Terecht bij policy-overschrijdende posts of extreem uitlokken bijvoorbeeld. Het is niet nodig bij ieder klein akkefietje een tr te plaatsen. Soms moet je ook gewoon ergens tegen kunnen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Wanneer is een TR terecht en wanneer niet?
Nee want kapen was vroeger gewoon onderdeel van het spelletje pas begin dit jaar miepen mensen daarover terwijl het jaren gewoon goed gegaan is.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gewoon geen topic kaap 2 minuten wachten gewoon t is simpel
Schelden is niet oke net als kapen nietquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee want kapen was vroeger gewoon onderdeel van het spelletje pas begin dit jaar miepen mensen daarover terwijl het jaren gewoon goed gegaan is.
Het is namelijk niet normaal om iemand helemaal de tyfus te schelden omdat hij of zij op het internet net iets sneller een topic opent als de ander.
Wat is het verschil tussen een SC en DTS?quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zou graag zien dat dts weer wordt zo als het was voor poes maandenlang al haar vriendjes ging lokposten met wie ze het nu tot een soort bejaarden kliek sc heeft gemaakt terwijl die mensen ook prima hun dagelijkse onzin in 40+ kwijt kunnen dan kan ik weer lekker random posten en puntjes pakken zoals vroeger![]()
Ooit aan begonnen, kreeg het overzicht niet compleetquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:23 schreef mootie het volgende:
Een mooi schemaatje maken van wie aan wie de pest heeft, welk kliekje tegen welk persoon aanpiest en dat eerst oplossen.
Volgens mij ben jij een meester in schelden.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee want kapen was vroeger gewoon onderdeel van het spelletje pas begin dit jaar miepen mensen daarover terwijl het jaren gewoon goed gegaan is.
Het is namelijk niet normaal om iemand helemaal de tyfus te schelden omdat hij of zij op het internet net iets sneller een topic opent als de ander.
hier sluit ik mij volledig bij aan goed verwoord zerokuquote:Op woensdag 15 juli 2020 16:27 schreef Zeroku het volgende:
Volgens mij hoeft het allemaal niet zo spannend te zijn. Je stelt een paar basisregels (niet kapen, niet schelden, etc.) en je bent daar consequent in. Met name dat laatste gaat de laatste tijd nogal mank. Je kunt niet in de OP hebben staan dat er niet gekaapt mag worden en dat notabene een mod daar vrolijk mee door blijft gaan. Zolang dat soort blijft gaan kun je users verder ook niet veel kwalijk nemen.
Wat betreft het SC-gedeelte is er volgens mij al grotendeels een consensus dat het een SC-topic is met een spelelement. Inhoudsloos gespam wordt er tegenwoordig al niet meer zo vaak gedaan en men wordt daar ook op aangesproken door elkaar.
Het hele geneuzel met die kliekjes is ook een deel van het spel (geworden). Daar kun je imo niet zo gek veel aan doen en de vraag is ook in hoeverre dat echt een probleem is.
Maar als er dan eens gekaapt wordt, wat is er zo dramatisch aan? Vraag een tt-change aan en klaar.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:28 schreef aloa het volgende:
Dat kapen was kut en is het nog steeds. Ik ben bang dat de TR's vooral van dezelfde persoon komt. Waar ik niks mee wil zeggen, maar dat kunnen fa en mods wel zien. Verder ging het de laatste tijd wel goed volgens mij. Op het kapen na dan.
+1quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:27 schreef Zeroku het volgende:
Volgens mij hoeft het allemaal niet zo spannend te zijn. Je stelt een paar basisregels (niet kapen, niet schelden, etc.) en je bent daar consequent in. Met name dat laatste gaat de laatste tijd nogal mank. Je kunt niet in de OP hebben staan dat er niet gekaapt mag worden en dat notabene een mod daar vrolijk mee door blijft gaan. Zolang dat soort blijft gaan kun je users verder ook niet veel kwalijk nemen.
Wat betreft het SC-gedeelte is er volgens mij al grotendeels een consensus dat het een SC-topic is met een spelelement. Inhoudsloos gespam wordt er tegenwoordig al niet meer zo vaak gedaan en men wordt daar ook op aangesproken door elkaar.
Het hele geneuzel met die kliekjes is ook een deel van het spel (geworden). Daar kun je imo niet zo gek veel aan doen en de vraag is ook in hoeverre dat echt een probleem is.
al was je dat is het nog geen recht of onrecht of je in dts post en hoe.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een meester in schelden.
Mag ik bewijs dat ik bejaard ben?
Netjes toch?quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hier sluit ik mij volledig bij aan goed verwoord zeroku
met kanttekening waarom zou er gekaapt mogen worden wordt t juist oorlog en dat is wat we niet wensen
Ook dat. Maar dat gejengel over 'bejaarden', dat ik vriendjes (welke in Godsnaam? ) daarheen zou hebben gelokt, valt wat mij betreft zwaar onder zuigen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 16:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
al was je dat is het nog geen recht of onrecht of je in dts post en hoe.
Ja kapen wordt juist oorlog als toegestaan wordtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |