Ik vergeet het zelf ook steeds, ben wel benieuwd.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Like gegeven. Erg teleurgesteld in @:ggmm
quote:
quote:Op maandag 13 juli 2020 14:46 schreef Caland het volgende:
Gisteren trouwens the old guard gekeken
3/10
@:ggmm @:lenny_leonard zie deze review
Bevestiging van iets wat we al wisten. @Lenny_Leonard heeft een wansmaak.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 23:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
The Old Guard gekeken vanavond.
7/10
@:ggmm
@:caland
@:skysherrif
Oh, dus 4 punten aftrekken van de 10/10 die Togo kreegquote:Op zondag 2 augustus 2020 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bevestiging van iets wat we al wisten. @:lenny_leonard heeft een wansmaak.
Kijk die film nou maar gewoon.quote:Op zondag 2 augustus 2020 23:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh, dus 4 punten aftrekken van de 10/10 die Togo kreeg
Wat een kutfilm zeg. Ik neigde ook naar een 3/10 maar ben uiteindelijk toch voor 4/10 gegaan.quote:Op zondag 2 augustus 2020 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bevestiging van iets wat we al wisten. @:lenny_leonard heeft een wansmaak.
Nee. Staat wel op mijn lijst. Heb nu vakantie dus mogelijk dat ik er aan toe kom.quote:
Ik las Maggie. Hahaha.quote:Op zondag 2 augustus 2020 23:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Magie komt in vele maten en soorten. Die docu, Apollo 11, is er één van.
Nee hoor. Ik koop altijd de maggie hotquote:Op zondag 2 augustus 2020 23:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik las Maggie. Hahaha.
Omdat Maggie volgens mij maar in een soort voorkomt. Snap je?
Ook Amazon Prime he. Prima aanbod.quote:Op zondag 2 augustus 2020 23:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Staat wel op mijn lijst. Heb nu vakantie dus mogelijk dat ik er aan toe kom.
Wat vond jij van "once upon a time in Hollywood" en van "the old guard"?
Wat een onverwachte wending krijgt dit gesprek.quote:Op zondag 2 augustus 2020 23:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik las Maggie. Hahaha.
Omdat Maggie volgens mij maar in een soort voorkomt. Snap je?
quote:Op zondag 2 augustus 2020 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik koop altijd de maggie hot
Of plakken kaas.quote:Op zondag 2 augustus 2020 23:12 schreef Caland het volgende:
Wisten jullie dat maggi ook erg lekker is over de friet? Geen saus of zout, gewoon maggi.
Dit ter info.
Krijg jij op FB ook regelmatig (4 keer per week gemiddeld) een vriendschapsverzoek van een knappe vrouw die je niet kent?quote:Op zondag 2 augustus 2020 23:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ook Amazon Prime he. Prima aanbod.
Die heb ik beide nog niet gezien, en ik denk niet dat ik ze ga kijken ook. Once Upon a Time in Hollywood lijkt me saai en volgens mij viel @:Caland in slaap bij die film. The Old Guard ga ik volledig af op jouw (en Caland's) review.
Vertel ons alles kapiteintje.quote:Op zondag 2 augustus 2020 23:12 schreef Caland het volgende:
Wisten jullie dat maggi ook erg lekker is over de friet? Geen saus of zout, gewoon maggi.
Dit ter info.
Hier heb ik de laatste tijd ook last van.quote:Op zondag 2 augustus 2020 23:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Krijg jij op FB ook regelmatig (4 keer per week gemiddeld) een vriendschapsverzoek van een knappe vrouw die je niet kent?
Ik word hier niet vrolijk van.quote:Op zondag 2 augustus 2020 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier heb ik de laatste tijd ook last van.
Als jij zegt dat het een kutfilm is ga ik hem natuurlijk niet kijken (de review van caland deed me niet zoveel)quote:Op zondag 2 augustus 2020 23:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat een kutfilm zeg. Ik neigde ook naar een 3/10 maar ben uiteindelijk toch voor 4/10 gegaan.
Benieuwd naar de review van @:ggmm
Je dikke vette hoerenmoederquote:Op zondag 2 augustus 2020 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij zegt dat het een kutfilm is ga ik hem natuurlijk niet kijken (de review van caland deed me niet zoveel)
Hier roddelen er niet.quote:Op zondag 2 augustus 2020 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij zegt dat het een kutfilm is ga ik hem natuurlijk niet kijken (de review van caland deed me niet zoveel)
Ik kijk nooit op Facebook. Maar waarschijnlijk wel!quote:Op zondag 2 augustus 2020 23:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Krijg jij op FB ook regelmatig (4 keer per week gemiddeld) een vriendschapsverzoek van een knappe vrouw die je niet kent?
Ik kijk eigenlijk altijd in mijn ééntje op facebook eerlijk gezegdquote:Op zondag 2 augustus 2020 23:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar heb je ook vrienden voor nodig.
Ja ik ga ook maar eens slapen.quote:Op zondag 2 augustus 2020 23:30 schreef onlogisch het volgende:
Oh. Charrel is er.
Ik ga slapen. Doei.
Ik ook niet, heb Facebook verwijderd..quote:Op zondag 2 augustus 2020 23:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik kijk nooit op Facebook. Maar waarschijnlijk wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |