Ja dat ging over hem. Toen er over Nadine haar nieuwe liefde werd verteld werd gezegd dat het een 8 jaar jongere meubelmaker is.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:25 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik denk dit, waarom zou je anders op deze manier bij een vrouw intrekken maar duidelijk geen zin hebben in het gezinsleven?
Heeft hij een baan? Er staat me iets bij van meubelmaker maar ik weet niet meer of dat over hem gaat.
Ik zie het helemaal voor me dat ze met 13 de aardappeltjes en een paar potten appelmoes moeten verdelen en dat deze knakker dan een kilo aardappelen opschept en dan zegt: 'ik moet goed eten om te kunnen trainen'
Vraag ik me ook af, op zijn Facebookpagina las ik iets over dat hij hem mist.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:45 schreef derLudolf het volgende:
Ik denk even hardop...
Zou Kevin zijn zoontje niet willen zien of niet mogen zien?
Ik vind hem eerder type steigerbouwer of opperman.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:45 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Ja dat ging over hem. Toen er over Nadine haar nieuwe liefde werd verteld werd gezegd dat het een 8 jaar jongere meubelmaker is.
Ik gok op mogen. Als hij het niet wilt, zou hij ook niet vermelden op FB dat hij een zoontje heeft.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:45 schreef derLudolf het volgende:
Ik denk even hardop...
Of hij doet alsof hij hem mist om bijvoorbeeld zijn ex zwart te maken, net doen alsof het haar schuld is dat hij zijn kind niet ziet om medelijden te krijgen van anderen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik gok op mogen. Als hij het niet wilt, zou hij ook niet vermelden op FB dat hij een zoontje heeft.
Kan ook ja!quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:04 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Of hij doet alsof hij hem mist om bijvoorbeeld zijn ex zwart te maken, net doen alsof het haar schuld is dat hij zijn kind niet ziet om medelijden te krijgen van anderen.
Kevin kennende is andersom ook mogelijk.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:45 schreef derLudolf het volgende:
Ik denk even hardop...
Triest.quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:37 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat hij daar geen contact meer mee heeft. Wat knap is in zo'n korte tijd.
Pffff echt vroeg jaquote:
Ik heb bij een goede vriend meegemaakt dat je als vader opeens zomaar aan het kortste eind kn trekken als de moeder vieze spelletjes gaat uithalen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:45 schreef derLudolf het volgende:
Ik denk even hardop...
Ik denk niemand. Het is echt heel vals.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:09 schreef derLudolf het volgende:
Nou, dat gezang zitten die oudjes vast op te wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |