Maar een post is toch een post in DTS, of dat ontopic, offtopic, slowchat of om te scoren is. Ik snap echt dat probleem niet zo.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger in het begin ging het veel meer om puntenscoren in dts. Natuurlijk de vaste users maakte wel eens een gezellig praatje met elkaar maar gewoon random dingen posten om het posten zodat je punten kon pakken werd ook geaccepteerd.
laatste maanden zie ik mensen die dat doen regelmatig daarop aangesproken worden terwijl die manier van posten juist eerst een soort van de bedoeling van het spel was.
Wat mij betreft kan beide mits het maar een beetje in balans is persoonlijk vind ik het nu teveel geslowchat waardoor er bijna geen punten meer te pakken zijn bijvoorbeeld anderen zullen dat randomposten met momenten wel weer teveel vinden maar dat hou je toch.
Wie ben jij?quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar een post is toch een post in DTS, of dat ontopic, offtopic, slowchat of om te scoren is. Ik snap echt dat probleem niet zo.
een post met inhoud bijvb kan ook een blok zijn om juist niet te laten scoren zodat je niet ingehaald wordt. en dat kan dus met humor ectquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar een post is toch een post in DTS, of dat ontopic, offtopic, slowchat of om te scoren is. Ik snap echt dat probleem niet zo.
Ik heb al zeker +50 posts in DTS.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wie ben jij?
Iedereen met die nieuwe namen maken dit maar complex
Helemaal niets.quote:
Oh dat is echt veelquote:
wat maakt dat nou uit joh?quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan heb je alleen nog maar HaagsGod TT's. Kun je dat beter sticky maken.
Den Dees niet kennen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wie ben jij?
Iedereen met die nieuwe namen maken dit maar complex
moet minuut tussen je post en de ander zitten dan scoor je een punt ... dus mag niemand na jou posten een minuutquote:
Ja, daar beleef je als 'speler' zelf tenminste ook nog lol aan.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
een post met inhoud bijvb kan ook een blok zijn om juist niet te laten scoren zodat je niet ingehaald wordt. en dat kan dus met humor ect
Ik dacht dat het een erasmus casus wasquote:
Ja ja dat weet ik inmiddels.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
moet minuut tussen je post en de ander zitten dan scoor je een punt ... dus mag niemand na jou posten een minuut
nee geen goedkeuring iedereen moet en kan en zou mee mogen doen. drie waarschuwingen zou wel goed zijn en ben je uit het spelquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:54 schreef Amee het volgende:
Ik wil graag meedenken dus nu heb ik een ideetje:
Wat als mensen die mee willen doen, zich eerst aanmelden (apart topic) en na goedkeuring geeft een mod toegang. Als die persoon zich misdraagt wordt die gewoon eruit gekickt. Na 3 kicks is het voor die persoon altijd gesloten.
Goffer.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een erasmus casus was
Geen verkeerd ideequote:Op woensdag 15 juli 2020 16:54 schreef Amee het volgende:
Wat als mensen die mee willen doen, zich eerst aanmelden (apart topic) en na goedkeuring geeft een mod toegang. Als die persoon zich misdraagt wordt die gewoon eruit gekickt. Na 3 kicks is het voor die persoon altijd gesloten.
Gewoon tr mogelijkheid uitzetten van dts.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat maakt dat nou uit joh?
als iedereen zich wat minder druk zou maken om dit soort onbenulligheden was er geen enkel probleem met die hele reeks
ik zie iedere week wel een stel tr'en langskomen in de trend van, 'die lul reageert steeds op mij!'
gevolgd door het rapporteren van alle posts van de lul in kwestie
gevolgd door scheldpartijen over en weer en dan moeten de mods weer aan de slag
maak je in de eerste plaats gewoon niet zo druk over niets dan
In de OP worden de verschillen tussen de users aangegeven: de een vindt dat DTS een SC moet zijn waarbij je punten kunt verdienen, de ander vindt juist dat er geen SC moet zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:47 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik snap je 2e punt niet het moest van jullie een sc worden en dan is dat het en mag het niet? Of hoe zit dat?
quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat maakt dat nou uit joh?
als iedereen zich wat minder druk zou maken om dit soort onbenulligheden was er geen enkel probleem met die hele reeks
ik zie iedere week wel een stel tr'en langskomen in de trend van, 'die lul reageert steeds op mij!'
gevolgd door het rapporteren van alle posts van de lul in kwestie
gevolgd door scheldpartijen over en weer en dan moeten de mods weer aan de slag
maak je in de eerste plaats gewoon niet zo druk over niets dan
En dan heeft die mod de pest aan een user en mag die niet meedoen???quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:54 schreef Amee het volgende:
Rare trsquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:57 schreef FreshFruit het volgende:
Ik weet niet wie die TR`s klapt,maar dat lijkt me ook heel vervelend.
Nee, die mod beslist niet. Jullie bepalen de voorwaarden voor toegang gezamenlijk.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan heeft die mod de pest aan een user en mag die niet meedoen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |