Gewoon niet open doen anders kun je bezig blijven en heb je nooit meer privacy.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:46 schreef Poppejans het volgende:
Wat nep dit. Zo'n reactie zou hij echt niet geven als dit spontaan was
Niemand doet open voor 4 negers aan de deur.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:46 schreef Poppejans het volgende:
Wat nep dit. Zo'n reactie zou hij echt niet geven als dit spontaan was
quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Niemand doet open voor 4 negers aan de deur.
Zou die voor z'n eigen familie dan ook niet binnen open doen, hij heeft een blanke moeder en donkere (volgens mij Surinaamse) vader .quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Maïzenakoekjes op je tepels plakken en dan boobies flashen en schuddenquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:48 schreef RipCity het volgende:
Nu gaat elke vrouw maisena koekjes naar z’n shows meenemen.
Niet alleen vrouwen. Jij toch ook zeker?quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:48 schreef RipCity het volgende:
Cola kwam uit mn neusgatenquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze waren een paar jaar geleden te bestellen bij Samantha. Mijn zwager heeft toen eens zo'n koekjespakket besteldquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:48 schreef RipCity het volgende:
Heb die vent of docu nog nooit gezien dus neequote:Op donderdag 23 juli 2020 19:49 schreef alpeko het volgende:
[..]
Niet alleen vrouwen. Jij toch ook zeker?
Lolquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:50 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Ze waren een paar jaar geleden te bestellen bij Samantha. Mijn zwager heeft toen eens zo'n koekjespakket besteld![]()
![]()
![]()
Waren niet te vreten zei die, nogal droog en veel te zoet, hij moest hoesten van de kruimelige koekjes.
Ik vroeg me vooral af wat de jongens er van vonden.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:51 schreef Poppejans het volgende:
Die muzieksmaak had ik niet verwacht bij dat Oooolav en Anne gezin...
Of misschien houden ze gewoon van het Foute uur
Die ruwe diamant uitspraak is mi op verschillende manieren te interpreterenquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:55 schreef Oppulregaj het volgende:
In seizoen 2 deed Roemillo aditie voor een gospel koor, Berget Lewis en Shirma Rouse zaten in de jury. Roemillo zong zo vals als een kraai maar Berget zei: Jouw stem is een ruwe diamant. Reactie van Shirma: Mooie stem hoor.
Volgens mij meenden ze er niets van, kan me niet voorstellen dat 2 van zulke vakvrouwen het echt mooi vonden.
Ze zei ook dat ze graag met hem wilde werken dus het was denk ik positief bedoeld, maar vermoed alleen omdat er opnames voor de serie waren. Zonder die camera's waren beide dames denk ik niet zo positief geweest.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Die ruwe diamant uitspraak is mi op verschillende manieren te interpreteren
Klopt. Het wordt 9 van de 10 keer gebruikt als ze niet onaardig willen zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Die ruwe diamant uitspraak is mi op verschillende manieren te interpreteren
Maar hij rijdt haar er wel naartoe.... mijn hemel, wat gênant om gewoon bij een BN'er aan te bellen, en dan ook nog even je kind een riedeltje laten spelenquote:
Het was ook niet echt superquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:09 schreef derLudolf het volgende:
Nou, dat gezang zitten die oudjes vast op te wachten.
Tja als het al door de productie is gemeld en zo.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar hij rijdt haar er wel naartoe.... mijn hemel, wat gênant om gewoon bij een BN'er aan te bellen, en dan ook nog even je kind een riedeltje laten spelen
Als mijn man zoiets zou willen doen was er echt geen enkele kans dat ik hem er wel naartoe zou rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |