Oh jaaaa! Ik woonde vroeger aan de straat De Stekker, maar kan die tegenwoordig nooit meer vindenquote:
Dat is prima timing want vandaag vier ik HOERA NOG LANG NIET JARIG! Dankjewelquote:Op maandag 3 augustus 2020 15:28 schreef iteejer het volgende:
@:Greys gefeliciteerd!! Sorry, had ik gisteren moeten doen he ')
maar evenzo goed gemeend
Ja hitte helpt ook niet echt bij het slapenquote:Op maandag 3 augustus 2020 15:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha
Nou ja, misschien over een paar maanden weer als het in elk geval wat koeler is
Alvast en alsnog van harte gefeliciteerdquote:Op maandag 3 augustus 2020 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is prima timing want vandaag vier ik HOERA NOG LANG NIET JARIG! Dankjewel
Er staat 'stronger than ever' toch?quote:Op maandag 3 augustus 2020 13:58 schreef molloot200 het volgende:
[ instagram ]
Waarom elke keer die nadruk op dat ze terug zijn "better than ever"?Wat willen ze doen? Ik dacht eerst iets met weer meer landen waardoor ze er 44 zouden krijgen in plaats van 43, maar nu de landen waarvan ik een eventueel comeback had zien komen het laten afweten weet ik het ook niet meer. 41 landen van vorig jaar + Montenegro + Andorra + Kazachstan was mijn gok. Andorra dus niet. Kazachstan wellicht alsnog dus? Bosnië met hun big big hello from Sarajevo? Heel gek allemaal weer dit. Monaco zie ik niet zo snel terugkeren en Turkije/Hongarije al helemaal niet
Oh ja dat better than ever hebben ze al vaker benoemd.
Dat was een grapje. Maar ze zullen zich wel voor de zekerheid op alll die scenario's moeten voorbereiden. Met zo'n enorme organisatie voor zo'n groot evenement is dat wel echt heftig. Ik vind het knap.quote:
Ja, dat snapte ik wel.quote:Op maandag 3 augustus 2020 16:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was een grapje. Maar ze zullen zich wel voor de zekerheid op alll die scenario's moeten voorbereiden. Met zo'n enorme organisatie voor zo'n groot evenement is dat wel echt heftig. Ik vind het knap.
Een ALDI-scenario voor het ESF... Nee deze is echt te flauwquote:Op maandag 3 augustus 2020 16:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was een grapje. Maar ze zullen zich wel voor de zekerheid op alll die scenario's moeten voorbereiden. Met zo'n enorme organisatie voor zo'n groot evenement is dat wel echt heftig. Ik vind het knap.
Je bent Peter van de Veire nietquote:Op maandag 3 augustus 2020 16:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een ALDI-scenario voor het ESF... Nee deze is echt te flauw![]()
Een appeltaart kopen en die tijdens een film op Netflix helemaal opeten. Is dat wat?quote:Op maandag 3 augustus 2020 16:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat zal ik nu eens gaan doen.
Eerste dag vakantie en nu al niet weten wat ik moet doen.![]()
Nee, dat mag niet van mijn calorieënmeter.quote:Op maandag 3 augustus 2020 16:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Een appeltaart kopen en die tijdens een film op Netflix helemaal opeten. Is dat wat?
Zelfde principe, maar dan met een kersenvlaai wel goed?quote:Op maandag 3 augustus 2020 16:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet van mijn calorieënmeter.
Nee, mag ook niet.quote:Op maandag 3 augustus 2020 16:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zelfde principe, maar dan met een kersenvlaai wel goed?
Hm, jammer. LSD dan?quote:
quote:
De komende dagen blijft het droog!quote:Op maandag 3 augustus 2020 16:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat zal ik nu eens gaan doen.
Eerste dag vakantie en nu al niet weten wat ik moet doen.![]()
Ja, dat is wel het idee om de komende dagen te gaan doen.quote:Op maandag 3 augustus 2020 17:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De komende dagen blijft het droog!Misschien een leuke route in de buurt fietsen? https://www.anwb.nl/fietsroutes/fietsknooppuntenplanner#!/map
En dan maar hopen dat er geen bordjes zijn weggehaald of in de bosjes staanquote:Op maandag 3 augustus 2020 17:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De komende dagen blijft het droog!Misschien een leuke route in de buurt fietsen? https://www.anwb.nl/fietsroutes/fietsknooppuntenplanner#!/map
quote:Op maandag 3 augustus 2020 17:18 schreef Meke het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat er geen bordjes zijn weggehaald of in de bosjes staan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |