Komt door al die FOK! advertenties een tijd geleden. Iedereen gaat nu massaal naar Toverland. Die FOK!invasie kunnen ze ook niet anders managen!quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:12 schreef Hamlapjes het volgende:
Je kon er op wachten natuurlijk, maar Toverland is het eerste pretpark zonder anderhalve meter in attracties.
Ja om 10:30 opquote:
Veel succes nog vandaag!quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja om 10:30 opIk zit met werk ook midden in een best belangrijk project met deadline voor vanavond laat dus het is even heel hectisch allemaal. Maar ook altijd wel weer spannend zo'n project vind ik, op een toch wel leuke manier. Ik hou er wel van om op zo'n hectisch moment de boel georganiseerd te housen.
Je kent me hèquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ja ja, stiekem ben je gewoon live op een of ander shady kanaal met je eigen show. 'Dance like a Spanish Guy' ofzo.
Met dit als openingstune:
Dank je wel!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Veel succes nog vandaag!Wij voeren je op afstand morele steun.
Het was toch al niet te handhaven, want het interesseert mensen niet meer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:12 schreef Hamlapjes het volgende:
Je kon er op wachten natuurlijk, maar Toverland is het eerste pretpark zonder anderhalve meter in attracties.
Lekker is dat om een stuk te fietsen. Maar een rondje van 20km is voorlopig wel genoeg.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik woon ook aan de rand van de stad, maar soms wil ik juist aan de andere kant zijn en dan duurt het echt wel even voor ik de stad uit ben. Of ik moet rondom gaan, of er doorheen. In beide gevallen wel vaak oversteken, verkeerslichten en in het tweede geval ook heeeeeeel veel mensen ontwijken![]()
Ik ga ook wel eens richting het noorden, en dat gaat inderdaad echt super makkelijk en snel. Langs Hilversum en dan Bussum en Naarden bijv. dat fiets ik ook regelmatig en is basically in het begin ook gewoon 1 lange rechte weg die je uit moet fietsenMaar als ik dan naar Breukelen fiets bijv. doe ik er een stuk langer over ondanks dat het dichterbij is, omdat ik dan eerst naar de andere kant van de stad moet.
In attracties zelf juist wel, aangezien mensen een plek aangewezen krijgen. In wachtrijen misschien niet, maar dat gaat niet veranderen nu en je kan er vergif op innemen dat dit straks mooi gebruikt gaat worden om de capaciteit van het park wat verder op te schroeven.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was toch al niet te handhaven, want het interesseert mensen niet meer.
Heeeeerlak!quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 10:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je bent nog steeds lang niet jarig!Hoera!
Kan die zijn oude hobby weer oppakken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:40 schreef Strani het volgende:
De oude Spaanse koning is naar de Dominicaanse Republiek vertrokken. Interessante keuze.
Salsadansen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan die zijn oude hobby weer oppakken.
Ik weet het niet, maar ik zou denken dat 'ie daarvoor naar Afrika zou zijn gegaanquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jagen, of zitten die daar niet.
Wel een goede openingstune, niks mis meequote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ja ja, stiekem ben je gewoon live op een of ander shady kanaal met je eigen show. 'Dance like a Spanish Guy' ofzo.
Met dit als openingstune:
Ja, dat zou inderdaad een logischere keuze zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik zou denken dat 'ie daarvoor naar Afrika zou zijn gegaan
Ja. Maar z'n andere hobby (vrouwen) kan dan wel weer prima op z'n nieuwe eiland.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat zou inderdaad een logischere keuze zijn.
Je wordt voorspelbaarquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:12 schreef Hamlapjes het volgende:
Nou, het begint een soap te worden, want de veiligheidsregio is WOEST.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 13:11 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Ik snap het niet. Dacht eerst dat het misschien een grap was en kinderen over de 150cm ook welkom waren ofzo
En terechtquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 13:15 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nou, het begint een soap te worden, want de veiligheidsregio is WOEST.
Ze kunnen er echt toveren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 12:12 schreef Hamlapjes het volgende:
Zal niet komen door die foto's van z'n pielemuis toch?quote:Ferry Doedens verlaat GTST na 'ontstaan van lastige werkrelatie'
Ah, gelukkig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 13:50 schreef Hamlapjes het volgende:
Donderdag komt er weer een persco van Rutte en De Jonge. We gingen het toch bijna missen!
Hopelijk maatregelen voor provincies waar het aantal besmettingen op loopt. Het is toch van de zotte dat straks Drenthe en Friesland (2 van de 25 Europese regio's met de minste besmettingen) de dupe wordt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 13:50 schreef Hamlapjes het volgende:
Donderdag komt er weer een persco van Rutte en De Jonge. We gingen het toch bijna missen!
Ik vraag me af of daar niet teveel verkeer voor is. Half Nederland zit nu in Frieslandquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 13:59 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Hopelijk maatregelen voor provincies waar het aantal besmettingen op loopt. Het is toch van de zotte dat straks Drenthe en Friesland (2 van de 25 Europese regio's met de minste besmettingen) de dupe wordt.
Er zijn altijd veel Duitsers, maar dat was pre-corona ook al zo elke zomer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vraag me af of daar niet teveel verkeer voor is. Half Nederland zit nu in FrieslandEn dat wordt alleen maar meer als daar mildere maatregelen zouden gelden..
Nee, omdat hij te dicht in de buurt van Gordon kwam op een feestquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 13:49 schreef Dave het volgende:
[..]
Zal niet komen door die foto's van z'n pielemuis toch?
Volgens mij is dit al de derde keer dat hij is ontslagen bij GTST vanwege randproblemenquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 13:49 schreef Dave het volgende:
[..]
Wachten tot de inhoud uitlektquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 13:50 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik kijk geen GTST, maar hij zat o.a. in Expeditie en nog wat andere programma's en het lijkt me sowieso geen gemakkelijke om mee te werkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 13:49 schreef Dave het volgende:
[..]
Geeft wel een hele nieuwe dimensie aan het programmaquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:27 schreef Prisha het volgende:
Goedemiddag! Wiens pielemuis? In ER? Ik heb daar nooit eentje gezien![]()
Dat hep op Feesboek gestaan!quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:28 schreef Momo het volgende:
[..]
MaAr er Is wEL eEn GRooT ComPLot VaN hUN Om NeDeRlAnd KAPOTTT te mAKen
Ze lieten ooit wel iets anders zien waar ik zowat van over m’n nek ging. Maar pielemuis?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:28 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Geeft wel een hele nieuwe dimensie aan het programma
Eetproeven of waar heb je het over waar je bijna van over je nek ging?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze lieten ooit wel iets anders zien waar ik zowat van over m’n nek ging. Maar pielemuis?
Edit: ah Ferry gaat t over. Meh.
Toen ze uitlegden hoe men hun grote behoefte in zee deden en een grote drijvende drol in beeld brachtenquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Eetproeven of waar heb je het over waar je bijna van over je nek ging?
Oh ja dat was wel een moment om in beeld te brengen jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Toen de uitlegden hoe men hun grote behoefte in zee deden en een grote drijvende drol in beeld brachten
De eetproeven kon ik redelijk verdragen om te zien. Hoewel het meest epic moment een gewone hamburger was waar Remi van over z’n nek ging. Total mindfuck was datquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh ja dat was wel een moment om in beeld te brengen ja
Vandaag lekker fietsweer. Nog niet al te heetquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb besloten niet te gaan fietsen vanmiddag #zwakEn verder gegaan met Merlin
Zijn personage in GTST is ook schijtirritantquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik kijk geen GTST, maar hij zat o.a. in Expeditie en nog wat andere programma's en het lijkt me sowieso geen gemakkelijke om mee te werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |