abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194225720
Klets hier over (ver)huizen, huishouden, schoonloeders en appgroepjes. Ook dé plek voor allerhande opsomlijstjes *O*

Ouwehoer hier verder over alles O+
  donderdag 23 juli 2020 @ 17:56:35 #2
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_194225735
Gelukkig is het bankje niet afgelast.
KuikenGuppy
  donderdag 23 juli 2020 @ 18:02:03 #3
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_194225815
Wat eten jullie vandaag? Ik zoek nog inspiratie.
KuikenGuppy
  donderdag 23 juli 2020 @ 18:04:28 #4
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_194225858
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2020 18:02 schreef Burdie het volgende:
Ik heb zojuist een Magic Box van de plaatselijke viswinkel opgehaald via TooGoodToGo... :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_194225878
Wij hebben net afhaalpizza op :9
  donderdag 23 juli 2020 @ 18:10:15 #6
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_194225959
Ik wil graag vegetariër worden, of iig heel veel vaker vegetarisch gaan eten, maar vooral voor snelle "ik heb geen zin om uitgebreid te koken" maaltijden ben ik dan heel inspiratieloos. Heb voor nu maar shoarma uit de vriezer getrokken, want daar zijn de kinderen helemaal gek van, maar eigenlijk heb ik er zelf helemaal geen zin in. (Ik laat mijn man Anders wel een bak vega nasi erbij halen, dan eet ik dat met een gebakken eitje O+)
KuikenGuppy
pi_194226000
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2020 18:10 schreef Burdie het volgende:
Ik wil graag vegetariër worden, of iig heel veel vaker vegetarisch gaan eten, maar vooral voor snelle "ik heb geen zin om uitgebreid te koken" maaltijden ben ik dan heel inspiratieloos. Heb voor nu maar shoarma uit de vriezer getrokken, want daar zijn de kinderen helemaal gek van, maar eigenlijk heb ik er zelf helemaal geen zin in. (Ik laat mijn man Anders wel een bak vega nasi erbij halen, dan eet ik dat met een gebakken eitje O+)
Vegetarische shoarma van de Lidl! Of de gyros, die vind ik lekkerder.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  donderdag 23 juli 2020 @ 18:13:01 #8
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_194226038
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 18:11 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Vegetarische shoarma van de Lidl! Of de gyros, die vind ik lekkerder.
Ga ik eens proberen, bedankt voor de tip! Ik had laatst vega gehakt van de Lidl door de lasagne gedaan en die was ook erg lekker.
KuikenGuppy
pi_194226099
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2020 18:13 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ga ik eens proberen, bedankt voor de tip! Ik had laatst vega gehakt van de Lidl door de lasagne gedaan en die was ook erg lekker.
Het Lidl assortiment is prima én betaalbaar :Y
Verder ben ik fan van zo'n beetje alles van Vivera. Als dat in de aanbieding is gooi ik de vriezer vol.

Morgen eten we gyrossalade, je wordt bedankt :+
  donderdag 23 juli 2020 @ 18:16:16 #10
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_194226112
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 18:15 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Verder ben ik fan van zo'n beetje alles van Vivera. Als dat in de aanbieding is gooi ik de vriezer vol.

:D :D :D
Lekker hoor :9.
KuikenGuppy
pi_194226185
Het AH huismerk vleesvervanger assortiment (Vega Vandaag oid) is ook erg lekker.

Qua snel en simpel hou ik ook van een vega curry met kikkererwten of linzen en natuurlijk shakshuka O+ O+
  donderdag 23 juli 2020 @ 18:23:30 #12
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_194226239
Shakshuka vind ik echt niet lekker. Een van de weinige gerechten die hier regelrecht de prullenbak in is gegaan en we hebben toen friet gehaald :@.
Kan aan het recept hebben gelegen, maar ik durf het niet nog eens aan :').
KuikenGuppy
pi_194226380
quote:
Mexicaanse wraps
pi_194226500
Oh nee Cactus, ik lees nu bij. Wat rot voor mama! :'(
pi_194226553
quote:
Vandaag sperziebonen in een spekjasje, tartaartjes en pommeduchesse
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_194226676
Wij eten alleen maar vegetarisch avondeten.
Mijn lasagne is van vegetarisch ‘gehakt’ en in de nasi zitten gegrilde ‘kip’ stukjes.
Zijn eigenlijk niet anders gewend. Meestal pakken we nepvlees van AH basis merk.
De schnitzels van Valess zijn ook lekker.

Maar goed: dat zijn wij. Zat mensen die er helemaal niks aan vinden en echt vlees nodig hebben. :)
pi_194226799
Ik niet hoor.
Ik eet al 32 jaar vegetarisch.

Klinkt prima dus voor mij
  donderdag 23 juli 2020 @ 18:58:17 #18
327807 Mariposas
יה&#14
pi_194226848
Hier ook een vegetariër. :W Maar ik ben een ‘slechte’ vegetarische koker. Ik maak eigenlijk altijd een gerecht met vlees alleen het vlees vervang ik dan voor een vleesvervanger. Ik zoek dus eigenlijk zelden specifiek vegetarische recepten.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  Moderator donderdag 23 juli 2020 @ 19:09:39 #19
5428 crew  miss_sly
pi_194227029
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 18:15 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Kun je dat invriezen? Zoals de shoarma?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_194227045
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 18:58 schreef Mariposas het volgende:
Hier ook een vegetariër. :W Maar ik ben een ‘slechte’ vegetarische koker. Ik maak eigenlijk altijd een gerecht met vlees alleen het vlees vervang ik dan voor een vleesvervanger. Ik zoek dus eigenlijk zelden specifiek vegetarische recepten.
Ik ook. Het vegetarisch vlees wordt dan ook gemist. :P
  donderdag 23 juli 2020 @ 19:29:14 #21
319308 Tink89
To live is to dance
pi_194227362
Wij eten graag vlees, maar er zijn dagen zat dat we geen vlees eten. In lasagne, nasi, soep, pasta, op pizza enz missen we er niks aan als er geen vlees is, dus dan laat ik het gewoon weg. Bij nasi eten we dan wel een ei, maar vaak vervang ik het helemaal niet.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_194227415
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Kun je dat invriezen? Zoals de shoarma?
Ja de gyros zelf wel, de sla niet :+
Ik maak het met sla, paprika, stukjes pitabrood en tzatziki.

Hier 15 years and counting!
pi_194227635
Alleen mijn man is vegetariër. Daarom kook ik wel altijd vegetarisch maar mijn kinderen en ik eten wel gewoon vleeswaren op ons brood en bij de friet eten we normale frikandellen of kroketten.
Helemaal zonder vlees zou ik ook niet willen. Sommige dingen zijn te lekker maar bij het warme eten hoef ik geen echt vlees.
Kinderen eten alleen geen rundvlees ivm het Hindoestaans geloof van mijn man.
  Moderator donderdag 23 juli 2020 @ 19:46:25 #24
5428 crew  miss_sly
pi_194227742
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:32 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Ja de gyros zelf wel, de sla niet :+
Ik maak het met sla, paprika, stukjes pitabrood en tzatziki.

Hier 15 years and counting!
De gyros heb ik nog niet geprobeerd, maar wij eten regelmatig de shoarma, met paprika, sla, in pitabroodje met yoghurt-knoflooksaus. Ik vind het zalig! Echt handig om in huis te hebben, in de vriezer. Zal er eens een bakje in leggen.
pi_194227862
pasta met spinasie (ala creme), tomaten-metgroentenuitdekoelkast-prutje en kaas
pasta pesto
pasta tomaten verse basilicum

wraps/taco's
bonen, blikje gepelde tomaten en knikker alles in een pan wat je lekker vindt en in de koelkast hebt liggen
veel knoflooksaus en evt sla
Ah site heeft veel lekkere variaties

https://www.lekkerensimpel.com/ovenschotel-met-prei-en-ananas/
Evt met vega worst. Maar ik maak hem zonder, mis hem er niet in.
  donderdag 23 juli 2020 @ 19:56:21 #26
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_194227931
Alle Valess varianten vind ik prima te eten ^O^
Verder eten we hier ook wel vis.
Behalve gehakt en kip wel eens ergens doorheen eten wij nooit meer vlees ‘s avonds.
Was er opeens vanuit allerlei overwegingen helemaal klaar mee al dat bewerkte vlees.

Deze groente lasagne is groot favoriet bij mijn 9 jarige
https://brendakookt.nl/2019/11/06/groene-lasagne-met-pestosaus/
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_194228059
Ik vind het lastige aan vegetarisch dat best veel vleesvervangers wel melk bevatten (en dat kan hier niet). Ik zoek dus, als ik zonder vlees wil, vooral in de hoek van de vegan recepten. Ik plan vrijwel altijd 1x vis en 1x vega(n) in de week in. En verder net hoe het uitkomt.

@Malteser Hoe gaat het met Twix?
pi_194228124
Hier is het vleesvervangers probleem in de hoek van de gluten. Ben er nog maar weinig tegen gekomen zonder.

Oh er gaat trouwens niets boven zelfgemaakte falafal.
En de groente balletjes van de IKEA zijn trouwens ook erg lekker.
  donderdag 23 juli 2020 @ 20:21:49 #29
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_194228439
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:56 schreef laziness het volgende:
Behalve gehakt en kip wel eens ergens doorheen eten wij nooit meer vlees ‘s avonds.
Was er opeens vanuit allerlei overwegingen helemaal klaar mee al dat bewerkte vlees.

spinazielasagna en bietenlasagna doen het hier ook altijd goed. Bietenlasagna hebben ze zelfs liever dan gewone lasagna.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_194228583
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 19:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]

De gyros heb ik nog niet geprobeerd, maar wij eten regelmatig de shoarma, met paprika, sla, in pitabroodje met yoghurt-knoflooksaus. Ik vind het zalig! Echt handig om in huis te hebben, in de vriezer. Zal er eens een bakje in leggen.
Ik heb nog nooit echte gyros gehad, kan het moeilijk vergelijken. Vind de vega gyros wel wat zachter van structuur dan de shoarma.
  donderdag 23 juli 2020 @ 20:35:05 #31
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_194228726
quote:

Vis wil ik wel graag blijven eten, ik maak graag een poké bowl met zalm en krab :9.
KuikenGuppy
pi_194228833
Ik heb zeker 10 jaar vegetarisch gegeten, maar met mijn voedselallergie was dat zo'n onhandig gedoe dat ik sinds een paar jaar weer alles eet. We eten nog zeer regelmatig vegetarisch, vooral omdat we het niet nodig vinden om iedere dag vlees/vis te eten.

Ik kreeg voor mijn verjaardag het kookboek ' little green kitchen', erg leuk boek ^O^ . Vega, kindproof en lekker.
  donderdag 23 juli 2020 @ 20:46:44 #33
37150 livelink
pi_194228947
Jullie zijn allemaal goed bezig. Ik denk dat het ook de weg te gaan is, maar het gaat hier maar langzaam.
  Moderator donderdag 23 juli 2020 @ 20:54:16 #34
5428 crew  miss_sly
pi_194229087
quote:

Top, ziet er geweldig uit. Heb hem opgeslagen!
  Moderator donderdag 23 juli 2020 @ 20:55:05 #35
5428 crew  miss_sly
pi_194229108
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 20:28 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit echte gyros gehad, kan het moeilijk vergelijken. Vind de vega gyros wel wat zachter van structuur dan de shoarma.
Ik ga hem gewoon een keer proberen!
pi_194229247
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 20:28 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit echte gyros gehad
Ik ook niet. Ik heb sowieso nooit veel vlees gegeten. Ik vond het allemaal maar niks en wilde ook niet proeven.
Ik was als heel klein meisje al niet van het vlees. Zat als 4 jarige al jankend aan tafel als mijn vader konijn at. Ik weet totaal niet waarom maar het zat er al mijn hele leven gewoon niet in.
Na een ellendig programma over de dierenindustrie in 1987 ben ik gestopt met vlees en vis eten en nooit meer aangeraakt.

Mijn kinderen heb ik niet vegetarisch opgevoed terwijl mijn man er ook geen zak om geeft en vegetarisch prima vindt.
Ze zijn niet veel vlees gewend natuurlijk maar ik maak zonder probleem gewoon vlees voor hen. Ze vragen er nooit om maar ik doe het toch af en toe. Ik wil mijn ding niet aan hen opdringen.
pi_194229660
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2020 21:03 schreef lily het volgende:

[..]

Ik ook niet. Ik heb sowieso nooit veel vlees gegeten. Ik vond het allemaal maar niks en wilde ook niet proeven.
Ik was als heel klein meisje al niet van het vlees. Zat als 4 jarige al jankend aan tafel als mijn vader konijn at. Ik weet totaal niet waarom maar het zat er al mijn hele leven gewoon niet in.
Na een ellendig programma over de dierenindustrie in 1987 ben ik gestopt met vlees en vis eten en nooit meer aangeraakt.

Mijn kinderen heb ik niet vegetarisch opgevoed terwijl mijn man er ook geen zak om geeft en vegetarisch prima vindt.
Ze zijn niet veel vlees gewend natuurlijk maar ik maak zonder probleem gewoon vlees voor hen. Ze vragen er nooit om maar ik doe het toch af en toe. Ik wil mijn ding niet aan hen opdringen.
Flappie :X Kan het nog steeds niet aanhoren, kutnummer.
Ik ben op m'n 13e vegetariër geworden en heb m'n zoon ook zo opgevoed. Tegenwoordig mag hij buitenshuis (bij vriendjes, school/BSO etc) zelf bepalen. Meestal kiest hij de vegetarische optie ;)

Edit; ik lustte als kind ook geen herkenbaar vlees. Speklapjes, karbonades, suddervlees etc. Alleen meuk wat geperst en gepaneerd was :')

[ Bericht 7% gewijzigd door PoesInDoos op 23-07-2020 21:35:55 ]
pi_194229883
quote:
4 kazen pizza hier vandaag. Onder mom geen zin om te koken.

Ik ben ook sinds start 2020 veel minder vlees gaan eten. Tot groot ongenoegen van J, die vindt het hipstergedrag.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_194229899
Wij eten ook maar weinig vlees. Ik eet het op brood helemaal niet meer, zoon nog wel. 's Avonds ongeveer 2 avonden per week en dan ook niet veel. Deze week twee avonden dezelfde soep met in totaal 80 gram pancetta :+ (voor vier porties dus). En dit weekend gehakt en dat is het dan wel weer. Een los stuk vlees met aardappelen en groente eet ik al echt helemaal nooit.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_194230074
Vlees. O+

Maar dan dus geen worst en slavink enzo. Wél mooie stukken ribeye of picanha of gegrilde kip. Ik heb sinds kort een green egg en het is echt een feestje om daar vlees op te bereiden. Ik verheug me alweer op de short ribs die ik zondag ga maken. Ik heb echt een hekel aan normaal koken, maar zodra het koken met echt vuur is vond ik het echt gaaf. :D

Mijn dochter is min of meer vegetarisch. Ze eet wel vis. Door haar zijn we wel vaker vleesvervangers gaan eten en ook dat kan ik wel waarderen. Bij een stamppot gaat het mij niet om de bal gehakt ernaast, maar meer om nog iets hartigs en dat kan net zo goed een vegetarische burger zijn. Het is bij ons dus echt een beetje een mix van vega en vlees en dat voelt prima op dit moment.
pi_194230740
quote:
Wij hadden een soort pizzabroodje, supermakkelijk: kant en klaar volkoren pizzadeeg, voor de helft belegd met een mengsel van bosuitjes, 2 teentjes knoflook en grof gesneden bimi (5 min gebakken in olie) en daarna feta erover verkruimeld. Deeg daarna dubbel klappen en 15 min in de oven (220 graden). Serveren met pesto als dip. :Y)

Kinderen waren heel enthousiast!

Het recept komt uit Het Mediterraanse Forest Feast Kookboek, sowieso een aanrader! Veel lekkere recepten en het meeste ook heel simpel en snel.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_194230921
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2020 20:01 schreef Hupje het volgende:
Ik vind het lastige aan vegetarisch dat best veel vleesvervangers wel melk bevatten (en dat kan hier niet). Ik zoek dus, als ik zonder vlees wil, vooral in de hoek van de vegan recepten. Ik plan vrijwel altijd 1x vis en 1x vega(n) in de week in. En verder net hoe het uitkomt.

@:Malteser Hoe gaat het met Twix?
Mwa, we hebben nu ProvideXtra voorgeschreven gekregen, om extra ‘bij te voeden’. Gebruiken het nu een week of 3, even afwachten of dat wat gaat doen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 23 juli 2020 @ 23:17:28 #43
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_194231594
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 20:05 schreef Roosgeluk het volgende:
Hier is het vleesvervangers probleem in de hoek van de gluten. Ben er nog maar weinig tegen gekomen zonder.

Oh er gaat trouwens niets boven zelfgemaakte falafal.
En de groente balletjes van de IKEA zijn trouwens ook erg lekker.
Hebt je een recept van de zelfgemaakte falafal?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 23 juli 2020 @ 23:32:05 #44
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_194231822
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 20:46 schreef livelink het volgende:
Jullie zijn allemaal goed bezig. Ik denk dat het ook de weg te gaan is, maar het gaat hier maar langzaam.
Het ging hier ook langzaam, maar er is ineens een knop om gegaan in mijn hoofd. Guppy wil steeds vaker eten "waarvoor geen dieren zijn dood gemaakt" en dat heeft voor mij het balletje laten rollen. Ik heb op zich geen moeite met vlees eten, maar heb wel moeite met de bio-industrie.
KuikenGuppy
  vrijdag 24 juli 2020 @ 05:45:55 #45
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_194233185
Uiteindelijk is en dieet met zoveel vlees als “wij” hier eten niet houdbaar. Het is enorm belastend voor het milieu en er gaan enorme hoeveelheden voedsel naar dieren zodat wij die kunnen eten.

Ook de manier van het grootbrengen van de dieren met weinig dierenwelzijn en veel medicijnen zodat ze eetbaar blijven staat me tegen.

Ik maak uitzonderingen voor goed verantwoord vlees en vis. Verder mis ik werkelijk niks aan supermarktvlees.
  vrijdag 24 juli 2020 @ 08:58:16 #46
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_194234286
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2020 23:32 schreef Burdie het volgende:

[..]

Het ging hier ook langzaam, maar er is ineens een knop om gegaan in mijn hoofd. Guppy wil steeds vaker eten "waarvoor geen dieren zijn dood gemaakt" en dat heeft voor mij het balletje laten rollen. Ik heb op zich geen moeite met vlees eten, maar heb wel moeite met de bio-industrie.
Hier hetzelfde. We eten al jaren heel weinig vlees, en als wel, altijd biologisch en verantwoord, maar tegenwoordig doen we ook echt moeite voor een beter alternatief. Het helpt om je repertoire van snelle vega-recepten uit te breiden inderdaad. Inmiddels zijn er maar weinig recepten waarbij ik vlees een meerwaarde vind hebben. Van vleesvervangers ben ik geen fan, omdat ze vaak zo veel zooi bevatten dat het niet past bij onze eet-geen-troep-lifestyle.
pi_194234409
Hmm.. stomme cookies :P ik krijg allemaal Facebook reclames van overdreven lachende fotoshoot.. met in elkaar gehaakte benen en jeans met witte t-shirts :D }:|

Hier wel vleeseters. Ik ben de minste van het stel maar man en kids kunnen niet zonder. Dochter had het er laatst wel over dat ze vegetarisch wilde worden omdat ze het zielig vond voor de dieren.. maar dat ze dan het speklapje wat ze toen aan het eten was ook voortaan moest laten staan (en al het andere vlees) krabbelde ze snel terug.

Overigen laat ik ze wel helemaal vrij in die keuze of ze wel of geen vlees willen eten. En ik benoem die keuze ook wel af en toe als ze aangeven dat ze het zielig vinden (ze wilde wel vlees eten van dieren die al dood waren maar niet van dieren die dood gemaakt werden voor het vlees want dat was zielig, dus toch nog maar eens uitgelegd hoe het zit..)
pi_194236050
Vleesvervangers worden door de kinderen hier in huis verre van gewaardeerd. Ik zeg nooit dat het van bijvoorbeeld de vega slager is. Beide spugen ze het met een enorm vies gezicht uit. Alleen groenteballetjes blijven erin.
Zelf ben ik er ook niet kapot van overigens, we eten niet iedere dag vlees, ik probeer hoogstens 2x per week rood vlees te eten. Verder vis, kip en gewoon geen vlees. Vandaag staat een groente lasagne op het menu, zonder vlees dus.

We eten wel zoveel mogelijk goed vlees, dus geen plofkip bijvoorbeeld.

En over vlees gesproken, gisteren een behoorlijke biefstuk op bij Loetje, eeuwigheid geleden dat ik dat heb gegeten. Gesmuld hebben we. Sowieso een fijne dag, stuk gefietst met zijn 2tjes, fietsboot over de Vecht, uitgebreid geluncht, even rondgestruind in Breukelen, weer gefietst en daarna thuis lekker thuis op de bank gelezen zonder 2 rondrennende kinderen.

Bij B op de vakantie BSO was een reptielenpresentatie, dus mijnheer heeft nu een foto van zichzelf met een slang om zijn nek boven zijn bed hangen. Helemaal trots is hij.
pi_194236599
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 10:59 schreef exode het volgende:
En over vlees gesproken, gisteren een behoorlijke biefstuk op bij Loetje, eeuwigheid geleden dat ik dat heb gegeten. Gesmuld hebben we.
Oh, die zijn zo goed daar! :9~

Hier wel echt vlees liefhebbers :Y) zowel de kinderen als wijzelf.
Als zij ervoor willen kiezen om geen of minder vlees te eten, is dat uiteraard prima, maar voorlopig denkt zelfs de kleuter nog steeds dat ik een grapje maak als ik zeg dat het vlees 'kip' en het dier hetzelfde is :') het gaat er gewoon niet in.

Vleesvervangers zijn hier ook grotendeels geen optie vanwege andere eetbeperkingen.
pi_194236733
Hier ook vleeseters. Ik vertel dochter wel dat het van dieren komt. Maar voorlopig kiest zit toch nog voor het vlees.
Ik zou zeker geen vegetariër kunnen zijn. Vooral kip en spareribs kan ik niet echt zonder.
pi_194236775
Maar wat is goed vlees? Plofkip is misschien voor de kip niet goed, maar de 1/2/3 sterren varianten zijn niet enorm veel fijner voor het dier en wel veel minder efficiënt en dus slechter voor het milieu. Dat geldt overigens voor al het biologische vlees, dat is vaak veel slechter voor het milieu en de verschillen tussen beter leven sterren zijn soms ook heel beperkt. Als je voor dierenwelzijn èn milieu bent kun je juist beter zo min mogelijk vlees (en andere dierlijke producten) eten, en dit ook niet door nepvlees vervangen.

Wij eten juist graag ‘restvlees’ zoals knakworstjes, rookworsten, saucijzen, gehakt, aan elkaar geplakte schnitzels en stoofvlees. En verder veel standaard kip. Heeft overigens niks met dierenwelzijn of kosten te maken, puur met smaak en gemak. Ik denk dat wij wekelijks 1 dag (onbewust) vegetarisch eten. Wel ben ik de hoeveelheid vlees gaan minderen (of nouja, het was even minder maar nu weer als vanouds, maar dan wel voor 5 personen ipv 2). Ik ben wel benieuwd in hoeverre de kinderen straks geen vlees meer willen eten en in hoeverre mijn man daar dan wel in mee gaat, nu nog niet iig.

Ik kan het boek ‘de supermarkt survival gids’ aanraden. Heel verhelderend hoe sommige dingen in de voedselindustrie werken en het leest lekker weg.
pi_194236875
Mijn man probeert weleens mijn zoon te overtuigen geen vlees te eten. Maar tot op heden houdt A. stevig vast aan zijn kipkerriesalade, frikandellen en op zijn tijd een kippenpootje. :P
pi_194237176
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 10:59 schreef exode het volgende:
Vleesvervangers worden door de kinderen hier in huis verre van gewaardeerd. Ik zeg nooit dat het van bijvoorbeeld de vega slager is. Beide spugen ze het met een enorm vies gezicht uit. Alleen groenteballetjes blijven erin.
Zelf ben ik er ook niet kapot van overigens
Dat kan ik me best voorstellen.
Zoals ik al zei eet ik al 32 jaar geen vlees meer maar vleesvervangers vind ik meestal ook niet lekker dus dat eet ik nauwelijks.
De vegetarische keuken kan ook prima zonder.
  vrijdag 24 juli 2020 @ 13:13:37 #54
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_194237988
Ik kan btw geen varkensvlees meer eten zonder aan dat filmpje van Lubach te denken ;(.
KuikenGuppy
pi_194239458
Als het goed is gaan we volgende week naar Hongarije, eigen huis daar, dus vrij veilig. In de winkel zijn mondkapjes verplicht.
Nu heb ik er 2 gemaakt voor de jongens en ik vind ze zó schattig O+

‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  vrijdag 24 juli 2020 @ 15:25:12 #56
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194239771
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 14:59 schreef LeSage het volgende:
Als het goed is gaan we volgende week naar Hongarije, eigen huis daar, dus vrij veilig. In de winkel zijn mondkapjes verplicht.

[ afbeelding ]
Welk patroon heb je gebruikt?
pi_194239883
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 15:25 schreef amaranta het volgende:

[..]

Welk patroon heb je gebruikt?
https://www.craftpassion.com/face-mask-sewing-pattern/

Van deze website.
Ze hebben er ook een YouTube-video bijgemaakt en een hele handleiding.
Ik heb versie A gemaakt, die heeft geen mogelijkheid voor een filter.
Bij de volwassenen maak ik er wel een stukje in voor de neus, voor de jongens niet.

Even wat werk en gepeuter, maar nu heb ik er 3 af en is het vrij eenvoudig eigenlijk :)
pi_194239998
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 23:17 schreef Ynske het volgende:

[..]

Hebt je een recept van de zelfgemaakte falafal?
https://uitpaulineskeuken.nl/2014/04/homemade-falafel.html

De kikkererwten en de knoflook neem ik als basis en daarnaast varieer ik met kruiden enzo.
De lepel bloem kun je de bloemsoort gebruiken naar keuze, en hoeveelheid is ook een beetje te bekijken hoe vochtig je ingrediënten zijn.

Ik gebruik overigens gewoon een hak-zak of een potje kikkererwten.

Ik gebruik veel van Uit paulines keuken als basis recepten. Ze zijn niet al te moeilijk en redelijk pakjes en zakjes vrij waardoor het makkelijk aanpassen is met een allergie.
  vrijdag 24 juli 2020 @ 15:52:11 #59
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194240163
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 15:33 schreef LeSage het volgende:

[..]

https://www.craftpassion.com/face-mask-sewing-pattern/

Van deze website.
Ze hebben er ook een YouTube-video bijgemaakt en een hele handleiding.
Ik heb versie A gemaakt, die heeft geen mogelijkheid voor een filter.
Bij de volwassenen maak ik er wel een stukje in voor de neus, voor de jongens niet.

Even wat werk en gepeuter, maar nu heb ik er 3 af en is het vrij eenvoudig eigenlijk :)
Ik heb nu ook dubbelzijdige gemaakt met ruimte voor filter. Maar ik zoek nog wat simpels voor erbij dus
pi_194242269
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 14:59 schreef LeSage het volgende:

[ afbeelding ]
Ze zijn leuk LeSage! Ik had ook zoiets voor mijn kleuter gemaakt:
pi_194243187
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 18:46 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]

Ze zijn leuk LeSage! Ik had ook zoiets voor mijn kleuter gemaakt:
[ afbeelding ]
Heel leuk ook!
pi_194243458
Super schattige maskertjes <3

Ik heb er een paar van het onderstaande model gemaakt. Is de "officiele" goedgekeurde door de Belgische overheid.
Je kunt er een filter in doen, maar zonder is t ook prima dragen.
Het is zowel met als zonder naaimachine te doen (met de hand wel een pokke werk door de plooitjes).
Ik vind ze redelijk ruim vallen in de lengte. Heb de kleinste volwassen maat genomen en valt dan nog ruim.

https://maakjemondmasker.be/
pi_194256333
Ik had een grasmaaier besteld bij de lidl webshop. Kreeg ik een mail dat ie afgeleverd was. Niet dus.
Dus ik appen.
Ja, hij is afgeleverd bij de buren.
Ik pissig want ik was gewoon thuis en had ook geen briefje in de bus. En het zou op nummer 47 zijn en dat zijn onze buren helemaal niet want dat is 400 meter verderop.

Wat bleek; wij zijn in maart 2019 verhuisd en ons oude adres stond nog in mijn lidl account :')
  zaterdag 25 juli 2020 @ 18:07:46 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_194256388
Ai! :D

Ik ben ook nog wel eens teruggereden naar ons oude huis omdat ik iets bestelde bij een shop waar ik zelden kom en dus het adres nog niet gewijzigd had. -O-
  zaterdag 25 juli 2020 @ 18:12:31 #65
149959 SQ
snelle trees
pi_194256441
Oh dat had ik laatst ook bij lidl ja _O-

(En bij h&m, kruidvat en Hema :@ :'))
disclaimer
pi_194256504
Bij H&M had ik het ook maar dat was na een maand al (daar bestel ik wat vaker).
pi_194256548
Maar goed; wij erheen (15 km dus dat valt weer mee) en het waren de buren aan de overkant en daar kwamen we nooit maar nu dus een uur daar in de tuin zitten kletsen :D
pi_194256599
Mijn islamitische buren hebben al dagen héél véél mensen over de vloer. Volgens m'n zoon hebben ze een bruiloftsfeest. Vet veel overlast, met het raam dicht moeten slapen etc :')
Maar nu zijn ze aan het zingen met z'n allen, dat maakt toch weer veel goed O+
pi_194256732
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 18:01 schreef lily het volgende:
Ik had een grasmaaier besteld bij de lidl webshop. Kreeg ik een mail dat ie afgeleverd was. Niet dus.
Dus ik appen.
Ja, hij is afgeleverd bij de buren.
Ik pissig want ik was gewoon thuis en had ook geen briefje in de bus. En het zou op nummer 47 zijn en dat zijn onze buren helemaal niet want dat is 400 meter verderop.

Wat bleek; wij zijn in maart 2019 verhuisd en ons oude adres stond nog in mijn lidl account :')
Handig. :+
Maar als je besteld wordt toch je afleveradres weergeven?
pi_194256747
Maar even, hè: als je 7 jarige zoon en je 2,5 jarige dochter ruzie maken om blokjes van Nijntje omdat ze beide een toren willen maken. :')
pi_194256754
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 18:44 schreef vencodark het volgende:

[..]

Handig. :+
Maar als je besteld wordt toch je afleveradres weergeven?
Ik zou het niet weten.
Is me niet opgevallen :+
  zaterdag 25 juli 2020 @ 18:49:44 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_194256771
Ik kijk daar toch nooit naar man. Gewoon klik klik en door. :D

H&M had overigens eigenhandig mijn afleveradres teruggezet naar mijn oude adres. Want daar bestel ik inderdaad best vaak.
disclaimer
pi_194256839
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 18:49 schreef SQ het volgende:

H&M had overigens eigenhandig mijn afleveradres teruggezet naar mijn oude adres. Want daar bestel ik inderdaad best vaak.
Ik wel want zo is ook weleens iets bij ons appartement terecht gekomen, waar nu dus mijn schoonouders wonen. :P
pi_194256843
Had ik ook met mijn NS business card.
Wij hebben een filiaal in Amsterdam maar sinds Corona kom ik daar niet meer.
Half april een mail dat ie verlopen was en dat de nieuwe kaart werd toegestuurd.
Geen aandacht meer aan besteed. Tot vorige week weer een een lampje ging branden.

Ook naar oude adres gestuurd.

Weet ik veel. HR regelt dat soort dingen altijd maar ik had zelf mijn adres bij de NS moeten aanpassen terwijl ik niet eens wist dat ik daar zelf een account had.
pi_194256855
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 18:55 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik wel want zo is ook weleens iets bij ons appartement terecht gekomen, waar nu dus mijn schoonouders wonen. :P
Dat is wel handig :7
pi_194256911
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 18:57 schreef lily het volgende:

[..]

Dat is wel handig :7
Is in ieder geval minder onhandig dan bij geheel nieuwe bewoners. :P
pi_194257542
Ik heb een lijstje gemaakt met alle instanties en sites waar ik ons adres moet gaan aanpassen.

Voordeel is dat de we nu een gezamenlijke deur hebben dus de benedenbuurvrouw kan eventueel onze post verzamelen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 25 juli 2020 @ 20:28:43 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_194257945
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 18:49 schreef SQ het volgende:

Ja dat. :@
  zaterdag 25 juli 2020 @ 21:32:22 #79
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_194258950
Ik heb dat ook een keer gehad. Gelukkig werd het toen bij een PostNL punt afgeleverd, want er moest getekend worden voor ontvangst. Kom ik daar aan, is het pakket opgehaald door de nieuwe bewoners. :o met hun handtekening dus. Legitimatie ja boeiend, bij dat pakketpunt drukken ze gewoon direct op “ok”. Gelukkig kregen we het wel toen we contact opnamen met hun (ze hadden ons telefoonnummer, mailadres en adres opeens niet meer :{ ). Was namelijk een duur product ook.
Sindsdien controleer ik het dus heel goed
Maar laatst is het dus ook ergens mis gegaan. Ik heb iets besteld en om de 1 of andere reden is er (heb ik :?) bij mijn postcode “U” ingevuld. Pakket is dus nooit afgeleverd. Maar waar het nu is, is onbekend. Ik wacht al 5 weken. Maandag ga ik maar wéér een mail sturen, want het product is gewoon evident niet aan mij afgeleverd.
pi_194258968
Zo kregen wij de speciale voeding voor Twix maar niet geleverd. Begreep er niks van, want het ziekenhuis wist echt ons nieuwe adres wel. Dus tweede batch besteld.
Waren we bij Sorgente nog bekend onder ons oude adres. Uit het sondetijdperk toen ik zwanger was van Mars. My bad. :@
pi_194259094
Bij Sorgente viel elke keer de toevoeging van ons huisnummer weg, lag aan hun database. Dus regelmatig bij de buren op moeten halen ...
Verder bestel ik niet zo heel veel online dus kijk ik altijd goed of alles klopt.
pi_194259620
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 21:32 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb dat ook een keer gehad. Gelukkig werd het toen bij een PostNL punt afgeleverd, want er moest getekend worden voor ontvangst. Kom ik daar aan, is het pakket opgehaald door de nieuwe bewoners. :o met hun handtekening dus. Legitimatie ja boeiend, bij dat pakketpunt drukken ze gewoon direct op “ok”. Gelukkig kregen we het wel toen we contact opnamen met hun (ze hadden ons telefoonnummer, mailadres en adres opeens niet meer :{ ). Was namelijk een duur product ook.
Sindsdien controleer ik het dus heel goed
Maar laatst is het dus ook ergens mis gegaan. Ik heb iets besteld en om de 1 of andere reden is er (heb ik :?) bij mijn postcode “U” ingevuld. Pakket is dus nooit afgeleverd. Maar waar het nu is, is onbekend. Ik wacht al 5 weken. Maandag ga ik maar wéér een mail sturen, want het product is gewoon evident niet aan mij afgeleverd.
Legitimatie hoeft ook niet te kloppen met de naam van de geadresseerde. Als zij een afhaalkaartje hebben (of huisnummer + naam geadresseerde weten bij zendingen direct naar het postkantoor) mogen ze het gewoon ophalen.

Ik kreeg drie maanden na bestellen eindelijk mijn zoekgeraakte pakketje geleverd, op mijn oude adres waar we de maand daarvoor vandaan verhuisd waren. Gelukkig belde de schoenmaker die als pakketpunt fungeerde dat het er al bijna 2 weken stond zodat ik het alsnog op kon halen. Maar die fout lag dus bij DPD.
pi_194259639
quote:

Leuk idee! Vandaag gemaakt bij mijn moeder en samen gegeten: we vonden het erg lekker!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_194259674
Bij ons oude huis ging regelmatig wat mis. Pakketten verdwenen, pakketten werden straten verderop geleverd, pakketten kwamen kapot aan etc. Daar lieten we dus als het uitkwam leveren bij een postNL punt.

Bij ons huidige huis nooit gedoe, sterker nog de PostNl bezorger zet onze pakketten in de schuur als we er niet zijn. Netjes gevraagd of dat mocht.

Er is nog wel eens een rekening naar ons oude huis gestuurd. Die hebben de nieuwe bewoners gewoon weggegooid. Terwijl ze ons nummer hadden en wel Appten met 100 vragen. Leuke aanmamingen, ook weggegooid. Uiteindelijk incassobureau. Wat is goedgekomen want dat bedrijf had gewoon ons nieuwe adres en was dus zelf fout geweest.
Reclame en andere post hadden ze wel bewaard overigens. Dus het was niet zo dat ze alles weggooiden.
We hadden doorstuur service maar dat ging niet vlekkeloos. Daar kwamen we na 2 maanden achter omdat we post misten en vroegen of er toevallig post bij het oude huis was binnengekomen. Een hele stapel dus maar een deel was al weggegooiden vertelden ze doodleuk.
pi_194260960
Iemand hier die morgen met 2 volwassenen en een kind van 1-3 jaar oud naar Kabonk wil? Is een grote binnenspeeltuin in Breda.

We hebben een reservering maar Sofie is ziek. Mocht iemand willen gaan dan stuur ik graag de tickets naar je door. Pm dan even je e-mailadres.
  Moderator zaterdag 25 juli 2020 @ 23:55:11 #86
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_194261580
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 22:13 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Legitimatie hoeft ook niet te kloppen met de naam van de geadresseerde. Als zij een afhaalkaartje hebben (of huisnummer + naam geadresseerde weten bij zendingen direct naar het postkantoor) mogen ze het gewoon ophalen.

Ik kreeg drie maanden na bestellen eindelijk mijn zoekgeraakte pakketje geleverd, op mijn oude adres waar we de maand daarvoor vandaan verhuisd waren. Gelukkig belde de schoenmaker die als pakketpunt fungeerde dat het er al bijna 2 weken stond zodat ik het alsnog op kon halen. Maar die fout lag dus bij DPD.
Ik weet niet of dat klopt. Ik had laatst problemen met het ophalen van een pakketje omdat deze op mijn getrouwde naam stond en in mijn paspoort staat alleen mijn geboortenaam. Ik moest toen echt iets laten zien met mijn getrouwde naam (bankpas), anders had ik het niet meegekregen.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_194261822
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 23:55 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat klopt. Ik had laatst problemen met het ophalen van een pakketje omdat deze op mijn getrouwde naam stond en in mijn paspoort staat alleen mijn geboortenaam. Ik moest toen echt iets laten zien met mijn getrouwde naam (bankpas), anders had ik het niet meegekregen.
Ik heb dat ook al een paar keer meegemaakt, maar dit is echt onnodig. Tenzij het pakketje aangetekend verstuurd is.

Ik heb ooit heel lang geleden, voordat internetbestellen een ding werd bloemen besteld voor een concert die de bloemist die dag zou leveren.
Het duurde zo lang voordat die bloemen kwamen dat ik de bloemist ging bellen en die zei dat hij eerder die bloemen al bezorgd had. Ik wist van niks. Toen ging ie op zijn pakbon kijken en zag ie een kruisje staan bij de plek van de handtekening. Iemand heeft dus die bloemen aangenomen op naam van mij en is er mee vandoor gegaan.

Dat is de reden van legitimatie bij pakketjes ophalen. Op deze manier kan altijd getraceerd worden wie het pakket heeft opgehaald. Het is dus niet om te controleren of de geadresseerde het pakket heeft opgehaald.
pi_194261924
quote:

[..]

Ik weet niet hoe het bij andere verzenders is, maar bij PostNL is dat echt niet nodig. Voorheen moest nog wel de naam van degene die het pakketje afhaalde ingevoerd worden, maar tegenwoordig zelfs dat niet eens meer, alleen het nummer van het ID-bewijs en een willekeurige krabbel wat door moet gaan voor een handtekening. Als ze het aan huis afleveren mag jij het ook gewoon aannemen als het op naam van je man (of een willekeurige onzinnaam) staat.

Ik organiseer het postpunt op mijn werk, vandaar dat ik dit weet
  zondag 26 juli 2020 @ 09:09:12 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_194263922
Het gaat er volgens mij nu om dat ze weten wie het aangenomen heeft, dat ze daarheen kunnen verwijzen. Verder lijkt het dan niet uit te maken wie het ophaalt.
  zondag 26 juli 2020 @ 09:18:36 #90
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_194263981
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 22:13 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Er was helemaal niet naar legitimatie gevraagd. Er was niets geregistreerd en bij handtekening stond een kruis.
pi_194264314
quote:

[..]

Op mijn id-kaart staat de aanvulling partner van 'achternaam man'. Was destijds ook handig omdat ik nog weleens met de kinderen over de grens ging en zij ook de achternaam van papa hebben.
Maar ik heb het in ruim 10 jaar tijd nog maar 1 keer hoeven te gebruiken, wel voor een pakje inderdaad.
pi_194264529
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 22:14 schreef McLaura het volgende:

[..]

Leuk idee! Vandaag gemaakt bij mijn moeder en samen gegeten: we vonden het erg lekker!
Die leek mij ook wel lekker, mijn man is nog niet enthousiast... tijdje terug ook eens anders dan anders lasagna gemaakt, vond hij ook niks. Dus eigenlijk mag ik er niks aan veranderen :') ...
Ik voel er veel voor om het toch eens te proberen, het lijkt mij lekker. Misschien maar een keer als mijn ouders er zijn.
Fake it till you make it...
pi_194264816
Enkel bij aangetekend versturen is je id nodig bij ontvangst (ik werk in die branche).
Voor gewone pakketjes geldt: zolang het adres klopt en er op dat adres voor ontvangst getekend is, is het in orde. De bezorger wilt enkel je naam weten dat ie dat ook op zijn terminal kan intikken dat de handtekening die er staat van "Pietje" is. Dat is puur vanwege het juridische deel.

Bij het ophalen op een postpunt moet normaal gesproken het briefje uit je brievenbus of het mailtje dat het daar ligt voldoende zijn. Ik kan inkomen dat bepaalde afhaalpunten/vervoerders id kaart willen zien om fraude uit te sluiten (bijv door briefje uit een brievenbus te punniken). Of om je naam te kunnen overtikken wie dat pakketje heeft opgehaald.

Ook goed om te weten is dat je als ontvanger ALTIJD het recht heb om te tekenen voor ontvangst met schade (dit is Europees geregeld). Wilt de bezorger dat niet? Dan kun je nog altijd het pakket weigeren en daarvoor tekenen. Mocht er zichtbare schade zijn is het maken van foto's bij ontvangst altijd wel aangeraden. Liefst nog zichtbaar dat het nog niet bij jou binnen staat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Roosgeluk op 26-07-2020 11:26:21 ]
  zondag 26 juli 2020 @ 10:48:43 #94
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194264832
Hier hebben ze van de week een pakje achter de deur klink gefrot.
pi_194264839
Mijn man moest zich eergisteren aan onze deur legitimeren voor 2 pakketten die voor onze buren bestemd waren.
Nog nooit eerder hoeven doen.
pi_194264855
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 10:48 schreef amaranta het volgende:
Hier hebben ze van de week een pakje achter de deur klink gefrot.
:{

Ik had een keer een jeans besteld en die kwam als pakket in een bruine envelop.
Ik stond toevallig net in de gang toen de postbode dat pakketje door de brievenbus was aan het frotten. Ik stond daar een tijdje vol verbazing naar te kijken en uiteindelijk viel eerst de jeans op de grond en de gescheurde envelop erachteraan.
  zondag 26 juli 2020 @ 10:56:59 #97
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_194264881
Hier lagen 2 pakketjes in de papierbak. Maar goed dat we niet op vakantie waren en de buren hadden gevraagd om onze bakken aan de straat de zetten :{
  zondag 26 juli 2020 @ 11:12:20 #98
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194265023
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 10:52 schreef lily het volgende:

[..]

:{

Ik had een keer een jeans besteld en die kwam als pakket in een bruine envelop.
Ik stond toevallig net in de gang toen de postbode dat pakketje door de brievenbus was aan het frotten. Ik stond daar een tijdje vol verbazing naar te kijken en uiteindelijk viel eerst de jeans op de grond en de gescheurde envelop erachteraan.
Ook bijzonder ja
pi_194265031
Onze overbuurman heeft zo'n smart deurbel, dus als de pakketbezorger voor de deur staat, geeft hij van afstand orders zeg maar. Paar weken geleden stond de pakketbezorger voor onze deur met een enorm pakket voor hem, had ie via zijn deurbel gezegd _O- Op zich prima, maar wij hebben geen gang en het pakket was echt huge. Heb het maar in de schuur gezet. 3 dagen later werd het opgehaald, hij was een weekendje weg....daar trappen we dus niet meer in.

Gisteren even laatste vakantie benodigdheden gekocht, oa een mobiele douche. We gaan naar een moddercamping en er zijn allerlei restricties bij het sanitair. Kunnen we iig de voeten etc van beide kinderen goed schoonmaken voor het slapen.
Ook even verbruik van de bonenmaler berekend, we hebben met 4 ampere bij onze plek. Gelukkig kan de koelkast tegelijk met de bonenmaler aan volgens mijn berekeningen. De waterkoker en electrische kacheltje laten we thuis, dan zit meteen de hele camping zonder stroom. :D
  zondag 26 juli 2020 @ 13:20:05 #100
319308 Tink89
To live is to dance
pi_194266179
4 amp is ook wel echt bijna niks, kun je dan wel nog je telefoon opladen ofzo?
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_194266656
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 13:20 schreef Tink89 het volgende:
Ja joh, wij hebben ook 4 ampere in onze stacaravan en hebben een koelkast en diepvriezer aan staan. Telefoon opladen kan daarbij ook nog. Magnetron kan alleen als we de vriezer even uit zetten.
pi_194267733
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 13:20 schreef Tink89 het volgende:
Ja hoor, makkie, alleen een waterkoker en electrisch kacheltje trekken door die 4 ampere heen. We hebben een fluitketeltje dus maak me er niet druk om. Bonenmaler had ik wel een issue gevonden :) Maar er is altijd nog het sanitair gebouw of de wasserette.
  zondag 26 juli 2020 @ 17:05:46 #103
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_194268318
Ik lees weer 4 (amp) redenen om nooit te kamperen :D.
KuikenGuppy
pi_194268672
In de camper in Amerika hadden we 3 maanden lang alleen maar 12V aan stroom. En twee gaspitten om op te koken. Ik vond het heerlijk O+ . Oh, en het koelkastje was aangesloten op een zonnepaneel op het dak.
pi_194270376
quote:
10s.gif Op zondag 26 juli 2020 17:05 schreef Burdie het volgende:
Ik lees weer 4 (amp) redenen om nooit te kamperen :D.
Wat gebruik jij dan allemaal in de vakantie aan electra?
Telefoon laad ik 1 x in de 2 a 3 dagen op aangezien ik die op vakantie amper gebruik, koelkast, bonenmaler en waterkoker. Meer gebruik ik op vakantie niet, ook niet in een huisje overigens.
  zondag 26 juli 2020 @ 19:48:56 #106
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_194270500
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 19:40 schreef exode het volgende:

[..]

Telefoon laad ik 1 x in de 2 a 3 dagen op aangezien ik die op vakantie amper gebruik, koelkast, bonenmaler en waterkoker. Meer gebruik ik op vakantie niet, ook niet in een huisje overigens.
Een bonenmaler? Vertel :D .

Wij hebben op vakantie een koelkastje, 2 lampjes en dan de laders van telefoon/ereader/camera. Ook vaak genoeg zonder stroom gekampeerd, powerbank kan je vaak wel ergens op laten laden
pi_194270606
DE, ik ben een 'luxe' kampeerder, ik wil op een goed bed slapen en ik wil goede koffie. We hebben een compacte bonenmaler van Bodum voor vakanties. We hadden eerst een andere maar daar maakten we de hele camping mee wakker. En een cafetiere, zelfde als thuis maar deze blijft in de vouwwagen liggen, kan ik hem niet vergeten.

Kacheltje gaat altijd wel mee maar kan me niet heugen dat we hem ooit aan hebben gehad eigenlijk.
pi_194271127
Waterkoker, elektrische koelbox, elektrische tandenborstel en opladers van de telefoon. S nachts soms een kacheltje. Wij hadden de afgelopen weken 6 ampère en dat was genoeg blijkbaar :)
  zondag 26 juli 2020 @ 20:39:52 #109
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_194271223
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 19:40 schreef exode het volgende:

[..]

Momenteel? Sauna, sunshower, koelkast, vriezer, vloerverwarming, 3 tv's, telefoon, tablet, jaccuzi, stijltang, wasmachine, koffiemachine, oven en vaatwasser. Niet allemaal tegelijk overigens. Vorige week iets minder (in een safaritent), maar ik wil er gewoon op vakantie niet over hoeven nadenken of ik 1 of 10 apparaten tegelijk aan kan zetten of niet.
KuikenGuppy
  Licht Ontvlambaar zondag 26 juli 2020 @ 20:45:25 #110
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_194271317
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2020 20:39 schreef Burdie het volgende:

[..]

Momenteel? Sauna, sunshower, koelkast, vriezer, vloerverwarming, 3 tv's, telefoon, tablet, jaccuzi, stijltang, wasmachine, koffiemachine, oven en vaatwasser. Niet allemaal tegelijk overigens. Vorige week iets minder (in een safaritent), maar ik wil er gewoon op vakantie niet over hoeven nadenken of ik 1 of 10 apparaten tegelijk aan kan zetten of niet.
damn...
Ik vond het feit dat we een Nespresso gekocht hebben voor in de vouwwagen eigenlijk al belachelijk luxe. Ik heb overigens inderdaad wel in de winkel staan rekenen of dat geen probleem zou zijn bij 6 ampère in combinatie met koelkastje, kacheltje, radio en laders.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_194271358
Burd dat is een fijn luxe huisje zo te lezen. O+

Wij hebben met kamperen met 6A nooit issues gehad. We konden dan inderdaad koffie zetten met een normaal koffiezrtapparaat, een koelkast laten draaien, waterkoker en alle laders voor telefoons, tablets etc.

Momenteel kamperen de kinderen bij ons in de tuin. Vorige week al een paar nachtjes, afgelopen nacht even binnen i.v.m. onweer en komende nacht weer buiten. Making memories, marshmallows roosteren, film kijken en popcorn eten in de tent. O+
pi_194271520
Kamperen in de tuin O+ Wij hebben het met Hemelvaart gedaan en daarna de geleende tent teruggebracht. Nu past het niet in de tuin, naast het zwembad. Luxeprobleem ;)

Op vakantie (in een huisje) nemen wij altijd een grote stekkerdoos mee, zodat we zeker genoeg stopcontacten hebben :@
  zondag 26 juli 2020 @ 21:11:24 #113
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_194271746
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 11:13 schreef exode het volgende:
Onze overbuurman heeft zo'n smart deurbel, dus als de pakketbezorger voor de deur staat, geeft hij van afstand orders zeg maar. Paar weken geleden stond de pakketbezorger voor onze deur met een enorm pakket voor hem, had ie via zijn deurbel gezegd Op zich prima, maar wij hebben geen gang en het pakket was echt huge. Heb het maar in de schuur gezet. 3 dagen later werd het opgehaald, hij was een weekendje weg....daar trappen we dus niet meer in.
Nohh dat heeft onze directe buurvrouw dus ook al een keer geflikt, en toen zei de pakkrtbezorger ook nog van ja dit heb ik met de buren afgesproken -O- alsof ik wat te maken heb met hun afspraken. :W
pi_194272140
quote:

[..]

Nee dat redt je niet met 4 ampere ;)
  zondag 26 juli 2020 @ 21:52:14 #115
319308 Tink89
To live is to dance
pi_194272511
Wij hebben in een huisje op z'n minst een waterkoker, nespresso, stuk of vijf laders, 2 tv's, de babyfoon, een koelkast en vriezer, vaatwasser, tv, oven en/of combimagnetron en vaak ook nog wel een bubbelbad, sauna of sunshower. Wij gaan eens per jaar met m'n schoonouders en schoonzus en die eisen altijd minimaal twee badkamers en een apart toilet en dan kom je al snel in een luxe huisje.

Ik red me ook zonder bubbelbad, twee tv, sauna en sunshower, maar aan afwassen heb ik echt een enorme hekel. Die vaatwasser is dus een keiharde eis. We overwogen laatst zelfs zo'n klein studententafelmodel voor als we dan kamperen, maar dat vonden we toch te veel. Compromis: m'n man doet de afwas 😅
pi_194272633
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 21:52 schreef Tink89 het volgende:

Ik red me ook zonder bubbelbad, twee tv, sauna en sunshower, maar aan afwassen heb ik echt een enorme hekel. Die vaatwasser is dus een keiharde eis. We overwogen laatst zelfs zo'n klein studententafelmodel voor als we dan kamperen, maar dat vonden we toch te veel. Compromis: m'n man doet de afwas 😅
Er zijn campings met een vaatwasser bij het sanitairgebouw hoorde ik van mijn ouders.
  Moderator zondag 26 juli 2020 @ 21:59:20 #117
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_194272653
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 09:54 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Op mijn id-kaart staat de aanvulling partner van 'achternaam man'. Was destijds ook handig omdat ik nog weleens met de kinderen over de grens ging en zij ook de achternaam van papa hebben.
Maar ik heb het in ruim 10 jaar tijd nog maar 1 keer hoeven te gebruiken, wel voor een pakje inderdaad.
Ik dacht slim te zijn door mijn paspoort te vernieuwen op de dag dat ik trouwde, ik was immers toch al in het gemeentehuis :+ nou daar kwam ik mooi bedrogen uit want het verwerken van het trouwen duurt een paar werkdagen. Nu heb ik dus een paspoort met mijn trouwdatum maar niet mijn getrouwde naam :') ik zit er nu aan te denken om een ID-kaart aan te schaffen omdat lammer ook de achternaam van mijn man krijgt, dat scheelt weer wat gedoe.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_194272883
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2020 21:57 schreef Elleska het volgende:

[..]

Er zijn campings met een vaatwasser bij het sanitairgebouw hoorde ik van mijn ouders.
Klopt! Al best vaak gezien zelfs.

Ik wilde altijd een huisje met sauna om er vervolgens maar 1x of 0x in te zitten terwijl ik sauna's fijn vind.
Ik heb ook in een huisje weinig eisen geloof ik, tenminste niet qua ultra luxe. Een goed bed, goede bank of relax stoel, goede koffie en schoon.
Maar de eis goed bed sluit veel huisjes al uit is mijn ervaring.
  zondag 26 juli 2020 @ 23:02:11 #119
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194273630
quote:

[..]

Jij bent gewoon thuis ofniet?
  zondag 26 juli 2020 @ 23:23:02 #120
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_194273958
De charme van kamperen is wat mij betreft juist lekker zonder al die apparaten.
Wij huren vaak op de camping een koelkast op de plek en het enige dat we dan aan elektriciteit gebruiken is wat opladers voor telefoon en ipad. Ik heb me nog nooit druk gemaakt of er iets tegelijk aan kon of niet.

In een huisje vind ik alleen een goed bed en bank belangrijk.
Ik doe liever een spelletje dan dat het me kan schelen of er wel een tv met netflix is.

En voor afwassen heb je kinderen :P Ondanks dat ik er altijd over mopperde, zaten alle kinderen in hetzelfde schuitje en stond je daar allemaal op een rijtje en heb ik er alleen maar goede herinneringen aan.
Dus dat gun ik de mijne ook :+
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 27 juli 2020 @ 00:07:18 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_194274392
quote:

[..]

:D _O_
pi_194275717
Afwassen en kinderen, jaaaa, B vindt het inderdaad geweldig en meestal hangen er wel andere kinderen rond die dan gaan helpen.

Een collega vertelde vorige week ook zijn mening over vakantie en daar was ik het geheel mee eens: vakantie is gewoon wat anders doen dan normaal. Dat kan thuisblijven zijn en dan elke dag een stukje fietsen, maar het kan ook rondreizen met niet meer dan een tent op je rug zijn.

Wij wisselen het gedurende het jaar ook af, vooral zonder de kinderen switchten we in 1 vakantie tussen slapen in een daktent tot een poepsjiek hotel en vonden het beide fantastisch.
Als alles door was gegaan dit jaar hadden we een huisjes jaar gehad van de Beekse Bergen tot Lalandia Billund tot 3 weken in Zweden in luxe huisjes. En onze vouwwagen zou dan bij de M'veense Plassen hebben gestaan voor de weekenden etc.

Overigens zijn wij in onze omgeving best wel een uitzondering met kamperen leuk vinden. Wij zijn omringd door hotel mensen :D

En ik weiger gewoon meer dan ¤1000 voor een week te betalen, zeker in een gewoon huisje. Dan moet je in het hoogseizoen niet in Nederland zijn.
  maandag 27 juli 2020 @ 08:59:36 #123
319308 Tink89
To live is to dance
pi_194275732
Hotels vind ik nog vreselijker dan kamperen. Ik ben een huisjes/appartementen/hostel-mens. Ik wil zelf kunnen koken en een aparte slaapkamer hebben. Ben benieuwd of onze vakantie in september naar duitsland door kan gaan...
pi_194275783
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 08:59 schreef Tink89 het volgende:
Hotels vind ik nog vreselijker dan kamperen. Ik ben een huisjes/appartementen/hostel-mens. Ik wil zelf kunnen koken en een aparte slaapkamer hebben. Ben benieuwd of onze vakantie in september naar duitsland door kan gaan...
Wij zaten vorig jaar in een Disneyland hotel, dat was toch wel echt waanzinnig. We hadden wel een behoorlijk grote kamer met een afscheiding in het midden en een balkon. Maar wow! O+
Goed voorbeeld van onze dubbele mening geloof ik, van superdeluxe hotel naar kamperen op simpele campings.

September is inderrdaad wel afwachten denk ik, ik ga voor je duimen dat het gewoon kan.
  maandag 27 juli 2020 @ 09:22:05 #125
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194275960
Ik vind een huisje maar meh, dat is gewoon hetzelfde als thuis maar dan op een andere plek, N daarentegen vindt een huisje geweldig, onze vakantie is dan ook al jaren in een huisje.
2 jaar geleden ben ik een weekje alleen naar een hotel in Griekenland geweest, dat is voor mij vakantie.

Vorig jaar in de zomervakantie wel een paar nachtjes naar een hotel in Kijkduin geweest, doen we dit jaar weer, was goedkoper dan een week in een huisje in Drenthe, en die 4 dagen hotel voelen als een week.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 27 juli 2020 @ 09:26:01 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_194275998
Wij zaten vorige week in een huisje op een Landal park in Belgie. Rib uit het lijf maar zo lekker om er toch even een weekje uit te zijn. Kinders zijn de hele dag op het water bezig geweest, wij lekker langs de kant met een boek. Huisje met vaatwasser, oven, waterkoker etc. Ik word daar stiekem toch wel blij van. We kiezen vaak ook een 6p huisje dus de jongens ieder een eigen kamer, ook daar geen gedonder over 'hij wil het licht niet uit en ik wel'. ;)

Maar als het aan de jongste ligt gaan we volgend jaar weer met de klapcaravan en zij in een eigen tentje en eigenlijk is dat toch ook wel weer erg leuk hoor.

Dus ik weet het niet zo goed. :')

#teamwaarmijnhoofdnaarstaat

Nou ja, wat ik echt het allerprettigst vindt aan een huisje/mobilehome? Dat je gewoon om 11u 's avonds kan gaan douchen en dat je dan niet in andermans haren of zand staat of moet zoeken naar die ene douche met die fijne stralen in zo'n kammekonieke-hokje en dat je onderbroek dan op de grond valt en natte slippers dus moddervoeten tegen de tijd dat je terug bent bij de caravan en... en...
Echt, met mijn pleerol de camping over heb ik niet zo veel moeite mee, maar dat douchen... :X
(Scheelt ook dat ik niet hyperslank ben dus zo'n hokje wat sneller vul dan zo'n den met maatje 36. :+ )

[ Bericht 15% gewijzigd door BE op 27-07-2020 09:31:27 ]
  maandag 27 juli 2020 @ 09:27:03 #127
319308 Tink89
To live is to dance
pi_194276005
Met het weer van deze week wil ik iig niet kamperen, wat een takkeweer is het hier zeg. Snikheet, maar ook regen, onwijs benauwd en geen hol aan om zo naar buiten te gaan...
  maandag 27 juli 2020 @ 09:40:30 #128
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194276149
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 09:27 schreef Tink89 het volgende:
Met het weer van deze week wil ik iig niet kamperen, wat een takkeweer is het hier zeg. Snikheet, maar ook regen, onwijs benauwd en geen hol aan om zo naar buiten te gaan...
Het giet hier.... en de stratenmaker zou nu aan de tuin beginnen.
  maandag 27 juli 2020 @ 09:45:02 #129
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194276207
Wij hebben altijd een huisje/sta caravan.
Maar ze staan nogal dicht op elkaar. Met als gevolg dat je ongewild mee kunt luisteren naar de gesprekken van je “goh toevallig” ook Nederlandse buren.

Vorig jaar een vader met z’n partner (niet de moeder) en 2 tiener dochters. Begon hij haar uit te horen over dr liefdesleven.
Vet gênant. Toen wij binnen waren heeft ze hem oook aangesproken dat ze dat gênant vond. Maar zelfs binnen konden wij het gesprek nog volgen. (Zij stonden nog buiten)
pi_194276782
Ik ben eigenlijk ook wel een mooiweer kampeerder, 1 dag regen overleef ik wel maar dagen achter elkaar, daar pas ik voor. Dus we houden het weer wel even in de gaten de komende dagen. We gaan zaterdag weg iig.
Af en toe een buitje interesseert me op een camping weinig, je gaat steeds naar buiten als het droog is en onze kinderen vinden het heerlijk knus in de vouwwagen. Maar echt de hele dag regen daar wordt ik sjago van. Dan is ook alles klam en het grasveld een grote natte drap, dan vind ik kamperen waardeloos.

Dat vind ik inderdaad vaak het nadeel van stacaravans Amaranta, zo dicht op elkaar, de reden waarom we ze nog nooit gehuurd hebben.

Snap ik Leandra, lekker laten pamperen in een hotel. O+ 8-)
  maandag 27 juli 2020 @ 10:44:35 #131
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194276977
Even een ander kampeer/vakantie gerelateerde vraag, wat stoppen jullie in je EHBO doos? (Dus die je meeneemt, niet de poppenkast thuis :+ )
Ik kom.niet verder dan pleisters, paracetamol, betadine/sterilon, en diareeremmers.. maar dat lijkt me net even wat te weinig..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194277035
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 10:44 schreef Barreltje het volgende:
Even een ander kampeer/vakantie gerelateerde vraag, wat stoppen jullie in je EHBO doos? (Dus die je meeneemt, niet de poppenkast thuis :+ )
Ik kom.niet verder dan pleisters, paracetamol, betadine/sterilon, en diareeremmers.. maar dat lijkt me net even wat te weinig..
Tekentang, nagelknipper, pincet, ors, snel/drukverband, gaasjes, schaartje.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 27 juli 2020 @ 10:49:58 #133
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194277046
quote:
Niks anders dan dat. Ik neem een doosje paracetamol mee en wat pleisters.
pi_194277070
quote:
Er zit bij ons verder in:
Pincet
Tekenpen
Verbandrolletje incl leukoplast
Isolatiedeken
Zwaluw staartjes
Klein schaartje
Thermometer
Muggenspul
Afterbite (het liefst een die ook helpt bij kwallenbeten en brandnetels)

Een dit zit bij ons in een klein ehbo tasje 15x10x7 cm ongeveer
  maandag 27 juli 2020 @ 10:55:44 #135
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194277112
Schaartje en pincet ed zitten dan weer in de toilettas ;-)
Maar volgens mij ligt er in de kofferbak ook nog wel een EHBOkoffertje

Als het echt “aan” is gaan we wel naar de huisarts daar.
  maandag 27 juli 2020 @ 10:57:02 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194277127
quote:
Ik heb gewoon een EHBO-setje van Ikea in de vakantietas zitten, de vakantietas die ik niet eens uitpak maar waar dingen inzitten die we altijd nodig hebben in het vakantiehuisje.
Overigens ligt er thuis zo'n zelfde EHBO-setje in de meterkast, dus als er een keer iets buiten gebeurt waarbij je meer nodig hebt dan een pleister dan ligt dat setje voor het grijpen.

Edit: zo te zien hebben ze dat niet meer, die fijne pleisters zijn ook al uit het assortiment ;(
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 27 juli 2020 @ 10:57:13 #137
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194277130
Ik neem altijd een vliegenmepper mee ;-)
  maandag 27 juli 2020 @ 10:58:29 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194277141
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2020 10:57 schreef amaranta het volgende:
Ik neem altijd een vliegenmepper mee ;-)
Die zitten ook in de vakantietas :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_194277175
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 10:29 schreef exode het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel een mooiweer kampeerder, 1 dag regen overleef ik wel maar dagen achter elkaar, daar pas ik voor. Dus we houden het weer wel even in de gaten de komende dagen. We gaan zaterdag weg iig.
Af en toe een buitje interesseert me op een camping weinig, je gaat steeds naar buiten als het droog is en onze kinderen vinden het heerlijk knus in de vouwwagen. Maar echt de hele dag regen daar wordt ik sjago van. Dan is ook alles klam en het grasveld een grote natte drap, dan vind ik kamperen waardeloos.

Dat vind ik inderdaad vaak het nadeel van stacaravans Amaranta, zo dicht op elkaar, de reden waarom we ze nog nooit gehuurd hebben.

Snap ik Leandra, lekker laten pamperen in een hotel. O+ 8-)
Regen tijdens kamperen is echt klote idd. In het begin van onze relatie hebben we eens gekampeerd in Oostenrijk, met klein 2-persoonstentje waarin je niet rechtop kan staan zeg maar. We waren ook met de trein dus alles lichtgewicht en zo min mogelijk spullen mee. En toen dus een week lang regen :'(. Omdat we geen stoelen mee hadden, konden we dus ook nauwelijks op het gras zitten als het wél droog was. We hebben veel gewandeld en de omgeving was werkelijk prachtig, maar we zijn uiteindelijk wel eerder weggegaan. Daarna ook niet meer gekampeerd tot we kinderen hadden en het voordeel van kamperen weer gingen zien :+. Eerst voorzichtig in een safaritent en na 2 jaar durfden we het aan om een eigen grote tent te kopen. Uiteindelijk waren het toch de kosten die ons definitief die kant op duwden. Liever kamperen en verder niet op de kosten letten (uitjes, lekker eten, etc) dan al je geld uitgeven aan een huisje waar je dan elke avond zelf moet koken in een slecht uitgeruste keuken :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 27 juli 2020 @ 11:10:47 #140
149959 SQ
snelle trees
pi_194277292
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 11:01 schreef Phaidra het volgende:

Liever kamperen en verder niet op de kosten letten (uitjes, lekker eten, etc) dan al je geld uitgeven aan een huisje waar je dan elke avond zelf moet koken in een slecht uitgeruste keuken :P.
Dit _O_

Als ik ergens de grafschurft aan heb is het huishouden op vakantie.
disclaimer
pi_194277329
Ik ben team all-in naar Turkije 🤣🤣
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_194277435
Ik deed net snel even een boodschapje, kind wachtte in de auto. Ging het auto alarm af :( Kind geschrokken, iedereen keek me aan. Great.
  maandag 27 juli 2020 @ 11:35:04 #143
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194277633
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 11:21 schreef Hupje het volgende:
Ik deed net snel even een boodschapje, kind wachtte in de auto. Ging het auto alarm af :( Kind geschrokken, iedereen keek me aan. Great.
Hebben die mensen straks ook een leuk verhaal.
  maandag 27 juli 2020 @ 11:40:25 #144
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194277712
Ik ben zowaar door m’n toiletpapier heen (en er moeten ook nog rollen mee op verkansie :+ )
Is er ergens een goede aanbieding?
  maandag 27 juli 2020 @ 11:41:01 #145
149959 SQ
snelle trees
pi_194277722
Ja als je je auto parkeert en op slot doet gaat het alarm af als ie binnen beweging detecteert :D
Les geleerd ;)
disclaimer
  maandag 27 juli 2020 @ 11:42:07 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_194277743
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2020 11:40 schreef amaranta het volgende:
Ik ben zowaar door m’n toiletpapier heen (en er moeten ook nog rollen mee op verkansie :+ )
Is er ergens een goede aanbieding?
Ja jeetje, wat vind je fijn? Beetje ruw, of liever kussenzacht? Dik of dun? Wit of bruin? Eco of lekker vervuilend?
disclaimer
  maandag 27 juli 2020 @ 11:42:07 #147
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194277744
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2020 11:41 schreef SQ het volgende:
Ja als je je auto parkeert en op slot doet gaat het alarm af als ie binnen beweging detecteert :D
Les geleerd ;)
Ja, je slapende kind is dan ook gelijk helemaal klaarwakker :+

Tip: mocht je de auto werkelijk op slot willen zetten met een kind erin dan kun je dat beter doen door de deur handmatig op slot te draaien, dat is vaak de manier waarop het alarm er niet op gaat (ook een tip als je met de auto op een boot gaat).

Maar ik vind het meestal veiliger als de deur niet op slot zit met een (slapend) kind erin.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 27 juli 2020 @ 11:43:05 #148
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194277760
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2020 11:42 schreef SQ het volgende:

[..]

Ja jeetje, wat vind je fijn? Beetje ruw, of liever kussenzacht? Dik of dun? Wit of bruin? Eco of lekker vervuilend?
Zacht, wit en veel laags.
Afvegen mag bij ons een feestje zijn.
  maandag 27 juli 2020 @ 11:43:55 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_194277775
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2020 11:43 schreef amaranta het volgende:

[..]

Suikerspin voor je sterretje!
disclaimer
  maandag 27 juli 2020 @ 11:44:21 #150
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194277780
quote:

[..]

http://www.voordeelmuis.nl/categorie/1/toiletpapier.htm
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 27 juli 2020 @ 11:45:32 #151
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194277798
quote:
Haha die zag ik net ook. Ga zo toch naar kv voor de waspods. Laai ik die gelijk in.
  maandag 27 juli 2020 @ 11:45:58 #152
149959 SQ
snelle trees
pi_194277806
onze teamlead had een mailtje rondgestuurd aan de hele goegemeente op het werk dat mijn zwangerschapsverlof vervanger per 1 augustus zou beginnen in ons team.

Nieuws verspreidt zich traag in coronacrisis, zo blijkt :')

"Huh wtf are you pregnant???!!" x heel vaak :')

Tsja, in Teams zie je hoogstens nog mijn tetten, maar alles wat daaronder hangt valt weg natuurlijk :P
disclaimer
pi_194277904
quote:
Les geleerd ;)
Kennelijk heb ik eerder dus geluk gehad :+
Maar ik weet nu hoe ik beperkte beveiliging aan kan zetten. Dus dit overkomt me niet nog een keer :@
  maandag 27 juli 2020 @ 11:52:43 #154
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194277908
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 11:45 schreef SQ het volgende:
onze teamlead had een mailtje rondgestuurd aan de hele goegemeente op het werk dat mijn zwangerschapsverlof vervanger per 1 augustus zou beginnen in ons team.

Tsja, in Teams zie je hoogstens nog mijn tetten, maar alles wat daaronder hangt valt weg natuurlijk :P
:')

Congratz
pi_194278245
Team geld uitgeven aan uitjes, uit eten, etc. Koken en schoonmaken wil ik niet op vakantie. Dat gebeurt dus echt minimaal.
pi_194278282
quote:

[..]

Wij hadden eens toiletpapier met Aloë Vera. Had je ook nog een lekker geurtje! :P
pi_194278342
Ik ben al sinds 2012 niet meer op vakantie geweest (en 2012 was alleen een paar dagen Disney Parijs). Maar vroeger gingen we als gezin altijd met de auto ergens binnen Europa.
Er werden 1 of 2 huisjes gehuurd (1 per week) en onderweg een hotel zoeken.
Heerlijk! Als kind vond ik het superleuk. De hotels waren altijd een avontuur en bij de huisjes kon je gewoon lekker ontdekken en daarna weer afscheid nemen.
Supertijd gehad!

Maar ja: als ik dat nu zelf wil doen moet ik zelf rijden en mijn man is dan weer niet van de huisjes huren. Een hotel zou dan de voorkeur hebben.
Als gezin zijn we nog nooit op vakantie geweest.
We hadden dit jaar naar Disney Parijs gewild, met hotel, maar Corona kwam tussenbeide. -O-
  maandag 27 juli 2020 @ 12:28:14 #158
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_194278387
quote:
Tekentang bleek hier bijzonder handig!
Verder sowieso nog deet, azaron, pincet en een schaar.
KuikenGuppy
  maandag 27 juli 2020 @ 12:52:16 #159
319308 Tink89
To live is to dance
pi_194278677
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 11:45 schreef SQ het volgende:

Ik moest hardop lachen...
  maandag 27 juli 2020 @ 13:17:12 #160
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194278989
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2020 12:19 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wij hadden eens toiletpapier met Aloë Vera. Had je ook nog een lekker geurtje! :P
Dat hoeft dan weer niet. Ik word ook misselijk van die libresse (of always) maandverband met een geurtje.
pi_194279128
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2020 12:24 schreef vencodark het volgende:
Ik ben al sinds 2012 niet meer op vakantie geweest (en 2012 was alleen een paar dagen Disney Parijs). Maar vroeger gingen we als gezin altijd met de auto ergens binnen Europa.
Er werden 1 of 2 huisjes gehuurd (1 per week) en onderweg een hotel zoeken.
Heerlijk! Als kind vond ik het superleuk. De hotels waren altijd een avontuur en bij de huisjes kon je gewoon lekker ontdekken en daarna weer afscheid nemen.
Supertijd gehad!

Maar ja: als ik dat nu zelf wil doen moet ik zelf rijden en mijn man is dan weer niet van de huisjes huren. Een hotel zou dan de voorkeur hebben.
Als gezin zijn we nog nooit op vakantie geweest.
We hadden dit jaar naar Disney Parijs gewild, met hotel, maar Corona kwam tussenbeide. -O-
Disney Parijs is weer gewoon open. Wij zijn vorige week geweest (zouden in maart gaan, de dag nadat het dicht ging, toevallig ongeboekt naar de week nadat ze weer open gingen), was echt super! Vrijwel geen wachtrijen (20 minuten bij Crush Coaster was het langst) en veel meer Disneyfiguren die aanwezig zijn. Alleen de show en parade is er niet, maar verder zou ik het aanraden. Ik ben zelfs op de rondvaartboot en met de trein geweest omdat we zoveel tijd over hadden. Die had ik nog nooit gedaan. En de meeste mensen houden netjes afstand en wachtrijen zijn Corona-proof gemaakt voor als ze er wel zijn. Buiten het Disney-gebied houden ze overigens vrijwel nergens afstand was mijn ervaring.
pi_194279212
Ik hoor ook alleen positieve verhalen over Disney nu. Heel rustig en korte rijen. Zou er bijna heengaan nu.
pi_194279233
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 13:28 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Disney Parijs is weer gewoon open. Wij zijn vorige week geweest (zouden in maart gaan, de dag nadat het dicht ging, toevallig ongeboekt naar de week nadat ze weer open gingen), was echt super! Vrijwel geen wachtrijen (20 minuten bij Crush Coaster was het langst) en veel meer Disneyfiguren die aanwezig zijn. Alleen de show en parade is er niet, maar verder zou ik het aanraden. Ik ben zelfs op de rondvaartboot en met de trein geweest omdat we zoveel tijd over hadden. Die had ik nog nooit gedaan. En de meeste mensen houden netjes afstand en wachtrijen zijn Corona-proof gemaakt voor als ze er wel zijn. Buiten het Disney-gebied houden ze overigens vrijwel nergens afstand was mijn ervaring.
Oh, bedankt voor het delen van je ervaring :)
Tja, ik weet wel dat ze weer open zijn gegaan maar ik vind het toch nog tricky om nu naar Parijs te vertrekken. Dan zouden we met het OV moeten want ik ga er echt niet naartoe rijden.
En je moet mondkapjes op, of niet?
Man en ik hadden het er al over maar ik durf het toch nog niet aan. Denk dat het een hoop gedoe is eigenlijk. -O-
Het valt dus allemaal wel mee dan.
pi_194279480
quote:
Les geleerd ;)
Bij onze nieuwe (lease)auto gaat soms het alarm af als je de deur iets te hard dichtgooit. Dan is hij niet eens op slot! :') Je springt wel meteen een meter de lucht in van schrik, mijn hemel wat een schel kutgeluid.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 27 juli 2020 @ 14:40:36 #165
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_194279871
Wij zijn net terug uit Praag. Het toerisme ligt overal op zn gat. Halfvolle vliegtuigen, exclusieve restaurants waar je normaal niet zonder reservering binnenkomt hebben lege tafels, de grote brug waar je de wals kunt dansen zo weinig mensen om je heen.

Mondkapjes: in openbaar vervoer, maar verder nergens. Niemand lijkt nog een fuck te geven.
  maandag 27 juli 2020 @ 14:49:59 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_194279992
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2020 13:36 schreef vencodark het volgende:

[..]

Tja, ik weet wel dat ze weer open zijn gegaan maar ik vind het toch nog tricky om nu naar Parijs te vertrekken. Dan zouden we met het OV moeten want ik ga er echt niet naartoe rijden.
Man en ik hadden het er al over maar ik durf het toch nog niet aan. Denk dat het een hoop gedoe is eigenlijk. -O-
Naar Parijs rijden, en zeker Disney is toch verder niet heel spannend? Ook op de wegen is het rustiger dan normaal. Van de week teruggekomen door Brussel en Antwerpen en dat was echt appeltje-eitje. (Hoewel ik er normaal ook gewoon doorheen sjees trouwens.)
  maandag 27 juli 2020 @ 14:50:41 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_194279999
*crospost kittenspam*

Veel slaapfoto's want als ze wakker zijn vliegen ze voornamelijk de kamer rond! :D O+

(Zal er geen gewoonte van maken, maar het moest nu even.)
  Moderator maandag 27 juli 2020 @ 14:53:58 #168
5428 crew  miss_sly
pi_194280032
😍😍
pi_194280173
oooooooh BE O+ Wat schattig!!

Wij zijn net gaan midgetgolfen bij Lage Vuursche, erg leuk! Enorm mooie omgeving en mooie banen. Wel aardig druk dus wachten in de rij af en toe voor de volgende baan....
Om daar te komen kunnen wij over de snelweg of binnendoor, we kozen het laatste. Wow....wij komen nooit in dat deel boven ons dorp. Maar jeetje...we hadden allebei het idee op vakantie te zijn. Daar gaan we nog eens fietsen iig. (voor Google: Westbroek, Oud-Maarssenveen, Molenpolder etc)

B geniet van alle aandacht op zo'n dag dat Juul naar de opvang is.
pi_194280206
Ooooh BE, wat een heerlijke foto's O+ O+ O+
  maandag 27 juli 2020 @ 15:22:59 #171
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_194280354
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2020 13:36 schreef vencodark het volgende:

[..]

Misschien ieder de helft rijden? denk dat mijn vriend juist de hele rit zou kapen van mij :'(
Wij vinden autorijden allebei heel leuk.

Wij gaan met vrienden een vakantievilla boeken voor volgend jaar.
Wij zijn het enige stel met kinderen en dat betekent dus ook echt vakantie voor ons.

Dit jaar gewoon thuis.
Met andere woorden ons huis is het vakantiehuis voor vrienden dit jaar :')
pi_194281111
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 15:22 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Misschien ieder de helft rijden? denk dat mijn vriend juist de hele rit zou kapen van mij :'(
Wij vinden autorijden allebei heel leuk.

Wij gaan met vrienden een vakantievilla boeken voor volgend jaar.
Wij zijn het enige stel met kinderen en dat betekent dus ook echt vakantie voor ons.

Dit jaar gewoon thuis.
Met andere woorden ons huis is het vakantiehuis voor vrienden dit jaar :')
Ik ben hier de enige met een rijbewijs. -O-

quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 14:49 schreef BE het volgende:

[..]

Naar Parijs rijden, en zeker Disney is toch verder niet heel spannend? Ook op de wegen is het rustiger dan normaal. Van de week teruggekomen door Brussel en Antwerpen en dat was echt appeltje-eitje. (Hoewel ik er normaal ook gewoon doorheen sjees trouwens.)
Ik ben niet zo’n held op de weg, helaas. ;)
  maandag 27 juli 2020 @ 16:38:47 #173
149959 SQ
snelle trees
pi_194281138
Wat een dotjes, BE O+
disclaimer
  maandag 27 juli 2020 @ 16:40:55 #174
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194281152
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2020 16:35 schreef vencodark het volgende:

[..]

[..]

Klinkt heel simpel, maar gewoon doen.
Ik ben 2jr geleden ook alleen helemaal naar Spanje gereden. Regelmatig rusten.
Het is in feite alleen maar rechtdoor.
  maandag 27 juli 2020 @ 16:48:43 #175
149959 SQ
snelle trees
pi_194281220
Ik vind autorijden ook niet bijzonder leuk maar ik ben ook naar Parijs gereden toen ik net mijn rijbewijs had. En echt, toen ik dat eenmaal gedaan had was het nooit meer eng ;) Ik raad het iedereen aan!
disclaimer
pi_194281231
quote:

[..]

[..]

Je komt, als je naar Disney gaat, niet in de buurt van Parijs.
Enige "spannende" stukje is rond Antwerpen.

BE, wat een schatjes!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_194281244
Zolang je Parijs niet in rijdt, is er weinig aan de hand. En daar hoef je ook niet te komen, want voor Parijs ga je linksaf. Parijs zelf is de hel om auto te rijden.
  maandag 27 juli 2020 @ 16:53:01 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_194281260
quote:

[..]

[..]

Ah ja, dat is lastig. Zeker als je de enige met een rijbewijs bent.
  maandag 27 juli 2020 @ 17:01:47 #179
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194281342
Maar venco, je kan ook met de thalys naar euro Disney.. en zijn er niet "normaal gesproken " genoeg busreizen die er heen gaan?

@tico, was Praag te doen ja? Ben je wezen rijden of vliegen?
  maandag 27 juli 2020 @ 17:03:29 #180
149959 SQ
snelle trees
pi_194281358
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 17:01 schreef Barreltje het volgende:
Maar venco, je kan ook met de thalys naar euro Disney.. en zijn er niet "normaal gesproken " genoeg busreizen die er heen gaan?

@:tico, was Praag te doen ja? Ben je wezen rijden of vliegen?
Ja maar dan zit je dus in het ov en dat is niet zo chill nu ;)
disclaimer
pi_194281389
quote:

De Thalys rijdt niet meer naar Disney
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 27 juli 2020 @ 17:07:39 #182
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194281402
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2020 17:03 schreef SQ het volgende:

[..]

Ja maar dan zit je dus in het ov en dat is niet zo chill nu ;)
Is een (georganiseerde) busreis technisch gezien dan ook OV?

Nou ja, ik reageerde ook eigenlijk vooral op al sinds 2011 niet meer op vakantie geweest zijn.. dat lijkt me op zich niet helemaal nodig ivm rijbewijs..

En mijn lief was altijd een beetje bang met rijden.. tot ie in Rome moest rijden.. daarna nooit meer ergens last van zijn zelfvertrouwen gehad( al voegt ie nog wel in als een slappe xxx :+ )
  maandag 27 juli 2020 @ 17:09:49 #183
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194281418
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 16:51 schreef MevrouwCactus het volgende:
Zolang je Parijs niet in rijdt, is er weinig aan de hand. En daar hoef je ook niet te komen, want voor Parijs ga je linksaf. Parijs zelf is de hel om auto te rijden.
De Périphérique bedoel je? Die valt ook reuze mee. Soms druk en er op letten dat je de juiste afslag neeMt.

In Parijs heb ik geen ervaring.
pi_194281423
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2020 17:09 schreef amaranta het volgende:

[..]

De Périphérique bedoel je? Die valt ook reuze mee. Soms druk en er op letten dat je de juiste afslag neeMt.

In Parijs heb ik geen ervaring.
Nee, Parijs zelf, het centrum enzo.
  maandag 27 juli 2020 @ 17:10:59 #185
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194281428
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 17:07 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Is een (georganiseerde) busreis technisch gezien dan ook OV?

Nou ja, ik reageerde ook eigenlijk vooral op al sinds 2011 niet meer op vakantie geweest zijn.. dat lijkt me op zich niet helemaal nodig ivm rijbewijs..

En mijn lief was altijd een beetje bang met rijden.. tot ie in Rome moest rijden.. daarna nooit meer ergens last van zijn zelfvertrouwen gehad( al voegt ie nog wel in als een slappe xxx :+ )
Ik zag gisteren een flixbus en iedereen droeg een mondkapje
  maandag 27 juli 2020 @ 17:11:41 #186
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194281439
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 17:10 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Dat lijkt mij idd gruwelijk kut
  maandag 27 juli 2020 @ 17:13:10 #187
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194281452
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2020 17:10 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik zag gisteren een flixbus en iedereen droeg een mondkapje
Ik bedoel meer een oad ofzo.. flixbus is een stuk anoniemer..
  maandag 27 juli 2020 @ 17:14:35 #188
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194281471
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 17:13 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik bedoel meer een oad ofzo.. flixbus is een stuk anoniemer..
Lijkt me wel.
  maandag 27 juli 2020 @ 17:24:33 #189
149959 SQ
snelle trees
pi_194281581
als je in het vliegtuig een mondkapje op moet, zul je het in een touringcar ook wel moeten, me dunkt ;)
disclaimer
pi_194282210
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2020 16:50 schreef Vicky het volgende:

[..]

Je komt, als je naar Disney gaat, niet in de buurt van Parijs.
Enige "spannende" stukje is rond Antwerpen.

BE, wat een schatjes!!
Be wat een snoezige kittens <3

Ik rij regelmatig de ring van Antwerpen. Maar misschien voor mij heel gewoon geworden.
Welk deel is daar spannend aan? :@
Behalve dat Antwerpenaren zelf alles behalve hoffelijk zijn in 't verkeer ;-)

De ring van Brussel als je in Brussel stad moet zijn vind ik dan weer veel meer uitkijken. (Brussel zelf met z'n afslagen in die peep tunnels is een ander verhaal). Langs Brussel naar t zuiden is een kwestie van je navigatie volgen.

Ik ben de eerste keer dat ik reed na 2 dagen rondje om de kerktoren vanuit de Antwerpse Kempen over de ring van Rotterdam gesjeesd omdat ov mij tegen de 4 uur kostte tov 5 kwartier tuffen. Had wel klotsende okseltjes, 3x stil gevallen voordat ik de snelweg op was. Maar hey is ook goed gekomen.

Rij je verkeerd? Geen erg aan dan ga je de eerste afslag dr af en weer de snelweg op. Toeristische route toch?
pi_194282232
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2020 17:11 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook de hel ja. Alles is er zo krap.
pi_194282358
Deze dorpeling vind Groningen-stad al eng _O-
pi_194282386
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2020 17:11 schreef amaranta het volgende:

[..]

Het is krap en Fransen rijden alsof het hun laatste dag is, dus je moet voor alles uitkijken.
pi_194282445
Ik ben naar hartje centrum Parijs gereden toen ik net mijn rijbewijs had.
En een paar weken rondreis USA met een vriend zonder rijbewijs dus moest ik alles zelf rijden (12 baans randwegen rondom LA en dan je afrit te laat zien)
Antwerpen kom ik ook regelmatig, en ik rijd er ook langs naar Zeeland.

Ik vind het allemaal geen enkel probleem. Ben de rust zelve.
pi_194282498
Naar Disney is echt meer dan prima te doen Venco, je gaat inderdaad al een best een stuk voor Parijs de snelweg af. Het rijdt in principe altijd aardig door, zeker als je lekker vroeg vertrekt.
Ik weet halverwege nog wel een goede stopplek naast de snelweg waar kinderen ook kunnen rondrennen.

Het is dat wij al andere dingen geboekt hebben deze zomer anders zou ik er zo heenrijden nu. En dat terwijl ik niet naar het buitenland wil dit jaar. Wij waren er vorig jaar in augustus en de wachtrijen waren toen echt enorm. Wij hadden gelukkig een VIP fastpass en doordat we in een Disney hotel sliepen eerder toegang anders was het waardeloos geweest.
Die korte wachtrijen zijn echt uniek en als ze ergens goed zijn in veiligheid en crowdcontrol is het daar wel.

Neem mij maar mee, ik rijd ik wel. ;)
  maandag 27 juli 2020 @ 19:01:24 #196
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_194282823
quote:

Vliegen, met tweeling zelfs.

Vliegtuig zit maximaal halfvol. We hadden steeds een hele rij voor onszelf.
  maandag 27 juli 2020 @ 19:03:42 #197
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_194282845
Qua mondkapjes zou ik ook echt eerst ff proberen thuis wat je fijner vindt. Die stoffen dingen zijn echt bokheet. Als je die dus een paar uur op moet, echt wat een ellende.

Voor december haal ik wel wegwerp.

En ik had ook earsavers. Das wel fijn.
pi_194283057
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:01 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Vliegtuig zit maximaal halfvol. We hadden steeds een hele rij voor onszelf.
Oh serieus?
Ik had gehoord dat ze de vliegtuigen volproppen en mocht dat niet lukken de vlucht niet door laten gaan.
  maandag 27 juli 2020 @ 19:26:55 #199
344469 Amsel
zonder t
pi_194283143
Jongens, door jullie overweeg ik nu om volgende week naar Disney te gaan :o
pi_194283535
Jaaaaaa Amsel, oh ben al jaloers op de optie alleen.

Heeft iemand nog ebook tips? Gewoon betaald, wil in de vakantie eindelijk weer eens lezen. Ik houd van thrillers maar ook Hendrik Groen vond ik erg leuk. Niet te moeilijk, dat hoort niet bij vakantie.
pi_194283615
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:52 schreef exode het volgende:

Heeft iemand nog ebook tips? Gewoon betaald, wil in de vakantie eindelijk weer eens lezen. Ik houd van thrillers maar ook Hendrik Groen vond ik erg leuk. Niet te moeilijk, dat hoort niet bij vakantie.
M.J. Arlidge
Robert Bryndza
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 27 juli 2020 @ 20:29:23 #202
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194284192
quote:

[..]

20 jaar oud en ongeveer een maand mijn eerste eigen auto (een 3 jaar oude Civic) en dwars door Parijs gereden :')
Van die "Hee, ik rij hier ineens voor de Eiffeltoren, wat leuk!" momenten :D
1987 dus nog echt kaartlezen, en ik reed alleen, dus dan kom je wel eens iets anders uit dan gepland, hoewel ik vast niet onbewust van de Périphérique afgegaan was, mezelf kennende :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 27 juli 2020 @ 21:07:16 #203
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_194284783
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:57 schreef Vicky het volgende:

[..]

M.J. Arlidge
Robert Bryndza
Vooral de laatste! _O_
Ben nu met Arlidge bezig en ik vind de plots echt heerlijk maar er zit wel erg veel ver gezocht geneuzel omheen wmb. Maar goed, in juni waren de boeken enorm afgeprijst dus ik bestelde er een stuk of 8. :D Ik ben bij 6 geloof ik. ;)
(Geneuzel als in bij een langlopende serie als ER, Greys Anatomy, Suits waarbij het soms meer over de privelevens van de hoofdrolspelers gaat dan over de misdaad.)

Oeh, en de Noordzeemoorden! _O_ 4 boeken die ik echt non-stop uitgelezen heb! O+
pi_194285149
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 21:07 schreef BE het volgende:

[..]

Vooral de laatste! _O_
Ben nu met Arlidge bezig en ik vind de plots echt heerlijk maar er zit wel erg veel ver gezocht geneuzel omheen wmb. Maar goed, in juni waren de boeken enorm afgeprijst dus ik bestelde er een stuk of 8. :D Ik ben bij 6 geloof ik. ;)
(Geneuzel als in bij een langlopende serie als ER, Greys Anatomy, Suits waarbij het soms meer over de privelevens van de hoofdrolspelers gaat dan over de misdaad.)

Oeh, en de Noordzeemoorden! _O_ 4 boeken die ik echt non-stop uitgelezen heb! O+

Ja klopt bij Arlidge. Is soms wat langdradig.

De Noordzeemoorden is ook zeker een aanrader.

De boeken van Lucinda Riley (zeven zusse, vlinderkamer, orchideeëntuin, de nachtroos) zijn erg mooi
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 27 juli 2020 @ 21:37:09 #205
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_194285335
quote:

[..]

Dat vond ik met een Uber al vervelend.
KuikenGuppy
  maandag 27 juli 2020 @ 21:39:42 #206
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_194285390
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:52 schreef exode het volgende:

Alles van Ursula Poznanski. Zijn eigenlijk tienerboeken en daardoor soms een beetje simpel, maar qua verhaal zijn ze echt heel spannend en zitten goed in elkaar. Ik verslind elk boek van haar zodra het verschijnt. O+.
KuikenGuppy
  maandag 27 juli 2020 @ 21:42:56 #207
37150 livelink
pi_194285443
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2020 21:39 schreef Burdie het volgende:

[..]

Alles van Ursula Poznanski. Zijn eigenlijk tienerboeken en daardoor soms een beetje simpel, maar qua verhaal zijn ze echt heel spannend en zitten goed in elkaar. Ik verslind elk boek van haar zodra het verschijnt. O+.
Ik heb Vijf van haar gelezen. Eigenlijk omdat mijn zoon het las voor een boekverslag en om hem te helpen heb ik het ook gelezen. Was inderdaad wel een leuk en spannend boek.
  maandag 27 juli 2020 @ 22:13:09 #208
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_194285911
In alle boeken die jullie noemen worden moorden gepleegd :D . Ik lees liever boeken zonder. In ieder geval in het donker...
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_194286111
Thanks voor de tips! Ik ga ze eens bekijken allemaal :)
pi_194286361
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 19:21 schreef lily het volgende:

[..]

Oh serieus?
Ik had gehoord dat ze de vliegtuigen volproppen en mocht dat niet lukken de vlucht niet door laten gaan.
Mijn zus os hier nu en die vlucht zat bommetje vol (AMS-OSL).
pi_194289305
Bizar dat het zo verschilt met vliegen! Mijn man is heen en weer gevlogen naar Manchester en vlucht was uitverkocht maar half vol. En iedereen zat bij elkaar :?
pi_194289408
@exode, IV van Arjen Lubach is spannend. Beetje Da Vinci Code meets 24, maar dan in Nederland.
De serie over inspecteur Vegter van Lieneke Dijkzeul (die dus niet alleen jeugdboeken schrijft) is ook top. Niet zo cliché als de hele Saskia Noort-thrillertak en een veel mooiere stijl. Deel 1 is volgens mij ‘Koude lente’ (of De stille zonde, ik kan dat niet onthouden). Een van de beste delen vond ik overigens ‘De geur van regen’.
‘Alle tijd’ van Ronald Giphart, over zes vrienden die in Utrecht een bierbrouwerij starten, vind ik ook een aanrader, maar ik hou sowieso van Giphart O+
pi_194290149
Wat een fijne tips allemaal! :)
Heb gisteren nog even The Dutch I pressume gekocht, die lijkt me leuk.

Ik ga de rest vanavond eens doorlopen en kijken wat ik aanschaf op mijn e-reader.

Vandaag op kantoor, uitgestorven! Ook de trein, gewoon geen andere mensen gezien. Bizar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 28 juli 2020 @ 09:49:51 #214
319308 Tink89
To live is to dance
pi_194290615
Wat eng Exode... dat klinkt echt helemaal niet fijn.
pi_194293616
Ik word redelijk depressief van de weersvoorspellingen van volgende week, nou niet bepaald campingweer. ;(

Mocht iemand nog een betaalbaar weekje in augustus zoeken: BinnenInn heeft nog plek voor 4 personen. Dat ziet er zo leuk uit, wij houden hem al een tijdje in ons lijstje om heen te gaan maar steeds wordt het toch wat anders. Maar goed, ze hebben vanaf 21-08 nog plek zag ik. (en ze vragen normale prijzen)
En ja dat weet ik omdat ik ze checkte voor volgende week omdat ik een kampeerfan ben, maar niet met 21 graden en regen.
pi_194293682
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 20:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

20 jaar oud en ongeveer een maand mijn eerste eigen auto (een 3 jaar oude Civic) en dwars door Parijs gereden :')
Van die "Hee, ik rij hier ineens voor de Eiffeltoren, wat leuk!" momenten :D
1987 dus nog echt kaartlezen, en ik reed alleen, dus dan kom je wel eens iets anders uit dan gepland, hoewel ik vast niet onbewust van de Périphérique afgegaan was, mezelf kennende :')
Dapper! Lijkt me echt een nachtmerrie, ik heb nul richtingsgevoel en raak al lichtelijk in paniek als er opeens een omleiding is en de navigatie van de leg is :X. Zeker met kinderen op de achterbank die dan meteen vragen: Zijn we nu verdwaald?? Komen we te laat?! DUDE YOU’RE NOT HELPING! :')

Autorijden is prima maar ik rij niet heel graag op onbekend terrein zonder dat vriend er ook bij is. Maar ik rij wel zonder al te veel problemen naar Zuid-Frankrijk, netjes elke 2 uur afwisselen. Tolwegen zijn ook appeltje-eitje nu we een transponder hebben die automatisch ons kenteken scant. Ideaal, want die poortjes zijn voor mij (ukkie van 1.54 m) te hoog... en je kan ook niet even uitstappen met die betonnen hoge afscheidingen naast je deur (uiteraard wel eens geprobeerd uit reflex :|W ). Eerder planden we de route zo dat ik geen poortjes had of zo min mogelijk.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 28 juli 2020 @ 14:11:53 #217
344469 Amsel
zonder t
pi_194293887
En bedankt hè jongens, door jullie zit ik nu volgende week drie dagen / twee nachten ik Eurodisney _O-

Exode, wat klinkt dat eng die klachten die je nog hebt, goed dat je het laat nakijken!
pi_194293910
Amsel, hoe laat moet ik klaar staan?

Ja..die klachten, ik word ook echt moedeloos van. Vorige week ging het bijvoorbeeld echt goed. Zelfs 8 kilometer gefietst zonder reactie.
  dinsdag 28 juli 2020 @ 14:19:46 #219
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194293988
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 13:51 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dapper! Lijkt me echt een nachtmerrie, ik heb nul richtingsgevoel en raak al lichtelijk in paniek als er opeens een omleiding is en de navigatie van de leg is :X. Zeker met kinderen op de achterbank die dan meteen vragen: Zijn we nu verdwaald?? Komen we te laat?! DUDE YOU’RE NOT HELPING! :')

Autorijden is prima maar ik rij niet heel graag op onbekend terrein zonder dat vriend er ook bij is. Maar ik rij wel zonder al te veel problemen naar Zuid-Frankrijk, netjes elke 2 uur afwisselen. Tolwegen zijn ook appeltje-eitje nu we een transponder hebben die automatisch ons kenteken scant. Ideaal, want die poortjes zijn voor mij (ukkie van 1.54 m) te hoog... en je kan ook niet even uitstappen met die betonnen hoge afscheidingen naast je deur (uiteraard wel eens geprobeerd uit reflex :|W ). Eerder planden we de route zo dat ik geen poortjes had of zo min mogelijk.
Bedoel je een tolkastje?
Wij hebben die van FR/ES/P
En nu heeft de anwb er ook een voor FR/ES/P/I
maar bij omwisselen moet je wel de volle mep betalen (ipv het verschil, wat logischer zou zijn). En aangezien we dit jaar niet naar Italië gaan, wachten we nog even met ruilen.
Wel echt fijn indd dat je gewoon kunt doorrijden. Die trechters bij de tolpoortjes zijn nooit fijn. Nu is het gewoon zo ver mogelijk naar links en invoegen daarna.
pi_194294184
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 14:11 schreef Amsel het volgende:
En bedankt hè jongens, door jullie zit ik nu volgende week drie dagen / twee nachten ik Eurodisney _O-

Exode, wat klinkt dat eng die klachten die je nog hebt, goed dat je het laat nakijken!
Wat tof! Veel plezier! O+
pi_194294194
Exode klinkt eng

Tolpoortjes en een caravan geen succes
  Moderator dinsdag 28 juli 2020 @ 16:06:27 #222
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_194295597
Wat bizar dat (bijna) iedereen hier autorijden in het buitenland zo eng vindt :o Ik vind het heerlijk om te rijden, en rij overal heen. In de VS, in Engeland, Oost-Europa, het maakt me niks uit. Ik ben sowieso echt van het rondreizen dus in de huisje versus kamperen discussie kan ik ook niet aanhaken :D Hier team hotels en auto huren, lekker rondrijden van plek naar plek O+
pi_194295732
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 14:19 schreef amaranta het volgende:

[..]

Bedoel je een tolkastje?
Wij hebben die van FR/ES/P
En nu heeft de anwb er ook een voor FR/ES/P/I
maar bij omwisselen moet je wel de volle mep betalen (ipv het verschil, wat logischer zou zijn). En aangezien we dit jaar niet naar Italië gaan, wachten we nog even met ruilen.
Wel echt fijn indd dat je gewoon kunt doorrijden. Die trechters bij de tolpoortjes zijn nooit fijn. Nu is het gewoon zo ver mogelijk naar links en invoegen daarna.
Ja precies! Ik weet niet welke wij hebben, voor FR iig, andere landen weet ik niet. Daar gaan we hoogstwaarschijnlijk ook niet rijdend heen (maar als die tweede nieuw is, zullen wij de eerste hebben :P)

Amstel wat ontzettend leuk!! Have fun! *O*

[ Bericht 6% gewijzigd door Phaidra op 28-07-2020 16:23:49 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 28 juli 2020 @ 16:53:12 #224
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194296380
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 16:16 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja precies! Ik weet niet welke wij hebben, voor FR iig, andere landen weet ik niet. Daar gaan we hoogstwaarschijnlijk ook niet rijdend heen (maar als die tweede nieuw is, zullen wij de eerste hebben :P)

Amstel wat ontzettend leuk!! Have fun! *O*
Grijs of wit kastje?
  dinsdag 28 juli 2020 @ 17:40:57 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_194297104
Even mezelf op de borst kloppen! *O* Mijn vader klopt altijd bij mij aan met allerhande IT problemen.
Gisteren had hij een update gedraaid en toen wilde vandaag de mail niet meer. Ze gebruiken Windows Live Mail uit 2012. :')
Maar tadaaa... Ik kreeg het toch weer voor elkaar! Moest wat files hernoemen, toen een update draaien en daarna de hernoemde files weer terugzetten. *O* Het is allemaal zo moeilijk niet hoor, met google er bij, maar het voelt toch wel cool dat het me lukt!

En ik vind het heel schattig. Mijn vader is enorm technisch, kan alles met elektra repareren etc. etc. en vroeger was het altijd de lol dat mijn opa hem belde met van alles en nog wat (had hij een boor uit elkaar gehaald want hij klonk zo raar maar kreeg hem niet meer in elkaar. Dus dan ging mijn vader dat fixen.
En nu gaat het dus op dezelfde manier, maar dan over de laptops of hun mobiele telefoon ( :X ) en komt hij naar mij. O+
pi_194297344
*O* *O* Goed bezig BE! *O* *O*

🎉🎉 ik heb vakantie! 🎉🎉
31 augustus pas weer werken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_194297348
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 16:53 schreef amaranta het volgende:

[..]

Grijs of wit kastje?
Grijs geloof ik. Hij zit nu ff niet in de auto ivm nieuwe leaseauto en geen buitenland vakantie dit jaar.

BE lekker is dat he! :s) En nog heel veel O+ O+ O+ O+ O+ voor de schattige poezels!
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 28 juli 2020 @ 19:11:21 #228
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_194298318
Lekker Vicky! Enjoy!
pi_194299304
@Amsel even in de gaten houden.
Disney ligt in Ile de France

https://www.google.com/se(...)=mobile-gws-wiz-serp
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 28 juli 2020 @ 20:24:44 #230
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_194299364
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 20:21 schreef Vicky het volgende:
@:amsel even in de gaten houden.

Maar dat is de Belgische regering toch?
pi_194299398
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 20:24 schreef BE het volgende:

[..]

Maar dat is de Belgische regering toch?
True, maar NL heeft voor regio Antwerpen oranje afgegeven.
Het kan binnen een dag veranderen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 28 juli 2020 @ 20:27:51 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_194299408
Oh zo, ik snap je.
pi_194299419
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 20:27 schreef BE het volgende:
Oh zo, ik snap je.
😊
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 28 juli 2020 @ 21:12:26 #234
344469 Amsel
zonder t
pi_194300228
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 20:21 schreef Vicky het volgende:
@:amsel even in de gaten houden.

Yes we houden het in de gaten!
  woensdag 29 juli 2020 @ 17:05:22 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194309770
Wanneer was die oplichting van de moeder van mevr.Cactus ook al weer? Ging ook om ¤ 4.000 toch?
WGR / Onderzoek bank naar mijn betaalrekening

Oh, ik zie het al 22 juli, dit speelde 14 juli.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 29 juli 2020 @ 19:30:10 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_194311812

Echt, poezenhemel hier! O+
pi_194311835
Oh my O+
pi_194311876
En je hebt ook een witte, zag ik.
Ben dol op witte katten. Ik heb al sinds 1989 katten en altijd 2 en vaak 3 tegelijk, maar nog nooit een witte gehad. Zo mooi O+
  woensdag 29 juli 2020 @ 19:40:32 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_194312014
Ja, helemaal wit van top tot teen. Ik was er juist nooit zo van, was groot fan van rooitjes, maar ben nu helemaal om. O+
En gelukkig niet doof! *O*
pi_194312090
Zijn witte vaak doof dan? Wist ik niet..

Mijn eigen favoriet in al die jaren was een grote rode kater. Overleden in 2015 op 17 jarige leeftijd.
Ik dacht nooit meer zo een te krijgen maar ik heb ondertussen een zwarte kater (de witte was net vergeven toen :+ ) en die is net zo geweldig!
  woensdag 29 juli 2020 @ 19:58:18 #241
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194312349
Wat lief BE.
  woensdag 29 juli 2020 @ 19:59:20 #242
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_194312371
Ja, meer dan gemiddeld wel:
https://www.raskattenwijz(...)tten-zijn-vaker-doof

En ik lees daar dat het een paar weken na de geboorte op kan treden. Ben benieuwd hoe lang een paar is dan.

Onze zwarte kater (met klein beetje wit) is ook echt de leukste kat die ik (gehad) heb. :Y Gezellige kletskous. O+

De dierenarts gaf me vanmiddag wel de tip op te letten met de oortjes en dierenzonnebrand te gebruiken. Zeker witjes zien ze meer dan anderen met kanker aan de oortjes. :{
  woensdag 29 juli 2020 @ 20:13:21 #243
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194312625
Wij zijn vanmorgen met ons konijn bij de dierenarts geweest...
Konijn heeft koorts (virus?) en een oogontsteking.
Was een duur bezoekje. En nu aan de antibiotica en hopen dat ze weer opknapt. Tot “overmaat van ramp” gaan we vrijdag op vakantie en moeten we de zorg nu dus overlaten aan een vriendin.
Nu ook maar hopen dat de kuur aanslaat en dat konijn niet gaat hemelen terwijl we weg zijn.
  woensdag 29 juli 2020 @ 20:15:18 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_194312668
Ahw, sneu. En idd lastig met de vakantie. Hopelijk knapt hij snel op.
pi_194312842
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2020 19:59 schreef BE het volgende:
Onze zwarte kater (met klein beetje wit) is ook echt de leukste kat die ik (gehad) heb. :Y Gezellige kletskous. O+
Ja, die van ons ook.
Veel “kletsen”, reageren, super aanhankelijk, als een hondje achter je aan lopen. Meteen aan komen rennen als je thuiskomt. Op je schoot kruipen als je gaat zitten.
Ik vind dat dus erg leuk.

Wat vervelend amaranta.
En dan ook de timing weer... Ik hoop dat ze snel opknapt.
Waar gaan jullie heen?
  woensdag 29 juli 2020 @ 20:40:06 #246
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194313138
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 20:23 schreef lily het volgende:

[..]

Ja, die van ons ook.
Veel “kletsen”, reageren, super aanhankelijk, als een hondje achter je aan lopen. Meteen aan komen rennen als je thuiskomt. Op je schoot kruipen als je gaat zitten.
Ik vind dat dus erg leuk.

Wat vervelend amaranta.
En dan ook de timing weer... Ik hoop dat ze snel opknapt.
Waar gaan jullie heen?
Dordogne, en als Corona het toelaat daarna nog door naar familie in Spanje
pi_194313732
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2020 19:59 schreef BE het volgende:
Ja, meer dan gemiddeld wel:
https://www.raskattenwijz(...)tten-zijn-vaker-doof

En ik lees daar dat het een paar weken na de geboorte op kan treden. Ben benieuwd hoe lang een paar is dan.

De dierenarts gaf me vanmiddag wel de tip op te letten met de oortjes en dierenzonnebrand te gebruiken. Zeker witjes zien ze meer dan anderen met kanker aan de oortjes. :{
Ik smeerde er gewoon kinder zonnebrand op. 2 witte gehad 1 werd er wel doof door oorontstekingen dat is ook een kwaal van witte. Ze zijn ook wat zwakker want geen natuurlijke kleur. Maar wit O+
pi_194313745
@amaranta; Ik hoop dat alles lukt.
De reisadviezen vliegen allen kanten op. Echt shit.
Wij gaan ook naar Spanje. Midden augustus. De reisorganisatie geeft aan dat ze pas 3 dagen van te voren iets laten horen. Wel of niet.
Wij vliegen naar Barcelona en onze terugvlucht is al weken geannuleerd. Maar ja... zelf annuleren betekent ons geld kwijt.

Gaan we ook weer eens ;(
Laatste keer was 2017. Wat een timing weer.
pi_194313989
Katten. O+ Als kind had een al allemaal kattenspulletjes op mijn kamertje.
We hebben zulke leuke katten gehad en je hebt zulk verdriet als ze dood gaan. ;(
We hadden tot een paar jaar geleden 3 naaktkatten. Niet standaard de mooiste maar zo lief en aanhankelijk. O+
Blijf toch een zwak voor katten houden.
pi_194314123
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2020 17:05 schreef Leandra het volgende:
Wanneer was die oplichting van de moeder van mevr.Cactus ook al weer? Ging ook om ¤ 4.000 toch?
WGR / Onderzoek bank naar mijn betaalrekening

Oh, ik zie het al 22 juli, dit speelde 14 juli.
Wat een toeval...
  woensdag 29 juli 2020 @ 21:37:46 #251
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194314139
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:17 schreef lily het volgende:
@:amaranta; Ik hoop dat alles lukt.
De reisadviezen vliegen allen kanten op. Echt shit.
Wij gaan ook naar Spanje. Midden augustus. De reisorganisatie geeft aan dat ze pas 3 dagen van te voren iets laten horen. Wel of niet.
Wij vliegen naar Barcelona en onze terugvlucht is al weken geannuleerd. Maar ja... zelf annuleren betekent ons geld kwijt.

Gaan we ook weer eens ;(
Laatste keer was 2017. Wat een timing weer.
Ohja dat zei je al ja. Bcn heeft nu sowieso negatief reis advies meen ik
  woensdag 29 juli 2020 @ 21:44:27 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194314209
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:36 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Wat een toeval...
Die datum van 14 juli klopte trouwens niet, dat had kennelijk 10 juil moeten zijn (maar die TS had dat in eerste instantie fout gemeld).

Wel raar dat men daar net doet alsof degene die onbedoeld de betaling aan de oplichter en daarmee aan de onschuldige verkoper heeft gedaan zijn/haar geld wel zal kunnen terugkrijgen en die TS daar voor op zal draaien.
Terwijl het aan de andere kant altijd gemeld wordt als een kansloze zaak en "zelf overgemaakt, dus pech".
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 29 juli 2020 @ 21:47:45 #253
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194314267
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die datum van 14 juli klopte trouwens niet, dat had kennelijk 10 juil moeten zijn (maar die TS had dat in eerste instantie fout gemeld).

Wel raar dat men daar net doet alsof degene die onbedoeld de betaling aan de oplichter en daarmee aan de onschuldige verkoper heeft gedaan zijn/haar geld wel zal kunnen terugkrijgen en die TS daar voor op zal draaien.
Terwijl het aan de andere kant altijd gemeld wordt als een kansloze zaak en "zelf overgemaakt, dus pech".
Dat is wel vreemd ja.
  woensdag 29 juli 2020 @ 21:49:20 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_194314289
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:16 schreef F_r het volgende:

[..]

Ik smeerde er gewoon kinder zonnebrand op. 2 witte gehad 1 werd er wel doof door oorontstekingen dat is ook een kwaal van witte. Ze zijn ook wat zwakker want geen natuurlijke kleur. Maar wit O+
Tx voor de tip!
  woensdag 29 juli 2020 @ 21:50:53 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194314313
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:47 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dat is wel vreemd ja.
Ik snap sowieso niet dat mensen door de politie iedere keer met een kluitje in het riet gestuurd worden, zowel de slachtoffers van phishing als whatsappfraude.

Als ze zulke mensen nou eens direct zouden bijstaan dan zouden ze wellicht nog eens wat geld kunnen blokkeren voor het ergens ver weg en onbereikbaar was.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 29 juli 2020 @ 21:56:36 #256
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194314425
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 21:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet dat mensen door de politie iedere keer met een kluitje in het riet gestuurd worden, zowel de slachtoffers van phishing als whatsappfraude.

Als ze zulke mensen nou eens direct zouden bijstaan dan zouden ze wellicht nog eens wat geld kunnen blokkeren voor het ergens ver weg en onbereikbaar was.
Ja, dat is indd vreemd.
Dit blokkeren zou echt mogelijk moeten zijn
  woensdag 29 juli 2020 @ 22:15:51 #257
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194314757
Ik ben zwaar over de zeik trouwens;

Edit: toch maar verwijderd, sorrry :X

[ Bericht 89% gewijzigd door Leandra op 30-07-2020 01:23:05 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 29 juli 2020 @ 22:21:15 #258
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194314864
Edit.... nog meer bladibla

[ Bericht 95% gewijzigd door Leandra op 30-07-2020 01:23:26 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 29 juli 2020 @ 22:31:40 #259
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194315104
Het liefst zou ik die mail trouwens doorsturen aan iedereen die eerder in dat mailverhaal een mail heeft gekregen, maar ja..... dat doe ik dan weer niet, en niet alleen omdat N dat niet wil, maar gewoon omdat ik ook wel weet dat dat over de lijn is. Maar dromen mag natuurlijk :+

Maar goed, hij is al meer vrienden kwijtgeraakt, onder andere omdat hij op een kraamvisite een opmerking maakte die er bijna op neerkwam dat de vader niet genoeg op de baby leek om de vader te zijn, en dat was geen foute grap ofzo, hij heeft helemaal geen humor.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 29 juli 2020 @ 22:32:07 #260
319308 Tink89
To live is to dance
pi_194315110
Wat een rare en kwetsende mails joh! Echt best heftig... Ik houd me na wat slechte ervaringen aan het motto 'ziek zijn kan een verklaring zijn, maar is geen excuus voor alles'. Ik zou dit dan ook met je lief bespreken en samen bepalen wat je ermee doet. Als een vriendschap altijd meer energie kost dan oplevert, klopt er ergens iets niet. Een tijdje kan dat, maar dan moet het ook soms wel echt leuk zijn...
  woensdag 29 juli 2020 @ 22:37:33 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194315223
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2020 22:32 schreef Tink89 het volgende:
Wat een rare en kwetsende mails joh! Echt best heftig... Ik houd me na wat slechte ervaringen aan het motto 'ziek zijn kan een verklaring zijn, maar is geen excuus voor alles'. Ik zou dit dan ook met je lief bespreken en samen bepalen wat je ermee doet. Als een vriendschap altijd meer energie kost dan oplevert, klopt er ergens iets niet. Een tijdje kan dat, maar dan moet het ook soms wel echt leuk zijn...
N heeft hem al een mail gestuurd dat hij hiermee de vriendschap de nek had omgedraaid....

En ik snap heel goed dat je 30-35 jaar vriendschap niet zomaar opzij zet, daarom was dat ook nog niet gebeurd, want de afgelopen 15 jaar is onze Dr.Dr.Ir. behoorlijk de weg kwijt en het wordt steeds erger.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_194323022
Hoi hulptroepen!

Ik ben op zoek naar een kraamcadeau voor een van m’n besties en kom er niet uit. Het is kind drie van hetzelfde geslacht en de andere twee zijn al wat ouder, dus ze zijn al erg goed voorzien op alle fronten.

Ik ben een beetje uit de baby’s, dus wat is tegenwoordig leuk op babygebied? Musthaves?
Een fotoshoot, kleertjes/draagdoek of besteksetje vallen om diverse redenen af :) Maar het mag best iets kosten. Ik dacht aan iets met de naam erop bijvoorbeeld, maar wat dan 😬

Heeft iemand een leuk idee?
pi_194323062
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2020 13:51 schreef Mineola het volgende:
Hoi hulptroepen!

Ik ben op zoek naar een kraamcadeau voor een van m’n besties en kom er niet uit. Het is kind drie van hetzelfde geslacht en de andere twee zijn al wat ouder, dus ze zijn al erg goed voorzien op alle fronten.

Ik ben een beetje uit de baby’s, dus wat is tegenwoordig leuk op babygebied? Musthaves?
Een fotoshoot, kleertjes/draagdoek of besteksetje vallen om diverse redenen af :) Maar het mag best iets kosten. Ik dacht aan iets met de naam erop bijvoorbeeld, maar wat dan 😬

Heeft iemand een leuk idee?
Wij hebben gekregen oa:
Stoeltje met afdruk van het geboortekaartje
Muziek houten afspeeldoosje met afdruk van geboortekaartje
Spaarpot met afbeelding van het geboortekaartje
  donderdag 30 juli 2020 @ 13:57:14 #264
149959 SQ
snelle trees
pi_194323122
Een gepersonaliseerd kado voor een derde baby? Ik weet het!

disclaimer
pi_194323186
Haha SQ, het cadeau voor de ouders is idd al gecoverd :P Nu het kind nog!

Maar ik kan dus niets verzinnen met naam erop wat ik leuk vind. Dus ik laat dat misschien maar gewoon los!
pi_194323202
Is dit een hint voor de fokkers die bij jou op kraamvisite komen SQ? :P
pi_194323233
felicitaties voor Dennis is wel een garantie voor goede gesprekken aan je kraambed *O*
  donderdag 30 juli 2020 @ 14:04:15 #268
149959 SQ
snelle trees
pi_194323242
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2020 14:02 schreef Aure het volgende:
Is dit een hint voor de fokkers die bij jou op kraamvisite komen SQ? :P
alsof fokkers op visite gaan :')
disclaimer
  donderdag 30 juli 2020 @ 14:08:33 #269
319308 Tink89
To live is to dance
pi_194323321
Ik weet niet hoe oud de oudste kindjes zijn, maar als die al op school zitten is een bon voor babyzwemmen ofzo wel tof. En als ze nog niet op school zitten ook, maar dan inclusief oppas voor de oudsten? Kun je altijd een badcape met naam bij doen?
  donderdag 30 juli 2020 @ 14:10:35 #270
149959 SQ
snelle trees
pi_194323347
Mineola, is zo'n gepersonaliseerd kinderboekje anders niet iets?
disclaimer
pi_194323453
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2020 14:10 schreef SQ het volgende:
Mineola, is zo'n gepersonaliseerd kinderboekje anders niet iets?
Heb je een concrete tip? Want ik heb daarvan eerlijk gezegd nog niets voorbij zien komen dat ik leuk vond qua tekeningen of verhaal. Ik heb er vooralsnog dus een beetje een Woezel en Pip associatie mee :@

@Tink89, ik had daar ook al aan gedacht, maar ik twijfel of mijn vriendin heel gelukkig gaat worden van een zwembad :D
pi_194323686
Wij kregen een tasje met de naam er op geborduurd en ik heb voor een vriendin een badjasje met de naam er op geborduurd O+ Tasje gaat nu met M mee naar de opvang.
  donderdag 30 juli 2020 @ 14:37:12 #273
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194323752
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2020 13:51 schreef Mineola het volgende:
Ik dacht aan iets met de naam erop bijvoorbeeld, maar wat dan 😬

Een tattoo
  donderdag 30 juli 2020 @ 15:21:54 #274
319308 Tink89
To live is to dance
pi_194324383
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2020 14:18 schreef Mineola het volgende:

[..]

Heb je een concrete tip? Want ik heb daarvan eerlijk gezegd nog niets voorbij zien komen dat ik leuk vond qua tekeningen of verhaal. Ik heb er vooralsnog dus een beetje een Woezel en Pip associatie mee :@

@:Tink89, ik had daar ook al aan gedacht, maar ik twijfel of mijn vriendin heel gelukkig gaat worden van een zwembad :D
Wij kregen 'Prul ontmoet de bosdieren' en daar hebben ze wel meer leuke boekjes:
https://www.mijnliefstebo(...)hYa7JaBoCVasQAvD_BwE

En ik heb deze nog op het verlanglijstje staan:
https://www.wonderbly.com(...)AvD_BwE&gclsrc=aw.ds
pi_194324417
Een boompje? Met iets van fruit ofzo. Als ze een tuin hebben en groene vingers...
  donderdag 30 juli 2020 @ 15:27:03 #276
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_194324472
Boompjes zijn leuk, als ze niet van plan zijn snel te verhuizen ;)
In onze huidige tuin staan de geboortebomen van 2 van de kinderen van de vorige bewoners, appels en peren voor ons :Y)
  donderdag 30 juli 2020 @ 15:50:59 #277
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_194324836
Een mand/kist/hanger met naam. Bijvoorbeeld https://m.facebook.com/metliefdegeknoopt/
  donderdag 30 juli 2020 @ 16:56:50 #278
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_194325947
Een geboorteklokje? :)

https://www.printkado.nl/
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_194338956
De tweede die Tink tipt (wat een pech mijn naam is weg) heb ik voor beide jongens. Echt heel toffe boeken, niet het standaar verhaaltje met de naam vervangen, maar een zoektocht naar letters die uiteindelijk de naam vormen. Moet het kindje alleen niet ‘Bo’ heten, dan wordt het boek wel kort :+

Dikke tip voor gepersonaliseerd cadeau is trouwens een koffer met de naam erop. Die gaat bij ons met ieder logeerpartijtje mee en daar zijn ze super trots op O+
pi_194339075
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 14:11 schreef SQ het volgende:
Gaan we nu hier opsommen of nemen we het ff mee naar de sc?
180cm en maat 42 voeten :+
Voor de zwangerschap 41.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 15:09:55 #281
319308 Tink89
To live is to dance
pi_194339713
Ja gaan we door ja? Dan 172 en maat 39,5.... En dat was voor de zwangerschap van prul ook al zo. En broekmaat 38, jasjes in 42 (want hallo schouders en boezem) en een zandloperfiguur.

Zo, klaaar...

En wij waren vanochtend even bij babypark. Wat een nare winkel, met naar personeel en stom gedoe. Ik heb er - omdat hij 60% afgeprijsd was - een voetenzak gekocht, maar ik ga er nooit meer heen. Ze hadden bijvoorbeeld niet eens een wc-verkleiner of potje bij de toiletten. Prul moest er met haar 20 maanden maar zo op. Ik vroeg naar een draagdoek, kreeg het pasmodel toegegooid en weg was de dame weer. En bij het afrekenen stond een andere dame nog een minuut of vijf uitgebreid te ouwehoeren met collega's voordat ze me hielp. Bahbah...

[/spuipost]
  vrijdag 31 juli 2020 @ 16:29:11 #282
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194340862
Ik ben een peer, ik ga niet eens maten noemen maar als er een "grootste peer ter wereld" wedstrijd zou zijn voor peren (de fruitsoort) dan zou ik het equivalent zijn van de gedoodverfde winnaar :+
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 31 juli 2020 @ 16:39:44 #283
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194340988
Vandaag de mail van de notaris al met de nota, of we dat volgende maand even willen storten op een moment zodat het voor de overdracht op de rekening staat.
Nou had ik zelf al een berekening gemaakt van wat we zouden moeten overmaken aan de notaris, en die was maar ¤ 75,20 te laag (maar ik had ook 2 kostenposten niet meegerekend), dus dat kwam keurig uit eigenlijk (op zo'n totaalbedrag).

Belde net de hypotheekadviseur, die was ook helemaal content, de nota van de notaris klopte in 1 keer, maar hij was eigenlijk vooral content over wat we samen geregeld hadden qua hypotheek en alles, want het was bij lange na niet standaard.
Zegt ie net: "Normaal mail ik even als ik bericht heb van de notaris, maar nu moest ik even bellen, we hebben de boel samen zo mooi voor elkaar gekregen!"

Dat vind ik dan weer heel leuk, want ik ben echt niet de makkelijkste vooral omdat ik op voorhand eigenlijk al heel goed weet wat en hoe ik het wil, en dat moest ik er dan nog doorkrijgen bij mijn man, de bouwer en de hypotheek :D
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 31 juli 2020 @ 16:42:22 #284
319308 Tink89
To live is to dance
pi_194341025
Nice leandra!
  vrijdag 31 juli 2020 @ 16:50:55 #285
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194341199
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:42 schreef Tink89 het volgende:
Nice leandra!
Ja, vooral omdat hij, en hij is echt een heel ervaren hypotheekadviseur, er zo content mee is en het dus veel minder een 13 in een dozijn dingetje is wat gewoon uitgewerkt en doorgevoerd is dan ik dacht.

Het is echt een heel bedachtzame man en hij is niet zo snel superenthousiast en uitbundig en dat is hij hiermee dus wel (en dit is niet de eerste keer dat hij het meldt, toen de hypotheek akkoord was ook al).
Het grappigste is dat we op sommige punten heel anders in dit financiële verhaal staan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_194342761
Klinkt goed leandra

Hier maat 42 qua schoenmaat. Voor de zwangerschappen ook al.

Kledingmaat tja... mag ik die skippen???
  vrijdag 31 juli 2020 @ 18:51:49 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_194342920
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 18:40 schreef F_r het volgende:
Klinkt goed leandra

Hier maat 42 qua schoenmaat. Voor de zwangerschappen ook al.

Kledingmaat tja... mag ik die skippen???
Nou ik kan me werkelijk niet voorstellen dat jij je zou moeten schamen voor je kledingmaat.

Niet dat überhaupt iemand dat ooit zou moeten, maar bij jou zie ik al helemaal geen reden.
disclaimer
  vrijdag 31 juli 2020 @ 18:52:17 #288
149959 SQ
snelle trees
pi_194342928
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 16:29 schreef Leandra het volgende:
Ik ben een peer, ik ga niet eens maten noemen maar als er een "grootste peer ter wereld" wedstrijd zou zijn voor peren (de fruitsoort) dan zou ik het equivalent zijn van de gedoodverfde winnaar :+
Baarheupen 8-)
disclaimer
pi_194343476
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 18:51 schreef SQ het volgende:

[..]

Nou ik kan me werkelijk niet voorstellen dat jij je zou moeten schamen voor je kledingmaat.

Niet dat überhaupt iemand dat ooit zou moeten, maar bij jou zie ik al helemaal geen reden.
Iets met corona- en stresskilo's
  vrijdag 31 juli 2020 @ 19:29:17 #290
149959 SQ
snelle trees
pi_194343485
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 19:28 schreef F_r het volgende:

[..]

Iets met corona- en stresskilo's
dan nog ben je vast geen veertig kilo aangekomen in drie maanden gok ik ;)
disclaimer
pi_194343619
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 19:29 schreef SQ het volgende:

[..]

dan nog ben je vast geen veertig kilo aangekomen in drie maanden gok ik ;)
Nee dan zal ik zwaarder zijn dan ooit. Dat hoop ik toch niet te redden.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 19:42:48 #292
149959 SQ
snelle trees
pi_194343667
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 19:39 schreef F_r het volgende:

[..]

Nee dan zal ik zwaarder zijn dan ooit. Dat hoop ik toch niet te redden.
Dan komt het vast wel weer goed als alles weer rustiger is ;) :*
disclaimer
pi_194343773
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 19:42 schreef SQ het volgende:

[..]

Dan komt het vast wel weer goed als alles weer rustiger is ;) :*
Ik hoop het. Ik voel mij nu een aangespoelde blubber walvis
  vrijdag 31 juli 2020 @ 19:53:06 #294
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_194343815
Echt? Bij 65 kilo?, meer is het toch niet?

Nou... ehm... ik zeg maar niks. :X
pi_194344368
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2020 14:18 schreef Mineola het volgende:

[..]

@:Tink89, ik had daar ook al aan gedacht, maar ik twijfel of mijn vriendin heel gelukkig gaat worden van een zwembad :D
Kwam laatst deze tegen, misschien is dit iets?
https://www.little-yeti.com/en (bij taal kan je Dutch selecteren en dan kan je het hele boekje doorbladeren als voorbeeld, je hebt alleen wel wat gegevens van het kindje nodig, meeste zal op geboortekaartje staan).
pi_194344751
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 19:53 schreef BE het volgende:

Maar dat is wel het vervelende van gewicht. Ik zit op het moment totaal niet lekker in mijn lichaam, vind het blubberig en dik, terwijl ik heus wel weet dat er zoveel mensen nog veel zwaarder zijn dan ik.
Doet niets af aan het feit dat je dan alsnog niet lekker in je lijf kan zitten, toch?
Ik hoef er verder geen discussie over hoor, en ik weet ook dat ik er werk van zou kunnen/moeten maken om het te veranderen. Maar een nummertje op de weegschaal zegt niets over je hoe jezelf daarbij voelt :)

Sterker nog, ik ben niet in het bezit van een weegschaal :+
pi_194344829
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 19:53 schreef BE het volgende:

Staat mijn gewicht ergens? Ik heb nu ook geen idee sta al even niet meer op de weegschaal. Die is al ingepakt

Ik ben het eens met lasage geen overgewicht maar voel mij nu niet happy. Ik heb altijd wel blubber maar nu teveel. Dus weer aan de slag.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 21:19:41 #298
149959 SQ
snelle trees
pi_194344942
Dan nog is "aangespoelde blubberwalvis" geen goede manier om over jezelf te praten. Ontevreden zijn mag best, maar probeer ook een beetje lief te blijven voor jezelf. En ik vrees dat ferrari dit ook niet met een knipoog bedoelt ;)
disclaimer
  vrijdag 31 juli 2020 @ 21:31:38 #299
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194345086
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 18:52 schreef SQ het volgende:

[..]

Baarheupen 8-)
Ja, dat dan weer wel ja :D
Op basis van mijn heupen had ik een heel elftal moeten baren :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 31 juli 2020 @ 21:33:41 #300
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194345116
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 21:19 schreef SQ het volgende:
Dan nog is "aangespoelde blubberwalvis" geen goede manier om over jezelf te praten. Ontevreden zijn mag best, maar probeer ook een beetje lief te blijven voor jezelf. En ik vrees dat ferrari dit ook niet met een knipoog bedoelt ;)
Dit idd. Jezelf niet zo downgraden, daar ben je te goed voor.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_194345472
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 21:11 schreef F_r het volgende:

[..]

Staat mijn gewicht ergens? Ik heb nu ook geen idee sta al even niet meer op de weegschaal. Die is al ingepakt

Ik ben het eens met lasage geen overgewicht maar voel mij nu niet happy. Ik heb altijd wel blubber maar nu teveel. Dus weer aan de slag.
Ik las lasagne... :')

Maar eens met op een bepaald gewicht niet lekker in je vel zitten.
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')