Zeker dit ook jaquote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat het een seizoen met BN'ers is, want als het met onbekende Nederlanders is, ben ik een beetje salty dat het stilgehouden is en niemand zich kon opgeven.
Ja nee ik bedoel dat omdat het een all-star seizoen is dat ze er hopelijk ook iemand van de eerste 4 seizoenen in stoppen, dat zijn dus die OBN-seizoenen. Dat we er dus eentje terugzien. Blijft toch een aanzienlijk deel van de WIDM geschiedenis, namelijk waar het begon.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat het een seizoen met BN'ers is, want als het met onbekende Nederlanders is, ben ik een beetje salty dat het stilgehouden is en niemand zich kon opgeven.
Wat een gedoe zegquote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:01 schreef Mandy040986 het volgende:
Gemeentegate-update.
Videocall met onze nieuwe contactpersoon gehad. Hele verhaal weer uitgelegd. Huis weer laten zien. Weer aangegeven dat we de deuren en badkamer het belangrijkst vonden. Gezegd det we ruimte in de garage hebben voor eventueel een badkamer/douche.
Ze vond het een heel ernstige situatie voor ons.
Maar waarom heeft u zelf geen badkamer voor haar laten bouwen, vroeg ze.
Omdat wij gehoord hadden dat de gemeente dat voor ons kan vergoeden, zei mijn vader. En het id duur.
Ja, maar dat wordt ook prijzig voor ons, zegt ze.![]()
.
Volgende week belt ze weer, maar dit gaat echt nergens heen.
Lekker danquote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:01 schreef Mandy040986 het volgende:
Gemeentegate-update.
Videocall met onze nieuwe contactpersoon gehad. Hele verhaal weer uitgelegd. Huis weer laten zien. Weer aangegeven dat we de deuren en badkamer het belangrijkst vonden. Gezegd det we ruimte in de garage hebben voor eventueel een badkamer/douche.
Omdat wij gehoord hadden dat de gemeente dat voor ons kan vergoeden, zei mijn vader. En het id duur.
.
Dus de eerste golf komt NIET door 5G omdat de masten nog niet aan stonden?quote:
Nee, dat kan is niet waar. De masten stonden tijdelijk uit.quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus de eerste golf komt NIET door 5G omdat de masten nog niet aan stonden?
De NOS liegt sowieso, die worden betaald door de regering zodat hun smerige plannetjes niet doorlekken!quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus de eerste golf komt NIET door 5G omdat de masten nog niet aan stonden?
Nee dat doe ik niet, ik zing soms wel de tweede stem mee (of een poging daartoequote:Op vrijdag 24 juli 2020 13:03 schreef Strani het volgende:
Herkent iemand zich hier in? Als ik meeneurie met muziek dan volg ik vaak automatisch de bassline (of verzin er zelf één).
Hehehe same. Ik ken die van Het Regent Zonnestralen inmiddels beter dan de gewone eerste zangstemquote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet, ik zing soms wel de tweede stem mee (of een poging daartoe)
Ja da's ook leuk, volgens mij doe ik dat soms ook automatischquote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet, ik zing soms wel de tweede stem mee (of een poging daartoe)
Oh echt zo'n reactie ook weerquote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:01 schreef Mandy040986 het volgende:
Gemeentegate-update.
.
ET IS ALEMAAL EEN KOMPLOT FAN RUTTEHquote:
Sowieso gebruiken ze nu eerst alleen de lage frequenties die geveild zijn, waaronder de oude van digitenne.quote:
Nou op Digitenne was anders genoeg bagger te zien, dus dan zal het nu niet veel beter zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Sowieso gebruiken ze nu eerst alleen de lage frequenties die geveild zijn, waaronder de oude van digitenne.
Dat bleek uiteindelijk ook allemaal reuze mee te vallen. Dramaqueens waren die Amerikanen, zelfs toen al!quote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:33 schreef Guanabana het volgende:
we are OUTGUNNED - what
OUTMANNED - what
OUTNUMBERED, OUTPLANNED
Helpleeessssquote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:33 schreef Guanabana het volgende:
we are OUTGUNNED - what
OUTMANNED - what
OUTNUMBERED, OUTPLANNED
I’M GONNA NEED A RIGHT-HAND MANquote:Op vrijdag 24 juli 2020 14:33 schreef Guanabana het volgende:
we are OUTGUNNED - what
OUTMANNED - what
OUTNUMBERED, OUTPLANNED
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |