muizen en schakelen doe ik met rechts. Voor de rest het meeste wel met links.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:53 schreef Guanabana het volgende:
Maar doen jullie alles met links?
Of sommige dingen ook niet?
Hoe weet je of je rechts- of linksvoetig bent?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik knip met rechts maar ik denk dat dat vooral is omdat ik het papier liever met links controleer.
En ik ben rechtsvoetig. Maar de rest met links ja.
Ja precies.
linkshandige schaar werkt bij iemand die met rechts knipt niet inderdaad.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja daar had ik dan weer het probleem andersom; ze dachten lief te zijn door mij een linkshandige schaar te geven, maar dat werkte voor mij dan weer niet
Voetbalquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoe weet je of je rechts- of linksvoetig bent?
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee ik quotete jouw bericht expres omdat jij je bijzonder ging voelen als rechtshandigeBen ik niet van gediend, doei Jobi!!!!
Oh ja muis ook met rechts inderdaad.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
muizen en schakelen doe ik met rechts. Voor de rest het meeste wel met links.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik denk dat ik tweevoetig ben.DitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik denk dat ik tweevoetig ben.HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn vader is linkshandig (mijn zusje trouwens ook) en die had de muis dan soms links met de knoppen andersom ingesteld, echt doe even normaal.quote:
Ik vrees dat jouw gevoelens richting je zusje volledig wederzijds zijn. Zeg ik als linkshandige.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:59 schreef Guanabana het volgende:
Soms als ik mijn zusje zie schrijven met links dan zeg ik weleens van: schrijf met rechts joh, doe normaal!!
Ze heeft ook een afschuwelijk handschrift, dus misschien is ze eigenlijk wel rechtshandig maar weet ze het nog niet.
Huh?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:59 schreef Strani het volgende:
Bij nader inzien doe ik eigenlijk maar twee dingen met links.
rukken en .....quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:59 schreef Strani het volgende:
Bij nader inzien doe ik eigenlijk maar twee dingen met links.
In dat geval ben ik multihandigquote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar, dan ben je toch eigenlijk niet eckt linkshandig?
Die neem ik wel altijd met links, maar ik heb een tennisspel en daar zit geen optie voor linkshandig op, dus die moet ik wel met rechts doen, anders werkt het niet zo lekker.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:01 schreef molloot200 het volgende:
Ik schrijf en knip met links en de rest doe ik ook met rechts hoor. Die Wii controller nam ik ook altijd vast met rechts, daar was mijn moeder destijds zo verbaasd over
Haha nee inderdaad, er is vast wel meer. Haar kammen doe ik inderdaad met linksquote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:02 schreef Guanabana het volgende:
Stel je kamt je haar, geen idee of je dat doet, weet ik het wat mannen doen met hun haar, doe je dat dan met links of rechts?
Ik ook niet, ik heb daar een grappige quote van iemand van, in mijn grappenbestand:quote:
[/quote]quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee inderdaad, er is vast wel meer. Haar kammen doe ik inderdaad met links[quote]
Op vrijdag 24 juli 2020 16:02 schreef Guanabana het volgende:
Of scheren, links of rechts?
met linksquote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:02 schreef Guanabana het volgende:
Stel je kamt je haar, geen idee of je dat doet, weet ik het wat mannen doen met hun haar, doe je dat dan met links of rechts?
met linksquote:
Haha!quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb daar een grappige quote van iemand van, in mijn grappenbestand:
''Ik kan echt niks met mijn linkerarm. Die hangt er een beetje bij voor de sier''.
quote:
Ik wil het LAFAYEEEETTE deel wel voor je doen danquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:31 schreef Cee het volgende:
Het is mijn nieuwe goal in life om Guns and Ships te kunnen rappen.
Dat doe ik ook.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:06 schreef Guanabana het volgende:
Oke, en een fles frisdrank openmaken?
Ik stel het me nu voor, gek genoeg hou ik de fles vast met rechts, en open ik met links
Da's gek jaquote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:06 schreef Guanabana het volgende:
Oke, en een fles frisdrank openmaken?
Ik stel het me nu voor, gek genoeg hou ik de fles vast met rechts, en open ik met links
Wat een raar mens ben je toch ook, ik wist het wel!quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wauw dan ben ik daar linkshandig mee
Wil je hier een serieus antwoord op?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:42 schreef Strani het volgende:
Wat dachten ze nou eigenlijk hè, die leraren van toen. 'Goed kunnen schrijven met een vulpen is iets waar deze kinderen nog hun hele leven profijt van zullen hebben!' ?
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat een raar mens ben je toch ook, ik wist het wel!
Rechterhelft van m'n gezicht met rechts, linkerhelft met linksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |