Ik weet het niet zeker hoor, maar ik zou zoiets zou ik met oliedruk doen.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je bedoelt dat dit je ongezond lijkt?![]()
[ afbeelding ]
Dat lijkt mij verstandigquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker hoor, maar ik zou zoiets zou ik met oliedruk doen.
Deze man was 51 en ging er gewoon mee staan.quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker hoor, maar ik zou zoiets zou ik met oliedruk doen.
Gewoon goedquote:Op woensdag 29 juli 2020 14:43 schreef minilot het volgende:
Oooooh @:PdeHoog - instant Simonisjaloezie
Misschien morgen maar even aan een potentieel stranddagje plakken, dank voor de inspiratie!
@:Isabeau Grappig ja, ik pas bijvoorbeeld momenteel ook het beste in de superdoorsneeërige maat 40 - heus niet te dik meer maar echt dun is het absoluut niet
Ja hoi! Als je morgen in de buurt ben MOET je G. Komen showen he!!!quote:Op woensdag 29 juli 2020 14:43 schreef minilot het volgende:
Oooooh @:PdeHoog - instant Simonisjaloezie
Misschien morgen maar even aan een potentieel stranddagje plakken, dank voor de inspiratie!
@:Isabeau Grappig ja, ik pas bijvoorbeeld momenteel ook het beste in de superdoorsneeërige maat 40 - heus niet te dik meer maar echt dun is het absoluut niet
+1quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:11 schreef borisz het volgende:
Ik zag even te kijken. Noordwijk - Scheveningen is iets verder dan Zandvoort - Noordwijk... Toch Scheveningen maar met de trein en tram doen. Ben nog nooit op Scheveningen geweest.
Ja. Scheelt +-5km. Zandvoort - Noordwijk is 16,5km.quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan natuurlijk altijd 1 kant op lopen? Of vanaf Katwijk beginnen?
Daar heb je ook gelijk inquote:Op woensdag 29 juli 2020 13:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat bestaat niet hoor, een te positief beeld van je eigen lichaam.
Lijkt me voor je psyche een stuk gezonder om positief naar jezelf te kijken
Die had ik gister ook even. Reload van de pagina hielp toen.quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb al diverse problemen gehad met FOK in de afgelopen 2 wekenGisteren kon ik niet scrollen.
Je hoeft niet perse positief naar jezelf te kijken, maar realistisch. Je bent -zeer waarschijnlijk- fucking gemiddeld. Net als zoveel mensen om je heen. Jij hebt die minpunten, een ander weer andere. Als je kijkt naar de mensen van wie je houdt, kun je ook een paar minpunten aanwijzen. En alsnog hou je van ze. Zo zou het ook met jezelf moeten zijn. Je hebt echt een paar minpunten, het heeft geen zin om te proberen die allemaal weg te werken of te ontkennen. Je minpunten realistisch bekijken en jezelf alsnog een tof wijf vinden is voor mij de key tot goed in mn vel zitten en mn zelfbeeld op orde hebben.quote:
Ja, dat klopt wel. Ik zit, geestelijk, prima in mijn vel. Maar letterlijk heb ik te veel vel (en veel eronder). En ik moet echt wel gewicht kwijt, veel gewicht zelfs. Maar ik ben nog steeds hetzelfde mens, met of zonder extra kilo's . En ik weiger (been there done that) mijn leven te laten overheersen door grammetjes af te willen vallen. Eet (volgens mij) best gezond, genoeg groenten en fruit, en ja 1x per week/per 2 weken wil het wel eens fout gaan en bestel ik een pizza. Maar als die overheerlijke (hoop ik) kroketten binnenkomen zal dat mijn zonde van de week zijn, en dan ben ik 16 weken verder ;-)quote:Op woensdag 29 juli 2020 15:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse positief naar jezelf te kijken, maar realistisch. Je bent -zeer waarschijnlijk- fucking gemiddeld. Net als zoveel mensen om je heen. Jij hebt die minpunten, een ander weer andere. Als je kijkt naar de mensen van wie je houdt, kun je ook een paar minpunten aanwijzen. En alsnog hou je van ze. Zo zou het ook met jezelf moeten zijn. Je hebt echt een paar minpunten, het heeft geen zin om te proberen die allemaal weg te werken of te ontkennen. Je minpunten realistisch bekijken en jezelf alsnog een tof wijf vinden is voor mij de key tot goed in mn vel zitten en mn zelfbeeld op orde hebben.
Ik heb ook nooit gezegd geen minpunten te kunnen opnoemen hoorquote:Op woensdag 29 juli 2020 15:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse positief naar jezelf te kijken, maar realistisch. Je bent -zeer waarschijnlijk- fucking gemiddeld. Net als zoveel mensen om je heen. Jij hebt die minpunten, een ander weer andere. Als je kijkt naar de mensen van wie je houdt, kun je ook een paar minpunten aanwijzen. En alsnog hou je van ze. Zo zou het ook met jezelf moeten zijn. Je hebt echt een paar minpunten, het heeft geen zin om te proberen die allemaal weg te werken of te ontkennen. Je minpunten realistisch bekijken en jezelf alsnog een tof wijf vinden is voor mij de key tot goed in mn vel zitten en mn zelfbeeld op orde hebben.
quote:Op woensdag 29 juli 2020 16:02 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb ook nooit gezegd geen minpunten te kunnen opnoemen hoor
Alleen wel diktevreden.
Blij met een gezond lichaam ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |