SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
En Cinda danst met DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
quote:
Jij opent wel heul snel ook.quote:
quote:
Duurde wel erg lang. Vandaar.quote:
Zullen we ergens anders gaan kijken?quote:
Jij kaapte de 301. Dat is niet eerlijkquote:
Ja Nikonfagget heeft ff zn 5 minutes of fame nodig. Hij denkt dat hij hierdoor zn eigen rep verhoogt als hij de alpha raakt. Jammer genoeg zit ik op onbereikbare hoogtesquote:
quote:
KPD SC is wel leuk vaak.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zullen we ergens anders gaan kijken?
He maat, jij begon!quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:53 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Ja Nikonfagget heeft ff zn 5 minutes of fame nodig. Hij denkt dat hij hierdoor zn eigen rep verhoogt als hij de alpha raakt. Jammer genoeg zit ik op onbereikbare hoogtes
Fb.quote:
Ik heb mezelf getrokken vanmorgenquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:53 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Die conclusie hadden we vanochtend al getrokken.
Ik dacht altijd dat jij een wijf was.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:55 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb mezelf getrokken vanmorgenConclusies trekken is wel een aparte fetish
1. Je bent echt een slap aftreksel van een verbeten kleuter.quote:
Neequote:Op woensdag 15 juli 2020 15:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij een wijf was.
Dat wisselt wel eensquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kees closed vergeten?quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:55 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
1. Je bent echt een slap aftreksel van een verbeten kleuter.
2. Je bent viesgay
3. Was je moeder maar nooit begonnen
4. Kapen is gay, wat je nog viezer gay maakt
Seb,het is wel klaar nu.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:55 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
1. Je bent echt een slap aftreksel van een verbeten kleuter.
2. Je bent viesgay
3. Was je moeder maar nooit begonnen
4. Kapen is gay, wat je nog viezer gay maakt
Maar daar zit jij ook weer.quote:
Als ik mn buikvet bijelkaar knijp heb ik een spleetjequote:
Dat zou je wel willen ja.quote:
We hebben gewoon een zakelijk geschilquote:
Oeh haagsje toch.quote:
Geilquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:56 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Als ik mn buikvet bijelkaar knijp heb ik een spleetje
En dat is een probleem?quote:
Zullen we het zakelijk oplossen?quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:56 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen ja.
[..]
We hebben gewoon een zakelijk geschil
Ff neukenquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:57 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Zullen we het zakelijk oplossen?
Lekker een wijntje drinken, alles vergeten en een schone start maken?
Nog niet al was het de laatste alcohol op aarde.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:57 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
quote:
Lijkt me een prima oplossing.quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:57 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Biertje danquote:Op woensdag 15 juli 2020 15:58 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Nog niet al was het de laatste alcohol op aarde.
Heb je suggesties?quote:Op woensdag 15 juli 2020 15:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zullen we ergens anders gaan kijken?
Sorry hequote:Op woensdag 15 juli 2020 16:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij gaat te ver,veel te ver.
[ afbeelding ]
Echt hoor. Ondertussen gaat het al 3 topics over mijn seksuele geaardheid terwijl ik overduidelijk zonder enige twijfel heteroseksueel ben.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij gaat te ver,veel te ver.
[ afbeelding ]
Ik had hoop dat jij wel iets zou weten, je hebt me vaker verbaast ...quote:
Ciaoquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:01 schreef SebSwe2.0 het volgende:
maar goed het is nu al 4 uur ik wilde 3 uur al vertrekken oke byebye
Weet je dat zeker? Je gaat wel heel erg uit je dakquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:00 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Echt hoor. Ondertussen gaat het al 3 topics over mijn seksuele geaardheid terwijl ik overduidelijk zonder enige twijfel heteroseksueel ben.
Laterz maat!quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:01 schreef SebSwe2.0 het volgende:
maar goed het is nu al 4 uur ik wilde 3 uur al vertrekken oke byebye
Wast lekkerquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:01 schreef Stoorzendert het volgende:
Zo! Weer even een kopje tomatendrap naar binnen gekieperd
https://forum.fok.nl/topic/2540997quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik had hoop dat jij wel iets zou weten, je hebt me vaker verbaast ...
Waar maak jij je druk om? Je weet toch zelf hoe het zit? Laat een ander lekker lullen joh.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:00 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Echt hoor. Ondertussen gaat het al 3 topics over mijn seksuele geaardheid terwijl ik overduidelijk zonder enige twijfel heteroseksueel ben.
Link doet het nietquote:
Wel. Voor intimi.quote:
Dat staat voor mij buiten kijf.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:00 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Irritante user is dat zit in een psychose ofzoquote:
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:
Kom je doen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |