Ik weet het niet zeker hoor, maar ik zou zoiets zou ik met oliedruk doen.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je bedoelt dat dit je ongezond lijkt?![]()
[ afbeelding ]
Dat lijkt mij verstandigquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker hoor, maar ik zou zoiets zou ik met oliedruk doen.
Deze man was 51 en ging er gewoon mee staan.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker hoor, maar ik zou zoiets zou ik met oliedruk doen.
Gewoon goedquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:43 schreef minilot het volgende:
Oooooh @:PdeHoog - instant Simonisjaloezie
Misschien morgen maar even aan een potentieel stranddagje plakken, dank voor de inspiratie!
@:Isabeau Grappig ja, ik pas bijvoorbeeld momenteel ook het beste in de superdoorsneeërige maat 40 - heus niet te dik meer maar echt dun is het absoluut niet
Ja hoi! Als je morgen in de buurt ben MOET je G. Komen showen he!!!quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:43 schreef minilot het volgende:
Oooooh @:PdeHoog - instant Simonisjaloezie
Misschien morgen maar even aan een potentieel stranddagje plakken, dank voor de inspiratie!
@:Isabeau Grappig ja, ik pas bijvoorbeeld momenteel ook het beste in de superdoorsneeërige maat 40 - heus niet te dik meer maar echt dun is het absoluut niet
+1quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:11 schreef borisz het volgende:
Ik zag even te kijken. Noordwijk - Scheveningen is iets verder dan Zandvoort - Noordwijk... Toch Scheveningen maar met de trein en tram doen. Ben nog nooit op Scheveningen geweest.
Ja. Scheelt +-5km. Zandvoort - Noordwijk is 16,5km.quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan natuurlijk altijd 1 kant op lopen? Of vanaf Katwijk beginnen?
Daar heb je ook gelijk inquote:Op woensdag 29 juli 2020 13:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat bestaat niet hoor, een te positief beeld van je eigen lichaam.
Lijkt me voor je psyche een stuk gezonder om positief naar jezelf te kijken
Die had ik gister ook even. Reload van de pagina hielp toen.quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb al diverse problemen gehad met FOK in de afgelopen 2 wekenGisteren kon ik niet scrollen.
Je hoeft niet perse positief naar jezelf te kijken, maar realistisch. Je bent -zeer waarschijnlijk- fucking gemiddeld. Net als zoveel mensen om je heen. Jij hebt die minpunten, een ander weer andere. Als je kijkt naar de mensen van wie je houdt, kun je ook een paar minpunten aanwijzen. En alsnog hou je van ze. Zo zou het ook met jezelf moeten zijn. Je hebt echt een paar minpunten, het heeft geen zin om te proberen die allemaal weg te werken of te ontkennen. Je minpunten realistisch bekijken en jezelf alsnog een tof wijf vinden is voor mij de key tot goed in mn vel zitten en mn zelfbeeld op orde hebben.quote:
Ja, dat klopt wel. Ik zit, geestelijk, prima in mijn vel. Maar letterlijk heb ik te veel vel (en veel eronder). En ik moet echt wel gewicht kwijt, veel gewicht zelfs. Maar ik ben nog steeds hetzelfde mens, met of zonder extra kilo's . En ik weiger (been there done that) mijn leven te laten overheersen door grammetjes af te willen vallen. Eet (volgens mij) best gezond, genoeg groenten en fruit, en ja 1x per week/per 2 weken wil het wel eens fout gaan en bestel ik een pizza. Maar als die overheerlijke (hoop ik) kroketten binnenkomen zal dat mijn zonde van de week zijn, en dan ben ik 16 weken verder ;-)quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse positief naar jezelf te kijken, maar realistisch. Je bent -zeer waarschijnlijk- fucking gemiddeld. Net als zoveel mensen om je heen. Jij hebt die minpunten, een ander weer andere. Als je kijkt naar de mensen van wie je houdt, kun je ook een paar minpunten aanwijzen. En alsnog hou je van ze. Zo zou het ook met jezelf moeten zijn. Je hebt echt een paar minpunten, het heeft geen zin om te proberen die allemaal weg te werken of te ontkennen. Je minpunten realistisch bekijken en jezelf alsnog een tof wijf vinden is voor mij de key tot goed in mn vel zitten en mn zelfbeeld op orde hebben.
Ik heb ook nooit gezegd geen minpunten te kunnen opnoemen hoorquote:Op woensdag 29 juli 2020 15:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse positief naar jezelf te kijken, maar realistisch. Je bent -zeer waarschijnlijk- fucking gemiddeld. Net als zoveel mensen om je heen. Jij hebt die minpunten, een ander weer andere. Als je kijkt naar de mensen van wie je houdt, kun je ook een paar minpunten aanwijzen. En alsnog hou je van ze. Zo zou het ook met jezelf moeten zijn. Je hebt echt een paar minpunten, het heeft geen zin om te proberen die allemaal weg te werken of te ontkennen. Je minpunten realistisch bekijken en jezelf alsnog een tof wijf vinden is voor mij de key tot goed in mn vel zitten en mn zelfbeeld op orde hebben.
quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:02 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb ook nooit gezegd geen minpunten te kunnen opnoemen hoor
Alleen wel diktevreden.
Blij met een gezond lichaam ook.
quote:
Dat dus. Ik ben maar een ukkie, en heb nog nooit meegemaakt dat broeken niet korter gemaakt hoefden te worden. Zelfs de korte maat van Bonprix zijn nog iets te lang.quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]dat dus, niks mis mee.
Tuurlijk ben ik te zwaar en zou ik wel wat slankere benen willen hebben (dit is echt heel onhandig met broeken kopen, want dikke olifantspoten horen blijkbaar bij een heel dikke buik...maar die heb ik niet). Maar ik vind mezelf niet echt lelijk of zo. Ik vind mijn lijf onhandig voor kleren kopen. Dan zou ik wel heel graag mini's standaardmaatje 40 willen hebben
Taalvaardigheid wel hoor.quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:02 schreef Lot_1 het volgende:
Ja, dat dus KaatjeAfvallen is soms heus goed en nodig, maar je gewicht bepaald niet je waarde.
quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Poeh zeg, dat zijn geen halve maatregelen https://www.nu.nl/sport-o(...)s-op-non-actief.html
Zo...dat is wel een heftige beslissing.quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Poeh zeg, dat zijn geen halve maatregelen https://www.nu.nl/sport-o(...)s-op-non-actief.html
Voorlopig volkomen terechte maatregel. En nu de boel eens goed uitzoeken en niet, zoals vorige keren, dat uitzoeken laten doen door een eigen interne commissie, maar door een onafhankelijke partij.quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zag van de week een paar oud turnsters bij Op1, vond dat heel heftig. Wat die hebben moeten ondergaan, echt afschuwelijk en dat die mensen (coaches) dat ook nog voor zichzelf kunnen goedpraten.quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:22 schreef Lot_1 het volgende:
[..]![]()
Ik heb slechts een paar fragmenten uit de documentaire 'turn!' gezien maar dat vond ik al erg ver gaan.
Ja, hoe krijg je het je strot uit hequote:Op woensdag 29 juli 2020 16:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
En dan nog... "superheftig voor de coaches". BITCH PUHLEAAAASE!
Grens is heel onduidelijk.quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:31 schreef Lot_1 het volgende:
Nu begrijp ik ook helemaal niets van een sportcultuur waarbij iemand zegt 'ik kan niet meer' en dan wordt gepusht om toch door te gaan.
Terwijl dat bij veel sporten wordt gedaan door trainers/coaches.
En de grens is onduidelijk, helemaal als er veel vanaf hangt en een harde methode wel resultaat boekt.
Het is ook een kwestie van je sporter goed kennen. Mijn trainer wist (en sommige van mijn coaches nu ook) het verschil tussen 'ik kan niet meer' en 'ik kan niet meer'.quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:31 schreef Lot_1 het volgende:
Nu begrijp ik ook helemaal niets van een sportcultuur waarbij iemand zegt 'ik kan niet meer' en dan wordt gepusht om toch door te gaan.
Terwijl dat bij veel sporten wordt gedaan door trainers/coaches.
En de grens is onduidelijk, helemaal als er veel vanaf hangt en een harde methode wel resultaat boekt.
Geldt niet alleen voor sportquote:Op woensdag 29 juli 2020 16:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het is ook een kwestie van je sporter goed kennen. Mijn trainer wist (en sommige van mijn coaches nu ook) het verschil tussen 'ik kan niet meer' en 'ik kan niet meer'.
Allemaal afhankelijk van hoe je lijf er aan toe is maar ook van de toon die je gebruikt om 'ik kan niet meer ' te zeggen. Een goede trainer/coach zou die grens moeten kunnen zien en horen.
Je kan hetquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:44 schreef minilot het volgende:
@:Barreltje (ik blijf het gezellig vinden hoe mijn autocorrect er altijd borreltje van maakt![]()
) Joe, ik hou je op de hoogte als onze plannen inderdaad Scheveningenwaarts gaan
![]()
Ik heb zoiets van "waar zijn de ouders in deze?" die vinden vaak ook dat hun kind bijzijnde getalenteerd is en willen ook allemaal dat hun kind doorbreekt.quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Die zijn niet in de trainingzaal. En kind wil wel heel goed worden, dus zegt thuis nietsquote:Op woensdag 29 juli 2020 16:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb zoiets van "waar zijn de ouders in deze?" die vinden vaak ook dat hun kind bijzijnde getalenteerd is en willen ook allemaal dat hun kind doorbreekt.
De coaches op amateurniveau doen dat ook voor een rollade en een trainingspak naast hun baan... Daar kun je ook niet altijd alles van verwachten.quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het is ook een kwestie van je sporter goed kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |