Ik ben nergens vóór, ik speel het spel niet. Jullie wel, dus willen we jullie ideeën horen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jij bent dus voor kapen begrijp ik?
Oh sorry. Ik dacht dat het een SC was. Zal hier niet meer postenquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kom je constructief meedenken of ben je hier om te trollen?
Net geuitquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik ben nergens vóór, ik speel het spel niet. Jullie wel, dus willen we jullie ideeën horen.
verkeerde geqoutequote:Op woensdag 15 juli 2020 17:16 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Oh sorry. Ik dacht dat het een SC was. Zal hier niet meer posten
Even serieus nu,klopt het dat jullie DTS niets vinden?quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kom je constructief meedenken of ben je hier om te trollen?
Lange posts worden direct ondergesneeuwd door alle oneliners hier.quote:
Maar dat ben je niet meer.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:18 schreef Solotovski het volgende:
Was ik nog maar mod zodat ik dit achter de schermen mee kon lezen
verdraagzaamheid is de sleutel .. en bepaalde vaste regels die vast staan niet op tr knop hangen. dan denk ik dat je ver komt. en ik steek ook hand in eigen boezemquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik ben nergens vóór, ik speel het spel niet. Jullie wel, dus willen we jullie ideeën horen.
DTS is onderdeel van ONZ. Onze mening doet er niet toe. Persoonlijk heb ik er geen mening over, niet over het spel iig.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even serieus nu,klopt het dat jullie DTS niets vinden?
Zo ja,is het dan mss een idee om daar andere MODS op te zetten?
Zo nee,hoe gaan we dit oplossen?
Even een shout out naar de TR hangers,stelletje losers.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
verdraagzaamheid is de sleutel .. en bepaalde vaste regels die vast staan niet op tr knop hangen. dan denk ik dat je ver komt. en ik steek ook hand in eigen boezem
Volgens mij werd er zelfs gevraagd om een TR te zetten wanneer men alleen maar zuigt.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
verdraagzaamheid is de sleutel .. en bepaalde vaste regels die vast staan niet op tr knop hangen. dan denk ik dat je ver komt. en ik steek ook hand in eigen boezem
Dat er niet overal op gereageerd wordt, betekent niet dat er niets mee wordt gedaan.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lange posts worden direct ondergesneeuwd door alle oneliners hier.
Ik ga er ook geen moeite meer in steken.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:18 schreef Solotovski het volgende:
Was ik nog maar mod zodat ik dit achter de schermen mee kon lezen
Wat Jippie net schreef,Nizno en Haags zijn de aangewezen personen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:20 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
DTS is onderdeel van ONZ. Onze mening doet er niet toe. Persoonlijk heb ik er geen mening over, niet over het spel iig.
Nee, er komen geen mods op één specifieke reeks.
Hoe we dit gaan oplossen? Daar is dit topic onderdeel van: jullie input.
nee poez er werd denk ik meer onnodige trs gezet.. de belangrijke trs hebben wel nut gehadquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volgens mij werd er zelfs gevraagd om een TR te zetten wanneer men alleen maar zuigt.
Maar de boodschap is me wel duidelijk. Men ziet liever scheldend volk dat enkel topics vol klaagt dan mensen die er nog iets van proberen te maken.
afspraak is ook dat we elkaar niet verrot scheldenquote:
Eigenlijk was het een spel waarbij chatten ook geaccepteerd werd op zijn tijd.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:08 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is een slowchat waar je ook nog punten kan krijgen was het toch?
Dat gaat niet gebeuren, zoals ik net al aangaf. FOK! bestaat uit veel fora, elk met hun eigen mods. Het gaat niet gebeuren dat er ook nog mods komen voor specifieke reeksen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat Jippie net schreef,Nizno en Haags zijn de aangewezen personen.
spec wees net overduidelijk naar een serie TR's van mij.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee poez er werd denk ik meer onnodige trs gezet.. de belangrijke trs hebben wel nut gehad
Kom maarquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:24 schreef FreshFruit het volgende:
Ik knal geen TR`s
Ik scheld niet
Ik doe mijn best om het leuk te maken.
Ik word nu gestraft.
En je bent verdraagzaamquote:
Haags die zelf steeds kaapt, zou dat echt helpen?quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat Jippie net schreef,Nizno en Haags zijn de aangewezen personen.
ik hoop dat de specifieke mod hierop kan antwoorden. ben verbaasdquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
spec wees net overduidelijk naar een serie TR's van mij.
Die wat mij betreft zeer terecht waren, maar daar wordt dus anders over gedacht.
Je moet je hier maar voor van alles laten uitmaken want dat is gezellig.
Dat is lief Jipske.quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:24 schreef FreshFruit het volgende:
Ik knal geen TR`s
Ik scheld niet
Ik doe mijn best om het leuk te maken.
Ik word nu gestraft.
nee hoorquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
spec wees net overduidelijk naar een serie TR's van mij.
Bij mij kan je alles maken.quote:
Tuurlijk mag jij je mening geven mootiequote:Op woensdag 15 juli 2020 17:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Behalve input geven als je geen vaste user van dts bent.
97% zelfsquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:30 schreef Jippie het volgende:
Geen probleem met kapen of een beetje getrol het blijft ONZ natuurlijk.
Wel moeite met gescheld en geruzie omwille van wat punten.
Maar laten we niet vergeten dat het 90% van de tijd gewoon gezellig kletsen is met elkaar.
Daar heb ik een klein beetje moeite mee dat klopt.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Behalve input geven als je geen vaste user van dts bent.
Als mootie denkt, Goh met deze regels ga ik ook posten in DTS mag ze ze toch opnoemen?quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar heb ik een klein beetje moeite mee dat klopt.
je eerste zin is best lastig jippie wat de ene trollen vind kan ander anders zien snap je. en ik heb wel moeite met kapen persoonlijk... maar ga er geen oorlog over voerenquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:30 schreef Jippie het volgende:
Geen probleem met kapen of een beetje getrol het blijft ONZ natuurlijk.
Wel moeite met gescheld en geruzie omwille van wat punten.
Maar laten we niet vergeten dat het 90% van de tijd gewoon gezellig kletsen is met elkaar.
Als we het spel doodserieus gaan nemen hoort het in MENquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je eerste zin is best lastig jippie wat de ene trollen vind kan ander anders zien snap je. en ik heb wel moeite met kapen persoonlijk... maar ga er geen oorlog over voeren
Schelden en kapen is ook iets totaal anders. De meeste users vinden kapen gewoon niet netjes. Alsof je voordringt in de rij bij de kassa. Asociaal gedrag.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
afspraak is ook dat we elkaar niet verrot schelden
Dat wel.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als mootie denkt, Goh met deze regels ga ik ook posten in DTS mag ze ze toch opnoemen?
quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Schelden en kapen is ook iets totaal anders. De meeste users vinden kapen gewoon niet netjes. Alsof je voordringt in de rij bij de kassa. Asociaal gedrag.
Zo begon het iddquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eigenlijk was het een spel waarbij chatten ook geaccepteerd werd op zijn tijd.
IK NEEM jou feedback ter harte . alleen denk ik dat van kapen nog meer ellende komt onderling en ben je terug bij afquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:37 schreef Jippie het volgende:
[..]
Als we het spel doodserieus gaan nemen hoort het in MEN
In ONZ hoort er gewoon wat onzin bij dus ook kapen en wat getrol, het is hier geen ZKK Zwarte kousen kerk
vind ik ook wel hoorquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Schelden en kapen is ook iets totaal anders. De meeste users vinden kapen gewoon niet netjes. Alsof je voordringt in de rij bij de kassa. Asociaal gedrag.
Toen ik in december in DTS mee ging posten werd er veel meer gekaapt, ik vond dat totaal geen probleem. Nu nog niet. Al maakt @haags_kwartiertje er 20 x per dag HaagsGod van, ik kan er niet van wakker liggen. Volgens mij zijn er belangrijker zaken om je druk om te maken in deze wereld.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |