abonnement Unibet Coolblue
pi_194344712

Veronica Inside is een voetbalprogramma dat op maandag en vrijdag op Veronica wordt uitgezonden, tussen 20:30 en 22:30. Het is een journalistiek hoogstaand programma waarin wedstrijden worden geanalyseerd, transfers worden besproken en de nodige rullevante anekdotes worden opgehaald. Veronica Inside staat erom bekend altijd met respect over spelers, trainers en andere dorpsidioten uit de voetballerij te praten, dit in tegenstelling tot Studio Voetbal. In 2011 werden ze na tien jaar hard werken beloond met de hoogst haalbare TV-prijs in Nederland, een gouden cockring. Het programma wordt gesponsord, maar hier merk je nagenoeg niets van.

Deze OP wordt mede mogelijk gemaakt door Bavaria Bier, Toto & John de Mol.

Hoofdrolspelers



Figuranten




Voorzitter van de fanclub en erelid van het topic



Onderdelen
Toto
De Toto wordt door Johan iedere vrijdaguitzending ingevuld tijdens het laatste kwartier, en vervolgens vullen duizenden kijkers hem in, exact het tegenovergestelde van wat Johan zegt. Maandag komt Genee terug op de resultaten, indien Johan alles goed heeft krijg hij sigaren en een kus van Escha, dit is echter nog maar een keer in de geschiedenis voorgekomen. Hij heeft wel één keer meer de Toto gewonnen dan Genee. Tegenwoordig doen ook van der Gijp en Genee mee om geld in te zamelen voor de afgebrande kantine van een amateurclub uit de provincie of nieuwe palen bij de lokale palendansvereniging.

Danny Vera
Iedere week neemt Danny Vera de moedige taak op zich om een klassieker te coveren, en dit zo goed mogelijk te doen. Zelden faalt hij hierin. Wat heeft die man een stem, en wat is die band goed. Geen wonder dat hij een nummer één hit gehad heeft in Turkije en in de flop2000 stond met Rollerkooster. Soms staat er in plaats van Danny één of andere ouwelullenband een kuntrie- of bloesnummer van zes minuten te spelen met dank aan ome Johan.

Het programma van Fox Sports
Iedere week staat er een verslaggever van Fox Sports (voorheen Eredivisie Live) klaar om te vertellen wat er op het programma staat. Zelfs als de lamme tegen de blinde speelt is de verslaggever verplicht om de wedstrijd aan te duiden met de term: "de topper". Daarna zien we een snel gemonteerd filmpje met muziek (woo oh oh ohh) en knotsgekke beelden van het afgelopen voetbalweekend. Om 19.00 uur ziet u Jan Boskamp op Joke Bruijs, exclusief op Fox Sports.

Bavaria Zocial
Fragmenten van de amateurvelden in de categorie funny videos waar niemand om moet lachen.
Zo. - Marcel van Roosmalen.

Rullevante links
Het VI-woordenboek
Bingokaarten van Johan, Wilfred, René en Boskamp
Oliver's kanaaltje met legendarische fragmenten
Sigaarblogcom met het laatste nieuws, MP4-linkjes en diepte-interviews met Escha.
Voetbal International GIFs (waarschuwing: modemkiller)
De oude OP, voor de nostalgici onder ons.
Het 1000ste topic, een mijlpaal voor ons VI Hooligans
Derksen & ..., topic voor het tv-programma waarin Johan voetbalpursenelleties interviewt.
Uitzending Uitgesteld, mocht u de aflevering gemist hebben.

In memoriam
Graag herdenken wij deze ex-figuranten die ooit rullevant waren voor Veronica Inside (ooit bekend als Voetbal Inside, Voetbal International en Voetbal Insite), maar helaas het felbevochten gevecht om in de OP te komen verloren: Aad de Mos, Willem van Hanegem, Erik Dijkstra, Wouter Bos, Gerald Vanenburg, Jan-Joost van Gangelen, Marc van Hintum, Raoul Heertje, Mattijs 'Graydonmannetje' Manders, Manolevje, Royston Drenthe, Demen Bülbül, Jan 'gladjanus' Kooiemans, Sepp Blatter, Diego Maradona, Huub Stevens, Berdien de barmeid, de Kantineheld (Tibbe!), Knipping & van Duren, Thijs Slegers, Krabby, Simon Zwartkruis, Peter Wekking, Stef de Bont, Taco van der V., Tom Egbers, Emilio Schelvecchio, Sierd de Vos, Zanger Rinus, Dickie Advocaat, Tommie Beugelsdijk, de vermakelijke hork, Koos Tompé, Barney, Michael van Gerwen, Joop Munsterman, John van Lottum, John Williams, Sylvana Simons, Arie Boomsma, Ruud Terzijde, Jelle Brandt Cortius, Bo van Spilbeeck, Casper van Eijck, de Gamma dug-out, Amstel bier, Hugo Borst, DJ Jan, het Soundboard van Genee, Roelof Luinge, Henk de Haan, Prem, Tijl Beckand, Maurice de Hont, de Witte Chinees, Simon Zijlemans, Joep van NAC tv, Aletha Leidelmeijer, Fresia, de stagiair achter de knopjes, de floormanager, de Voetbal Inside app, Peter Rudolf de Vries, Dennis Schouten, R. Wiebel, Niko Bellic uit New York, Directeurtje, Barbara Barend, Toine from Pepperstreets, Jean-Marie Pfaff, Steve McClaren, Andy van der Meijde, Michel van Egmond, Recep Tayyip Erdoğan, Fernando Ricksen, Sir Alex Ferguson, Koert Westerman, Mario Been, Louis van Gaal, ´eljko Petrović, French Corner, Bert van Marwijk, Cor Pot, Sjaak Swart, Frans Bauer, Hans van Breukelen, Rudi Dil, Eva Braun, George Baker, Man bijt Hond, Lellebel, Jandino, Humberto Tan, Bart Nolles, de UEFA Europa League, Gerard Joling, Patricia Paay, Kees Jansma, Jack van Gelder, Koning Toto, Sjeik Telmachientje, Harry Vermeegen, Jaap Stam, Marco van Basten, Celine, de sidekicks van Genee, Jan Mulder, Ronald Koeman, Ronald Waterreus, Mark van Bommel, Jan van Halst, Frank en Ronald de Boer, Willy en René van de Kerkhof, Ron Jans, Chris Woerts, Hans Kraay sr., Johan Cruijff, Jules Deelder en RTL7.









SOONY
pi_194344737
1918 wat een toeval
SOONY
pi_194344803
quote:
Johan Derksen: De Mol dreigde met een claim aan mijn broek

John de Mol persoonlijk zorgde er gisteren voor dat Veronica Inside volgende maand terugkeert op televisie. Met name Johan Derksen (71) had een stevige aansporing nodig – en die kreeg hij ook, via de mail en telefoon. ,,Dat was een keihard gesprek. Ik had geen enkele keus.’’

Hij wachtte lang, maar John de Mol kwam uiteindelijk toch tevoorschijn. De rel rond Veronica Inside was al meer dan een maand aan de gang en toen de drie kemphanen Wilfred Genee, René van der Gijp en Johan Derksen er donderdag onderling niet uitkwamen, greep De Mol hard en duidelijk in. Derksen: ,,Waarom belde De Mol niet een maand eerder, dan was al dit gedoe niet nodig geweest.’’

Om 13.59 uur kwam er in de mailbox van Derksen een bericht binnen met als onderwerp kort en krachtig VI. In de mail, in het bezit van deze site, spreekt de 65-jarige Talpa-baas de voetbalanalyticus direct aan. ,,Laat ik kort door de bocht met de conclusie beginnen. Ik vind dat jullie begin september weer met elkaar aan tafel moeten’’, aldus De Mol, die daarna een aantal argumenten afvuurt op Derksen, die van de drie het duidelijkst was in zijn voornemen te stoppen met het programma.

Het probleem dat was ontstaan vanwege de ‘racisme-uitzending’ en de manier waarop presentator Genee was omgesprongen met zijn twee collega’s, was voor Derksen onoverkomelijk. Van der Gijp wilde ook niet verder, toch twijfelde hij donderdag hoorbaar. Derksen hield na een onderling overleg in een Zwols Van der Valk-hotel de deur echter potdicht.

Dreigender toon
De Mol kwam in zijn mail aan Derksen, die net als zijn collega’s nog twee jaar onder contract staat en voor zijn optredens zes ton per jaar toucheert, niet alleen met argumenten over de grote onderlinge chemie, de wens van de kijkers en de morele verplichting richting de redactie. De tv-baas deinsde er ook niet voor terug een wat dreigender toon aan te slaan. ,,Als we het over contracten hebben, een breuk zou op dat gebied ook vergaande consequenties hebben, dat moeten we elkaar niet aan willen doen.’’ Derksen: ,,Daarmee bedoelde hij dat ik een claim aan mijn broek zou krijgen.’’

De mail, die werd afgesloten met een ultimatum (‘Ik verwacht voor zes uur jouw/jullie antwoord en ga ervan uit dat dat behelst dat jullie wat betreft VI vanaf begin september weer van de partij zijn’), kwam voor Derksen niet als verrassing. Gisterochtend had hij De Mol al aan de telefoon gekregen.

,,Dat was een keihard gesprek’’, zegt Derksen. ,,Hij zei: je kunt helemaal niet stoppen. Je hebt een contract, geen discussie, ik hou je daaraan. Ik had geen enkele keus. Maar ik wilde geloofwaardig blijven en niet overkomen als een zakkenvuller. Daarom, en dat is een idee van mijn vrouw, schenk ik de helft van mijn salaris aan goede doelen: een hondenpension in Almere en aan het alvleesklierkanker-onderzoek van chirurg Casper van Eijck.”

Huwelijk
In zijn mail schrijft De Mol, die het programma en het drietal in 2018 overnam van RTL, dat de onenigheid tussen Genee enerzijds en Derksen en Van der Gijp anderzijds in zijn ogen ontstond door een mix van uitzonderlijke omstandigheden. ‘Laat ik het vergelijken met een goed huwelijk van die lengte, daar vraag je toch ook niet direct een scheiding aan na één slippertje? Los daarvan is algemeen bekend dat jullie privé bepaald geen vrienden zijn’, vervolgt De Mol. ‘Ik vraag jullie ook niet om met elkaar een vakantie door te brengen bij Sporthuis Centrum. Gewoon twee keer per week naar de studio komen en je werk doen, je contract respecteren, dat vraag en verlang ik. Dat verrekte corona heeft al genoeg banen gekost, koppigheid tussen drie ego’s is bepaald geen excuus om ook hun jobs op de tocht te zetten.’

https://www.ad.nl/show/jo(...)mijn-broek~a50ceff4/
Schrijver staat ook onder grote druk zo te zien :+
SOONY
pi_194344882
heeft Martin Gaus ook niet een hondenpension in Almere??
pi_194344897
het is ook wel belachelijk dat ze totaal niet hebben gedacht aan alle trouwe medewerkers van het programma, Die zijn toen bijna allemaal meegegaan van RTL naar Talpa. Sommige zullen zelfs een stukje zekerheid hebben ingeleverd.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 21:49:12 #6
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_194345317
Wat een doorzichtige idioten zijn het toch. Zij zijn voorzichtiger met hun geld dan met hun principes.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_194345347
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 21:49 schreef NoPicNic het volgende:
Wat een doorzichtige idioten zijn het toch. Zij zijn voorzichtiger met hun geld dan met hun principes.
Wie niet
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_194345414
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 21:49 schreef NoPicNic het volgende:
Wat een doorzichtige idioten zijn het toch. Zij zijn voorzichtiger met hun geld dan met hun principes.
6 ton GENOT
SOONY
pi_194345418
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 21:49 schreef NoPicNic het volgende:
Wat een doorzichtige idioten zijn het toch. Zij zijn voorzichtiger met hun geld dan met hun principes.
Daar hebben ze nooit een geheim van gemaakt
pi_194345453
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 19:39 schreef Coco. het volgende:

[..]

En vanouds haxball in de reclame.
Ik speel alleen als ik met @GGMM in 1 team kom.
pi_194345460
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 21:49 schreef NoPicNic het volgende:
Wat een doorzichtige idioten zijn het toch. Zij zijn voorzichtiger met hun geld dan met hun principes.
Wow, woest.
pi_194345547
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 21:16 schreef Evertjan het volgende:
het is ook wel belachelijk dat ze totaal niet hebben gedacht aan alle trouwe medewerkers van het programma, Die zijn toen bijna allemaal meegegaan van RTL naar Talpa. Sommige zullen zelfs een stukje zekerheid hebben ingeleverd.
Het directeurtje heeft er met name 40kg voor ingeleverd.
pi_194345563
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 21:55 schreef DKUp het volgende:

[..]

6 ton GENOT
6 ton DE MAN Jort.
pi_194345567
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Het directeurtje heeft er met name 40kg voor ingeleverd.
die kon al 10 kg afvallen in zijn gezicht
  vrijdag 31 juli 2020 @ 22:11:51 #15
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_194345670
Derksen is onder druk gezet door De Mol. "Je hebt een contract en daar houd ik je aan."

Nou, dat zal in september behoorlijke ongemakkelijke TV opleveren met Derksen en Genee aan 1 tafel. Ik wed dat die ouwe gek zich niet kan inhouden en voor vuurwerk gaat zorgen. Ik ga zeker kijken hoe dit zinkende schip verder kapseist.
*O*
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  vrijdag 31 juli 2020 @ 22:17:48 #16
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_194345790
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 22:11 schreef NoPicNic het volgende:
Derksen is onder druk gezet door De Mol. "Je hebt een contract en daar houd ik je aan."

Nou, dat zal in september behoorlijke ongemakkelijke TV opleveren met Derksen en Genee aan 1 tafel. Ik wed dat die ouwe gek zich niet kan inhouden en voor vuurwerk gaat zorgen. Ik ga zeker kijken hoe dit zinkende schip verder kapseist.
*O*
Nee hoor, dat hoeft niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 31 juli 2020 @ 22:21:59 #17
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_194345881
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 22:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee hoor, dat hoeft niet.
Ik denk van wel. Derksen schuimbekkend voor het oog der natie. Heerlijke TV.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_194345884
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 21:49 schreef NoPicNic het volgende:
Wat een doorzichtige idioten zijn het toch. Zij zijn voorzichtiger met hun geld dan met hun principes.
Ik bespeur enige teleurstelling hier
  vrijdag 31 juli 2020 @ 22:23:41 #19
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_194345932
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 22:21 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Ik denk van wel. Derksen schuimbekkend voor het oog der natie. Heerlijke TV.
Doelde er meer op dat je niet hoeft te blijven kijken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 31 juli 2020 @ 22:23:51 #20
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_194345938
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 22:22 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik bespeur enige teleurstelling hier
Het is inderdaad een kutavond geworden. ;)
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_194345962
Dat Derksen 3 ton inlevert lijkt mij overigens een impulsieve beslissing. Over een tijdje denkt hij 'wat heb ik gedaan' Hij is niet meer of minder geloofwaardig hierdoor, dus welke zieltjes wil hij hiermee winnen?
  vrijdag 31 juli 2020 @ 22:25:35 #22
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_194345980
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 22:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Doelde er meer op dat je niet hoeft te blijven kijken.
Nee, ik ga absoluut kijken. Ik wil niet missen hoe die sukkels hun kip met de gouden eieren slachten.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  vrijdag 31 juli 2020 @ 22:26:05 #23
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_194345992
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 22:25 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Nee, ik ga absoluut kijken. Ik wil niet missen hoe die sukkels hun kip met de gouden eieren slachten.
Zou je dan kunnen kijken en niet in dit topic kunnen meeposten?

Bij voorbaat dank.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_194345997
Ik geloof Johan wel. Maar goed. Die 3 kunnen best 3.5 uur in de week als vanouds aan een tafeltje zitten en daaromheen 0 communicatie hebben.

Verandert wezenlijks niks dus.
pi_194346071
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 22:25 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Nee, ik ga absoluut kijken. Ik wil niet missen hoe die sukkels hun kip met de gouden eieren slachten.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_194346092
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 21:16 schreef Evertjan het volgende:
het is ook wel belachelijk dat ze totaal niet hebben gedacht aan alle trouwe medewerkers van het programma, Die zijn toen bijna allemaal meegegaan van RTL naar Talpa. Sommige zullen zelfs een stukje zekerheid hebben ingeleverd.
Derksen en Gijp wilden toch door met een andere aangever? Dan zouden de medewerkers gewoon hun job houden. Ome John wilde dit alleen niet.
pi_194346209
De eerste aflevering wordt heerlijk ongemakkelijk.
pi_194346459
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 22:30 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Derksen en Gijp wilden toch door met een andere aangever? Dan zouden de medewerkers gewoon hun job houden. Ome John wilde dit alleen niet.
Zei toch dat het een act was
pi_194346524
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 22:48 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Zei toch dat het een act was
Geen act maar wel veel heisa om niks. Als De Mol een maandje eerder had gebeld dan was die soap niet nodig geweest. Maakt ook allemaal niet uit, vind het leuk dat ze doorgaan.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 23:14:27 #30
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_194346895
Johan Derksen: De Mol dreigde met een claim aan mijn broek

John de Mol persoonlijk zorgde er vrijdag voor dat Veronica Inside volgende maand terugkeert op televisie. Met name Johan Derksen (71) had een stevige aansporing nodig – en die kreeg hij ook, via de mail en telefoon. ,,Dat was een keihard gesprek. Ik had geen enkele keus.’’

Hij wachtte lang, maar John de Mol kwam uiteindelijk toch tevoorschijn. De rel rond Veronica Inside was al meer dan een maand aan de gang en toen de drie kemphanen Wilfred Genee, René van der Gijp en Johan Derksen er donderdag onderling niet uitkwamen, greep De Mol hard en duidelijk in. Derksen: ,,Waarom belde De Mol niet een maand eerder, dan was al dit gedoe niet nodig geweest.’’

Om 13.59 uur kwam er in de mailbox van Derksen een bericht binnen met als onderwerp kort en krachtig VI. In de mail, in het bezit van deze site, spreekt de 65-jarige Talpa-baas de voetbalanalyticus direct aan. ,,Laat ik kort door de bocht met de conclusie beginnen. Ik vind dat jullie begin september weer met elkaar aan tafel moeten’’, aldus De Mol, die daarna een aantal argumenten afvuurt op Derksen, die van de drie het duidelijkst was in zijn voornemen te stoppen met het programma.

Het probleem dat was ontstaan vanwege de ‘racisme-uitzending’ en de manier waarop presentator Genee was omgesprongen met zijn twee collega’s, was voor Derksen onoverkomelijk. Van der Gijp wilde ook niet verder, toch twijfelde hij donderdag hoorbaar. Derksen hield na een onderling overleg in een Zwols Van der Valk-hotel de deur echter potdicht.

Ik verwacht voor zes uur jouw/jullie antwoord en ga ervan uit dat dat behelst dat jullie wat betreft VI vanaf begin september weer van de partij zijn

John de Mol in een mail aan Johan Derksen
Dreigender toon
De Mol kwam in zijn mail aan Derksen, die net als zijn collega’s nog twee jaar onder contract staat en voor zijn optredens zes ton per jaar toucheert, niet alleen met argumenten over de grote onderlinge chemie, de wens van de kijkers en de morele verplichting richting de redactie. De tv-baas deinsde er ook niet voor terug een wat dreigender toon aan te slaan. ,,Als we het over contracten hebben, een breuk zou op dat gebied ook vergaande consequenties hebben, dat moeten we elkaar niet aan willen doen.’’ Derksen: ,,Daarmee bedoelde hij dat ik een claim aan mijn broek zou krijgen.’’

De mail, die werd afgesloten met een ultimatum (‘Ik verwacht voor zes uur jouw/jullie antwoord en ga ervan uit dat dat behelst dat jullie wat betreft VI vanaf begin september weer van de partij zijn’), kwam voor Derksen niet als verrassing. Vrijdagochtend had hij De Mol al aan de telefoon gekregen.

,,Dat was een keihard gesprek’’, zegt Derksen. ,,Hij zei: je kunt helemaal niet stoppen. Je hebt een contract, geen discussie, ik hou je daaraan. Ik had geen enkele keus. Maar ik wilde geloofwaardig blijven en niet overkomen als een zakkenvuller. Daarom, en dat is een idee van mijn vrouw, schenk ik de helft van mijn salaris aan goede doelen: een hondenpension in Almere en aan het alvleesklierkanker-onderzoek van chirurg Casper van Eijck.”

Huwelijk
In zijn mail schrijft De Mol, die het programma en het drietal in 2018 overnam van RTL, dat de onenigheid tussen Genee enerzijds en Derksen en Van der Gijp anderzijds in zijn ogen ontstond door een mix van uitzonderlijke omstandigheden. ‘Laat ik het vergelijken met een goed huwelijk van die lengte, daar vraag je toch ook niet direct een scheiding aan na één slippertje? Los daarvan is algemeen bekend dat jullie privé bepaald geen vrienden zijn’, vervolgt De Mol. ‘Ik vraag jullie ook niet om met elkaar een vakantie door te brengen bij Sporthuis Centrum. Gewoon twee keer per week naar de studio komen en je werk doen, je contract respecteren, dat vraag en verlang ik. Dat verrekte corona heeft al genoeg banen gekost, koppigheid tussen drie ego’s is bepaald geen excuus om ook hun jobs op de tocht te zetten.’

https://www.ad.nl/show/jo(...)mijn-broek~a50ceff4/

:D :P
  vrijdag 31 juli 2020 @ 23:16:26 #31
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_194346925
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 23:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Johan Derksen: De Mol dreigde met een claim aan mijn broek

John de Mol persoonlijk zorgde er vrijdag voor dat Veronica Inside volgende maand terugkeert op televisie. Met name Johan Derksen (71) had een stevige aansporing nodig – en die kreeg hij ook, via de mail en telefoon. ,,Dat was een keihard gesprek. Ik had geen enkele keus.’’

Hij wachtte lang, maar John de Mol kwam uiteindelijk toch tevoorschijn. De rel rond Veronica Inside was al meer dan een maand aan de gang en toen de drie kemphanen Wilfred Genee, René van der Gijp en Johan Derksen er donderdag onderling niet uitkwamen, greep De Mol hard en duidelijk in. Derksen: ,,Waarom belde De Mol niet een maand eerder, dan was al dit gedoe niet nodig geweest.’’

Om 13.59 uur kwam er in de mailbox van Derksen een bericht binnen met als onderwerp kort en krachtig VI. In de mail, in het bezit van deze site, spreekt de 65-jarige Talpa-baas de voetbalanalyticus direct aan. ,,Laat ik kort door de bocht met de conclusie beginnen. Ik vind dat jullie begin september weer met elkaar aan tafel moeten’’, aldus De Mol, die daarna een aantal argumenten afvuurt op Derksen, die van de drie het duidelijkst was in zijn voornemen te stoppen met het programma.

Het probleem dat was ontstaan vanwege de ‘racisme-uitzending’ en de manier waarop presentator Genee was omgesprongen met zijn twee collega’s, was voor Derksen onoverkomelijk. Van der Gijp wilde ook niet verder, toch twijfelde hij donderdag hoorbaar. Derksen hield na een onderling overleg in een Zwols Van der Valk-hotel de deur echter potdicht.

Ik verwacht voor zes uur jouw/jullie antwoord en ga ervan uit dat dat behelst dat jullie wat betreft VI vanaf begin september weer van de partij zijn

John de Mol in een mail aan Johan Derksen
Dreigender toon
De Mol kwam in zijn mail aan Derksen, die net als zijn collega’s nog twee jaar onder contract staat en voor zijn optredens zes ton per jaar toucheert, niet alleen met argumenten over de grote onderlinge chemie, de wens van de kijkers en de morele verplichting richting de redactie. De tv-baas deinsde er ook niet voor terug een wat dreigender toon aan te slaan. ,,Als we het over contracten hebben, een breuk zou op dat gebied ook vergaande consequenties hebben, dat moeten we elkaar niet aan willen doen.’’ Derksen: ,,Daarmee bedoelde hij dat ik een claim aan mijn broek zou krijgen.’’

De mail, die werd afgesloten met een ultimatum (‘Ik verwacht voor zes uur jouw/jullie antwoord en ga ervan uit dat dat behelst dat jullie wat betreft VI vanaf begin september weer van de partij zijn’), kwam voor Derksen niet als verrassing. Vrijdagochtend had hij De Mol al aan de telefoon gekregen.

,,Dat was een keihard gesprek’’, zegt Derksen. ,,Hij zei: je kunt helemaal niet stoppen. Je hebt een contract, geen discussie, ik hou je daaraan. Ik had geen enkele keus. Maar ik wilde geloofwaardig blijven en niet overkomen als een zakkenvuller. Daarom, en dat is een idee van mijn vrouw, schenk ik de helft van mijn salaris aan goede doelen: een hondenpension in Almere en aan het alvleesklierkanker-onderzoek van chirurg Casper van Eijck.”

Huwelijk
In zijn mail schrijft De Mol, die het programma en het drietal in 2018 overnam van RTL, dat de onenigheid tussen Genee enerzijds en Derksen en Van der Gijp anderzijds in zijn ogen ontstond door een mix van uitzonderlijke omstandigheden. ‘Laat ik het vergelijken met een goed huwelijk van die lengte, daar vraag je toch ook niet direct een scheiding aan na één slippertje? Los daarvan is algemeen bekend dat jullie privé bepaald geen vrienden zijn’, vervolgt De Mol. ‘Ik vraag jullie ook niet om met elkaar een vakantie door te brengen bij Sporthuis Centrum. Gewoon twee keer per week naar de studio komen en je werk doen, je contract respecteren, dat vraag en verlang ik. Dat verrekte corona heeft al genoeg banen gekost, koppigheid tussen drie ego’s is bepaald geen excuus om ook hun jobs op de tocht te zetten.’

https://www.ad.nl/show/jo(...)mijn-broek~a50ceff4/

:D :P
Even een reminder dat Johan vanochtend nog aan het AD liet weten niet met deze kwestie de publiciteit in te gaan :'). Nog geen 12 uur later een nauwkeurige reconstructie van zijn gesprekken met John de Mol in het AD :D .
2000 light years from home
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 23:35:20 #32
249559 crew  Lavenderr
pi_194347170
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 22:11 schreef NoPicNic het volgende:
Derksen is onder druk gezet door De Mol. "Je hebt een contract en daar houd ik je aan."

Nou, dat zal in september behoorlijke ongemakkelijke TV opleveren met Derksen en Genee aan 1 tafel. Ik wed dat die ouwe gek zich niet kan inhouden en voor vuurwerk gaat zorgen. Ik ga zeker kijken hoe dit zinkende schip verder kapseist.
*O*
Waarom zou je je zelf dat aandoen? Je hebt er toch een pest pleuris-hekel aan? Kijk lekker naar programma's die je wel leuk vindt.
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 23:36:11 #33
249559 crew  Lavenderr
pi_194347180
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 22:25 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Nee, ik ga absoluut kijken. Ik wil niet missen hoe die sukkels hun kip met de gouden eieren slachten.
Fijne vent ben je :')
  vrijdag 31 juli 2020 @ 23:39:20 #34
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_194347221
Ban die troll, wat een vervelende act is dat.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_194347396
Ik vraag me eigenlijk af wat de redactie van VI eigenlijk doet qua werk waar John de Mol het ook over heeft in z’n e-mail.

De heren overleggen toch nooit iets en bereiden niks voor, wat moet je dan als redactie? Gasten zijn er ook vrijwel niet, op wat figuranten na zoals Bas Nijhuis.

Maar mooi dat ze gedwongen worden om door te gaan ^O^
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 23:57:59 #36
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194347464
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 22:35 schreef tralalala het volgende:
De eerste aflevering wordt heerlijk ongemakkelijk.
Wordt gewoon normaal (is mijn voorspelling)
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  vrijdag 31 juli 2020 @ 23:59:52 #37
406785 kloon_bassie
Allemaal Maggies!
pi_194347489
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 23:39 schreef YourCaptor het volgende:
Ban die troll, wat een vervelende act is dat.
Dit
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 00:20:58 #38
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_194347822
Zijn die miljoen euro’s al weer terug van de adverteerders :?
Daar gaat het om :7
pi_194348576
twitter
Meisje Nienke toch altijd maar weer
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 05:02:59 #40
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_194349294
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 23:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarom zou je je zelf dat aandoen? Je hebt er toch een pest pleuris-hekel aan? Kijk lekker naar programma's die je wel leuk vindt.
Ik heb zeker de pestpleuris aan Derksen maar als ik hem straks voor het oog der natie helemaal gek zie worden .... dat is smullen. En reken maar dat Derksen voor zeer ongemakkelijke TV zorgt, die man is zo dom.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_194349335
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 05:02 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Ik heb zeker de pestpleuris aan Derksen maar als ik hem straks voor het oog der natie helemaal gek zie worden .... dat is smullen. En reken maar dat Derksen voor zeer ongemakkelijke TV zorgt, die man is zo dom.
Waarom heb je een pesthekel aan hem?
pi_194350147
Het was toch @yvonne die bij topic 1914 iets zei over WO I? HET IS NU TOPIC 1918 EN EN EN EN!!!
pi_194350159
Het is ook wel weer heerlijk dat alles bij dit programma open en bloot in de media uitlekt. Hoe zou dat bij andere programma's gaan? Daar moeten ze toch ook wel eens ruzie hebben op de werkvloer?
pi_194351008
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 08:49 schreef Evertjan het volgende:
Het is ook wel weer heerlijk dat alles bij dit programma open en bloot in de media uitlekt. Hoe zou dat bij andere programma's gaan? Daar moeten ze toch ook wel eens ruzie hebben op de werkvloer?
Andere programmas geeft verder niemand wat om
pi_194351168
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 01:41 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]Meisje Nienke toch altijd maar weer
Rot op met je kut baby, Nynke. Want dat was de boodschap.
pi_194351227
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 10:42 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Rot op met je kut baby, Nynke. Want dat was de boodschap.
Ik heb deze post even verwerkt in een tweet richting Nynke.
pi_194351262
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 10:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Ik heb deze post even verwerkt in een tweet richting Nynke.
Doe even hier plakken dan leugenaar
U MAD?
pi_194351265
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 10:49 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Doe even hier plakken dan leugenaar
twitter
pi_194351291
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 10:50 schreef Zipportal het volgende:

[..]

[ twitter ]
Sowwwwwww koekoek!!

Excuses dat ik je een leugenaar noemde vriend.
U MAD?
pi_194351660
twitter


Bloem22 wil nog steeds graag cancelen.
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 11:22:38 #51
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_194351666
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 22:24 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat Derksen 3 ton inlevert lijkt mij overigens een impulsieve beslissing. Over een tijdje denkt hij 'wat heb ik gedaan' Hij is niet meer of minder geloofwaardig hierdoor, dus welke zieltjes wil hij hiermee winnen?
Die van zijn vrouw uit niet, die kijkt alleen elke maand of John al zijn salaris heeft overgemaakt, die zal dus wel :o staan te kijken als daar opeens de helft van weg gaat _O-
:7 Neukt dus een hele tijd niet meer :+
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 11:23:12 #52
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_194351673
Leuk showtje opgezet, beetje aandacht gehad in komkommertijd. Doorzichtig wel 😁.

Vanaf het nieuwe seizoen weer lekker aan tafel met iig bij de eerste uitzending weer genoeg kijkers.

Zal, na een kwartier over de rel gepraat te hebben, wel een degelijke uitzending worden omdat ze weten dat er veel (nieuwe) kijkers zijn. Om zo te laten zien dat ze ook inhoudelijk goed over voetbal kunnen praten. Dan behoud je weer wat extra kijkers.

De meeste sensatiezoekers (dagjesvolk) vallen na 1 aflevering toch wel weer weg. Alles extra is mooi meegenomen.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  FOK!fotograaf zaterdag 1 augustus 2020 @ 11:34:00 #53
842 Zorro
Z
pi_194351814
Echt of niet, kan me niks schelen. Dat gejank van al die zeikerds maakt het hoe dan ook geweldig _O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_194351847
Eigenlijk niet bepaald verrassend te noemen.
pi_194351854
Prachtig gespeeld door de drie mannen, oscar waardig _O_

Aandacht afgeleid van het racisme debat, extra sensatie-kijkers straks bij de start, en straks nog een boekje over de crisis ^O^

Gelukkig heeft Johan nu zijn geloofwaardigheid behouden hoor _O-
pi_194351960
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 11:36 schreef Breekfast het volgende:
Prachtig gespeeld door de drie mannen, oscar waardig _O_

Aandacht afgeleid van het racisme debat, extra sensatie-kijkers straks bij de start, en straks nog een boekje over de crisis ^O^

Gelukkig heeft Johan nu zijn geloofwaardigheid behouden hoor _O-
1e aflevering sowieso meer dan een miljoen kijkers.
pi_194352073
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 23:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Johan Derksen: De Mol dreigde met een claim aan mijn broek

John de Mol persoonlijk zorgde er vrijdag voor dat Veronica Inside volgende maand terugkeert op televisie. Met name Johan Derksen (71) had een stevige aansporing nodig – en die kreeg hij ook, via de mail en telefoon. ,,Dat was een keihard gesprek. Ik had geen enkele keus.’’

Hij wachtte lang, maar John de Mol kwam uiteindelijk toch tevoorschijn. De rel rond Veronica Inside was al meer dan een maand aan de gang en toen de drie kemphanen Wilfred Genee, René van der Gijp en Johan Derksen er donderdag onderling niet uitkwamen, greep De Mol hard en duidelijk in. Derksen: ,,Waarom belde De Mol niet een maand eerder, dan was al dit gedoe niet nodig geweest.’’

Om 13.59 uur kwam er in de mailbox van Derksen een bericht binnen met als onderwerp kort en krachtig VI. In de mail, in het bezit van deze site, spreekt de 65-jarige Talpa-baas de voetbalanalyticus direct aan. ,,Laat ik kort door de bocht met de conclusie beginnen. Ik vind dat jullie begin september weer met elkaar aan tafel moeten’’, aldus De Mol, die daarna een aantal argumenten afvuurt op Derksen, die van de drie het duidelijkst was in zijn voornemen te stoppen met het programma.

Het probleem dat was ontstaan vanwege de ‘racisme-uitzending’ en de manier waarop presentator Genee was omgesprongen met zijn twee collega’s, was voor Derksen onoverkomelijk. Van der Gijp wilde ook niet verder, toch twijfelde hij donderdag hoorbaar. Derksen hield na een onderling overleg in een Zwols Van der Valk-hotel de deur echter potdicht.

Ik verwacht voor zes uur jouw/jullie antwoord en ga ervan uit dat dat behelst dat jullie wat betreft VI vanaf begin september weer van de partij zijn

John de Mol in een mail aan Johan Derksen
Dreigender toon
De Mol kwam in zijn mail aan Derksen, die net als zijn collega’s nog twee jaar onder contract staat en voor zijn optredens zes ton per jaar toucheert, niet alleen met argumenten over de grote onderlinge chemie, de wens van de kijkers en de morele verplichting richting de redactie. De tv-baas deinsde er ook niet voor terug een wat dreigender toon aan te slaan. ,,Als we het over contracten hebben, een breuk zou op dat gebied ook vergaande consequenties hebben, dat moeten we elkaar niet aan willen doen.’’ Derksen: ,,Daarmee bedoelde hij dat ik een claim aan mijn broek zou krijgen.’’

De mail, die werd afgesloten met een ultimatum (‘Ik verwacht voor zes uur jouw/jullie antwoord en ga ervan uit dat dat behelst dat jullie wat betreft VI vanaf begin september weer van de partij zijn’), kwam voor Derksen niet als verrassing. Vrijdagochtend had hij De Mol al aan de telefoon gekregen.

,,Dat was een keihard gesprek’’, zegt Derksen. ,,Hij zei: je kunt helemaal niet stoppen. Je hebt een contract, geen discussie, ik hou je daaraan. Ik had geen enkele keus. Maar ik wilde geloofwaardig blijven en niet overkomen als een zakkenvuller. Daarom, en dat is een idee van mijn vrouw, schenk ik de helft van mijn salaris aan goede doelen: een hondenpension in Almere en aan het alvleesklierkanker-onderzoek van chirurg Casper van Eijck.”

Huwelijk
In zijn mail schrijft De Mol, die het programma en het drietal in 2018 overnam van RTL, dat de onenigheid tussen Genee enerzijds en Derksen en Van der Gijp anderzijds in zijn ogen ontstond door een mix van uitzonderlijke omstandigheden. ‘Laat ik het vergelijken met een goed huwelijk van die lengte, daar vraag je toch ook niet direct een scheiding aan na één slippertje? Los daarvan is algemeen bekend dat jullie privé bepaald geen vrienden zijn’, vervolgt De Mol. ‘Ik vraag jullie ook niet om met elkaar een vakantie door te brengen bij Sporthuis Centrum. Gewoon twee keer per week naar de studio komen en je werk doen, je contract respecteren, dat vraag en verlang ik. Dat verrekte corona heeft al genoeg banen gekost, koppigheid tussen drie ego’s is bepaald geen excuus om ook hun jobs op de tocht te zetten.’

https://www.ad.nl/show/jo(...)mijn-broek~a50ceff4/

:D :P
Dit heeft al in alle kranten gestaan, Hans.
Dit, dus.
pi_194352091
Is Michel al begonnen met het schrijven van een boek? #dtv
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 11:50:24 #59
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_194352100
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

6 ton DE MAN Jort.
Wot?

Feyenoord!!! * Barça
pi_194352283
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 11:22 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Die van zijn vrouw uit niet, die kijkt alleen elke maand of John al zijn salaris heeft overgemaakt, die zal dus wel :o staan te kijken als daar opeens de helft van weg gaat _O-
:7 Neukt dus een hele tijd niet meer :+
Hij zegt letterlijk dat het haar voorstel was
pi_194352290
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 11:49 schreef Bolasie het volgende:
Is Michel al begonnen met het schrijven van een boek? #dtv
Dat was al zo voor de hele rel.
pi_194352312
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 12:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Dat was al zo voor de hele rel.
Vanaf september is Boekjes Inside weer terug op uw beeldbuis.
pi_194352425
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 10:50 schreef Zipportal het volgende:

[..]

[ twitter ]
_O-

Scrummiegod
pi_194354071
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 10:50 schreef Zipportal het volgende:

[..]

[ twitter ]
HAHAHAHAA BUUURRNN >:) _O- _O_
The only way you can be original, is to be yourself.
  Admin zaterdag 1 augustus 2020 @ 19:39:40 #65
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_194358630
quote:
11s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 08:48 schreef Stofje het volgende:
Het was toch @:yvonne die bij topic 1914 iets zei over WO I? HET IS NU TOPIC 1918 EN EN EN EN!!!
OMG @Stofje, je leeft!!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 22:19:27 #66
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_194361127
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 11:49 schreef Bolasie het volgende:
Is Michel al begonnen met het schrijven van een boek? #dtv
Wat zou deze keer de titel zijn :?
pi_194362943
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 22:19 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Wat zou deze keer de titel zijn :?
Flopshow!
pi_194364965
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 22:19 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Wat zou deze keer de titel zijn :?
Veronica Inside: There and Back Again, the Return of the Ring
  zondag 2 augustus 2020 @ 08:10:18 #69
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_194365025
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 22:19 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Wat zou deze keer de titel zijn :?
Veronica Inside: het enige TV-programma van Nederland waar hypocrisie de norm is
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_194365036
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 08:10 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Veronica Inside: het enige TV-programma van Nederland waar hypocrisie de norm is
Ga gewoon weg.
  zondag 2 augustus 2020 @ 09:13:50 #71
406785 kloon_bassie
Allemaal Maggies!
pi_194365266
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 08:10 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Veronica Inside: het enige TV-programma van Nederland waar hypocrisie de norm is
VI: waar NoPicNic onder een paard zou moeten hangen
  zondag 2 augustus 2020 @ 10:27:44 #72
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_194366041
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 08:10 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Veronica Inside: het enige TV-programma van Nederland waar hypocrisie de norm is
ah joh gaat toch zomergasten kijken!
pi_194366102
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 22:11 schreef NoPicNic het volgende:
Derksen is onder druk gezet door De Mol. "Je hebt een contract en daar houd ik je aan."

Nou, dat zal in september behoorlijke ongemakkelijke TV opleveren met Derksen en Genee aan 1 tafel. Ik wed dat die ouwe gek zich niet kan inhouden en voor vuurwerk gaat zorgen. Ik ga zeker kijken hoe dit zinkende schip verder kapseist.
*O*
pi_194366176
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 08:10 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Veronica Inside: het enige TV-programma van Nederland waar hypocrisie de norm is
Wat is dit voor act eigenlijk.
  zondag 2 augustus 2020 @ 11:03:04 #75
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_194366453
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 22:35 schreef tralalala het volgende:
De eerste aflevering wordt heerlijk ongemakkelijk.
Kan niet wachten, wanneer is dat?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zondag 2 augustus 2020 @ 11:29:17 #76
406785 kloon_bassie
Allemaal Maggies!
pi_194366731
quote:
99s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:03 schreef Houniet het volgende:

[..]

Kan niet wachten, wanneer is dat?
Nog even geduld... 11 september
  zondag 2 augustus 2020 @ 11:54:13 #77
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_194367079
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 08:10 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Veronica Inside: het enige TV-programma van Nederland waar hypocrisie de norm is
Een deuger die over hypocrisie begint. De ironie.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 2 augustus 2020 @ 12:04:05 #78
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_194367246
BREKEND

ZET RADIO 1 AAN!

STRAKS HELENE HENDRIKS OVER VERONICA INSIDE
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_194367276
quote:
19s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:04 schreef Paul het volgende:
BREKEND

ZET RADIO 1 AAN!

STRAKS HELENE HENDRIKS OVER VERONICA INSIDE
wat is radio 1?
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 2 augustus 2020 @ 12:07:18 #80
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_194367299
quote:
2s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:05 schreef Evertjan het volgende:

[..]

wat is radio 1?
radio1.nl
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zondag 2 augustus 2020 @ 12:11:21 #81
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_194367345
quote:
19s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:07 schreef Paul het volgende:

[..]

radio1.nl
Is dat met www. ervoor?
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 2 augustus 2020 @ 12:11:53 #82
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_194367351
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:11 schreef fetX het volgende:

[..]

Is dat met www. ervoor?
https://www.nporadio1.nl/
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_194367373
verdomme zelfs op de radio 1 zit die Stekelenburg
pi_194367398
Hm.

Ik wist niet dat Helene 1 van een drieling was.
pi_194367418
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hm.

Ik wist niet dat Helene 1 van een drieling was.
missen die andere 2 ook een vingertopje?
pi_194367423
quote:
2s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:16 schreef Evertjan het volgende:

[..]

missen die andere 2 ook een vingertopje?
Dat zou wel erg toevallig zijn!
pi_194367457
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hm.

Ik wist niet dat Helene 1 van een drieling was.
In Broabant werpt men graag een paar extra. Just in case een downer.
  zondag 2 augustus 2020 @ 12:21:57 #89
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
  zondag 2 augustus 2020 @ 12:22:17 #90
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_194367483
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:20 schreef Zipportal het volgende:

[..]

In Broabant werpt men graag een paar extra. Just in case een downer.
Had MVG niet nog een zus met een academische titel?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_194367500
Wat een zwak betoog van Helene om haar mening maar niet te hoeven geven.

Die is dus echt niet geschikt als presentatrice van Veronica Inside. :)
  zondag 2 augustus 2020 @ 12:23:43 #92
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_194367505
Helene licht geen topje van de sluier op.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_194367519
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wat een zwak betoog van Helene om haar mening maar niet te hoeven geven.

Die is dus echt niet geschikt als presentatrice van Veronica Inside. :)
Als je niks te zeggen hebt ga er dan niet zitten.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 2 augustus 2020 @ 12:25:41 #94
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_194367532
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hm.

Ik wist niet dat Helene 1 van een drieling was.
Ik ook niet, verder jammer genoeg weinig nieuws. Stomme cliffhanger van radio 1 dus :(
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_194367541
quote:
19s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:25 schreef Paul het volgende:

[..]

Ik ook niet, verder jammer genoeg weinig nieuws. Stomme cliffhanger van radio 1 dus :(
Ja, flopshow.
pi_194367548
Kut wijf.
  zondag 2 augustus 2020 @ 12:26:44 #97
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_194367552
Stekelenburg moordenaar.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_194367574
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:26 schreef Mani89 het volgende:
Stekelenburg moordenaar.
Gore treinkaper.
pi_194367586
Rooie Ron.
pi_194367634
Nu heb ik alles gezegd wat ik wilde zeggen. :)

Zap.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')