Wat er nodig is minder tr's hiernaast loopt het allemaal wel los.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
In de OP worden de verschillen tussen de users aangegeven: de een vindt dat DTS een SC moet zijn waarbij je punten kunt verdienen, de ander vindt juist dat er geen SC moet zijn.
Eensgezindheid en eenduidigheid is wat er nodig is.
Graag wil deze post nog eens aanhalen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat maakt dat nou uit joh?
als iedereen zich wat minder druk zou maken om dit soort onbenulligheden was er geen enkel probleem met die hele reeks
ik zie iedere week wel een stel tr'en langskomen in de trend van, 'die lul reageert steeds op mij!'
gevolgd door het rapporteren van alle posts van de lul in kwestie
gevolgd door scheldpartijen over en weer en dan moeten de mods weer aan de slag
maak je in de eerste plaats gewoon niet zo druk over niets dan
Snap er nu meer van . want in mijn optiek was het laatste tijd juist gezellig met humor. en was er niets gaande... maar dit verklaart het wel deelsquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Graag wil deze post nog eens aanhalen.
Dit geeft precies weer waarom DTS in ogen van de mods helemaal niet lekker loopt.
nee dan is er nog feedback en pm/dmquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gewoon tr mogelijkheid uitzetten van dts.
Winning
na de 2 minutenquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dan is er nog feedback en pm/dm
bovendien is de tr an sich het probleem niet maar de onvermijdelijke scheldpartij om niets
daar moeten mensen gewoon mee ophouden
topic gekaapt?
pech, je was te langzaam
volgende keer beter en even goede vrienden
Laten we samen de sfeer goed houden dan.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Snap er nu meer van . want in mijn optiek was het laatste tijd juist gezellig met humor. en was er niets gaande... maar dit verklaart het wel deels
Jij kunt je aansluiten bij de amateur DTS'ersquote:
Juist en niet alles op jezelf betrekken als er iets gepost wordt....quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laten we samen de sfeer goed houden dan.
of 2 secondenquote:
Omdat dat regels zijn die je met elkaar hebt afgesproken. Kennelijk vindt het merendeel kapen vervelend en niet passen binnen dts, anders stond het niet in de op.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat maakt dat nou uit joh?
als iedereen zich wat minder druk zou maken om dit soort onbenulligheden was er geen enkel probleem met die hele reeks
ik zie iedere week wel een stel tr'en langskomen in de trend van, 'die lul reageert steeds op mij!'
gevolgd door het rapporteren van alle posts van de lul in kwestie
gevolgd door scheldpartijen over en weer en dan moeten de mods weer aan de slag
maak je in de eerste plaats gewoon niet zo druk over niets dan
dan zeg jij nu dat kapen dus mag?quote:
Ughquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
bovendien is de tr an sich het probleem niet maar de onvermijdelijke scheldpartij om niets
topic gekaapt?
pech, je was te langzaam
Skerp maatje.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:04 schreef Zeroku het volgende:
Overigens wordt nu de nadruk nogal op kapen gelegd, maar dat kan nooit de reden zijn geweest dat dts geevalueerd moest worden.
Dus eigenlijk zeg je hier: minder regels en minder miepen. Niemand gaat dood aan een topickaap, een sc of een "ik vind jou stom, lekker puh!".quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
topic gekaapt?
pech, je was te langzaam
ik zeg dat als mensen zich er niet zo extreem druk over zouden maken het niet zo'n groot probleem zou zijn, gewoon mijn mening als sporadische deelnemer aan deze reeksquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dan zeg jij nu dat kapen dus mag?
Dit jaquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:50 schreef Hallojo het volgende:
Volgens mij moet in DTS de strijd om de punten voorop staan. Er zijn genoeg andere slowchats om lekker te slowchatten als je geen random posts wil zien. Dat de reacties in DTS vaak op slowchat lijken is geen enkel probleem, maar DTS is geen slowchat, maar een spel.
Jaquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je hier: minder regels en minder miepen. Niemand gaat dood aan een topickaap, een sc of een "ik vind jou stom, lekker puh!".
SwJ jij weet ook dat als er wel gekaapt wordt of mag worden het juist oorlog wordt. je kan er toch beter dan op hunten?quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je hier: minder regels en minder miepen. Niemand gaat dood aan een topickaap, een sc of een "ik vind jou stom, lekker puh!".
dat laatste zie ik als miepenquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Een aparte DTS-SC, "DTS-talk", waarbij standaard gekaapt moet worden.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:06 schreef Charmian het volgende:
Ik wil graag een TTkaapspel, wat er verder gepost wordt interesseert me geen reet...kan dat gerealiseerd worden?????
jah...dat is dan het spelelement zeg maar, en lapo hunten om de TT te kapen mag dan ookquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Een aparte DTS-SC, "DTS-talk", waarbij standaard gekaapt moet worden.
precies.......en niet kapenquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:08 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is een slowchat waar je ook nog punten kan krijgen was het toch?
Als ik maar de Fipo heb.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Een aparte DTS-SC, "DTS-talk", waarbij standaard gekaapt moet worden.
Volgens mij is dit nu juist onderdeel van de discussie hier.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:08 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is een slowchat waar je ook nog punten kan krijgen was het toch?
Nou, dat voegt dan een heel nieuw spelelement toequote:Op woensdag 15 juli 2020 17:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
SwJ jij weet ook dat als er wel gekaapt wordt of mag worden het juist oorlog wordt. je kan er toch beter dan op hunten?
Wat is er zo verschrikkelijk aan een topickaap? Help me het te begrijpen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
precies.......en niet kapen
Hoezo gebeurde vaak hoor. en ja als je het had opende degene gewoon was nooit oorlog over .quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, dat voegt dan een heel nieuw spelelement toe
Dat stond in de TP mijn beste.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Volgens mij is dit nu juist onderdeel van de discussie hier.
Je draait het om.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat is er zo verschrikkelijk aan een topickaap? Help me het te begrijpen.
Ik ben bang dat je dan juist meer onenigheid krijgt. ik heb jaren nooit geopend boeide mij weinig. Swj. ben in het spel pas gaan openen werd laatst twee keer gekaapt . en heb er geen orrlog van gemaakt. maar ik ben van mening Swj. dat kapen meer heibel met zich mee brengt als gewenstquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat is er zo verschrikkelijk aan een topickaap? Help me het te begrijpen.
quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Volgens mij is dit nu juist onderdeel van de discussie hier.
Als het toegestaan is, kan er toch ook niet meer over gezeurd worden.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je dan juist meer onenigheid krijgt. ik heb jaren nooit geopend boeide mij weinig. Swj. ben in het spel pas gaan openen werd laatst twee keer gekaapt . en heb er geen orrlog van gemaakt. maar ik ben van mening Swj. dat kapen meer heibel met zich mee brengt als gewenst
En dan nog,in de COS was er ook regelmatig een fittie over.Laat het lekker gaan.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hoezo gebeurde vaak hoor. en ja als je het had opende degene gewoon was nooit oorlog over .
Juist en werd ook heel veel aangehouden...quote:
prec maar dan wel meer onderling gezeik.. let op mijn woordenquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Als het toegestaan is, kan er toch ook niet meer over gezeurd worden.
Klopt. De laatste dagen helaas weer niet.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Juist en werd ook heel veel aangehouden...
prec was in de coss al omdat velen het vervelend vinden . dus was de regel toch prima laatste opent en 2 minquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan nog,in de COS was er ook regelmatig een fittie over.Laat het lekker gaan.
Dit klopt natuurlijk.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Als het toegestaan is, kan er toch ook niet meer over gezeurd worden.
Omdat het kanquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je draait het om.
De regel is degene die sluit, maakt een nieuw topic. Waarom zijn er mensen die de onweerstaanbare behoefte hebben om continu op een 'open nieuw deel'-knop te rammen als de kans zich voordoet?
prec ging gewoon top met die regelquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt. De laatste dagen helaas weer niet.
Aloa.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt. De laatste dagen helaas weer niet.
Jij bent dus voor kapen begrijp ik?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |