ik!quote:Op maandag 3 augustus 2020 10:46 schreef Fred_B het volgende:
ESF / Gezocht: versterking voor ESF!!
Wie grijpt de macht?
Mand.quote:Stuur dan een mailtje naar forum@fok.nl met als onderwerp 'ESF mod' en een korte motivatie
WE ZIJN WOEST!!quote:Op maandag 3 augustus 2020 10:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Het lijken de boerenprotesten op het Malieveld wel.
quote:
Oeh ben benieuwd wie onze nieuwe blauwe wordtquote:Op maandag 3 augustus 2020 10:46 schreef Fred_B het volgende:
ESF / Gezocht: versterking voor ESF!!
Wie grijpt de macht?
(Als we tussen haakjes posten heeft hij het denk ik niet door)quote:
Jan Smit overloadquote:
Gaston van de Postcodeloterij?quote:
Jan Smitquote:
En dan nog staat zijn accu straks toch op nulquote:Op maandag 3 augustus 2020 11:09 schreef Meke het volgende:
[..]
(Als we tussen haakjes posten heeft hij het denk ik niet door)
Nee, ik kijk in de pauze en na werktijd op mijn mobiel weer voor alle appje en meldingen die ik hen gekregen. Als het echt belangrijk is, kunnen ze bellen. Anders is het vast iets dat wel kan wachten.quote:Op maandag 3 augustus 2020 07:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh dat doe ik soms dan wel weerMaar ik bel voor m'n werk en als er dan bijv even geen telefoon binnenkomt ofzo, heb ik ook niet echt iets anders dat ik kan doen voor de baas
En ook wel soms even checken.
Doe jij dat dan echt uuuren niet als je aan het werk bent?Ik ben dan veel te bang dat ik iets mis
Zit dan ook niet vijf minuten steeds op m'n telefoon, maar twee tellen meldingen checken en beoordelen
quote:Op maandag 3 augustus 2020 10:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik mag van @:Luctor.et.Emergo niet meer tijdens werktijd FOK!ken
Ik heb dat dagelijks en ook met JSF erbij.quote:Op maandag 3 augustus 2020 11:30 schreef Dave het volgende:
2 keer een fly over van 2 f16's binnen 5 minuten. hmmz.
Jaaaaquote:
quote:
Die niet dusquote:
Dank je schat!quote:
FELI =)quote:Op maandag 3 augustus 2020 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je schat!![]()
Het was gister maar ik vier vandaag dat ik nog lang niet jarig ben en dat is eigenlijk fijner
Die NL Alert test is toch niet elke maand ?quote:Op maandag 3 augustus 2020 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Enige die ik wel gelijk doe is die melding van de overheid die over 3 kwartier weer komt.
Feest!quote:Op maandag 3 augustus 2020 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je schat!![]()
Het was gister maar ik vier vandaag dat ik nog lang niet jarig ben en dat is eigenlijk fijner
Jawel toch?quote:Op maandag 3 augustus 2020 11:35 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die NL Alert test is toch niet elke maand ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |