Wat werd daarover gezegd dan? Heb ik even gemist.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:13 schreef Oppulregaj het volgende:
Ik vond dat Nadine wat betreft die vaderdags cadeautjes die de kinderen op school moesten maken wel gelijk had. Leerkrachten zouden wel wat rekening mogen houden met kinderen die geen vader meer hebben.
Jaaa echt he, alsof ze van dezelfde leeftijd zijn en samen aan 't knikkeren zijn ofzo.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:51 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Dat 'man' achter elke zin van Kevin was ook top
Nadine zei dat ze op school gewoon dezelfde knutseldingetjes e.d. moesten maken als de andere kinderen die nog wel allemaal een vader hebben en dat de juffen wel rekening zouden mogen houden met kinderen van wie de vader overleden is.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat werd daarover gezegd dan? Heb ik even gemist.
Waarschijnlijk weer nieuwe gezinnen erbij, er werd laatst al een oproep gedaan voor nieuwe gezinnen. Ze waren dit keer naar Nederlandse en Vlaamse gezinnen op zoek.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:19 schreef praadje het volgende:
Ik las op de FB van Romano Q, dat zij in december niet in de serie zitten.
Ja, echt bizar dat.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:19 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Nadine zei dat ze op school gewoon dezelfde knutseldingetjes e.d. moesten maken als de andere kinderen die nog wel allemaal een vader hebben en dat de juffen wel rekening zouden mogen houden met kinderen van wie de vader overleden is.
Ja dat vind ik ook vreemd, had ze dan gewoon iets voor moeders laten maken.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:19 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Nadine zei dat ze op school gewoon dezelfde knutseldingetjes e.d. moesten maken als de andere kinderen die nog wel allemaal een vader hebben en dat de juffen wel rekening zouden mogen houden met kinderen van wie de vader overleden is.
Of iets ter nagedachtenis aan Michel, fotolijstje met een gedichtje o.i.d.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook vreemd, had ze dan gewoon iets voor moeders laten maken.
Of dat inderdaad. Er rekening mee houden lijkt me wel 't minste dat ze kunnen doen in elk geval.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:23 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Of iets ter nagedachtenis aan Michel, fotolijstje met een gedichtje o.i.d.
Ze hebben een vader. Dus prima dat ze wat maken. Maar gedicht dan weglaten ofzoquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook vreemd, had ze dan gewoon iets voor moeders laten maken.
Ze bedoelde het vast zo inderdaad, maar zoals wel vaker uit Linda dat weer bijzonder ontactvol..quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Zo interpreteerde ik het ook idd. De ene baby is nou eenmaal arbeidsintensiever dan de andere.
Ook ja.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:39 schreef derLudolf het volgende:
Bovendien, die oudere kinderen kunnen toch zeggen dat ze hun pa dood is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij de Quaedackers op Facebook was er een fan die in een reactie zei dat ze vond dat Nadine een hele nette man heeft nu.quote:Op donderdag 23 juli 2020 08:20 schreef maily het volgende:
Die Kevin (fam. Q.) vind ik maar een engnek.
En echt al die kinderen een hand geven ook ...
Is het een nepwapen of een vuurwerkpistool?quote:Op donderdag 23 juli 2020 07:39 schreef maily het volgende:
Die pa Kraan zei "eikel" tegen zijn zoon ... (nepwapen)
Oh, hij komt absoluut niet dominant over andersquote:Op donderdag 23 juli 2020 08:36 schreef Oppulregaj het volgende:
Reactie onder een bericht van Nadine op facebook:
Pas maar op hoor, zulke reacties mag je niet geven bij die familie 😉 komen ze direct met dreig berichten maar dat vertellen ze dan niet.. Die kerel woont daar al in en bepaalt de hele boel. Wij weten het want we kennen hun persoonlijk en wonen in de straat
Ehm weet ik niet. Eentje zag eruit als een revolver en eentje als geweer met een "houten" kolf.quote:Op donderdag 23 juli 2020 08:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is het een nepwapen of een vuurwerkpistool?
Vreemde manier van spotten inderdaad.quote:Op donderdag 23 juli 2020 08:50 schreef derLudolf het volgende:
Die Anabolen Arie kan niet eens zelf z'n oefeningen doen?![]()
[ facebook ]
1 ervan was volgens mij een echte, Ivan had nog een opmerking over dat dat ding van zijn vader was geweest.quote:Op donderdag 23 juli 2020 08:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is het een nepwapen of een vuurwerkpistool?
quote:Op donderdag 23 juli 2020 07:03 schreef F.Sinatra het volgende:
SPOILER AFLEVERING DONDERDAGAVONDVerwacht je hier nog reacties op? Op het in CapsLock plaatsen van een waarschuwing bij een spoiler? Denk je dat iemand die het niet wil weten het dan toch gaat lezen? Wat is het nut van zo'n spoiler, behalve te laten merken dat jij al vooruit gekeken hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ja van mensen die ook vooruit hebben gekeken en die graag willen reageren op F.Sinatra's zijn reactie over die aflevering? Die moeten dan wel ook weer in een spoiler reageren, maar daar zijn die dingen voor.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Verwacht je hier nog reacties op? Op het in CapsLock plaatsen van een waarschuwing bij een spoiler? Denk je dat iemand die het niet wil weten het dan toch gaat lezen? Wat is het nut van zo'n spoiler, behalve te laten merken dat jij al vooruit gekeken hebt?
Zeikert gespotquote:Op donderdag 23 juli 2020 11:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Verwacht je hier nog reacties op? Op het in CapsLock plaatsen van een waarschuwing bij een spoiler? Denk je dat iemand die het niet wil weten het dan toch gaat lezen? Wat is het nut van zo'n spoiler, behalve te laten merken dat jij al vooruit gekeken hebt?
In de 60/ jaar of 70 gok ik gezien de leeftijd van Thaila?quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:05 schreef TomDooley het volgende:
Vraagje, weet iemand de leeftijd van oma Buddenbruck, de moeder van Thaila?
Nier precies, maar Thalia is 41/42, dus zal haar moeder rond de 64-67 zijn?quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:05 schreef TomDooley het volgende:
Eind 50 zou ook kunnen. Dan werd ze net zoals Thaila jonge moeder. Je ziet dat wel vaker dat de geschiedenis zich herhaalt wat betreft. En nu weer met Miguel zijn vriendin. Al hoop ik voor die oma dat ze in de60 is, anders ziet ze er vrij verlept uit voor haar leeftijdquote:Op donderdag 23 juli 2020 12:12 schreef TomDooley het volgende:
Golfer en Sunshine, ik dacht zelf ook zoiets, een buurvrouw van me dacht aan eind 50 en dat lijkt mij echt te jong ingeschat. Maar alles kan tegenwoordig. Bedankt voor jullie reacties.
Vooral je laatste zin ja, dat is de reden waarom ik een jaar of tien hoger inschat dan mijn buurvrouw, vandaar dat ik schreef 'alles kan'.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Eind 50 zou ook kunnen. Dan werd ze net zoals Thaila jonge moeder. Je ziet dat wel vaker dat de geschiedenis zich herhaalt wat betreft. En nu weer met Miguel zijn vriendin. Al hoop ik voor die oma dat ze in de60 is, anders ziet ze er vrij verlept uit voor haar leeftijd
Ze ziet er ouder uit dan mijn oma en die is 79.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:05 schreef TomDooley het volgende:
Ik heb een stukje teruggekeken, je hebt gelijk, ze heeft geen Limburgs accent, maar ik hoor wel een licht Brabants accent. Ik durf niet te zeggen waar ze vandaan komt, ik weet het niet.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:16 schreef F.Sinatra het volgende:
Waar komt die moeder eigenlijk vandaan? Heeft geen zuidelijke dialect.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ze ziet er ouder uit dan mijn oma en die is 79.
Of ze er vandaan komt dat weet ik niet maar ze woont in Roermond. Roermond ligt net over de grens met Brabantquote:Op donderdag 23 juli 2020 12:21 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Ik heb een stukje teruggekeken, je hebt gelijk, ze heeft geen Limburgs accent, maar ik hoor wel een licht Brabants accent. Ik durf niet te zeggen waar ze vandaan komt, ik weet het niet.
Mee eens. Mijn vraag over haar leeftijd heeft niets te maken met haar persoonlijkheid, ik denk dat het een best leuke vrouw is die inderdaad overzicht over haar kleinkinderen heeft en daarnaast open staat voor dingen waar ze zelf niet mee opgegroeid is (zoals het gamen van de jongens).quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]Maar ik vind haar altijd wel lief overkomen. Lief, maar toch met wat gezag. Ze houdt de kinderen maar toch in haar eentje nog redelijk in toom als ze oppast.
Net over de grens valt ook wel mee. Bovendien praten ze in Oost Brabant ook al met een aardig accent.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Of ze er vandaan komt dat weet ik niet maar ze woont in Roermond. Roermond ligt net over de grens met Brabant
Ik vind Quinten kwa karakter erg op zijn moeder lijken.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:26 schreef F.Sinatra het volgende:
Die Quinten lijkt me wel echt een lastige jongen om mee samen te zijn.
Ik vind het overomen of 'ie ook een behoorlijke stempel op Sam en dat oudste meisje drukt (ze lijken zich flink te ergeren aan die jongen).
Precies zijn moeder, als die jongen uit de puberteit is zal hij wat beter om kunnen gaan met zijn emoties en in de loop der jaren wordt het milder. Om eerlijk te zijn vind ik dat Quinten het aardig doet, zulke types hebben juist wat meer rust in hun omgeving nodig.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind Quinten kwa karakter erg op zijn moeder lijken.
Sherlock gespeeld;quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:12 schreef TomDooley het volgende:
Golfer en Sunshine, ik dacht zelf ook zoiets, een buurvrouw van me dacht aan eind 50 en dat lijkt mij echt te jong ingeschat. Maar alles kan tegenwoordig. Bedankt voor jullie reacties.
Ik zat dus goed met mijn inschatting.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:29 schreef lily het volgende:
Sherlock gespeeld;
Op haar eigen facebook staat een oude foto gepost in 2014. Iemand reageert dat de foto 45 jaar oud is, waarop zij zegt; toen was ik 14
65 dus
![]()
Dan ziet Astrid er wel oud uit, zou haar tegen de 80 schatten.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Nier precies, maar Thalia is 41/42, dus zal haar moeder rond de 64-67 zijn?
Mijn oma is 75 en ziet er ook wel 10 jaar jonger uitquote:Op donderdag 23 juli 2020 12:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ze ziet er ouder uit dan mijn oma en die is 79.
Dat vind ik persoonlijk ook wel overdreven. Ze heeft wel een geleefd gezicht, maar zo oud vinf ik haar er nou ook weer niet uit zien. Wat hierboven gezegd wordt. Ander kapsel tje, wat vlotte kleding aan. Ze ziet er nu uit als een soort van ma Flodder.quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:06 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Dan ziet Astrid er wel oud uit, zou haar tegen de 80 schatten.
Ik heb begrepen dat hij daar geen contact meer mee heeft. Wat knap is in zo'n korte tijd.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:19 schreef F.Sinatra het volgende:
Zo te zien heeft Kevin zelf ook een zoontje dat in 2019 geboren is.![]()
Althans op die FB link zie ik ' Bradley28-02-2019 met een blauw speentje....
Dank je wel Sherlock Lily!quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:29 schreef lily het volgende:
[..]
Sherlock gespeeld;
Op haar eigen facebook staat een oude foto gepost in 2014. Iemand reageert dat de foto 45 jaar oud is, waarop zij zegt; toen was ik 14
65 dus
![]()
Als ik het vergelijk met mijn oma van 75 ziet Astrid er jaren ouder uit. Of mijn oma ziet er gewoon heel jong uit, dat zou ook kunnenquote:Op donderdag 23 juli 2020 14:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk ook wel overdreven. Ze heeft wel een geleefd gezicht, maar zo oud vinf ik haar er nou ook weer niet uit zien. Wat hierboven gezegd wordt. Ander kapsel tje, wat vlotte kleding aan. Ze ziet er nu uit als een soort van ma Flodder.
Maar wel nu al haar halve kledingkast in gebruik hebben.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:30 schreef Leandra het volgende:
Die Kevin is flink gemakzuchtig idd.
Lamp ophangen? Er ligt bovenaan de keldertrap geen geschikte boor, dus ipv even in de kelder te gaan kijken of daar nog wel een boor ligt wordt de lamp gewoon niet opgehangen.
Koken? Het begint al met "geen vlees" als er wel vissticks in de vriezer blijken te liggen moet er even gedaan worden alsof de aardappels mogelijk van vorig jaar(!!!!) zijn, alsof je niet weet dat je eergisteren aardappels met haar gekocht hebt
Sowieso zie ik niet hoe iets als aardappels in zo'n gezin overdatum zou kunnen gaan, daar gaan waarschijnlijk hele zakken per week doorheen.
In een aflevering vorige week had ze zelfs aardappelen met een 35% kortingsticker, ik kan me voorstellen dat dat bij hen wel kan, is toch in 2 dagen op.
Al zou een zak aardappels over datum zijn kun je ze vaak nog prima eten, ik gooi ze pas weg als ze verschrompeld zijn, al zijn ze dan ook nog niet bedorven want bedorven aardappels kun je niet onder de neus hebben zo stinkt dat. Als ze wat beginnen uit te lopen is ook niet erg, als je ze schilt is daar niks van te zien of te proeven.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:30 schreef Leandra het volgende:
Die Kevin is flink gemakzuchtig idd.
Lamp ophangen? Er ligt bovenaan de keldertrap geen geschikte boor, dus ipv even in de kelder te gaan kijken of daar nog wel een boor ligt wordt de lamp gewoon niet opgehangen.
Koken? Het begint al met "geen vlees" als er wel vissticks in de vriezer blijken te liggen moet er even gedaan worden alsof de aardappels mogelijk van vorig jaar(!!!!) zijn, alsof je niet weet dat je eergisteren aardappels met haar gekocht hebt
Sowieso zie ik niet hoe iets als aardappels in zo'n gezin overdatum zou kunnen gaan, daar gaan waarschijnlijk hele zakken per week doorheen.
In een aflevering vorige week had ze zelfs aardappelen met een 35% kortingsticker, ik kan me voorstellen dat dat bij hen wel kan, is toch in 2 dagen op.
Roken (misschien ook drinken) en die tattoos maken dat je er op die leeftijd sneller ouder/verlepter uitziet.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:56 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Als ik het vergelijk met mijn oma van 75 ziet Astrid er jaren ouder uit. Of mijn oma ziet er gewoon heel jong uit, dat zou ook kunnen
Zou ze de spullen van Michel al weggedaan hebben of zou ze die moeten hebben uitruimen om ruimte voor zijn kleren te maken?quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:32 schreef maily het volgende:
[..]
Maar wel nu al haar halve kledingkast in gebruik hebben.
Die was heel mager he ... daar pasten veel meer kleren van in de kast. Deze engnek daarentegenquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou ze de spullen van Michel al weggedaan hebben of zou ze die moeten hebben uitruimen om ruimte voor zijn kleren te maken?
Dat heeft mijn oma dus ook, velen schatten haar een jaar of 65 en denken vaak dat ik haar zoon ben. Voor mijn oma wel een complimentquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Roken (misschien ook drinken) en die tattoos maken dat je er op die leeftijd sneller ouder/verlepter uitziet.
En je kunt mazzel hebben goede genen te hebben; mijn moeder van 79 heeft amper rimpels, ik kom met 53 ook nog prima weg, als ik mijn voorhoofd frons heb ik minder rimpels dan Nadine bij de botoxboer liet zien.
Mijn moeder is 84 (ik 49) en kan nog wel voor 70 door. Maar inderdaad, niet roken, niet drinken en geen zon (en geen tattoosquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Roken (misschien ook drinken) en die tattoos maken dat je er op die leeftijd sneller ouder/verlepter uitziet.
En je kunt mazzel hebben goede genen te hebben; mijn moeder van 79 heeft amper rimpels, ik kom met 53 ook nog prima weg, als ik mijn voorhoofd frons heb ik minder rimpels dan Nadine bij de botoxboer liet zien.
Mijn oma ging tot haar 70e vlak voor de lente wel altijd een week of 8 achter elkaar een uurtje per week naar de zonnestudio om wat voor te bruinen voor het campingseizoen weer begon.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:38 schreef lily het volgende:
[..]
Mijn moeder is 84 (ik 49) en kan nog wel voor 70 door. Maar inderdaad, niet roken, niet drinken en geen zon (en geen tattoos)
Ik denk dit, waarom zou je anders op deze manier bij een vrouw intrekken maar duidelijk geen zin hebben in het gezinsleven?quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja heeft die kerel geen huis of zo wth
Ja dat ging over hem. Toen er over Nadine haar nieuwe liefde werd verteld werd gezegd dat het een 8 jaar jongere meubelmaker is.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:25 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik denk dit, waarom zou je anders op deze manier bij een vrouw intrekken maar duidelijk geen zin hebben in het gezinsleven?
Heeft hij een baan? Er staat me iets bij van meubelmaker maar ik weet niet meer of dat over hem gaat.
Ik zie het helemaal voor me dat ze met 13 de aardappeltjes en een paar potten appelmoes moeten verdelen en dat deze knakker dan een kilo aardappelen opschept en dan zegt: 'ik moet goed eten om te kunnen trainen'
Vraag ik me ook af, op zijn Facebookpagina las ik iets over dat hij hem mist.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:45 schreef derLudolf het volgende:
Ik denk even hardop...
Zou Kevin zijn zoontje niet willen zien of niet mogen zien?
Ik vind hem eerder type steigerbouwer of opperman.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:45 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Ja dat ging over hem. Toen er over Nadine haar nieuwe liefde werd verteld werd gezegd dat het een 8 jaar jongere meubelmaker is.
Ik gok op mogen. Als hij het niet wilt, zou hij ook niet vermelden op FB dat hij een zoontje heeft.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:45 schreef derLudolf het volgende:
Ik denk even hardop...
Of hij doet alsof hij hem mist om bijvoorbeeld zijn ex zwart te maken, net doen alsof het haar schuld is dat hij zijn kind niet ziet om medelijden te krijgen van anderen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik gok op mogen. Als hij het niet wilt, zou hij ook niet vermelden op FB dat hij een zoontje heeft.
Kan ook ja!quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:04 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Of hij doet alsof hij hem mist om bijvoorbeeld zijn ex zwart te maken, net doen alsof het haar schuld is dat hij zijn kind niet ziet om medelijden te krijgen van anderen.
Kevin kennende is andersom ook mogelijk.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:45 schreef derLudolf het volgende:
Ik denk even hardop...
Triest.quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:37 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat hij daar geen contact meer mee heeft. Wat knap is in zo'n korte tijd.
Pffff echt vroeg jaquote:
Ik heb bij een goede vriend meegemaakt dat je als vader opeens zomaar aan het kortste eind kn trekken als de moeder vieze spelletjes gaat uithalen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:45 schreef derLudolf het volgende:
Ik denk even hardop...
Ik denk niemand. Het is echt heel vals.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:09 schreef derLudolf het volgende:
Nou, dat gezang zitten die oudjes vast op te wachten.
Glasvezelblazenquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:20 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Wat voor werk doet die Rob dat hij nu zoveel verdient?
Legt glasvezel als ZZPerquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:20 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Gewoon copingmechanismes van moeders overgenomenquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Die kan wel aardig tegen stress he
Dat werd eerder gezegd, misschien andere constructie nuquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is hij ZZP'er? Ik vraag het me af.
Verklaard wel dat enorme inkomen als ie verder niks spaart of apart zetquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is hij ZZP'er? Ik vraag het me af.
Eerder reed hij in een groene bus zonder reclame met NL platen. Nu in een Duitse met reclame.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat werd eerder gezegd, misschien andere constructie nu
Hm mag toch hopen van nietquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Verklaard wel dat enorme inkomen als ie verder niks spaart of apart zet
Ik heb het vaker dan ik voor die mensen zou willen om me heen gehoord van alle ZZP'ers in de evenementen enzo.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mwoah je wilt ze de kost niet geven.
Zou dit wel verklarenquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 21:20 schreef F.Sinatra het volgende: En Rob verdient zijn vorige ww maand inkomen nu per dag. Knap gedaan.
ZZP-er in de glasvezel. Volgens mij heeft hij een goed contract met een energieleverancier.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:21 schreef praadje het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 23 juli 2020 19:20 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/prof[ile/448392]Epistaxiophobia[/url] het volgende:
Hij doet het best aardig. Maar misschien niet het genre van die oudjesquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:25 schreef derLudolf het volgende:
Ja, hij gaat shinen![]()
Een lichtpuntje voor de bewoners.... Als hij stopt met zingen.
En bij degenen die dat wel doen is het ook maar de vraag of het voldoende is en alle risico's een beetje afdekt.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb het vaker dan ik voor die mensen zou willen om me heen gehoord van alle ZZP'ers in de evenementen enzo.
Best aardigquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:27 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hij doet het best aardig. Maar misschien niet het genre van die oudjes
Ze zijn er wel, met een goed doordacht plan en een ruggegraat om dat vol te houden. Ik heb ook een kennis met tegenwoordig hele mooie Ralph Lauren blousjes en op dit moment een Heel Groot Probleem.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:27 schreef Chia het volgende:
[..]
En bij degenen die dat wel doen is het ook maar de vraag of het voldoende is en alle risico's een beetje afdekt.
sinds wanneer haal je glasvezel bij een energie leverancier?quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:27 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
ZZP-er in de glasvezel. Volgens mij heeft hij een goed contract met een energieleverancier.
Maak je niet zo druk. Wees als die ginger.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:30 schreef alpeko het volgende:
Ik zat zelf ook in de stress. Voel me bevrijd nu.
Is een bijnaam. Ik vind het ook echt bij haar passen en inderdaad, leuk kind. Ze noemen haar ook wel eens Sidonia als haar haar weer eens alle kanten opgaat omdat het zo statisch isquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:28 schreef F.Sinatra het volgende:
Heet Toettie echt Toettie? Of is dat een bijnaam? Wel leuk kind
Ze heet Shaëlle.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:28 schreef F.Sinatra het volgende:
Ja Olav, maar die is altijd zijn zusje Anne aan het knijpen en slaan als niemand kijkt. Vandaar dat dat meisje zoveel jankt.quote:
Shaelle zag ik netquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:28 schreef F.Sinatra het volgende:
Ja, grappigquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:34 schreef Chia het volgende:
Haha net stond ook in beeld Shaelle aka "Toetie"
sinds wanneer haal je glasvezel bij een energie leverancier?quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:27 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
ZZP-er in de glasvezel. Volgens mij heeft hij een goed contract met een energieleverancier.
Of lease? Kan me voorstellen dat ze dan op kenteken worden gezet in het Kreis vd lease maatschappij?quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:35 schreef derLudolf het volgende:
Bus van Rob staat op een kenteken van Kreis Borken, dat ligt ter hoogte van Twente. Dus denk dat die van een werkgever is.
Marlynn en Quinten van Linda, sam van ivan. De rest samen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:37 schreef praadje het volgende:
Welke kinderen zijn van Ivan en welke van Linda en welke van samen? Iemand een idee?
Wunderland in Kalker, heette tot een aantal jaren geleden Kernwasser Wunderland gezien het op een plek zit waar eigenlijk een kerncentrale zou komen, wat de koeltoren zou worden staat er nog.quote:
Sam is van Ivanquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:37 schreef praadje het volgende:
Welke kinderen zijn van Ivan en welke van Linda en welke van samen? Iemand een idee?
Thanks.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:37 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Marlynn en Quinten van Linda, sam van ivan. De rest samen.
Oudste meisje en twee oudste jongens hebben nog een andere ouder. Rest van hun samen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:37 schreef praadje het volgende:
Likequote:Op donderdag 23 juli 2020 19:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sam is van Ivan
Marlynn (die oudste dochter) en Quinten zijn van Linda
De rest is van hun samen
Klopt en Quinten en Marlynn hebben overigens ook niet dezelfde vader. Linda heeft dus kinderen van 3 mannen, alleen Marlynn heeft geen contact met haar biologische vader.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Oudste meisje en twee oudste jongens hebben nog een andere ouder. Rest van hun samen.
Oh ja, zo zat het inderdaad.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:39 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Klopt en Quinten en Marlynn hebben overigens ook niet dezelfde vader. Linda heeft dus kinderen van 3 mannen, alleen Marlynn heeft geen contact met haar biologische vader.
Ja en Ivan van twee vrouwen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:39 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Klopt en Quinten en Marlynn hebben overigens ook niet dezelfde vader. Linda heeft dus kinderen van 3 mannen, alleen Marlynn heeft geen contact met haar biologische vader.
Sowieso, fan van hem zijnquote:
Die is een stuk verstandiger jaquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:40 schreef Chia het volgende:
Eugene is echt de nuchtere huisvrouw daar thuis
Ja zou mij echt doodschamenquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Sowieso, fan van hem zijn
En sowieso, zulks gedrag op die leeftijd.
En ook behoorlijk fanatiek met alles schoonmaken rondom het huis terwijl de rest allemaal creatieve projecten start.quote:
Haar oudste 2 dochters waren vaak aan het rappen maar daar hoor je niets meer over. Paar jaar geleden plaatste Yokechia nog wel wat foto's waar ze half naakt op stond op facebook, ook op zoek naar aandacht denk ik.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:41 schreef praadje het volgende:
Als Samantha maar niet gaat vragen of Flex haar zoons muziek eens willen luisteren. Zie haar ertoe in staat om alles te doen om haar kinderen maar bekend te krijgen. Al moet ze er zelf voor schut voor staan.
Goh, zou hetquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:45 schreef RipCity het volgende:
Dit is gewoon vantevoren gemeld door productie
Gewoon niet open doen anders kun je bezig blijven en heb je nooit meer privacy.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:46 schreef Poppejans het volgende:
Wat nep dit. Zo'n reactie zou hij echt niet geven als dit spontaan was
Niemand doet open voor 4 negers aan de deur.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:46 schreef Poppejans het volgende:
Wat nep dit. Zo'n reactie zou hij echt niet geven als dit spontaan was
quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Niemand doet open voor 4 negers aan de deur.
Zou die voor z'n eigen familie dan ook niet binnen open doen, hij heeft een blanke moeder en donkere (volgens mij Surinaamse) vader .quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Maïzenakoekjes op je tepels plakken en dan boobies flashen en schuddenquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:48 schreef RipCity het volgende:
Nu gaat elke vrouw maisena koekjes naar z’n shows meenemen.
Niet alleen vrouwen. Jij toch ook zeker?quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:48 schreef RipCity het volgende:
Cola kwam uit mn neusgatenquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze waren een paar jaar geleden te bestellen bij Samantha. Mijn zwager heeft toen eens zo'n koekjespakket besteldquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:48 schreef RipCity het volgende:
Heb die vent of docu nog nooit gezien dus neequote:Op donderdag 23 juli 2020 19:49 schreef alpeko het volgende:
[..]
Niet alleen vrouwen. Jij toch ook zeker?
Lolquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:50 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Ze waren een paar jaar geleden te bestellen bij Samantha. Mijn zwager heeft toen eens zo'n koekjespakket besteld![]()
![]()
![]()
Waren niet te vreten zei die, nogal droog en veel te zoet, hij moest hoesten van de kruimelige koekjes.
Ik vroeg me vooral af wat de jongens er van vonden.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:51 schreef Poppejans het volgende:
Die muzieksmaak had ik niet verwacht bij dat Oooolav en Anne gezin...
Of misschien houden ze gewoon van het Foute uur
Die ruwe diamant uitspraak is mi op verschillende manieren te interpreterenquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:55 schreef Oppulregaj het volgende:
In seizoen 2 deed Roemillo aditie voor een gospel koor, Berget Lewis en Shirma Rouse zaten in de jury. Roemillo zong zo vals als een kraai maar Berget zei: Jouw stem is een ruwe diamant. Reactie van Shirma: Mooie stem hoor.
Volgens mij meenden ze er niets van, kan me niet voorstellen dat 2 van zulke vakvrouwen het echt mooi vonden.
Ze zei ook dat ze graag met hem wilde werken dus het was denk ik positief bedoeld, maar vermoed alleen omdat er opnames voor de serie waren. Zonder die camera's waren beide dames denk ik niet zo positief geweest.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Die ruwe diamant uitspraak is mi op verschillende manieren te interpreteren
Klopt. Het wordt 9 van de 10 keer gebruikt als ze niet onaardig willen zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Die ruwe diamant uitspraak is mi op verschillende manieren te interpreteren
Maar hij rijdt haar er wel naartoe.... mijn hemel, wat gênant om gewoon bij een BN'er aan te bellen, en dan ook nog even je kind een riedeltje laten spelenquote:
Het was ook niet echt superquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:09 schreef derLudolf het volgende:
Nou, dat gezang zitten die oudjes vast op te wachten.
Tja als het al door de productie is gemeld en zo.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar hij rijdt haar er wel naartoe.... mijn hemel, wat gênant om gewoon bij een BN'er aan te bellen, en dan ook nog even je kind een riedeltje laten spelen
Als mijn man zoiets zou willen doen was er echt geen enkele kans dat ik hem er wel naartoe zou rijden.
Hopelijk waren ze al een beetje doof en konden ze hun hoortoestel zachter of uit zettenquote:
Dat is het hele idee van maizenakoekjes. Bindmiddel i.p.v. bloem. Moet je maar net van houden.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:50 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Ze waren een paar jaar geleden te bestellen bij Samantha. Mijn zwager heeft toen eens zo'n koekjespakket besteld![]()
![]()
![]()
Waren niet te vreten zei die, nogal droog en veel te zoet, hij moest hoesten van de kruimelige koekjes.
Heeft een van die kinderen ook niet aan The Voice of een van die andere shitshows die mijn vrijdagavond altijd verneuken (omdat iemand in huis het dan MOET zien) meegedaan?quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:55 schreef Oppulregaj het volgende:
In seizoen 2 deed Roemillo aditie voor een gospel koor, Berget Lewis en Shirma Rouse zaten in de jury. Roemillo zong zo vals als een kraai maar Berget zei: Jouw stem is een ruwe diamant. Reactie van Shirma: Mooie stem hoor.
Volgens mij meenden ze er niets van, kan me niet voorstellen dat 2 van zulke vakvrouwen het echt mooi vonden.
Maakt ze alleen maar maïzenakoekjes dan? Had meer variatie verwacht bij koekjespakketten.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is het hele idee van maizenakoekjes. Bindmiddel i.p.v. bloem. Moet je maar net van houden.
Dat verklaart ook waarom hij in badjas opendeed, dat impliceert iig nog een beetje dat ze hem storen en hoeft hij ze niet binnen te vragen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:02 schreef Chia het volgende:
[..]
Tja als het al door de productie is gemeld en zo.
Dat was Roemillo en voordat het gezin meedeed met Een huis vol hebben de 3 oudste dochters eens meegedaan met Holland got talent.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft een van die kinderen ook niet aan The Voice of een van die andere shitshows die mijn vrijdagavond altijd verneuken (omdat iemand in huis het dan MOET zien) meegedaan?
Oh echt.... darn, dan wil je wel heel graag met je kop op TV.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:06 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Dat was Roemillo en voordat het gezin meedeed met Een huis vol hebben de 3 oudste dochters eens meegedaan met Holland got talent.
Ze maakt ook weleens kokosmakronen. Eugene noemt dat macaroni's, zo sprak hij het uit toen ze op een jaarmarkt koekjes gingen verkopenquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:07 schreef derLudolf het volgende:
Ik vind maizena koekjes ook best saai klinken.
Weet ik niet. De omschrijving was i.i.g. spot on voor een eerste ervaring van maizenakoekjes haha.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Maakt ze alleen maar maïzenakoekjes dan? Had meer variatie verwacht bij koekjespakketen.
Denk van Shaylarean gezien zij tot een jaar geleden nog niet zonder rolstoel kon.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:15 schreef Tegan het volgende:
Die scootmobiel bij de Baumgards buiten, zou die van moeder zijn?
Verder denk ik dat Eugene haar bracht omdat ze zelf geen auto rijdt? Ze hebben ook alleen dat kleine autootje dat niet genoeg ruimte heeft voor een groot gezin.
Toch zijn er wel kinders met talent in het gezin.Twee studeren er aan het Koninklijk Conservatorium, daar kom je niet zomaar op (en al helemaal niet als ballerina)quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh echt.... darn, dan wil je wel heel graag met je kop op TV.
Volgens mij is die auto niet van hun of ze moeten onlangs een auto hebben gekocht. Dochter Tyrona was namelijk de enige in het gezin die een auto had en Eugene en Samantha leenden die auto weleens.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:15 schreef Tegan het volgende:
Die scootmobiel bij de Baumgards buiten, zou die van moeder zijn?
Verder denk ik dat Eugene haar bracht omdat ze zelf geen auto rijdt? Ze hebben ook alleen dat kleine autootje dat niet genoeg ruimte heeft voor een groot gezin.
Ik zou ook intern boos zijn van die verfvlekken buiten. Maar wat verwacht je van kinderen?quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:14 schreef TomDooley het volgende:
'Een kind mag een kind zijn, maar ze moeten ook discipline hebben.' - HULDE aan vader Baumgard! Er is niets mis met discipline.
En straks heeft moeders last van haar gewrichten en gaat zij erin rijdenquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:16 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Denk van Shaylarean gezien zij tot een jaar geleden nog niet zonder roelstoel kon.
Als dat ding haar gewicht aan kan. Ik zag laatst hier in de buurt een hele dikke vrouw op zo'n mini scootmobiel rijden (zo'n ding die je ingeklapt in de auto mee kan nemen) en opeens klapte het frame dubbel en lag ze op de grond.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:19 schreef Chia het volgende:
[..]
En straks heeft moeders last van haar gewrichten en gaat zij erin rijden
Dat ontken ik ook niet, maar als je vooral met zulke shows meedoet dan gaat het wel heel erg om bekend worden.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:16 schreef Samhain het volgende:
[..]
Toch zijn er wel kinders met talent in het gezin.Twee studeren er aan het Koninklijk Conservatorium, daar kom je niet zomaar op (en al helemaal niet als ballerina)
Dat zou me echt geen bal kunnen schelen, ik zou simpelweg weigeren aan zoiets mee te werken, al was ik de enige met een rijbewijs in een gezin van 15 personen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:15 schreef Tegan het volgende:
Een tokkiematch made in heaven.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:23 schreef amaranta het volgende:
Over K. dus
23 Maart 2019 tagt hij de moeder nog.
28-8 baby half jaar en hij mist zijn zoon....
24-10 is met “ze vrouwtje”
6 -2 20 issie alweer verhuisd en suggereert hij iets over in de gevangenis zitten
....even een periode geen “me vrouwtjes”
6–6 met Nadine
18-6 verloofd
9-7 matching tattoos
Gisteren zag je hem op gegeven moment een dreun geven in de deurpost. Beetje aggressief.
Hij is op Facebook bevriend met mijn zwager. Ik vermoed dat ik wel weet waarom (mijn SB zat ook in de bodybuilding scène) maar ik zal hem eens vragen hoe goed hij hem kent
Top uitgezocht. Triest voor die kinderen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:23 schreef amaranta het volgende:
Over K. dus
23 Maart 2019 tagt hij de moeder nog.
28-8 baby half jaar en hij mist zijn zoon....
24-10 is met “ze vrouwtje”
6 -2 20 issie alweer verhuisd en suggereert hij iets over in de gevangenis zitten
....even een periode geen “me vrouwtjes”
6–6 met Nadine
18-6 verloofd
9-7 matching tattoos
Gisteren zag je hem op gegeven moment een dreun geven in de deurpost. Beetje aggressief.
Hij is op Facebook bevriend met mijn zwager. Ik vermoed dat ik wel weet waarom (mijn SB zat ook in de bodybuilding scène) maar ik zal hem eens vragen hoe goed hij hem kent
Ja klopt. Het was en in scene gezet en Eugene heeft geen ruggegraatquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou me echt geen bal kunnen schelen, ik zou simpelweg weigeren aan zoiets mee te werken, al was ik de enige met een rijbewijs in een gezin van 15 personen.
Is dat normaal trouwens tegenwoordig, dat iedereen gebeld wordt?quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:23 schreef Tegan het volgende:
Bij de Kraantjes was het lot van Quinten wel goed spannend gehouden. Ik had niet verwacht dat ze beiden geslaagd zouden zijn, maar heel fijn voor ze. Ik ben benieuwd wat Sam en Quinten nu gaan studeren? Wat doet Marlynn eigenlijk voor opleiding?
Zal die dat dan ook over Damian zeggen? Een zoon van nog geen 10 jaar jonger.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:25 schreef Mani89 het volgende:
Hij zal die kids inmiddels ook wel "me kinderen" noemen.
Ik ben geslaagd in 2002 en toen werd ook iedereen gebeld.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dat normaal trouwens tegenwoordig, dat iedereen gebeld wordt?
In mijn tijd (long, long time ago....) werd je alleen gebeld als je gezakt was, en dat hoorde je echt wel voor 11.00 uur ofzo.
Volgens mij werd er bij mijn oudste zoon ook niet gebeld, alleen als je gezakt was, en dat was 12 jaar geleden denk ik.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:27 schreef TomDooley het volgende:
Wat een rotstreek van die moeder van Quinten, maar wat heb ik gelachen. Gelukkig kon hij het hebben. Leuk dat Sam en Quinten geslaagd zijn.
Misschien is het ook wel een uitzondering om iedereen in coronatijd even die duidelijkheid te geven.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
In mijn tijd (long, long time ago.... maar niet zo lang als het liedje dat met deze tekst begint) werd je alleen gebeld als je gezakt was, en dat hoorde je echt wel voor 11.00 uur ofzo.
Volgens mij werd er bij mijn oudste zoon ook niet gebeld, alleen als je gezakt was, en dat was 12 jaar geleden denk ik.
Bij ons 18 jaar geleden werden eerst de geslaagden gebeld en de gezakten werden als laatst gebeld. Maar heb zelf geen eind-examen gedaan omdat dat niet nodig was voor de opleiding die ik wilde doen. Dus had mooi eerder vakantie dan de rest van de klasquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
In mijn tijd (long, long time ago....) werd je alleen gebeld als je gezakt was, en dat hoorde je echt wel voor 11.00 uur ofzo.
Dit zou goed kunnen, al gun ik het ze niet uiteraard.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Vrees wel dat ze het volgend jaar zwaar zullen krijgen. Het is niet voor niets dat je er zo slecht voor staat.
Ik weet het van mezelf niet meer.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
In mijn tijd (long, long time ago.... maar niet zo lang als het liedje dat met deze tekst begint) werd je alleen gebeld als je gezakt was, en dat hoorde je echt wel voor 11.00 uur ofzo.
Als ze dan wel iets doen, valt het misschien meequote:Op donderdag 23 juli 2020 20:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Vrees wel dat ze het volgend jaar zwaar zullen krijgen. Het is niet voor niets dat je er zo slecht voor staat.
Mijn neefje stond er ook niet al te best voor en is ook met hakken over de sloot geslaagd. Die heeft besloten om niet naar MBO niveau 3 te gaan (zou net kunnen worden toegelaten) en heeft besloten eerst niveau 2 te gaan doen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:30 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Dit zou goed kunnen, al gun ik het ze niet uiteraard.
Ik vroeg dat dus net aan mijn man. Bij mij in 1996 werd je ook alleen gebeld als je gezakt was.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gezien de verschillende antwoorden en jaartallen denk ik dat het aan de school zelf ligt of ze wel of niet alle leerlingen bellen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vroeg dat dus net aan mijn man. Bij mij in 1996 werd je ook alleen gebeld als je gezakt was.
Qftquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:34 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Gezien de verschillende antwoorden en jaartallen denk ik dat het aan de school zelf ligt of ze wel of niet alle leerlingen bellen.
Ik kijk nu, ik denk dat je gelijk hebt. Hij heeft dit seizoen ook al meerdere keren aangegeven dat hij zijn vrouw veel te zwaar vindt en ander commentaar, wat hij eerder niet deed.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:17 schreef praadje het volgende:
Volgens mij zit vader Baumgard er doorheen. Hij is ook oud geworden zeg.
Ja, hij lijkt ook niet meer zo betrokken te zijn als eerst.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:36 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Ik kijk nu, ik denk dat je gelijk hebt. Hij heeft dit seizoen ook al meerdere keren aangegeven dat hij zijn vrouw veel te zwaar vindt en ander commentaar, wat hij eerder niet deed.
Mijn neefje kreeg dit jaar de uitslag per mail, ging een mail naar alle leerlingen toe met een lijst met namen waarbij vermeld stond of hij of zij wel of niet was geslaagd.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:34 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Gezien de verschillende antwoorden en jaartallen denk ik dat het aan de school zelf ligt of ze wel of niet alle leerlingen bellen.
Blijkbaar is hij de luiheid van Samantha zat, hij doet ook lang niet meer zo liefdevol tegen haar.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:37 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, hij lijkt ook niet meer zo betrokken te zijn als eerst.
Goede observatie.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:37 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, hij lijkt ook niet meer zo betrokken te zijn als eerst.
Ze is wel echt serieus lui ja, tegen het ongezonde aan, als het niet al ongezond is.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:38 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Blijkbaar is hij de luiheid van Samantha zat, hij doet ook lang niet meer zo liefdevol tegen haar.
Wel een goede oplossing denk ik, anders komt het 1 voor 1 in de appgroep.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:37 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Mijn neefje kreeg dit jaar de uitslag per mail, ging een mail naar alle leerlingen toe met een lijst met namen waarbij vermeld stond of hij of zij wel of niet was geslaagd.
Yep, maar het probleem is dat ze de laatste 3 maanden waarschijnlijk geen flikker hebben gedaan. Dan begin je volgend schooljaar sowieso al met een achterstand...quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als ze dan wel iets doen, valt het misschien mee
Waarom? Als ze een studie/opleiding gaan doen die ze leuk vinden zijn ze misschien wat meer gemotiveerd. En volgens mij werd er in de uitzending gezegd dat ze door corona bepaalde vakken niet konden herkansen ofzo? En dat dat ook een reden was dat ze er slecht voor stonden.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Het klinkt misschien heel lullig, maar hij is beter af zonder haar. Die volwassen kinderen ook gewoon weg uit huis, want dat vind ik persoonlijk ook een vrij ongezonde situatie.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:42 schreef Tegan het volgende:
Misschien had hij het leven op deze leeftijd zich anders voorgesteld. Bijvoorbeeld de kinderen >20 jaar uit huis. Samantha ook gevaarlijk dik nu. Kan je je behoorlijk druk om maken lijkt me.
Wat ik begrijp is dat ze geslaagd zijn voor de middelbare school en gaan ze volgende schooljaar studeren. Dat is net iets anders dan een overgang van klas 3 naar 4. In principe beginnen ze opnieuw, met de kennis die ze de afgelopen jaren al hebben opgedaan.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, maar het probleem is dat ze de laatste 3 maanden waarschijnlijk geen flikker hebben gedaan. Dan begin je volgend schooljaar sowieso al met een achterstand...
Die kinderen schrijven zich ook te laat in bij de woningcorporaties. Tyrona is 30 en heeft zich op haar 23e in laten schrijven terwijl ze had kunnen weten dat je dat beter meteen op je 18e kunt doen wanneer je in een grote stad woont.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:42 schreef Tegan het volgende:
Misschien had hij het leven op deze leeftijd zich anders voorgesteld. Bijvoorbeeld de kinderen >20 jaar uit huis. Samantha ook gevaarlijk dik nu. Kan je je behoorlijk druk om maken lijkt me.
Ik hoop het voor ze; maar als je een half jaar nauwelijks hebt kunnen/hoeven leren dan is het lastig straks weer te beginnen. Sowieso word je bij vervolgopleidingen vaak minder achter de broek gezeten. Deze twee jongens hebben denk ik wel zo nu en dan een schop onder hun kont nodig.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:41 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarom? Als ze een studie/opleiding gaan doen die ze leuk vinden zijn ze misschien wat meer gemotiveerd. En volgens mij werd er in de uitzending gezegd dat ze door corona bepaalde vakken niet konden herkansen ofzo? En dat dat ook een reden was dat ze er slecht voor stonden.
Ik woon in een nietszeggend dorp, heb mezelf direct ingeschreven toen ik 18 werd en had alsnog een wachttijd van 7 jaar. Ik woon nu 10 jaar op mezelf, kun je nagaan hoe lang dit al bekend is. En zeker in steden als Den-Haag.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:44 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Die kinderen schrijven zich ook te laat in bij de woningcorporaties. Tyrona is 30 en heeft zich op haar 23e in laten schrijven terwijl ze had kunnen weten dat je dat beter meteen op je 18e kunt doen wanneer je in een grote stad woont.
Die worden door heel veel mensen verkeerd gedragen. Ik doe regelmatig mijn boodschappen in Duitsland en zie vaak dat mensen hun mondkapje of sjaal (sjaal mag daar ook) onder de neus hebben.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:46 schreef Smart_ass het volgende:
Die mondkapjes kun je ook beter achterwege laten als je ze toch niet normaal draagt.
Bij Rob hing ie gewoon op zijn kinquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:47 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Die worden door heel veel mensen verkeerd gedragen. Ik doe regelmatig mijn boodschappen in Duitsland en zie vaak dat mensen hun mondkapje of sjaal (sjaal mag daar ook) onder de neus hebben.
In Rotterdam was het 8 jaar geleden al 10 jaar wachttijd. Waarom ze zwanger is geworden, God mag het weten. Uiteraard zal het wel weer iets zijn als, door de pil heen zwanger geworden ofzo.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:46 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Ik woon in een nietszeggend dorp, heb mezelf direct ingeschreven toen ik 18 werd en had alsnog een wachttijd van 7 jaar. Ik woon nu 10 jaar op mezelf, kun je nagaan hoe lang dit al bekend is. En zeker in steden als Den-Haag.
Ik ben er op gaan letten, en ik denk dat 8/10 mensen hem verkeerd dragen, of er constant aan zitten.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bij Rob hing ie gewoon op zijn kin.
Ik heb me op mijn 20e in laten schrijven en had na 3 weken een woning in Delfzijl. Mazzel gehad want die woningcorporatie deed toen alleen aan toewijzen door middel van loting dus sommige mensen hadden na 2/3 keer reageren een woning terwijl anderen jaren bezig waren, mijn broer stond al 3 jaar ingeschreven toen ik me inschreef en had pas een jaar na mij een woning. Sinds deze maand is dat systeem veranderd en wijzen ze nu toe aan de hand van inschrijvingsduur dus nu kom je gewoon op de wachtlijst.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:46 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Ik woon in een nietszeggend dorp, heb mezelf direct ingeschreven toen ik 18 werd en had alsnog een wachttijd van 7 jaar. Ik woon nu 10 jaar op mezelf, kun je nagaan hoe lang dit al bekend is. En zeker in steden als Den-Haag.
Ze zei in de eerste aflevering van dit seizoen waarin ze te zien waren dat 'het niet gepland was, maar wel gewenst'. Dan weet je al genoeg inderdaad.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
In Rotterdam was het 8 jaar geleden al 10 jaar wachttijd. Waarom ze zwanger is geworden, God mag het weten. Uiteraard zal het wel weer iets zijn als, door de pil heen zwanger geworden ofzo.
Is ook zo. Maar er zit wel verschil in of je alleen je neus onbedekt laat of je neus EN je mond. Dan kun je 'm beter af laten.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben er op gaan letten, en ik denk dat 8/10 mensen hem verkeerd dragen, of er constant aan zitten.
Vraag me ook af of ze niet met kind bij haar vriend en zijn ouders kon komen wonen, of zullen die nog meer mensen in huis hebben dan de Baumgards? Of die mensen zagen het niet zitten om hun schoondochter en kleinzoon in huis te nemen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
In Rotterdam was het 8 jaar geleden al 10 jaar wachttijd. Waarom ze zwanger is geworden, God mag het weten. Uiteraard zal het wel weer iets zijn als, door de pil heen zwanger geworden ofzo.
Wat een heerlijke mazzel!quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:49 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Ik heb me op mijn 20e in laten schrijven en had na 3 weken een woning in Delfzijl. Mazzel gehad want die woningcorporatie deed toen alleen aan toewijzen door middel van loting dus sommige mensen hadden na 2/3 keer reageren een woning terwijl anderen jaren bezig waren, mijn broer stond al 3 jaar ingeschreven toen ik me inschreef en had pas een jaar na mij een woning. Sinds deze maand is dat systeem veranderd en wijzen ze nu toe aan de hand van inschrijvingsduur dus nu kom je gewoon op de wachtlijst.
Ja, toen ik me later weer inschreef omdat ik naar een andere buurt wilde heb ik 3 jaar moeten wachten. Eindigde telkens op plek 2 met de loting, telkens hopen dat nummer 1 de woning afwees maar dat gebeurde uiteraard nooit.quote:
Ze stond daar zoals altijd, alsof ze de Koningin is. Ik heb geen psychologie gestudeerd en ben heel voorzichtig met dat soort uitspraken, maar ze gelooft in wat ze verzint. En haar manipulerende overtuigingskracht zorgt ervoor dat het overkomt alsof het waar is. Ik vind haar een heel moeilijk te begrijpen type mens.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:49 schreef Smart_ass het volgende:
Inderdaad plaatsvervangende schaamte dat hele Ronnie Flex verhaal. Ik vond Samantha daar ook een beetje zo staan van hoiiiii hier ben ik, alsof Ronnie Flex haar kent ofzo?
Ze vertelde ook in eerdere seizoenen en ook in dit seizoen dat ze in een ziekenhuis heeft gewerkt. Zou dat wel waar zijn? Samantha en werken kan ik me bijna niet voorstellen. Of het moet al zijn geweest toen ze begin 20 was en hooguit 2 kinderen had.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:56 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Ze stond daar zoals altijd, alsof ze de Koningin is. Ik heb geen psychologie gestudeerd en ben heel voorzichtig met dat soort uitspraken, maar ze gelooft in wat ze verzint. En haar manipulerende overtuigingskracht zorgt ervoor dat het overkomt alsof het waar is. Ik vind haar een heel moeilijk te begrijpen type mens.
Ze heeft het inderdaad nogal getroffen met zichzelf.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:56 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Ze stond daar zoals altijd, alsof ze de Koningin is. Ik heb geen psychologie gestudeerd en ben heel voorzichtig met dat soort uitspraken, maar ze gelooft in wat ze verzint. En haar manipulerende overtuigingskracht zorgt ervoor dat het overkomt alsof het waar is. Ik vind haar een heel moeilijk te begrijpen type mens.
Of als bijbaantje toen ze 16 was?quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:57 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Ze vertelde ook in eerdere seizoenen en ook in dit seizoen dat ze in een ziekenhuis heeft gewerkt. Zou dat wel waar zijn? Samantha en werken kan ik me bijna niet voorstellen. Of het moet al zijn geweest toen ze begin 20 was en hooguit 2 kinderen had.
Zou ook kunnen, ze had het er over dat ze mensen naar de familiekamer e.d. moest brengen. Zou ook gastdame kunnen zijn geweest, dat zijn meestal vrijwilligers die patiënten en bezoekers de weg wijzen in het gebouw of in de grotere ziekenhuizen mensen vervoeren in zo'n golfkarretje.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Of als bijbaantje toen ze 16 was?
De karma van je mazzel denk ik, nee hoor grapje. Wel zwaar irritant dat je dan iedere keer 2e bent. Tijdens mijn wachttijd werden de regels veranderd van de nummer 1 en 2 die mochten komen kijken, naar de top 10. Tijdens het bezichtigen van mijn woning, waar alle 10 bij waren, wist niemand wie er op nummer 1 stond. De zenuwen gierde door mijn lijf, omdat het een ideale woning was in de beste en mooiste wijk van het dorp. Bleek ik nummer 1 te zijn, een uur later waren de papieren getekend en had ik de sleutels. Dankzij ons gesprek denk ik weer even terug aan dat super leuke moment. Dank je welquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:55 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Ja, toen ik me later weer inschreef omdat ik naar een andere buurt wilde heb ik 3 jaar moeten wachten. Eindigde telkens op plek 2 met de loting, telkens hopen dat nummer 1 de woning afwees maar dat gebeurde uiteraard nooit.
Als kantinejuf!quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:57 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Ze vertelde ook in eerdere seizoenen en ook in dit seizoen dat ze in een ziekenhuis heeft gewerkt. Zou dat wel waar zijn? Samantha en werken kan ik me bijna niet voorstellen. Of het moet al zijn geweest toen ze begin 20 was en hooguit 2 kinderen had.
Als het aan haar had gelegen waren er na de jongste zoon nog wel meer kinderen bij gekomen, maar Eugene zag het niet zitten. Ze vertelde in seizoen 1 hoe mooi en aantrekkelijk ze zichzelf vond als ze zwanger was.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ze heeft het inderdaad nogal getroffen met zichzelf.
Ik moet zeggen dat ik het me uberhaupt af vraag hoe hij het al zoveel jaren met haar uithoudtquote:Op donderdag 23 juli 2020 21:00 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Als het aan haar had gelegen waren er na de jongste zoon nog wel meer kinderen bij gekomen, maar Eugene zag het niet zitten. Ze vertelde in seizoen 1 hoe mooi en aantrekkelijk ze zichzelf vond als ze zwanger was.
En dan dat zielige gedoe toen ze haar trouwdag groot over wilde doen, ze bleef dat hele seizoen maar door jammeren over hoe sober haar huwelijk was geweest en dat het groots over moest en alles moest gaan zoals zij het wilde. Het was alleen maar ik, ik, ik. Aan Eugene werd niet eens gevraagd hoe hij die dag in wilde plannen.
Ja, dat vertelden ze na de geboorte van de jongste, dat het bij alle kinderen op die manier is gegaan. Eugene heeft aan geen enkele naam mogen mee beslissen. Misschien was Samantha bang dat hij wat makkelijker te spellen en uit te spreken namen zou bedenken.quote:Op donderdag 23 juli 2020 21:06 schreef Smart_ass het volgende:
Oh wauw is dat echt waar ja, van die namen? Jeetje wat erg eigenlijk. Zij loopt echt over hem heen.
Volgens mij nog niet, komt vast nog wel. Uber gay die jongen, 100%.quote:Op donderdag 23 juli 2020 21:12 schreef Ceviche het volgende:
Is Roemillo eigenlijk al uit de kast gekomen?
Voor iemand die nepwimpers kan laten zetten en Botox kan laten spuiten?quote:Op donderdag 23 juli 2020 21:17 schreef Oppulregaj het volgende:
Er is een doneeractie opgestart voor de Quaedackers.
https://www.gofundme.com/(...)gGwbQJgUAGN8y0PwUgxk
Echt waarom, ze zegt in een aflevering dat ze als er geen corona was ze gewoon een klusjesman zou inhurenquote:Op donderdag 23 juli 2020 21:17 schreef Oppulregaj het volgende:
Er is een doneeractie opgestart voor de Quaedackers.
https://www.gofundme.com/(...)gGwbQJgUAGN8y0PwUgxk
Ik ga er vanuit dat dat een cadeautje is van het programma. Maar dat is een aanname.quote:Op donderdag 23 juli 2020 21:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Voor iemand die nepwimpers kan laten zetten en Botox kan laten spuiten?
Erm.. oké...
Als ze daar geld voor heeft dan had ze dat denk ik wel al voor de corona epidemie gedaan. Denk dat ze gewoon niet toe wil geven dat ze krap zitten qua geld. De kinderen zien er overigens wel allemaal goed verzorgd uit, ook belangrijker dan verven en behangen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 21:18 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Echt waarom, ze zegt in een aflevering dat ze als er geen corona was ze gewoon een klusjesman zou inhuren
Dat denk ik ook, net als alle vakanties e.d. die de gezinnen de afgelopen jaren hebben gehad. De meeste gezinnen waren voordat ze meededen met het programma nog nooit op vakantie geweest. De Quaedackers gingen in 2014 met hun hele gezin naar Texel in een behoorlijk duur vakantiehuis, Michel zat toen in de ziektewet vanweg een burnout, lijkt me niet dat ze de huur van dat luxe vakantiehuis van zijn ziektewetuitkering betaalden, helemaal in het hoogseizoen is het duur, in oktober al meer dan 1000 euro per week.quote:Op donderdag 23 juli 2020 21:19 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat dat een cadeautje is van het programma. Maar dat is een aanname.
Dan moet je ook niet zo hoog van de toren blazen, vind ik.quote:Op donderdag 23 juli 2020 21:22 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Als ze daar geld voor heeft dan had ze dat denk ik wel al voor de corona epidemie gedaan. Denk dat ze gewoon niet toe wil geven dat ze krap zitten qua geld. De kinderen zien er overigens wel allemaal goed verzorgd uit, ook belangrijker dan verven en behangen.
Adema's werden gesponsord door onder andere Kruidvat (ze kregen gratis huismerk luiers) en Zwitsal. En via gfk panel konden mensen doneren door mee te doen met enquetes en dan de bedragen uitbetalen aan de familie.quote:Op donderdag 23 juli 2020 21:27 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zo hoog van de toren blazen, vind ik.
En fijn hoor, dat de kinderen er goed bijlopen. Zeker belangrijk![]()
Ze zei ook eerder dat ze alles zelf doet en van niemand geld aanneemt (van die strekking), dus dit vind ik wel apart. Vorige keer ook al met die Jay. De Adema's kregen ook hulp, maar in de vorm van spullen, vond ik toch anders. Zeker als je er ineens vier hebt en lagen geloof ik ook prematuur in het ziekenhuis.
Die reis naar Marokko inderdaadquote:Op donderdag 23 juli 2020 21:24 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, net als alle vakanties e.d. die de gezinnen de afgelopen jaren hebben gehad. De meeste gezinnen waren voordat ze meededen met het programma nog nooit op vakantie geweest. De Quaedackers gingen in 2014 met hun hele gezin naar Texel in een behoorlijk duur vakantiehuis, Michel zat toen in de ziektewet vanweg een burnout, lijkt me niet dat ze de huur van dat luxe vakantiehuis van zijn ziektewetuitkering betaalden, helemaal in het hoogseizoen is het duur, in oktober al meer dan 1000 euro per week.
Ja maar waarom start je dat op als zij zoiets zegt?quote:Op donderdag 23 juli 2020 21:29 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Adema's werden gesponsord door onder andere Kruidvat (ze kregen gratis huismerk luiers) en Zwitsal. En via gfk panel konden mensen doneren door mee te doen met enquetes en dan de bedragen uitbetalen aan de familie.
Doe doneeractie voor de Quaedackers is opgestart door een fan, Nadine heeft er zelf niet om gevraagd.
Of die van de Baumgards naar Suriname waar ze een maand verbleven, dat hebben ze ook echt niet kunnen betalen van Eugene zijn baan als logistiek medewerker 32u per week.quote:Op donderdag 23 juli 2020 21:30 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Die reis naar Marokko inderdaaden in ruil daarvoor moeten de vaders van het gezin in hun eentje met 10 kinderen naar de supermarkt en moeten de gezinnen met de bus
Misschien een fan die haar zielig vindt? Toen de actie voor Jay er was is er ook iets voor Nadine opgestart vlak nadat Michel was overleden, maar veel geld is er niet binnen gekomen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 21:32 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja maar waarom start je dat op als zij zoiets zegt?
Facebookpagina is wegquote:Op donderdag 23 juli 2020 21:58 schreef Oppulregaj het volgende:
Zal Damian inmiddels al opgepakt zijn? Of nog steeds op de vlucht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |