SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Okequote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
@:Guanabana ik vind helemaal niet dat jij een kinderstemmetje hebt. Wel hoog, maar gewoon volwassen.
Wist ik natuurlijkquote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:45 schreef BillDauterive het volgende:
Vandaag is Plural Pride Day, dus is deze topictitel lekker actueel
Je hebt je stem hier toch een keer gepost? Ik vind ook dat jij een mooie stem hebtquote:
Dat was echt maar een heel kort stukje toch? Weet niet meer goedquote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je hebt je stem hier toch een keer gepost? Ik vind ook dat jij een mooie stem hebt
Agreed.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
@:Guanabana ik vind helemaal niet dat jij een kinderstemmetje hebt. Wel hoog, maar gewoon volwassen.
Ja klopt!quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat was echt maar een heel kort stukje toch? Weet niet meer goed
Ik vind alle Magnums maar matig. Ze zijn zo vreselijk massief. Ik heb liever een waterijsjequote:
Mijn zusje en ik hadden vooral vroeger heel erg dezelfde stem.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:49 schreef Arizona het volgende:
Mijn stem lijkt trouwens steeds meer op die van mijn moeder, als ik mijn stem terug hoor dan moet ik echt goed luisteren of het mijn stem wel is
Hmmquote:
Ja ik koop ook eigenlijk alleen maar mini magnumsquote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind alle Magnums maar matig. Ze zijn zo vreselijk massief. Ik heb liever een waterijsje
Dit was zo’n minipack van 6, dus moet er nog 5.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind alle Magnums maar matig. Ze zijn zo vreselijk massief. Ik heb liever een waterijsje
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mijn zusje en ik hadden vooral vroeger heel erg dezelfde stem.
Eén keer belde mijn zusje mijn moeder op om haar ergens op te halen, en ze dacht dat ik het was (weet niet hoe ze dat kon denken, want dat zie je toch, maar oke). Toen kwam mijn zusje naar buiten in plaats van ik en toen dacht ze, huh?!![]()
Thanks, nu crave ik weer naar zo'n Magnum-in-bak.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mijn zusje en ik hadden vooral vroeger heel erg dezelfde stem.
Eén keer belde mijn zusje mijn moeder op om haar ergens op te halen, en ze dacht dat ik het was (weet niet hoe ze dat kon denken, want dat zie je toch, maar oke). Toen kwam mijn zusje naar buiten in plaats van ik en toen dacht ze, huh?!![]()
Het viel me bij de Slimste mens op hoeveel de stem en manier van praten van Selma van Dijk lijkt op dat van haar vader. Denk dat ik ook wel praat zoals mijn vader deed.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:49 schreef Arizona het volgende:
Mijn stem lijkt trouwens steeds meer op die van mijn moeder, als ik mijn stem terug hoor dan moet ik echt goed luisteren of het mijn stem wel is
Ik heb mini waterijsjesquote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:53 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit was zo’n minipack van 6, dus moet er nog 5.
Oh ja, dat heb ik nog overwogen. Is dat wat? Is dat voor 1 persoon of kun je het makkelijk delen?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Thanks, nu crave ik weer naar zo'n Magnum-in-bak.
Wie is haar vader?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 19:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het viel me bij de Slimste mens op hoeveel de stem en manier van praten van Selma van Dijk lijkt op dat van haar vader. Denk dat ik ook wel praat zoals mijn vader deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |