jah...dat is dan het spelelement zeg maar, en lapo hunten om de TT te kapen mag dan ookquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Een aparte DTS-SC, "DTS-talk", waarbij standaard gekaapt moet worden.
precies.......en niet kapenquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:08 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is een slowchat waar je ook nog punten kan krijgen was het toch?
Als ik maar de Fipo heb.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Een aparte DTS-SC, "DTS-talk", waarbij standaard gekaapt moet worden.
Volgens mij is dit nu juist onderdeel van de discussie hier.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:08 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is een slowchat waar je ook nog punten kan krijgen was het toch?
Nou, dat voegt dan een heel nieuw spelelement toequote:Op woensdag 15 juli 2020 17:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
SwJ jij weet ook dat als er wel gekaapt wordt of mag worden het juist oorlog wordt. je kan er toch beter dan op hunten?
Wat is er zo verschrikkelijk aan een topickaap? Help me het te begrijpen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
precies.......en niet kapen
Hoezo gebeurde vaak hoor. en ja als je het had opende degene gewoon was nooit oorlog over .quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, dat voegt dan een heel nieuw spelelement toe
Dat stond in de TP mijn beste.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Volgens mij is dit nu juist onderdeel van de discussie hier.
Je draait het om.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat is er zo verschrikkelijk aan een topickaap? Help me het te begrijpen.
Ik ben bang dat je dan juist meer onenigheid krijgt. ik heb jaren nooit geopend boeide mij weinig. Swj. ben in het spel pas gaan openen werd laatst twee keer gekaapt . en heb er geen orrlog van gemaakt. maar ik ben van mening Swj. dat kapen meer heibel met zich mee brengt als gewenstquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat is er zo verschrikkelijk aan een topickaap? Help me het te begrijpen.
quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Volgens mij is dit nu juist onderdeel van de discussie hier.
Als het toegestaan is, kan er toch ook niet meer over gezeurd worden.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je dan juist meer onenigheid krijgt. ik heb jaren nooit geopend boeide mij weinig. Swj. ben in het spel pas gaan openen werd laatst twee keer gekaapt . en heb er geen orrlog van gemaakt. maar ik ben van mening Swj. dat kapen meer heibel met zich mee brengt als gewenst
En dan nog,in de COS was er ook regelmatig een fittie over.Laat het lekker gaan.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoezo gebeurde vaak hoor. en ja als je het had opende degene gewoon was nooit oorlog over .
Juist en werd ook heel veel aangehouden...quote:
prec maar dan wel meer onderling gezeik.. let op mijn woordenquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Als het toegestaan is, kan er toch ook niet meer over gezeurd worden.
Klopt. De laatste dagen helaas weer niet.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Juist en werd ook heel veel aangehouden...
prec was in de coss al omdat velen het vervelend vinden . dus was de regel toch prima laatste opent en 2 minquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan nog,in de COS was er ook regelmatig een fittie over.Laat het lekker gaan.
Dit klopt natuurlijk.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Als het toegestaan is, kan er toch ook niet meer over gezeurd worden.
Omdat het kanquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je draait het om.
De regel is degene die sluit, maakt een nieuw topic. Waarom zijn er mensen die de onweerstaanbare behoefte hebben om continu op een 'open nieuw deel'-knop te rammen als de kans zich voordoet?
prec ging gewoon top met die regelquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt. De laatste dagen helaas weer niet.
Aloa.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt. De laatste dagen helaas weer niet.
Jij bent dus voor kapen begrijp ik?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |