Wat werd daarover gezegd dan? Heb ik even gemist.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:13 schreef Oppulregaj het volgende:
Ik vond dat Nadine wat betreft die vaderdags cadeautjes die de kinderen op school moesten maken wel gelijk had. Leerkrachten zouden wel wat rekening mogen houden met kinderen die geen vader meer hebben.
Jaaa echt he, alsof ze van dezelfde leeftijd zijn en samen aan 't knikkeren zijn ofzo.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:51 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Dat 'man' achter elke zin van Kevin was ook top
Nadine zei dat ze op school gewoon dezelfde knutseldingetjes e.d. moesten maken als de andere kinderen die nog wel allemaal een vader hebben en dat de juffen wel rekening zouden mogen houden met kinderen van wie de vader overleden is.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat werd daarover gezegd dan? Heb ik even gemist.
Waarschijnlijk weer nieuwe gezinnen erbij, er werd laatst al een oproep gedaan voor nieuwe gezinnen. Ze waren dit keer naar Nederlandse en Vlaamse gezinnen op zoek.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:19 schreef praadje het volgende:
Ik las op de FB van Romano Q, dat zij in december niet in de serie zitten.
Ja, echt bizar dat.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:19 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Nadine zei dat ze op school gewoon dezelfde knutseldingetjes e.d. moesten maken als de andere kinderen die nog wel allemaal een vader hebben en dat de juffen wel rekening zouden mogen houden met kinderen van wie de vader overleden is.
Ja dat vind ik ook vreemd, had ze dan gewoon iets voor moeders laten maken.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:19 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Nadine zei dat ze op school gewoon dezelfde knutseldingetjes e.d. moesten maken als de andere kinderen die nog wel allemaal een vader hebben en dat de juffen wel rekening zouden mogen houden met kinderen van wie de vader overleden is.
Of iets ter nagedachtenis aan Michel, fotolijstje met een gedichtje o.i.d.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook vreemd, had ze dan gewoon iets voor moeders laten maken.
Of dat inderdaad. Er rekening mee houden lijkt me wel 't minste dat ze kunnen doen in elk geval.quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:23 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Of iets ter nagedachtenis aan Michel, fotolijstje met een gedichtje o.i.d.
Ze hebben een vader. Dus prima dat ze wat maken. Maar gedicht dan weglaten ofzoquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook vreemd, had ze dan gewoon iets voor moeders laten maken.
Ze bedoelde het vast zo inderdaad, maar zoals wel vaker uit Linda dat weer bijzonder ontactvol..quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Zo interpreteerde ik het ook idd. De ene baby is nou eenmaal arbeidsintensiever dan de andere.
Ook ja.quote:Op woensdag 22 juli 2020 23:39 schreef derLudolf het volgende:
Bovendien, die oudere kinderen kunnen toch zeggen dat ze hun pa dood is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij de Quaedackers op Facebook was er een fan die in een reactie zei dat ze vond dat Nadine een hele nette man heeft nu.quote:Op donderdag 23 juli 2020 08:20 schreef maily het volgende:
Die Kevin (fam. Q.) vind ik maar een engnek.
En echt al die kinderen een hand geven ook ...
Is het een nepwapen of een vuurwerkpistool?quote:Op donderdag 23 juli 2020 07:39 schreef maily het volgende:
Die pa Kraan zei "eikel" tegen zijn zoon ... (nepwapen)
Oh, hij komt absoluut niet dominant over andersquote:Op donderdag 23 juli 2020 08:36 schreef Oppulregaj het volgende:
Reactie onder een bericht van Nadine op facebook:
Pas maar op hoor, zulke reacties mag je niet geven bij die familie 😉 komen ze direct met dreig berichten maar dat vertellen ze dan niet.. Die kerel woont daar al in en bepaalt de hele boel. Wij weten het want we kennen hun persoonlijk en wonen in de straat
Ehm weet ik niet. Eentje zag eruit als een revolver en eentje als geweer met een "houten" kolf.quote:Op donderdag 23 juli 2020 08:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is het een nepwapen of een vuurwerkpistool?
Vreemde manier van spotten inderdaad.quote:Op donderdag 23 juli 2020 08:50 schreef derLudolf het volgende:
Die Anabolen Arie kan niet eens zelf z'n oefeningen doen?![]()
[ facebook ]
1 ervan was volgens mij een echte, Ivan had nog een opmerking over dat dat ding van zijn vader was geweest.quote:Op donderdag 23 juli 2020 08:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is het een nepwapen of een vuurwerkpistool?
quote:Op donderdag 23 juli 2020 07:03 schreef F.Sinatra het volgende:
SPOILER AFLEVERING DONDERDAGAVONDVerwacht je hier nog reacties op? Op het in CapsLock plaatsen van een waarschuwing bij een spoiler? Denk je dat iemand die het niet wil weten het dan toch gaat lezen? Wat is het nut van zo'n spoiler, behalve te laten merken dat jij al vooruit gekeken hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ja van mensen die ook vooruit hebben gekeken en die graag willen reageren op F.Sinatra's zijn reactie over die aflevering? Die moeten dan wel ook weer in een spoiler reageren, maar daar zijn die dingen voor.quote:Op donderdag 23 juli 2020 11:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Verwacht je hier nog reacties op? Op het in CapsLock plaatsen van een waarschuwing bij een spoiler? Denk je dat iemand die het niet wil weten het dan toch gaat lezen? Wat is het nut van zo'n spoiler, behalve te laten merken dat jij al vooruit gekeken hebt?
Zeikert gespotquote:Op donderdag 23 juli 2020 11:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Verwacht je hier nog reacties op? Op het in CapsLock plaatsen van een waarschuwing bij een spoiler? Denk je dat iemand die het niet wil weten het dan toch gaat lezen? Wat is het nut van zo'n spoiler, behalve te laten merken dat jij al vooruit gekeken hebt?
In de 60/ jaar of 70 gok ik gezien de leeftijd van Thaila?quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:05 schreef TomDooley het volgende:
Vraagje, weet iemand de leeftijd van oma Buddenbruck, de moeder van Thaila?
Nier precies, maar Thalia is 41/42, dus zal haar moeder rond de 64-67 zijn?quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:05 schreef TomDooley het volgende:
Eind 50 zou ook kunnen. Dan werd ze net zoals Thaila jonge moeder. Je ziet dat wel vaker dat de geschiedenis zich herhaalt wat betreft. En nu weer met Miguel zijn vriendin. Al hoop ik voor die oma dat ze in de60 is, anders ziet ze er vrij verlept uit voor haar leeftijdquote:Op donderdag 23 juli 2020 12:12 schreef TomDooley het volgende:
Golfer en Sunshine, ik dacht zelf ook zoiets, een buurvrouw van me dacht aan eind 50 en dat lijkt mij echt te jong ingeschat. Maar alles kan tegenwoordig. Bedankt voor jullie reacties.
Vooral je laatste zin ja, dat is de reden waarom ik een jaar of tien hoger inschat dan mijn buurvrouw, vandaar dat ik schreef 'alles kan'.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Eind 50 zou ook kunnen. Dan werd ze net zoals Thaila jonge moeder. Je ziet dat wel vaker dat de geschiedenis zich herhaalt wat betreft. En nu weer met Miguel zijn vriendin. Al hoop ik voor die oma dat ze in de60 is, anders ziet ze er vrij verlept uit voor haar leeftijd
Ze ziet er ouder uit dan mijn oma en die is 79.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:05 schreef TomDooley het volgende:
Ik heb een stukje teruggekeken, je hebt gelijk, ze heeft geen Limburgs accent, maar ik hoor wel een licht Brabants accent. Ik durf niet te zeggen waar ze vandaan komt, ik weet het niet.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:16 schreef F.Sinatra het volgende:
Waar komt die moeder eigenlijk vandaan? Heeft geen zuidelijke dialect.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ze ziet er ouder uit dan mijn oma en die is 79.
Of ze er vandaan komt dat weet ik niet maar ze woont in Roermond. Roermond ligt net over de grens met Brabantquote:Op donderdag 23 juli 2020 12:21 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Ik heb een stukje teruggekeken, je hebt gelijk, ze heeft geen Limburgs accent, maar ik hoor wel een licht Brabants accent. Ik durf niet te zeggen waar ze vandaan komt, ik weet het niet.
Mee eens. Mijn vraag over haar leeftijd heeft niets te maken met haar persoonlijkheid, ik denk dat het een best leuke vrouw is die inderdaad overzicht over haar kleinkinderen heeft en daarnaast open staat voor dingen waar ze zelf niet mee opgegroeid is (zoals het gamen van de jongens).quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]Maar ik vind haar altijd wel lief overkomen. Lief, maar toch met wat gezag. Ze houdt de kinderen maar toch in haar eentje nog redelijk in toom als ze oppast.
Net over de grens valt ook wel mee. Bovendien praten ze in Oost Brabant ook al met een aardig accent.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Of ze er vandaan komt dat weet ik niet maar ze woont in Roermond. Roermond ligt net over de grens met Brabant
Ik vind Quinten kwa karakter erg op zijn moeder lijken.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:26 schreef F.Sinatra het volgende:
Die Quinten lijkt me wel echt een lastige jongen om mee samen te zijn.
Ik vind het overomen of 'ie ook een behoorlijke stempel op Sam en dat oudste meisje drukt (ze lijken zich flink te ergeren aan die jongen).
Precies zijn moeder, als die jongen uit de puberteit is zal hij wat beter om kunnen gaan met zijn emoties en in de loop der jaren wordt het milder. Om eerlijk te zijn vind ik dat Quinten het aardig doet, zulke types hebben juist wat meer rust in hun omgeving nodig.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind Quinten kwa karakter erg op zijn moeder lijken.
Sherlock gespeeld;quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:12 schreef TomDooley het volgende:
Golfer en Sunshine, ik dacht zelf ook zoiets, een buurvrouw van me dacht aan eind 50 en dat lijkt mij echt te jong ingeschat. Maar alles kan tegenwoordig. Bedankt voor jullie reacties.
Ik zat dus goed met mijn inschatting.quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:29 schreef lily het volgende:
Sherlock gespeeld;
Op haar eigen facebook staat een oude foto gepost in 2014. Iemand reageert dat de foto 45 jaar oud is, waarop zij zegt; toen was ik 14
65 dus
![]()
Dan ziet Astrid er wel oud uit, zou haar tegen de 80 schatten.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Nier precies, maar Thalia is 41/42, dus zal haar moeder rond de 64-67 zijn?
Mijn oma is 75 en ziet er ook wel 10 jaar jonger uitquote:Op donderdag 23 juli 2020 12:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ze ziet er ouder uit dan mijn oma en die is 79.
Dat vind ik persoonlijk ook wel overdreven. Ze heeft wel een geleefd gezicht, maar zo oud vinf ik haar er nou ook weer niet uit zien. Wat hierboven gezegd wordt. Ander kapsel tje, wat vlotte kleding aan. Ze ziet er nu uit als een soort van ma Flodder.quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:06 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Dan ziet Astrid er wel oud uit, zou haar tegen de 80 schatten.
Ik heb begrepen dat hij daar geen contact meer mee heeft. Wat knap is in zo'n korte tijd.quote:Op donderdag 23 juli 2020 12:19 schreef F.Sinatra het volgende:
Zo te zien heeft Kevin zelf ook een zoontje dat in 2019 geboren is.![]()
Althans op die FB link zie ik ' Bradley28-02-2019 met een blauw speentje....
Dank je wel Sherlock Lily!quote:Op donderdag 23 juli 2020 13:29 schreef lily het volgende:
[..]
Sherlock gespeeld;
Op haar eigen facebook staat een oude foto gepost in 2014. Iemand reageert dat de foto 45 jaar oud is, waarop zij zegt; toen was ik 14
65 dus
![]()
Als ik het vergelijk met mijn oma van 75 ziet Astrid er jaren ouder uit. Of mijn oma ziet er gewoon heel jong uit, dat zou ook kunnenquote:Op donderdag 23 juli 2020 14:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk ook wel overdreven. Ze heeft wel een geleefd gezicht, maar zo oud vinf ik haar er nou ook weer niet uit zien. Wat hierboven gezegd wordt. Ander kapsel tje, wat vlotte kleding aan. Ze ziet er nu uit als een soort van ma Flodder.
Maar wel nu al haar halve kledingkast in gebruik hebben.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:30 schreef Leandra het volgende:
Die Kevin is flink gemakzuchtig idd.
Lamp ophangen? Er ligt bovenaan de keldertrap geen geschikte boor, dus ipv even in de kelder te gaan kijken of daar nog wel een boor ligt wordt de lamp gewoon niet opgehangen.
Koken? Het begint al met "geen vlees" als er wel vissticks in de vriezer blijken te liggen moet er even gedaan worden alsof de aardappels mogelijk van vorig jaar(!!!!) zijn, alsof je niet weet dat je eergisteren aardappels met haar gekocht hebt
Sowieso zie ik niet hoe iets als aardappels in zo'n gezin overdatum zou kunnen gaan, daar gaan waarschijnlijk hele zakken per week doorheen.
In een aflevering vorige week had ze zelfs aardappelen met een 35% kortingsticker, ik kan me voorstellen dat dat bij hen wel kan, is toch in 2 dagen op.
Al zou een zak aardappels over datum zijn kun je ze vaak nog prima eten, ik gooi ze pas weg als ze verschrompeld zijn, al zijn ze dan ook nog niet bedorven want bedorven aardappels kun je niet onder de neus hebben zo stinkt dat. Als ze wat beginnen uit te lopen is ook niet erg, als je ze schilt is daar niks van te zien of te proeven.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:30 schreef Leandra het volgende:
Die Kevin is flink gemakzuchtig idd.
Lamp ophangen? Er ligt bovenaan de keldertrap geen geschikte boor, dus ipv even in de kelder te gaan kijken of daar nog wel een boor ligt wordt de lamp gewoon niet opgehangen.
Koken? Het begint al met "geen vlees" als er wel vissticks in de vriezer blijken te liggen moet er even gedaan worden alsof de aardappels mogelijk van vorig jaar(!!!!) zijn, alsof je niet weet dat je eergisteren aardappels met haar gekocht hebt
Sowieso zie ik niet hoe iets als aardappels in zo'n gezin overdatum zou kunnen gaan, daar gaan waarschijnlijk hele zakken per week doorheen.
In een aflevering vorige week had ze zelfs aardappelen met een 35% kortingsticker, ik kan me voorstellen dat dat bij hen wel kan, is toch in 2 dagen op.
Roken (misschien ook drinken) en die tattoos maken dat je er op die leeftijd sneller ouder/verlepter uitziet.quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:56 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Als ik het vergelijk met mijn oma van 75 ziet Astrid er jaren ouder uit. Of mijn oma ziet er gewoon heel jong uit, dat zou ook kunnen
Zou ze de spullen van Michel al weggedaan hebben of zou ze die moeten hebben uitruimen om ruimte voor zijn kleren te maken?quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:32 schreef maily het volgende:
[..]
Maar wel nu al haar halve kledingkast in gebruik hebben.
Die was heel mager he ... daar pasten veel meer kleren van in de kast. Deze engnek daarentegenquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou ze de spullen van Michel al weggedaan hebben of zou ze die moeten hebben uitruimen om ruimte voor zijn kleren te maken?
Dat heeft mijn oma dus ook, velen schatten haar een jaar of 65 en denken vaak dat ik haar zoon ben. Voor mijn oma wel een complimentquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Roken (misschien ook drinken) en die tattoos maken dat je er op die leeftijd sneller ouder/verlepter uitziet.
En je kunt mazzel hebben goede genen te hebben; mijn moeder van 79 heeft amper rimpels, ik kom met 53 ook nog prima weg, als ik mijn voorhoofd frons heb ik minder rimpels dan Nadine bij de botoxboer liet zien.
Mijn moeder is 84 (ik 49) en kan nog wel voor 70 door. Maar inderdaad, niet roken, niet drinken en geen zon (en geen tattoosquote:Op donderdag 23 juli 2020 17:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Roken (misschien ook drinken) en die tattoos maken dat je er op die leeftijd sneller ouder/verlepter uitziet.
En je kunt mazzel hebben goede genen te hebben; mijn moeder van 79 heeft amper rimpels, ik kom met 53 ook nog prima weg, als ik mijn voorhoofd frons heb ik minder rimpels dan Nadine bij de botoxboer liet zien.
Mijn oma ging tot haar 70e vlak voor de lente wel altijd een week of 8 achter elkaar een uurtje per week naar de zonnestudio om wat voor te bruinen voor het campingseizoen weer begon.quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:38 schreef lily het volgende:
[..]
Mijn moeder is 84 (ik 49) en kan nog wel voor 70 door. Maar inderdaad, niet roken, niet drinken en geen zon (en geen tattoos)
Ik denk dit, waarom zou je anders op deze manier bij een vrouw intrekken maar duidelijk geen zin hebben in het gezinsleven?quote:Op donderdag 23 juli 2020 17:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja heeft die kerel geen huis of zo wth
Ja dat ging over hem. Toen er over Nadine haar nieuwe liefde werd verteld werd gezegd dat het een 8 jaar jongere meubelmaker is.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:25 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik denk dit, waarom zou je anders op deze manier bij een vrouw intrekken maar duidelijk geen zin hebben in het gezinsleven?
Heeft hij een baan? Er staat me iets bij van meubelmaker maar ik weet niet meer of dat over hem gaat.
Ik zie het helemaal voor me dat ze met 13 de aardappeltjes en een paar potten appelmoes moeten verdelen en dat deze knakker dan een kilo aardappelen opschept en dan zegt: 'ik moet goed eten om te kunnen trainen'
Vraag ik me ook af, op zijn Facebookpagina las ik iets over dat hij hem mist.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:45 schreef derLudolf het volgende:
Ik denk even hardop...
Zou Kevin zijn zoontje niet willen zien of niet mogen zien?
Ik vind hem eerder type steigerbouwer of opperman.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:45 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Ja dat ging over hem. Toen er over Nadine haar nieuwe liefde werd verteld werd gezegd dat het een 8 jaar jongere meubelmaker is.
Ik gok op mogen. Als hij het niet wilt, zou hij ook niet vermelden op FB dat hij een zoontje heeft.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:45 schreef derLudolf het volgende:
Ik denk even hardop...
Of hij doet alsof hij hem mist om bijvoorbeeld zijn ex zwart te maken, net doen alsof het haar schuld is dat hij zijn kind niet ziet om medelijden te krijgen van anderen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik gok op mogen. Als hij het niet wilt, zou hij ook niet vermelden op FB dat hij een zoontje heeft.
Kan ook ja!quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:04 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Of hij doet alsof hij hem mist om bijvoorbeeld zijn ex zwart te maken, net doen alsof het haar schuld is dat hij zijn kind niet ziet om medelijden te krijgen van anderen.
Kevin kennende is andersom ook mogelijk.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:45 schreef derLudolf het volgende:
Ik denk even hardop...
Triest.quote:Op donderdag 23 juli 2020 14:37 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat hij daar geen contact meer mee heeft. Wat knap is in zo'n korte tijd.
Pffff echt vroeg jaquote:
Ik heb bij een goede vriend meegemaakt dat je als vader opeens zomaar aan het kortste eind kn trekken als de moeder vieze spelletjes gaat uithalen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 18:45 schreef derLudolf het volgende:
Ik denk even hardop...
Ik denk niemand. Het is echt heel vals.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:09 schreef derLudolf het volgende:
Nou, dat gezang zitten die oudjes vast op te wachten.
Glasvezelblazenquote:Op donderdag 23 juli 2020 19:20 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Wat voor werk doet die Rob dat hij nu zoveel verdient?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |