Federergodquote:Op zondag 2 augustus 2020 12:20 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:lenny_leonard @:wereldgozer en @:ggmm vinden dit leuk.
Martin DrentGODquote:Automatisch komt dan direct hét sportieve hoogtepunt van Drent ter sprake. Het duel in De Kuip met Feyenoord op 2 mei 2004. ‘Ik was toen al 34 jaar en niet meer op mijn best. Ik hoopte dat ik zou spelen, maar Ron Jans zette me op de bank. Ik dacht: Maakt niet uit, ik heb aan tien minuten genoeg. Dirk Kuijt zette Feyenoord na rust op voorsprong. Ik mocht warmlopen. Ik geloof niet in God, maar er kwam een enorme gloed over me heen. Het was echt magisch. Ik voelde me zó sterk. Richting de hoek zat een vader met een zoontje. Steeds als ik bij hen kwam, hoorde ik die vader: “Hé, Drent. Homo!” En dan dat piepstemmetje van dat jochie: “Hé, Drent. Homo!” Ik bleef maar lopen en steeds: “Hé, Drent. Homo!” Jans zag me niet staan, ik dacht: Hé, dikke, kom eens op. Negen minuten voor het einde mocht ik erin. Zes minuten later, vrije trap Mile Krstev. Ik loop er zo heerlijk met mijn kop tegenaan, bam: 1-1. Ik sprintte achter het doel langs naar die vader en zoon. Liep ik met mijn slappe handje voor hun langs als een homootje, haha…. Ik kreeg direct zestig aanstekers naar mijn hoofd. Kwam goed uit, ik rookte in die tijd nogal.’
'Wáár ik ook kom, het gaat altijd over die tien minuten bij Feyenoord'
Het kunstzinnige slotstuk moest echter nog komen. ‘Eén minuut voor tijd geeft Krstev op rechts een perfecte bal in de diepte. Ik was helemaal vrij. Edwin Zoetebier kwam uit. Ik dacht: Óf ik ga nu gigantisch op mijn bek, óf het gaat gebeuren. Ik schoot niet, stiftte niet, maar ik schepte. Maatje 47, zo onder de bal. Hij ging tergend langzaam omhoog, en ik wist direct: Die gaat erin. Ik weet niet of je weleens bent klaargekomen, nou, ik kwam ter plekke klaar; 1-2, weer naar die vader en zoon, weer dat homootje en nog meer aanstekers. Het was de allereerste keer dat FC Groningen won in De Kuip. Dan zet je toch iets neer. Wáár ik ook kom, het gaat altijd over die tien minuten bij Feyenoord. Daar heb ik dan vierhonderd wedstrijden voor gespeeld, hahaha!’
Optocht is begonnen.quote:
quote:
Gelukkig heb ik hem op de achtergrond aangehouden, de laatste ronde maakte wel een hoop goed. Verstappen had dus gewoon kunnen winnen.quote:
Heb jij mijn mention wel gezien?quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik weet het nog nietquote:Op zondag 2 augustus 2020 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ja natuurlijk.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij vond het gewoon zonde van de doekoe anders
wel typisch inderdaad mensen die eigenlijk vinden dat iedereen maar naar huis moet behalve zijquote:
GAM / GAM FAQ en Feedback Topic - Voor al uw vragen, klachten & opmerkingen!quote:Op zondag 2 augustus 2020 15:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn heb ik niks met consoles, en ik ga ook niet alles teruglezen in zulke reeksen, dus aan mij heb je in deze niks
Ja precies, zoals ook dit verhaal.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel typisch inderdaad mensen die eigenlijk vinden dat iedereen maar naar huis moet behalve zij
Denk dat ze nog wat naief zijn en denken dat er strak op naleving van de regels wordt gehandhaafdquote:Op zondag 2 augustus 2020 17:49 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[..]
Ja precies, zoals ook dit verhaal.
Ga je op zaterdag stappen of op een zonnige dag naar de efteling en je dan verbazen dat het druk en onverantwoord is
Gooi jezelf dan maar gewoon van een brug
Niet geklikt, maar valt zo'n aanranding door een groep allochtonen zoals met nieuwjaar in Keulen ook onder erotisch feest?quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:52 schreef Zipportal het volgende:
Politie Hamburg beëindigt erotische feesten om coronarisico
https://www.telegraaf.nl/(...)sten-om-coronarisico
Stukje cancelcultuur.
Niet geklikt? Is geen antwoord terugkrijgen.quote:Op zondag 2 augustus 2020 18:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet geklikt, maar valt zo'n aanranding door een groep allochtonen zoals met nieuwjaar in Keulen ook onder erotisch feest?
Okay toch maar geklikt. Heb je nu een antwoord?quote:Op zondag 2 augustus 2020 18:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Niet geklikt? Is geen antwoord terugkrijgen.
Post verworpen.quote:Op zondag 2 augustus 2020 18:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Okay toch maar geklikt. Heb je nu een antwoord?
Wat wil je hier precies mee zeggen?quote:Op zondag 2 augustus 2020 18:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet geklikt, maar valt zo'n aanranding door een groep allochtonen zoals met nieuwjaar in Keulen ook onder erotisch feest?
Niet gelezenquote:Op zondag 2 augustus 2020 18:44 schreef Coco. het volgende:
Otter Sakura fan @:zipportal domineert user @:3rr0r
Is een vraag.quote:Op zondag 2 augustus 2020 18:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat wil je hier precies mee zeggen?
PoepGod vindt dit erg jammer.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:52 schreef Zipportal het volgende:
Politie Hamburg beëindigt erotische feesten om coronarisico
https://www.telegraaf.nl/(...)sten-om-coronarisico
Stukje cancelcultuur.
quote:Op zondag 2 augustus 2020 19:28 schreef Caland het volgende:
Ik vind het erg jammer dat Joep Schreuder nog een stabiele hartslag heeft
Dit ter info
Binnen 20 minuten zul je het weten, pics van anil's fiets.quote:Op zondag 2 augustus 2020 19:35 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Zou die fiets van Anil zijn? @:zipportal
Eerlijk gestolen van een andere kameel.quote:Op zondag 2 augustus 2020 19:35 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Zou die fiets van Anil zijn? @:zipportal
quote:Op zondag 2 augustus 2020 19:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Eerlijk gestolen van een andere kameel.
Om haar op te vrolijken heb ik haar een complimentje gegeven, zo ben ik dan ook weer.quote:
Ok, en nu?quote:Op zondag 2 augustus 2020 20:05 schreef Zipportal het volgende:
Winkeldief steelt 25 tubes Durex Play en krijgt uitbater achter zich aan: ‘Hij rende voor zijn leven’
https://www.ad.nl/buitenl(...)zijn-leven~a67ece75/
@:Belg
quote:
Huhquote:De eigenaar van dit account heeft beperkt wie zijn of haar Tweets kan bekijken. Meer informatie
Cultuurverrijkersquote:Op zondag 2 augustus 2020 21:13 schreef onlogisch het volgende:
https://www.facebook.com/bosma.jk/posts/3075051975878053
(lol)
@:Caland
laatste bezoek: 666 dagen, 2 uur geleden.quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:15 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)asteun-aan~a0018a1a/
Oei. @:Opperkleurder
Ga je nu een koe offeren aan Satan zoals die Paki's?quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
laatste bezoek: 666 dagen, 2 uur geleden.
666genot.
quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ga je nu een koe offeren aan Satan zoals die Paki's?
Waar?quote:Op zondag 2 augustus 2020 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
Was toch een van de 12 mensen die op @:opperkleurder heeft gestemd
Filmpje is al een week oudquote:Op zondag 2 augustus 2020 21:13 schreef onlogisch het volgende:
https://www.facebook.com/bosma.jk/posts/3075051975878053
(lol)
@:Caland
quote:
quote:
Haha het gene dat ik voorspelt heb is uitgekomenquote:
quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:09 schreef Belg het volgende:
[..]
[..]
[..]
Haha het gene dat ik voorspelt heb is uitgekomen
ksnap de link nietquote:
Bij ongewenste bangmakerij gaat GGMM ingrijpen.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:13 schreef Mortaxx het volgende:
Kijk maar uit. Bij ongewenst mentionen kan er een mentionban worden uitgedeeld
quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:13 schreef Mortaxx het volgende:
Echt ongewenst is het niet, ik kan er wel mee lachenquote:Op zondag 2 augustus 2020 22:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bij ongewenste bangmakerij gaat GGMM ingrijpen.
Dat is alleen bij een bepaalde moderator zoquote:Op zondag 2 augustus 2020 22:13 schreef Mortaxx het volgende:
Mortaxx wordt in de hoek gezet.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:17 schreef Belg het volgende:
[..]
[..]
Echt ongewenst is het niet, ik kan er wel mee lachen
groetjes
slaapwel
Wie?quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is alleen bij een bepaalde moderator zo
Sounddragon, maar die naam mag absoluut NIET gementioned wordenquote:
Loop je daar nou nog steeds over te janken?quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Sounddragon, maar die naam mag absoluut NIET gementioned worden
Is dit een goed moment voor mimimimimimimi?quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Loop je daar nou nog steeds over te janken?
Goedgekeurd.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dit een goed moment voor mimimimimimimi?
Leuke review. 7,5/10quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:25 schreef GGMM het volgende:
Back to the Future gezien.
8/10
(had hem al wel gezien hoor, maar soms kijk ik films meerdere keren)
@:lenny_leonard check deze review
Maar Togo eens kijken ho maarquote:Op zondag 2 augustus 2020 22:25 schreef GGMM het volgende:
Back to the Future gezien.
8/10
(had hem al wel gezien hoor, maar soms kijk ik films meerdere keren)
@:lenny_leonard check deze review
https://www.npostart.nl/the-vietnam-war/VPWON_1295312quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:31 schreef Lange_Lans het volgende:
The Vietnam War staat niet meer op Netflix.
@:caland
Die ja. Staat niet meer op Netflix helaas.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/the-vietnam-war/VPWON_1295312
Was er ook nog niet aan toegekomen. Zie dat je er bij de NPO een betaald NPO Plus account voor moet hebben.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die ja. Staat niet meer op Netflix helaas.
Ik denk de beste docu die ik heb gezien. Ken Burnsgod.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Was er ook nog niet aan toegekomen. Zie dat je er bij de NPO een betaald NPO Plus account voor moet hebben.
18 uur, ben je wel even bezigquote:Op zondag 2 augustus 2020 22:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk de beste docu die ik heb gezien. Ken Burnsgod.
Ik vergeet het zelf ook steeds, ben wel benieuwd.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Like gegeven. Erg teleurgesteld in @:ggmm
quote:
quote:Op maandag 13 juli 2020 14:46 schreef Caland het volgende:
Gisteren trouwens the old guard gekeken
3/10
@:ggmm @:lenny_leonard zie deze review
Bevestiging van iets wat we al wisten. @Lenny_Leonard heeft een wansmaak.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 23:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
The Old Guard gekeken vanavond.
7/10
@:ggmm
@:caland
@:skysherrif
Oh, dus 4 punten aftrekken van de 10/10 die Togo kreegquote:Op zondag 2 augustus 2020 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bevestiging van iets wat we al wisten. @:lenny_leonard heeft een wansmaak.
Kijk die film nou maar gewoon.quote:Op zondag 2 augustus 2020 23:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh, dus 4 punten aftrekken van de 10/10 die Togo kreeg
Wat een kutfilm zeg. Ik neigde ook naar een 3/10 maar ben uiteindelijk toch voor 4/10 gegaan.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bevestiging van iets wat we al wisten. @:lenny_leonard heeft een wansmaak.
Nee. Staat wel op mijn lijst. Heb nu vakantie dus mogelijk dat ik er aan toe kom.quote:
Ik las Maggie. Hahaha.quote:Op zondag 2 augustus 2020 23:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Magie komt in vele maten en soorten. Die docu, Apollo 11, is er één van.
Nee hoor. Ik koop altijd de maggie hotquote:Op zondag 2 augustus 2020 23:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik las Maggie. Hahaha.
Omdat Maggie volgens mij maar in een soort voorkomt. Snap je?
Ook Amazon Prime he. Prima aanbod.quote:Op zondag 2 augustus 2020 23:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Staat wel op mijn lijst. Heb nu vakantie dus mogelijk dat ik er aan toe kom.
Wat vond jij van "once upon a time in Hollywood" en van "the old guard"?
Wat een onverwachte wending krijgt dit gesprek.quote:Op zondag 2 augustus 2020 23:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik las Maggie. Hahaha.
Omdat Maggie volgens mij maar in een soort voorkomt. Snap je?
quote:Op zondag 2 augustus 2020 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik koop altijd de maggie hot
Of plakken kaas.quote:Op zondag 2 augustus 2020 23:12 schreef Caland het volgende:
Wisten jullie dat maggi ook erg lekker is over de friet? Geen saus of zout, gewoon maggi.
Dit ter info.
Krijg jij op FB ook regelmatig (4 keer per week gemiddeld) een vriendschapsverzoek van een knappe vrouw die je niet kent?quote:Op zondag 2 augustus 2020 23:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ook Amazon Prime he. Prima aanbod.
Die heb ik beide nog niet gezien, en ik denk niet dat ik ze ga kijken ook. Once Upon a Time in Hollywood lijkt me saai en volgens mij viel @:Caland in slaap bij die film. The Old Guard ga ik volledig af op jouw (en Caland's) review.
Vertel ons alles kapiteintje.quote:Op zondag 2 augustus 2020 23:12 schreef Caland het volgende:
Wisten jullie dat maggi ook erg lekker is over de friet? Geen saus of zout, gewoon maggi.
Dit ter info.
Hier heb ik de laatste tijd ook last van.quote:Op zondag 2 augustus 2020 23:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Krijg jij op FB ook regelmatig (4 keer per week gemiddeld) een vriendschapsverzoek van een knappe vrouw die je niet kent?
Ik word hier niet vrolijk van.quote:Op zondag 2 augustus 2020 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier heb ik de laatste tijd ook last van.
Als jij zegt dat het een kutfilm is ga ik hem natuurlijk niet kijken (de review van caland deed me niet zoveel)quote:Op zondag 2 augustus 2020 23:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat een kutfilm zeg. Ik neigde ook naar een 3/10 maar ben uiteindelijk toch voor 4/10 gegaan.
Benieuwd naar de review van @:ggmm
Je dikke vette hoerenmoederquote:Op zondag 2 augustus 2020 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij zegt dat het een kutfilm is ga ik hem natuurlijk niet kijken (de review van caland deed me niet zoveel)
Hier roddelen er niet.quote:Op zondag 2 augustus 2020 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij zegt dat het een kutfilm is ga ik hem natuurlijk niet kijken (de review van caland deed me niet zoveel)
Ik kijk nooit op Facebook. Maar waarschijnlijk wel!quote:Op zondag 2 augustus 2020 23:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Krijg jij op FB ook regelmatig (4 keer per week gemiddeld) een vriendschapsverzoek van een knappe vrouw die je niet kent?
Ik kijk eigenlijk altijd in mijn ééntje op facebook eerlijk gezegdquote:Op zondag 2 augustus 2020 23:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar heb je ook vrienden voor nodig.
Ja ik ga ook maar eens slapen.quote:Op zondag 2 augustus 2020 23:30 schreef onlogisch het volgende:
Oh. Charrel is er.
Ik ga slapen. Doei.
Ik ook niet, heb Facebook verwijderd..quote:Op zondag 2 augustus 2020 23:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik kijk nooit op Facebook. Maar waarschijnlijk wel!
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Een goedemorgenquote:
mogequote:Op maandag 3 augustus 2020 09:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Een goedemorgen
quote:Op maandag 3 augustus 2020 11:02 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe MED is uit. @:GGMM
MED / Gezocht: versterking voor ESF!
Dit is de kans voor @:Coco. om zijn ESF ban kwijt te raken.
Bedanktquote:Op maandag 3 augustus 2020 11:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een uitstekende vakantie hebt gehad
en je vader hoe is het daarmee?quote:Op maandag 3 augustus 2020 11:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Bedankt.
Was prima ja, maar wel blij weer aan het werk te zijn eigenlijk.
Gaat langzaamaan beter. Therapie voor spraakproblemen en slikken is gestopt, dus dat is 'opgelost' (herstelt verder zonder die therapie). Hij zat in revalidatie voor 3 dingen, 2 zijn er nu opgelost, dus alleen fysio nog, en dat mag hij thuis verder doen, dus als het goed is deze week naar huisquote:
Dat lijkt mij niet.quote:Op maandag 3 augustus 2020 12:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Like gegeven. Lijkt me een prima kerel.
zijnquote:Op maandag 3 augustus 2020 13:05 schreef onlogisch het volgende:
Zo boys. Muurtjes en plafond is gestuukt. Deze gast liet me niet zitten.
isquote:Op maandag 3 augustus 2020 13:05 schreef onlogisch het volgende:
Post overgeslagen.quote:Op maandag 3 augustus 2020 13:05 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op maandag 3 augustus 2020 13:45 schreef onlogisch het volgende:
Nou ja, mijn dag kan toch niet meer stu(u)k
Ik twee wasa volkoren crackers met kruidenkaas en gerookte zalmquote:Op maandag 3 augustus 2020 13:45 schreef onlogisch het volgende:
Overigens verorber ik nu 2 broodjes kroket.
#Viesdik
Vet zwijn.quote:Op maandag 3 augustus 2020 13:45 schreef onlogisch het volgende:
#Viesdik
Dit kan gewoon nietquote:Op maandag 3 augustus 2020 13:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Godverdomme
Nou ja, mijn dag kan toch niet meer stu(u)k
Eet smakelijk ouwe reus.quote:Op maandag 3 augustus 2020 13:45 schreef onlogisch het volgende:
#Viesdik
welkequote:Op maandag 3 augustus 2020 13:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Die schoenen van jou, die kunnen niet.
ik heb adilettes aan sukkelquote:Op maandag 3 augustus 2020 13:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Die klompen van Scapino die je nu aan je opgezwollen poten hebt.
wantquote:Op maandag 3 augustus 2020 13:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je zou Blauwe maandagen van Arnon Grunberg eens moeten lezen.
Wat een baas.quote:Op maandag 3 augustus 2020 14:17 schreef Buitendam het volgende:
@:onlogisch gun onlo jr dit.
GAM / Seat Ibiza race simulator DIY
Ik rij al naar de garage als mijn band zacht begint te worden.quote:Op maandag 3 augustus 2020 14:17 schreef Buitendam het volgende:
@:onlogisch gun onlo jr dit.
GAM / Seat Ibiza race simulator DIY
quote:Op maandag 3 augustus 2020 14:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik rij al naar de garage als mijn band zacht begint te worden.
Wat een baas, die gast.
Dank, voor jou de nieuwe Otter gif!quote:Op maandag 3 augustus 2020 14:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik wens jou een coronavrije week toe Coco.!
Ja geen idee.quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik dit een maand geleden ook al niet gelezen
Ippon!quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:03 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dank, voor jou de nieuwe Otter gif!
[ afbeelding ]
De uitspraak van de rechter was dan denk ik vandaagquote:Op maandag 3 augustus 2020 15:03 schreef GGMM het volgende:
Ja, zie je wel
NWS / Man geeft 4 jarige een knuffel beest met foto van penis.
Is dit weer een ander dan? Ik snap er niks van!
Nee, user @Caland post gewoon bijna twee weken oud nieuws.quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:03 schreef GGMM het volgende:
Ja, zie je wel
Het nieuws komt altijd wat later aan in fucking Nijmegen.quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:03 schreef GGMM het volgende:
Ja, zie je wel
Monique Bloeme 03-08-20, 14:25 Laatste update: 14:32quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:05 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nee, user @:Caland post gewoon bijna twee weken oud nieuws.
quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Monique Bloeme 03-08-20, 14:25 Laatste update: 14:32
Leugens.
Neem gewoon je verlies.quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Leugens.
Gewoon een beetje opletten voortaanquote:Op maandag 3 augustus 2020 15:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Leugens.
Bedankt voor die bloemequote:Op maandag 3 augustus 2020 15:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Leugens.
Een ex (gestoord wijf maar dat terzijde) van mij was verhuisd van Arnhem naar Nijmegen.quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:07 schreef onlogisch het volgende:
Dat is haast nog erger dan Nijmegen.
Het spuitje?quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:08 schreef onlogisch het volgende:
User @:Caland probeert te redden wat er te redden valt.
Wie geeft 'm even het spuitje?
Niet mijn probleemquote:Op maandag 3 augustus 2020 15:12 schreef onlogisch het volgende:
Tropische nachten
https://www.ad.nl/binnenl(...)he-nachten~aef9a08c/
Gelukkig heeft je moeder aircoquote:Op maandag 3 augustus 2020 15:12 schreef onlogisch het volgende:
Tropische nachten
Op naar het klimaatgekkies topic!quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:12 schreef onlogisch het volgende:
Tropische nachten
Glimlach, 6/10quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft je moeder airco.
Dit is correct en tevens juist.quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:18 schreef Coco. het volgende:
Gelukkig heb ik vrijdag vrij.
Wellicht @:Caland ook.
+1 gegeven.quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit hoeft niet zo van mij
Laat het gewoon 20 graden blijven oke
Ik ookquote:Op maandag 3 augustus 2020 15:18 schreef Coco. het volgende:
Op naar het strand! Of wat heb je in de buurt van Eindhoven? Zandbakje a.k.a. stadsstrand?quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:18 schreef Coco. het volgende:
Net als tijdens de rust van de FA cup finale zekerquote:Op maandag 3 augustus 2020 15:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Om 20:30 want dan zal er ter ere van de terugkeer van VI haxball plaatsvinden!
@:scrummie2.1
Ja was er maar iemand in deze SC aanwezig die al decennia in Eindhoven woont.quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Op naar het strand! Of wat heb je in de buurt van Eindhoven? Zandbakje a.k.a. stadsstrand?
Niksquote:Op maandag 3 augustus 2020 15:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Op naar het strand! Of wat heb je in de buurt van Eindhoven? Zandbakje a.k.a. stadsstrand?
Daar was iets tussengekomen, ik had bezoek.quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Net als tijdens de rust van de FA cup finale zeker
Ik heb in het zwembad van de tongelreep een klasgenootje gevingerdquote:Op maandag 3 augustus 2020 15:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Niks
Wel wat zwembaden waaronder Zwemstadion Pieter van den Hoogenband.
https://stadsoasedezomertuin.nl/quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja was er maar iemand in deze SC aanwezig die al decennia in Eindhoven woont.
Kanjerlul. 0 goeie tips krijg je.
stukje Marokkanenpretquote:Op maandag 3 augustus 2020 15:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Niks
Wel wat zwembaden waaronder Zwemstadion Pieter van den Hoogenband.
Die is sinds 2016 gesloten vanwege Marokkanen.quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb in het zwembad van de tongelreep een klasgenootje gevingerd
Dit even ter info.
JAAAAAAAAquote:Op maandag 3 augustus 2020 15:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja afgelopen donderdag. Prima avondje gehad.quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
https://stadsoasedezomertuin.nl/
Is dit iets? Werd gisteren gevraagd om daar mee naar toe te gaan. Al geweest?
Oh, zonde.quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:24 schreef Coco. het volgende:
[..]
Die is sinds 2016 gesloten vanwege Marokkanen.
Deporteren die handelquote:Op maandag 3 augustus 2020 15:24 schreef Coco. het volgende:
[..]
Die is sinds 2016 gesloten vanwege Marokkanen.
Dan ben ik er niet.quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Over goede moderatie gesproken: het is vandaag precies een maand geleden dat @skysherrif heeft gepost in VBL.quote:
Ja dat is wel leuk. Op Strijp-S is het sowieso goed vertoeven.quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
https://stadsoasedezomertuin.nl/
Is dit iets? Werd gisteren gevraagd om daar mee naar toe te gaan. Al geweest?
Wellicht kunnen we forummoderator sounddragon vragen als vervanger.quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Over goede moderatie gesproken: het is vandaag precies een maand geleden dat @:skysherrif heeft gepost in VBL.
Dank voor deze review.quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja afgelopen donderdag. Prima avondje gehad.
En, vond hij het lekker?quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb in het zwembad van de tongelreep een klasgenootje gevingerd
Dit even ter info.
Is bij het kanaal. Campinaterrein.quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja dat is wel leuk. Op Strijp-S is het sowieso goed vertoeven.
Nog wel. Ze moeten wel kappen met alles vol te rammen met appartementen. Het houdt een keer op.quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
allemaal hippe chickiesquote:Op maandag 3 augustus 2020 15:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ken ik niet.quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht kunnen we forummoderator sounddragon vragen als vervanger.
Volgende keer weer.quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:28 schreef Caland het volgende:
Daar werd een post weggehaald
Scrummie2.1
Je wordt aan een tafeltje gezet, moet je even de qr code op je tafel scannen en dan kun je speciaal bier, gin tonics etc bestellen. En prima eten want er zijn ook wat stands van restaurantjes en alles wordt naar je gebracht.quote:
Werk je voor de krant ofzo?quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je wordt aan een tafeltje gezet, moet je even de qr code op je tafel scannen en dan kun je speciaal bier, gin tonics etc bestellen. En prima eten want er zijn ook wat stands van restaurantjes en alles wordt naar je gebracht.
Walgelijk.quote:Op maandag 3 augustus 2020 15:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je wordt aan een tafeltje gezet, moet je even de qr code op je tafel scannen en dan kun je speciaal bier, gin tonics etc bestellen. En prima eten want er zijn ook wat stands van restaurantjes en alles wordt naar je gebracht.
#Freescrimmiequote:Op maandag 3 augustus 2020 15:28 schreef Caland het volgende:
Daar werd een post weggehaald
Scrummie2.1
gezelligquote:Op maandag 3 augustus 2020 15:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |