Hahaha ja precies, ik moest tot en met groep 6 met die krengen schrijvenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wij moesten op een gegeven moment met van die vulpennen gaan schrijven. Nou de eerste keer had ik dat geweten hoor. Heel mijn hand onder de inkt.
Oh god ja vulpennenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wij moesten op een gegeven moment met van die vulpennen gaan schrijven. Nou de eerste keer had ik dat geweten hoor. Heel mijn hand onder de inkt.
Tot en met groep 6 maar?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha ja precies, ik moest tot en met groep 6 met die krengen schrijven
Wie dat ooit verzonnen heeft dat dat handig zou zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh god ja vulpennenHeb daar ook veel mee zitten kliederen vroeger. Wij moesten daar verplicht mee schrijven op de basisschool.
Een niet-handigequote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wie dat ooit verzonnen heeft dat dat handig zou zijn.
Misschien wel.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:42 schreef Strani het volgende:
Wat dachten ze nou eigenlijk hè, die leraren van toen. 'Goed kunnen schrijven met een vulpen is iets waar deze kinderen nog hun hele leven profijt van zullen hebben!' ?
Dat zegt heel weinig over hoe normaal ik ben, en heel veel over hoe abnormaal de rest hier is.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee jij bent een van de normalere hier.
Echt ik heb die krengen daarna nooit meer gebruiktquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:42 schreef Strani het volgende:
Wat dachten ze nou eigenlijk hè, die leraren van toen. 'Goed kunnen schrijven met een vulpen is iets waar deze kinderen nog hun hele leven profijt van zullen hebben!' ?
En dat heeft ons dan jaren onderwezen. Geen wonder dat we niks wetenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien wel.Of misschien, "als ze met vulpen gaan schrijven, wordt het misschien leesbaarder"
Wauw dan heb je geluk gehad joh. Ik moest er in groep 8 nog mee schrijvenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja of 7, maar daarna mochten we aan pennen die niet in het martelmuseum thuishoren.
Wellicht, wellichtquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zegt heel weinig over hoe normaal ik ben, en heel veel over hoe abnormaal de rest hier is.
Ik ging juist netter schrijven zodra ik een normale pen in mijn klauw kreegquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien wel.Of misschien, "als ze met vulpen gaan schrijven, wordt het misschien leesbaarder"
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wauw dan heb je geluk gehad joh. Ik moest er in groep 8 nog mee schrijven
Oh die had ik ook een tijdjequote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:44 schreef Guanabana het volgende:
Ik had dat blokje helemaal afgekloven.
[ afbeelding ]
Ik schrijf nog wel eens in badquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:44 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
Ik schrijf nu sowieso bijna nooit meer, en als ik dan eens ergens een formulier moet invullen heb ik ook direct kramp in m'n hand.
Apart is dat hèquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:44 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
Ik schrijf nu sowieso bijna nooit meer, en als ik dan eens ergens een formulier moet invullen heb ik ook direct kramp in m'n hand.
Oh dat deed ik ook!quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:44 schreef Guanabana het volgende:
Ik had dat blokje helemaal afgekloven.
[ afbeelding ]
Ohquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik schrijf nog wel eens in badDan heb ik zo'n speciaal plankje waar ik dat schriftje op kan zetten en dan ga ik een beetje dagdromen en schrijf mijn hersenscheten op
Niet durven?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:46 schreef Strani het volgende:
[..]
OhIk zou niet eens durven lezen in bed, laat staan schrijven.
Wordt het papier dan niet nat?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik schrijf nog wel eens in badDan heb ik zo'n speciaal plankje waar ik dat schriftje op kan zetten en dan ga ik een beetje dagdromen en schrijf mijn hersenscheten op
Nee maar het zou allemaal maar nat worden en zo!quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niet durven?Er gebeurt niks raars hoor!
Ik zit in bad alleen maar een beetje met het sop te klieren.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Apart is dat hè
Vroeger schreef je schriften vol, nu gaat het echt slecht. Vooral omdat het veel minder snel gaat dan typen, ben er te ongeduldig voor geworden en kan het dan ook niet netjes meer.
Soms komen er wat druppeltjes op, maar ik neem dan ook een schriftje mee dat van mij nat mag wordenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wordt het papier dan niet nat?
To the left to the left!!!quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:48 schreef molloot200 het volgende:
Hey zo veel linkshandigen hier? Ik vrees dat ik me ook in dat rijtje mag scharen
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zit in bad alleen maar een beetje met het sop te klieren.
En dan voel ik ineens twee kleine bobbels.
Nou ja, niet zo klein.
Nog eenquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:48 schreef molloot200 het volgende:
Hey zo veel linkshandigen hier? Ik vrees dat ik me ook in dat rijtje mag scharen
Niks mis met nat!quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar het zou allemaal maar nat worden en zo!
Snap er ook echt niks vanquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:48 schreef molloot200 het volgende:
En vulpennen, wat een ondingenWaarom zijn die dingen verplicht op de basisschool?
Ja, geen idee.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:48 schreef molloot200 het volgende:
En vulpennen, wat een ondingenWaarom zijn die dingen verplicht op de basisschool?
Zullen we de rechtshandigen gaan buitensluiten?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog een![]()
Ik voel me bijna bijzonder als rechtshandige
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zullen we de rechtshandigen gaan buitensluiten?
Ik ben er zelf een he?quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zullen we de rechtshandigen gaan buitensluiten?
Nee ik quotete jouw bericht expres omdat jij je bijzonder ging voelen als rechtshandigequote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben er zelf een he?Of is dit een uitnodiging dat ik wél mag blijven?
Ja foeiquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:51 schreef Guanabana het volgende:
Ik denk dat Cee ook linkshandig is. Hoewel ik dat nu eigenlijk van niemand meer kan zeggen omdat ik net heb gezegd dat het rare types zijn
Inderdaad. Net als knippen met een schaar.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:50 schreef Strani het volgende:
Rechtshandigen zullen de struggle nooit kennen en ook niet snappen.
Ik knip met rechts maar ik denk dat dat vooral is omdat ik het papier liever met links controleer.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:53 schreef Guanabana het volgende:
Maar doen jullie alles met links?
Of sommige dingen ook niet?
Ja daar had ik dan weer het probleem andersom; ze dachten lief te zijn door mij een linkshandige schaar te geven, maar dat werkte voor mij dan weer nietquote:Op vrijdag 24 juli 2020 15:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad. Net als knippen met een schaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |