SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Ik weet zeker dat we het wel gevonden hadden hoor!quote:Op zondag 26 juli 2020 20:28 schreef BillDauterive het volgende:
Boh. ik heb al een paar uur een eurovisiesongfestivalliedje in mijn hoofd en nu weet ik eindelijk welk lied het is.
Ik kon het ook niet hier vragen, want verder dan "het rockt en komt uit Oost-Europa" kwam ik niet.
Pokemon goooooooo bedoel jequote:
quote:Op zondag 26 juli 2020 14:35 schreef BillDauterive het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag @:Guanabana
Althans, ik denk dat je jarig bentik heb niet alles teruggelezen
quote:Op zondag 26 juli 2020 18:21 schreef Redefine het volgende:
@:Guanabana gefeliciteerd met je verjaardag
Bedankt mensenquote:Op zondag 26 juli 2020 19:41 schreef Arizona het volgende:
@:guanabana : vanuit Beieren van harte gefeliciteerd![]()
![]()
Had je vriend hem al gezien?quote:Op zondag 26 juli 2020 21:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt mensen![]()
Ik heb een leuke dag gehad.En hij is nog niet om, ik ga nu (een stuk van) Hamilton kijken. Mijn vriend moet meedoen.
Voor straf
Nee zoiets is natuurlijk geen straf.
![]()
Ja, direct na mij, diezelfde dag. Hij was er ook benieuwd naar en vond hem ook heel goed.quote:
quote:Op zondag 26 juli 2020 21:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, direct na mij, diezelfde dag. Hij was er ook benieuwd naar en vond hem ook heel goed.Dus hij mag blijven.
Eet smakelijk!quote:Op zondag 26 juli 2020 21:15 schreef Guanabana het volgende:
En ik ga die brownie of appelcrumble-bar er bij opeten, die hadden we vanochtend laten inpakken want dat paste er niet meer bij
quote:Op zondag 26 juli 2020 21:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt mensen![]()
Ik heb een leuke dag gehad.En hij is nog niet om, ik ga nu (een stuk van) Hamilton kijken. Mijn vriend moet meedoen.
Voor straf
Nee zoiets is natuurlijk geen straf.
![]()
Zo vroeg alquote:Op zondag 26 juli 2020 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tijd om naar bed te gaan.Weekend weer voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |