Vraag snel aan!quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Goed hè morgen jarigquote:
Nou kijk, ik had de belofte gemaakt aan @murp dat als hij hier zou posten vanmiddag dat ik dan mijn broek naar beneden zou trekken.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:11 schreef PoezeligDing het volgende:
IS ER WAT AAN DE HAND OF ZO DAT MURP HIER IS?
Moet dat echt via mail?quote:
niets (meer)quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Die gaat dts zometeen open gooien voor mij.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Hahahaha begin je te stressen?quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die gaat dts zometeen open gooien voor mij.
Dankjewelquote:
Ik post hier altijd alquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou kijk, ik had de belofte gemaakt aan @:murp dat als hij hier zou posten vanmiddag dat ik dan mijn broek naar beneden zou trekken.
Voor jouquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom wie ben jij danquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is aan de modsquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ben hier te gast,en nog geen kopje koffie gehad.Lekker gastvrij.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:11 schreef murp het volgende:
[..]
Dit is mijn reeks. Wat kom jij hier doen?
Wat loop je al de hele dag zogenaamd grappig te doen over dts.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahahaha begin je te stressen?
Voor onsquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat loop je al de hele dag zogenaamd grappig te doen over dts.
Die tikt lekker door.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Overigens staat @:isdatzo nu op 960 puntjes.
Wiequote:Op woensdag 15 juli 2020 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Overigens staat @:isdatzo nu op 960 puntjes.
Hij is leuk hè?quote:
Spoor ze eens aan dan.quote:
Ola jij ook hierquote:
Hou is op jijquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat nog maar een week dicht
Hoe weet jij dit zo snel, wie attendeert jou?quote:
FB of nieuwe topic lijstquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit zo snel, wie attendeert jou?
Ik heb overal ogen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit zo snel, wie attendeert jou?
Met opgeklopte melk?quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben hier te gast,en nog geen kopje koffie gehad.Lekker gastvrij.
quote:
Hey Robquote:
Leuke dag gehad?quote:
Ja ach na een paar uurtjes stilte had ik genoeg..quote:
quote:
Verder nog plannen?quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:28 schreef Rob het volgende:
[..]
Ja ach na een paar uurtjes stilte had ik genoeg..
En ingepakt. nu alles klaar (denk ik) Morgen nog een laatste blik werpen of alles goed is, varen en alles aftanken
quote:
Wacht op killometertellerkabel voor de auto en als die er is beetje rondtoeren. Even relaxen in Limburg denk ik.quote:
Topper ik denk echt dat jij top mod zou zijn met je humorquote:
Heb je die nu nog niet?quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:34 schreef Rob het volgende:
[..]
Wacht op killometertellerkabel voor de auto en als die er is beetje rondtoeren. Even relaxen in Limburg denk ik.
O lekker dan. Hopelijk krijg je hem nu snel dan in ieder geval ruim voor je vakantie voorbij is.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:35 schreef Rob het volgende:
[..]
nee komt uit buitenland zit ergens in de route maar garage ziet niet waar in track and trace.
Is dat jouw mening?quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eigenlijk komt het er gewoon op neer dat een bepaalde groep geen kut te zoeken heeft in DTS. Maar hey das wel erg bot om te zeggen
zeg dit dan in dat andere topic is een goede mening van jouquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eigenlijk komt het er gewoon op neer dat een bepaalde groep geen kut te zoeken heeft in DTS. Maar hey das wel erg bot om te zeggen
Plaats hem dan met wat meer specificatie in het daarvoor bestemde topic.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja en daarmee zult u het moeten doen.
Zou zomaar over jou en mij kunnen gaan.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zeg dit dan in dat andere topic is een goede mening van jou
Dat mag en dan moet hij dat zeggen als hij mij niet in dts wilquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zou zomaar over jou en mij kunnen gaan.
hey haags bedoelde jij mij ermee?quote:
juist namen en rugnummers danquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:41 schreef Amee het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent met de waarheid vertellen, wel gelijk zeggen wie die bepaalde groep is
Ik denk meer aan "Waarom"quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
juist namen en rugnummers dan
40+ en UTO.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:41 schreef Amee het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent met de waarheid vertellen, wel gelijk zeggen wie die bepaalde groep is
ik dus ook kom uit uto ooitquote:
Ja dat geeft ook niet verder. Maar dat had lekker een gedeelte moeten blijven.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik dus ook kom uit uto ooit
En waarom?quote:
Nou Haags beetje jammer dat je dit post. want we zijn net zo goed vrij om spel mee te spelen. en we zijn allemaal mens. en zijn niet uto maar een poster op fokquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat geeft ook niet verder. Maar dat had lekker een gedeelte moeten blijven.
Teveel gezeik mee naar hier genomen.
Oh lolquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zitten in andere topic scheet
Snap ik helemaal!quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in dat gedoe joh
Ik heb in het verleden al genoeg bepaald en geregeld voor DTS. Tijd voor anderen om op te staan.quote:
Ik herinner me dat het vorig jaar ook maanden op slot ging idd. Zal altijd wel een probleem-topic blijven, denk ik.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden al genoeg bepaald en geregeld voor DTS. Tijd voor anderen om op te staan.
Laten we hopen dat het nooit meer open gaat.quote:Op woensdag 15 juli 2020 17:11 schreef ToT het volgende:
Is DTS al een beetje geïntegreerd hier, of wonen ze hier nog in hun eigen gemeenschap met bijbehorende gebedshuizen enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |