de bus zitten ook allesbehalve plezierig. Ik heb nog een kwartiertje om te twijfelen.quote:
Klopt. Ik werk ook liever op kantoor. Maar we hebben weer dringend advies gekregen dat als het niet perse nodig is, zoveel mogelijk thuis te werken.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 07:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij werkt vandaag thuis, zie ik. Ik twijfel wat te doen; ik wil eigenlijk wel naar kantoor. Met iedereen thuis is thuiswerken niet zo fijn. Maar aan de andere kant is in de hitte in de bus zitten ook allesbehalve plezierig. Ik heb nog een kwartiertje om te twijfelen.
Ik ben uitgetwijfeld. Ik ga naar kantoor. Zal deze week wel de enige dag zijn, want vrijdag is het nog warmer. Ik ga normaliter op woensdag en vrijdag naar mijn werk. De rest van de tijd werk ik thuis.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 07:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Ik werk ook liever op kantoor. Maar we hebben weer dringend advies gekregen dat als het niet perse nodig is, zoveel mogelijk thuis te werken.
Dus ga ik alleen op maandag voorlopig.
Met die hitte in de bus, en dan nog met mondkapje op, lijkt me inderdaad geen pretje.
Lekker een plaatsje voor jezelf zoeken waar je rustig kan werken, misschien een idee? Of heb je die niet?
Goedemorgen just me.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 07:26 schreef just me het volgende:
☕ goedemorgen
De reis is super gegaan en het hotel is comfortabel. Gisteren al wat rondgelopen met mondkapjes op maar dat kon de pret niet drukken,het is verplicht, geen keus. Het park is 10 minuutjes lopen van het hotel vandaan. We gaan deze dag beginnen met zwemmen en daarna weer t park in 🏰
Goedemorgen just me. Klinkt goed. Hopelijk is het niet te warm voor jullie daar.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 07:26 schreef just me het volgende:
☕ goedemorgen
De reis is super gegaan en het hotel is comfortabel. Gisteren al wat rondgelopen met mondkapjes op maar dat kon de pret niet drukken,het is verplicht, geen keus. Het park is 10 minuutjes lopen van het hotel vandaan. We gaan deze dag beginnen met zwemmen en daarna weer t park in 🏰
Dat is nog eens lekker zwemmen.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 09:21 schreef just me het volgende:
Zwembad voor ons alleen gehad wel met 2 badmeesters. Heel goed afgebakend wat wel en wat niet mag. Nu ontbijten, kopje koffie erbij en dan op pad
Klinkt goed hoor! Heel veel plezier.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 07:26 schreef just me het volgende:
☕ goedemorgen
Krijgen we foto’s te zien als de slaapkamer af is?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 09:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klinkt goed hoor! Heel veel plezier.
Goedemorgen![]()
Vanmorgen even het huis warmteproof gemaakt: de raamafdichting bevesting en de mobiele airco's klaar gezet. Ow en een doek opgehangen tegen de zon bij de tuindeuren.
Nu even werken en straks twee nieuwe nachtkastjes in elkaar zetten. Onze slaapkamer is steeds meer klaar!
Ja ik ga kijken of ik een compilatie kan maken en delen.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 09:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Krijgen we foto’s te zien als de slaapkamer af is?
Hier waait het dusdanig dat het zonnescherm niet gebruikt kan worden, dus straks maar de gordijnen van de woonkamer dichtdoen.
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 12:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Verdorie, mijn bijverdienste is deels beëindigd. Het onderzoekspanel waar ik het meeste verdien heeft besloten mijn account permanent op te schorten vanwege ‘onjuistheid van mijn accountactiviteit’. Meer uitleg krijg ik niet, ik ben me van geen kwaad bewust en word nu zomaar als fraudeur weggezet en mijn onlangs aangevraagde waardebonnen krijg ik ook niet meer.
Daar doen ze niet aan, ik krijg alleen algemene antwoorden die nergens op in gaan. In verdiende daar gemiddeld ¤25 per maand, zo jammer dit.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 12:47 schreef Melting het volgende:
[..]Waarom kun je niet meer uitleg krijgen dan?
Wat stom zeg... helemaal dat ze geen toelichting willen geven.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 12:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Daar doen ze niet aan, ik krijg alleen algemene antwoorden die nergens op in gaan. In verdiende daar gemiddeld ¤25 per maand, zo jammer dit.
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 12:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat is best een leuke bijverdienste, ja. Ik heb een tijd meegedaan met InVotes, maar dat leverde misschien 25 euro per jaar op.
Daar doen ze niet aan, ik krijg alleen algemene antwoorden die nergens op in gaan. In verdiende daar gemiddeld ¤25 per maand, zo jammer dit.
Goedemorgen Meltingquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 06:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting
Zo, ik heb alle huishoudelijke klusjes voor vandaag al gedaan en nu alles tegen elkaar open gezet. Laat de hitte maar komen, ik ben er klaar voor!
Goedemorgen.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 07:11 schreef just me het volgende:
☕ goedemorgen ☕ we gaan vanmorgen nog genieten van t Disneypark, daarna nog n keertje zwemmen en dan afgekoeld weer huiswaarts.
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 07:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Veel plezier nog.
En een goede terugreis.
Goedemorgen just me. Veel plezier nog vandaag.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 07:11 schreef just me het volgende:
☕ goedemorgen ☕ we gaan vanmorgen nog genieten van t Disneypark, daarna nog n keertje zwemmen en dan afgekoeld weer huiswaarts.
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 06:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting
Zo, ik heb alle huishoudelijke klusjes voor vandaag al gedaan en nu alles tegen elkaar open gezet. Laat de hitte maar komen, ik ben er klaar voor!
*jaloersquote:Op donderdag 6 augustus 2020 08:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Vroeg opgestaan om straks even op het strand te gaan lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |