Wordt de eerste keer dit jaar. Gewoon even een uurtje ofzo over strand lopen en voor de ergste hitte weer naar huis. Nu maar hopen op een parkeerplekquote:
Heerlijk!quote:Op donderdag 6 augustus 2020 08:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Vroeg opgestaan om straks even op het strand te gaan lopen
Klinkt goed.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 08:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Vroeg opgestaan om straks even op het strand te gaan lopen
Ik had het ook fris vannacht. Door de airco, dat wel.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 08:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]en +1
Ik vond het gisterenavond/vannacht best frisjes..We hebben het gisteren ook 23 graden kunnen houden in de woonkamer, zonder airco!
Heerlijk hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2020 08:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wordt de eerste keer dit jaar. Gewoon even een uurtje ofzo over strand lopen en voor de ergste hitte weer naar huis. Nu maar hopen op een parkeerplek
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 08:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had het ook fris vannacht. Door de airco, dat wel.
Net terug van een wandelingetje na een dag thuiswerken. Het was vandaag nog te doen, gelukkig.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:07 schreef peaceman het volgende:
Goede avond, iedereen in zomerhitteslaap?
Dat is idd wel jammer. Gaat Utrecht jou nu missen?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Net terug van een wandelingetje na een dag thuiswerken. Het was vandaag nog te doen, gelukkig.
Ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van een NS Businesscard, die ik alleen mag gebruiken voor mijn werk![]()
Het voelt net alsof ik een grote pot snoep heb gekregen waar ik niet aan mag komen. Ik had veel liever mijn abonnement gehouden voor de busrit van mijn woonplaats naar Utrecht. Daar kon ik ook in het weekend mee naar Utrecht reizen![]()
Ik vind het wel erg dat ik zo berekenend denk, maar ik kan het niet helpen.
Tja, op het moment reis ik alleen naar mijn werk. Ik ben eigenlijk sinds de lockdown niet meer in het weekend weggeweest. Mijn abonnement heb ik ook natuurlijk al sinds maart niet meer verlengd, dus voor nu maakt het niks uit. Maar ik ga de vrijheid vooral missen om in die bus te stappen zonder na te denken als ooit weer alles normaal zal zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is idd wel jammer. Gaat Utrecht jou nu missen?
Straks zal in eerste instantie het gevoel dat alles weer kan/mag overheersen denk ik.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, op het moment reis ik alleen naar mijn werk. Ik ben eigenlijk sinds de lockdown niet meer in het weekend weggeweest. Mijn abonnement heb ik ook natuurlijk al sinds maart niet meer verlengd, dus voor nu maakt het niks uit. Maar ik ga de vrijheid vooral missen om in die bus te stappen zonder na te denken als ooit weer alles normaal zal zijn.
Oh jee. Ik moet ook altijd heel rustig opstaanquote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:56 schreef Rafeiro het volgende:
Wieeeeeej
Ik zat net even bij de buren in de tuin beetje te beppen. Sta ik op ga ik bijna tegen de vlakte, die stoelen met hele lage zit zijn niks voor mij
Doe je een beetje voorzichtig? Maar leuke avond gehad dus.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:56 schreef Rafeiro het volgende:
Wieeeeeej
Ik zat net even bij de buren in de tuin beetje te beppen. Sta ik op ga ik bijna tegen de vlakte, die stoelen met hele lage zit zijn niks voor mij
Was eigenlijk even peukje doen, maar kan wel goed met deze buren en hun spierbonk van een hondquote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Doe je een beetje voorzichtig? Maar leuke avond gehad dus.
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:11 schreef livelink het volgende:
Ik ben weer een beetje gedeprimeerd geraakt door de persconferentie van vanavond.
Ik heb ook een NS Business kaart en die mag ik ook prive gebruiken. Op de website van de NS kan ik achteraf vervolgens aangeven of een gemaakte reis woon/werk-, zakelijk of privé was...quote:Op donderdag 6 augustus 2020 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Net terug van een wandelingetje na een dag thuiswerken. Het was vandaag nog te doen, gelukkig.
Ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van een NS Businesscard, die ik alleen mag gebruiken voor mijn werk![]()
Het voelt net alsof ik een grote pot snoep heb gekregen waar ik niet aan mag komen. Ik had veel liever mijn abonnement gehouden voor de busrit van mijn woonplaats naar Utrecht. Daar kon ik ook in het weekend mee naar Utrecht reizen![]()
Ik vind het wel erg dat ik zo berekenend denk, maar ik kan het niet helpen.
Heb je dan nog wel korting over die privé-reizen?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ook een NS Business kaart en die mag ik ook prive gebruiken. Op de website van de NS kan ik achteraf vervolgens aangeven of een gemaakte reis woon/werk-, zakelijk of privé was...
Ja, ook nog.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je dan nog wel korting over die privé-reizen?
Is niet nodig. Alleen als men zich achterlijk blijft gedragen is er een kans dat het allemaal weer uit de hand loopt.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:11 schreef livelink het volgende:
Ik ben weer een beetje gedeprimeerd geraakt door de persconferentie van vanavond.
Klinkt ook erg leuk.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:40 schreef MadMaster het volgende:
Heb vanavond met mw. MM de avondwandeling in Artis gedaan.
Heerlijk rustig en met de speciale app krijg je op bepaalde punten info over dieren, natuur en architectuur die je dan passeert. Was erg leuk en zelfs leerzaam, ondanks al honderden eerdere bezoeken...
De situatie zoals die sinds maart is, zal op korte termijn niet veranderen.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is niet nodig. Alleen als men zich achterlijk blijft gedragen is er een kans dat het allemaal weer uit de hand loopt.
Maar wat is achterlijk gedrag? Er zullen ook mensen zijn die jullie vakantie als achterlijk gedrag bestempelen. Niemand vindt van zichzelf dat hij zich achterlijk gedraagt. Ik ga twee dagen per week naar kantoor. Dat zullen sommige mensen ook al als achterlijk ervaren. Het is juist dit allemaal wat me deprimeert. Plus wat MadMaster zegt.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 21:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is niet nodig. Alleen als men zich achterlijk blijft gedragen is er een kans dat het allemaal weer uit de hand loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |