SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
En Cinda danst met DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
quote:
Jij opent wel heul snel ook.quote:
quote:
Duurde wel erg lang. Vandaar.quote:
Zullen we ergens anders gaan kijken?quote:
Jij kaapte de 301. Dat is niet eerlijkquote:
Ja Nikonfagget heeft ff zn 5 minutes of fame nodig. Hij denkt dat hij hierdoor zn eigen rep verhoogt als hij de alpha raakt. Jammer genoeg zit ik op onbereikbare hoogtesquote:
quote:
KPD SC is wel leuk vaak.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zullen we ergens anders gaan kijken?
He maat, jij begon!quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:53 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Ja Nikonfagget heeft ff zn 5 minutes of fame nodig. Hij denkt dat hij hierdoor zn eigen rep verhoogt als hij de alpha raakt. Jammer genoeg zit ik op onbereikbare hoogtes
Fb.quote:
Ik heb mezelf getrokken vanmorgenquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:53 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Die conclusie hadden we vanochtend al getrokken.
Ik dacht altijd dat jij een wijf was.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:55 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb mezelf getrokken vanmorgenConclusies trekken is wel een aparte fetish
1. Je bent echt een slap aftreksel van een verbeten kleuter.quote:
Neequote:Op woensdag 15 juli 2020 15:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij een wijf was.
Dat wisselt wel eensquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kees closed vergeten?quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:55 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
1. Je bent echt een slap aftreksel van een verbeten kleuter.
2. Je bent viesgay
3. Was je moeder maar nooit begonnen
4. Kapen is gay, wat je nog viezer gay maakt
Seb,het is wel klaar nu.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:55 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
1. Je bent echt een slap aftreksel van een verbeten kleuter.
2. Je bent viesgay
3. Was je moeder maar nooit begonnen
4. Kapen is gay, wat je nog viezer gay maakt
Maar daar zit jij ook weer.quote:
Als ik mn buikvet bijelkaar knijp heb ik een spleetjequote:
Dat zou je wel willen ja.quote:
We hebben gewoon een zakelijk geschilquote:
Oeh haagsje toch.quote:
Geilquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:56 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Als ik mn buikvet bijelkaar knijp heb ik een spleetje
En dat is een probleem?quote:
Zullen we het zakelijk oplossen?quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:56 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen ja.
[..]
We hebben gewoon een zakelijk geschil
Ff neukenquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:57 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Zullen we het zakelijk oplossen?
Lekker een wijntje drinken, alles vergeten en een schone start maken?
Nog niet al was het de laatste alcohol op aarde.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:57 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
quote:
Lijkt me een prima oplossing.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:57 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Biertje danquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:58 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Nog niet al was het de laatste alcohol op aarde.
Heb je suggesties?quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zullen we ergens anders gaan kijken?
Sorry hequote:Op woensdag 15 juli 2020 16:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij gaat te ver,veel te ver.
[ afbeelding ]
Echt hoor. Ondertussen gaat het al 3 topics over mijn seksuele geaardheid terwijl ik overduidelijk zonder enige twijfel heteroseksueel ben.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij gaat te ver,veel te ver.
[ afbeelding ]
Ik had hoop dat jij wel iets zou weten, je hebt me vaker verbaast ...quote:
Ciaoquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:01 schreef SebSwe2.0 het volgende:
maar goed het is nu al 4 uur ik wilde 3 uur al vertrekken oke byebye
Weet je dat zeker? Je gaat wel heel erg uit je dakquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:00 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Echt hoor. Ondertussen gaat het al 3 topics over mijn seksuele geaardheid terwijl ik overduidelijk zonder enige twijfel heteroseksueel ben.
Laterz maat!quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:01 schreef SebSwe2.0 het volgende:
maar goed het is nu al 4 uur ik wilde 3 uur al vertrekken oke byebye
Wast lekkerquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:01 schreef Stoorzendert het volgende:
Zo! Weer even een kopje tomatendrap naar binnen gekieperd
https://forum.fok.nl/topic/2540997quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik had hoop dat jij wel iets zou weten, je hebt me vaker verbaast ...
Waar maak jij je druk om? Je weet toch zelf hoe het zit? Laat een ander lekker lullen joh.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:00 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Echt hoor. Ondertussen gaat het al 3 topics over mijn seksuele geaardheid terwijl ik overduidelijk zonder enige twijfel heteroseksueel ben.
Link doet het nietquote:
Wel. Voor intimi.quote:
Dat staat voor mij buiten kijf.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:00 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Irritante user is dat zit in een psychose ofzoquote:
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:
Kom je doen?quote:
Hey maatje het is wat.quote:
Vraag snel aan!quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Goed hč morgen jarigquote:
Nou kijk, ik had de belofte gemaakt aan @murp dat als hij hier zou posten vanmiddag dat ik dan mijn broek naar beneden zou trekken.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:11 schreef PoezeligDing het volgende:
IS ER WAT AAN DE HAND OF ZO DAT MURP HIER IS?
Moet dat echt via mail?quote:
niets (meer)quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Die gaat dts zometeen open gooien voor mij.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Hahahaha begin je te stressen?quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die gaat dts zometeen open gooien voor mij.
Dankjewelquote:
Ik post hier altijd alquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou kijk, ik had de belofte gemaakt aan @:murp dat als hij hier zou posten vanmiddag dat ik dan mijn broek naar beneden zou trekken.
Voor jouquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom wie ben jij danquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is aan de modsquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ben hier te gast,en nog geen kopje koffie gehad.Lekker gastvrij.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:11 schreef murp het volgende:
[..]
Dit is mijn reeks. Wat kom jij hier doen?
Wat loop je al de hele dag zogenaamd grappig te doen over dts.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahahaha begin je te stressen?
Voor onsquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat loop je al de hele dag zogenaamd grappig te doen over dts.
Die tikt lekker door.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Overigens staat @:isdatzo nu op 960 puntjes.
Wiequote:Op woensdag 15 juli 2020 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Overigens staat @:isdatzo nu op 960 puntjes.
Hij is leuk hč?quote:
Spoor ze eens aan dan.quote:
Ola jij ook hierquote:
Hou is op jijquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat nog maar een week dicht
Hoe weet jij dit zo snel, wie attendeert jou?quote:
FB of nieuwe topic lijstquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit zo snel, wie attendeert jou?
Ik heb overal ogen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit zo snel, wie attendeert jou?
Met opgeklopte melk?quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben hier te gast,en nog geen kopje koffie gehad.Lekker gastvrij.
quote:
Hey Robquote:
Leuke dag gehad?quote:
Ja ach na een paar uurtjes stilte had ik genoeg..quote:
quote:
Verder nog plannen?quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:28 schreef Rob het volgende:
[..]
Ja ach na een paar uurtjes stilte had ik genoeg..
En ingepakt. nu alles klaar (denk ik) Morgen nog een laatste blik werpen of alles goed is, varen en alles aftanken
quote:
Wacht op killometertellerkabel voor de auto en als die er is beetje rondtoeren. Even relaxen in Limburg denk ik.quote:
Topper ik denk echt dat jij top mod zou zijn met je humorquote:
Heb je die nu nog niet?quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:34 schreef Rob het volgende:
[..]
Wacht op killometertellerkabel voor de auto en als die er is beetje rondtoeren. Even relaxen in Limburg denk ik.
O lekker dan. Hopelijk krijg je hem nu snel dan in ieder geval ruim voor je vakantie voorbij is.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:35 schreef Rob het volgende:
[..]
nee komt uit buitenland zit ergens in de route maar garage ziet niet waar in track and trace.
Is dat jouw mening?quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eigenlijk komt het er gewoon op neer dat een bepaalde groep geen kut te zoeken heeft in DTS. Maar hey das wel erg bot om te zeggen
zeg dit dan in dat andere topic is een goede mening van jouquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eigenlijk komt het er gewoon op neer dat een bepaalde groep geen kut te zoeken heeft in DTS. Maar hey das wel erg bot om te zeggen
Plaats hem dan met wat meer specificatie in het daarvoor bestemde topic.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja en daarmee zult u het moeten doen.
Zou zomaar over jou en mij kunnen gaan.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zeg dit dan in dat andere topic is een goede mening van jou
Dat mag en dan moet hij dat zeggen als hij mij niet in dts wilquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zou zomaar over jou en mij kunnen gaan.
hey haags bedoelde jij mij ermee?quote:
juist namen en rugnummers danquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:41 schreef Amee het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent met de waarheid vertellen, wel gelijk zeggen wie die bepaalde groep is
Ik denk meer aan "Waarom"quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
juist namen en rugnummers dan
40+ en UTO.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:41 schreef Amee het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent met de waarheid vertellen, wel gelijk zeggen wie die bepaalde groep is
ik dus ook kom uit uto ooitquote:
Ja dat geeft ook niet verder. Maar dat had lekker een gedeelte moeten blijven.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik dus ook kom uit uto ooit
En waarom?quote:
Nou Haags beetje jammer dat je dit post. want we zijn net zo goed vrij om spel mee te spelen. en we zijn allemaal mens. en zijn niet uto maar een poster op fokquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat geeft ook niet verder. Maar dat had lekker een gedeelte moeten blijven.
Teveel gezeik mee naar hier genomen.
Oh lolquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zitten in andere topic scheet
Snap ik helemaal!quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in dat gedoe joh
Ik heb in het verleden al genoeg bepaald en geregeld voor DTS. Tijd voor anderen om op te staan.quote:
Ik herinner me dat het vorig jaar ook maanden op slot ging idd. Zal altijd wel een probleem-topic blijven, denk ik.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden al genoeg bepaald en geregeld voor DTS. Tijd voor anderen om op te staan.
Laten we hopen dat het nooit meer open gaat.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:11 schreef ToT het volgende:
Is DTS al een beetje geïntegreerd hier, of wonen ze hier nog in hun eigen gemeenschap met bijbehorende gebedshuizen enzo?
nou nou haagsquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het nooit meer open gaat.
ToTiequote:Op woensdag 15 juli 2020 17:11 schreef ToT het volgende:
Is DTS al een beetje geïntegreerd hier, of wonen ze hier nog in hun eigen gemeenschap met bijbehorende gebedshuizen enzo?
Lekker nog wat olie op het vuur gooien.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoezo olie?quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lekker nog wat olie op het vuur gooien.
Ik vond het best wel leuk daar...quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het voelt alsof wij Indianen zijn in America. Whaaha!quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:11 schreef ToT het volgende:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:18 schreef Amee het volgende:
[..]
Het voelt alsof wij Indianen zijn in America. Whaaha!
Ik zit er pas vanaf vandaag, dus kijk even de kat uit de boomquote:
Je bent welkomquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit er pas vanaf vandaag, dus kijk even de kat uit de boom
ik was hier al Tottiequote:Op woensdag 15 juli 2020 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]Inderdaad ja; de immigranten nemen de boel over!
quote:
Komt goed schatjequote:Op woensdag 15 juli 2020 17:25 schreef ToT het volgende:
Nee maar ik vind het juist leuk dat men nu hier zit, als het geklaag over DTS op den duur maar wel een beetje weg-ebt.
AZC lijkt me beter, aangezien ze uit hun eigen plek verjaagd zijn he.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:28 schreef hemarookworst het volgende:
Zullen we dit dts-kolonie noemen of dts-azc
Hey Hemaquote:
Ja maar Amee zei dat ze zich als de indianen in Amerika voelde, dus toch wel beetje gekoloniseerdquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:29 schreef ToT het volgende:
[..]
AZC lijkt me beter, aangezien ze uit hun eigen plek verjaagd zijn he.Maar ze moeten wel voor hun eigen vreten zorgen hoor!
En verblijfsvergunningen zijn slechts tijdelijk tot ze weer kunnen oprotten naar hun eigen plek!
quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar Amee zei dat ze zich als de indianen in Amerika voelde, dus toch wel beetje gekoloniseerd
Assimileren naar onze gebruiken!!!!quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:33 schreef ToT het volgende:
[..]Mogen we dan nog wel een reservaatje hebben hier?
quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Assimileren naar onze gebruiken!!!!
Je mag het van mij noemen zoals je het noemen wilquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoi
Maar dit is niet het antwoord op de quote
Als wij onze grenzen niet bewaken en een streng beleid handhaven van wie we ons topic binnen laten, zal dat niet lang meer zo zijn!quote:
Ik heb geen idee, geen last van.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Weet je hoe moeilijk het voor DTS'ers is om hier een fatsoenlijke baan te krijgen???
Ja maar jij hebt een dubbele nationaliteit!quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, geen last van.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt een dubbele nationaliteit!
excuus me Totquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Weet je hoe moeilijk het voor DTS'ers is om hier een fatsoenlijke baan te krijgen???
Geen ideequote:Op woensdag 15 juli 2020 17:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ola luitjes wat gaan we eten of hebben we gegeten?
Lasagne, was lekker:9quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Goede bekomstquote:
goedebekomst bosquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jemig ik hoor mijn oma praten
Lapje rundvlees in bouillon gekookt en vervolgens in stukjes opgebakken, met gekruide aardappelpartjes. Deze keer ff geen groenten er bij.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
hier rijst met wokgroenten met sausje hete pepers en sambal van @Stoorzenderquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Lapje rundvlees in bouillon gekookt en vervolgens in stukjes opgebakken, met gekruide aardappelpartjes. Deze keer ff geen groenten er bij.
Ja snap ikquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]is op onze woningen een must hoor voor bewoners
quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:57 schreef FreshFruit het volgende:
Staat op mijn CV ;Fulltime DTS.
Ik kan het wel shaken zo.
hier ookquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:57 schreef FreshFruit het volgende:
Staat op mijn CV ;Fulltime DTS.
Ik kan het wel shaken zo.
Lolquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hier ook![]()
![]()
en geen ex uto
Moeten we toch maar eens daten Jacqquote:Op woensdag 15 juli 2020 17:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hier ook![]()
![]()
en geen ex uto
Ik eerst.quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moeten we toch maar eens daten Jacq
Maar las ik nu goed dat jij je voorkeur uitsprak wie er wel of niet in DTS thuishoren volgens jou?quote:
Goed gelezen. En daar blijf ik bij.quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:04 schreef Jippie het volgende:
[..]
Maar las ik nu goed dat jij je voorkeur uitsprak wie er wel of niet in DTS thuishoren volgens jou?
Uiteraard. Maar dan ook niet straks in DM verschijnen dat het maar een geintje is.quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed gelezen. En daar blijf ik bij.
Lekkere kledderkont 😍quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:09 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
1 Mini-ToT om de gemoederen wat te bedaren.
Ik zie hem trouwens wel veranderen de laatste weken ToT ook in zijn gezichtje. Is hij de lengte in gegaan?quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:09 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Zeker ja, en ook in de breedte!quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik zie hem trouwens wel veranderen de laatste weken ToT ook in zijn gezichtje. Is hij de lengte in gegaan?
man manquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:09 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
In de breedte zie ik wel zijn schoudertjes groeien, het is geen dikkerdje of zo. Het lijkt wel of hij zijn 'babyvet' kwijt raakt en meer naar kleuter gaat😍quote:
18:30 las ik net ... Het regent in Berlijn schijntquote:Op woensdag 15 juli 2020 18:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
spelt thiem nu niet? in plan is toch 17:30
niet kapen he geintjuh vriendquote:
ah dankequote:Op woensdag 15 juli 2020 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
18:30 las ik net ... Het regent in Berlijn schijnt
???quote:Op woensdag 15 juli 2020 18:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dan ook niet straks in DM verschijnen dat het maar een geintje is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |