Ik vind het wel lekker zo.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:58 schreef Mykonos het volgende:
Ik deed gisterenochtend 120km, was rond 12 uur weer thuis en dat was laat zat. Was al 35 graden en vond het wel erg pittig in die hitte. Komende weken vrij, maar veel fietsen zit er helaas even niet in als het zo warm blijft.
Ik ging rond half negen weg, zou inderdaad wel eerder kunnen. Ontbijt je dan nog iets of spring je gelijk op de fiets?quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voor 7-en op de fiets, heerlijk.
Je wekker zetten, snel je ontbijt naar binnen en op je fiets springen ipv eerst de krant lezen?quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:28 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ik ging rond half negen weg, zou inderdaad wel eerder kunnen. Ontbijt je dan nog iets of spring je gelijk op de fiets?
Ja, ik ben een zeikerd met eten, laat mequote:Op zondag 9 augustus 2020 19:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je wekker zetten, snel je ontbijt naar binnen en op je fiets springen ipv eerst de krant lezen?
Nog eerder op de wekker, of inderdaad minder eten. Of accepteren dat je er het eerste halfuurtje last van hebt.quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:31 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ja, ik ben een zeikerd met eten, laat me![]()
Voor een langere rit doe ik meestal havermout en brood met ei, maar ik vind het niet fijn om dan gelijk op de fiets te springen met volle maag. Maar echt lange ritten zitten er nu toch niet in, dus ga deze week wel een keer om 7 uur met alleen wat havermout (en goed pasta de avond van te voren), dan komt het wel goed.
6 uur wekkertje, half 7 op de fiets.quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:31 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ja, ik ben een zeikerd met eten, laat me![]()
Voor een langere rit doe ik meestal havermout en brood met ei, maar ik vind het niet fijn om dan gelijk op de fiets te springen met volle maag. Maar echt lange ritten zitten er nu toch niet in, dus ga deze week wel een keer om 7 uur met alleen wat havermout (en goed pasta de avond van te voren), dan komt het wel goed.
Anders doe je toch een wat kleiner rondje van bijv. 90km? Beetje aanpassen aan de omstandigheden is imo beter dan altijd maar straf je schema volgen. Go with the flow.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:58 schreef Mykonos het volgende:
Ik deed gisterenochtend 120km, was rond 12 uur weer thuis en dat was laat zat. Was al 35 graden en vond het wel erg pittig in die hitte. Komende weken vrij, maar veel fietsen zit er helaas even niet in als het zo warm blijft.
Fietsen met de hitte vind ik eigenlijk niet zo ergquote:Op zondag 9 augustus 2020 21:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Anders doe je toch een wat kleiner rondje van bijv. 90km? Beetje aanpassen aan de omstandigheden is imo beter dan altijd maar straf je schema volgen. Go with the flow.
Ja, en als je dan 3 uur traint, maak je minder km's dan anders.quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Fietsen met de hitte vind ik eigenlijk niet zo ergJe moet alleen niet te snel willen. Dat is voor iemand als ik geen probleem.
Bij een alcoholvrije Erdinger en een stuk appeltaart?quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
Gewoon volle bak beginnen en zien waar het schip strand was het advies toch?
Iets minder ontbijt dan normaal, maar dat scheelt misschien 3 minuten, ben na een dik half uur weg meestal.quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:28 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ik ging rond half negen weg, zou inderdaad wel eerder kunnen. Ontbijt je dan nog iets of spring je gelijk op de fiets?
Dat hoop ik nooit te worden. Ik zit nu op meer dan 50% nieuwe wegen tot nu toe dit jaar.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zijn jullie al een local legend?
Daar fiets ik te weinig voor.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zijn jullie al een local legend?
Wat is local legend?quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:21 schreef Z het volgende:
Ik fietste in Frankrijk twee keer een helling op en was al local legend. In Amsterdam ben ik op een specifiek stukje de stad in ook ll.
Hoef je niet eens het snelst te fietsen? Is wel iets voor dit warme weerquote:Op zondag 9 augustus 2020 23:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je wordt local legend als je een segement het vaakst gereden hebt de afgelopen 90 dagen.
Uiteindelijk was het 12 minuten + 3 rondes. De mannen die de clinic gaven neutraliseerden de eerste ronde, en reden daarna een beetje door het peloton om het een beetje te reguleren.. Ik hing net een beetje aan de staart van de eerste groep en kan niet ontkennen dat ik wat gratis duwtjes heb gekregenquote:
Ik heb nu 4x een segment gefietst hier in Italië waarvan er dit jaar nog maar een ander persoon is geweest die deze klim heeft gefietst (klim naar het ‘resort’).quote:Op zondag 9 augustus 2020 23:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je wordt local legend als je een segement het vaakst gereden hebt de afgelopen 90 dagen.
Niet op elk segment zit dat.quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb nu 4x een segment gefietst hier in Italië waarvan er dit jaar nog maar een ander persoon is geweest die deze klim heeft gefietst (klim naar het ‘resort’).
Waarom krijg ik die local legend badge nu niet?
Local retard.quote:Op maandag 10 augustus 2020 14:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb nu 4x een segment gefietst hier in Italië waarvan er dit jaar nog maar een ander persoon is geweest die deze klim heeft gefietst (klim naar het ‘resort’).
Waarom krijg ik die local legend badge nu niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |