Een tokkiematch made in heaven.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:23 schreef amaranta het volgende:
Over K. dus
23 Maart 2019 tagt hij de moeder nog.
28-8 baby half jaar en hij mist zijn zoon....
24-10 is met “ze vrouwtje”
6 -2 20 issie alweer verhuisd en suggereert hij iets over in de gevangenis zitten
....even een periode geen “me vrouwtjes”
6–6 met Nadine
18-6 verloofd
9-7 matching tattoos
Gisteren zag je hem op gegeven moment een dreun geven in de deurpost. Beetje aggressief.
Hij is op Facebook bevriend met mijn zwager. Ik vermoed dat ik wel weet waarom (mijn SB zat ook in de bodybuilding scène) maar ik zal hem eens vragen hoe goed hij hem kent
Top uitgezocht. Triest voor die kinderen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:23 schreef amaranta het volgende:
Over K. dus
23 Maart 2019 tagt hij de moeder nog.
28-8 baby half jaar en hij mist zijn zoon....
24-10 is met “ze vrouwtje”
6 -2 20 issie alweer verhuisd en suggereert hij iets over in de gevangenis zitten
....even een periode geen “me vrouwtjes”
6–6 met Nadine
18-6 verloofd
9-7 matching tattoos
Gisteren zag je hem op gegeven moment een dreun geven in de deurpost. Beetje aggressief.
Hij is op Facebook bevriend met mijn zwager. Ik vermoed dat ik wel weet waarom (mijn SB zat ook in de bodybuilding scène) maar ik zal hem eens vragen hoe goed hij hem kent
Ja klopt. Het was en in scene gezet en Eugene heeft geen ruggegraatquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou me echt geen bal kunnen schelen, ik zou simpelweg weigeren aan zoiets mee te werken, al was ik de enige met een rijbewijs in een gezin van 15 personen.
Is dat normaal trouwens tegenwoordig, dat iedereen gebeld wordt?quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:23 schreef Tegan het volgende:
Bij de Kraantjes was het lot van Quinten wel goed spannend gehouden. Ik had niet verwacht dat ze beiden geslaagd zouden zijn, maar heel fijn voor ze. Ik ben benieuwd wat Sam en Quinten nu gaan studeren? Wat doet Marlynn eigenlijk voor opleiding?
Zal die dat dan ook over Damian zeggen? Een zoon van nog geen 10 jaar jonger.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:25 schreef Mani89 het volgende:
Hij zal die kids inmiddels ook wel "me kinderen" noemen.
Ik ben geslaagd in 2002 en toen werd ook iedereen gebeld.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dat normaal trouwens tegenwoordig, dat iedereen gebeld wordt?
In mijn tijd (long, long time ago....) werd je alleen gebeld als je gezakt was, en dat hoorde je echt wel voor 11.00 uur ofzo.
Volgens mij werd er bij mijn oudste zoon ook niet gebeld, alleen als je gezakt was, en dat was 12 jaar geleden denk ik.
quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:27 schreef TomDooley het volgende:
Wat een rotstreek van die moeder van Quinten, maar wat heb ik gelachen. Gelukkig kon hij het hebben. Leuk dat Sam en Quinten geslaagd zijn.
Misschien is het ook wel een uitzondering om iedereen in coronatijd even die duidelijkheid te geven.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
In mijn tijd (long, long time ago.... maar niet zo lang als het liedje dat met deze tekst begint) werd je alleen gebeld als je gezakt was, en dat hoorde je echt wel voor 11.00 uur ofzo.
Volgens mij werd er bij mijn oudste zoon ook niet gebeld, alleen als je gezakt was, en dat was 12 jaar geleden denk ik.
Bij ons 18 jaar geleden werden eerst de geslaagden gebeld en de gezakten werden als laatst gebeld. Maar heb zelf geen eind-examen gedaan omdat dat niet nodig was voor de opleiding die ik wilde doen. Dus had mooi eerder vakantie dan de rest van de klasquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
In mijn tijd (long, long time ago....) werd je alleen gebeld als je gezakt was, en dat hoorde je echt wel voor 11.00 uur ofzo.
Dit zou goed kunnen, al gun ik het ze niet uiteraard.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Vrees wel dat ze het volgend jaar zwaar zullen krijgen. Het is niet voor niets dat je er zo slecht voor staat.
Ik weet het van mezelf niet meer.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
In mijn tijd (long, long time ago.... maar niet zo lang als het liedje dat met deze tekst begint) werd je alleen gebeld als je gezakt was, en dat hoorde je echt wel voor 11.00 uur ofzo.
Als ze dan wel iets doen, valt het misschien meequote:Op donderdag 23 juli 2020 20:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Vrees wel dat ze het volgend jaar zwaar zullen krijgen. Het is niet voor niets dat je er zo slecht voor staat.
Mijn neefje stond er ook niet al te best voor en is ook met hakken over de sloot geslaagd. Die heeft besloten om niet naar MBO niveau 3 te gaan (zou net kunnen worden toegelaten) en heeft besloten eerst niveau 2 te gaan doen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:30 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Dit zou goed kunnen, al gun ik het ze niet uiteraard.
Ik vroeg dat dus net aan mijn man. Bij mij in 1996 werd je ook alleen gebeld als je gezakt was.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gezien de verschillende antwoorden en jaartallen denk ik dat het aan de school zelf ligt of ze wel of niet alle leerlingen bellen.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vroeg dat dus net aan mijn man. Bij mij in 1996 werd je ook alleen gebeld als je gezakt was.
Qftquote:Op donderdag 23 juli 2020 20:34 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Gezien de verschillende antwoorden en jaartallen denk ik dat het aan de school zelf ligt of ze wel of niet alle leerlingen bellen.
Ik kijk nu, ik denk dat je gelijk hebt. Hij heeft dit seizoen ook al meerdere keren aangegeven dat hij zijn vrouw veel te zwaar vindt en ander commentaar, wat hij eerder niet deed.quote:Op donderdag 23 juli 2020 19:17 schreef praadje het volgende:
Volgens mij zit vader Baumgard er doorheen. Hij is ook oud geworden zeg.
Ja, hij lijkt ook niet meer zo betrokken te zijn als eerst.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:36 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Ik kijk nu, ik denk dat je gelijk hebt. Hij heeft dit seizoen ook al meerdere keren aangegeven dat hij zijn vrouw veel te zwaar vindt en ander commentaar, wat hij eerder niet deed.
Mijn neefje kreeg dit jaar de uitslag per mail, ging een mail naar alle leerlingen toe met een lijst met namen waarbij vermeld stond of hij of zij wel of niet was geslaagd.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:34 schreef TomDooley het volgende:
[..]
Gezien de verschillende antwoorden en jaartallen denk ik dat het aan de school zelf ligt of ze wel of niet alle leerlingen bellen.
Blijkbaar is hij de luiheid van Samantha zat, hij doet ook lang niet meer zo liefdevol tegen haar.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:37 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, hij lijkt ook niet meer zo betrokken te zijn als eerst.
Goede observatie.quote:Op donderdag 23 juli 2020 20:37 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, hij lijkt ook niet meer zo betrokken te zijn als eerst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |