straks gaan de mods er naar kijken wat gebeurt is en zal t wel weer open gaan voor de spelers die er niets aan konden doenquote:Op woensdag 15 juli 2020 05:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is maar wel betje kinderachtig,wanneer gaat het verder ?
ach om dat jij niet metspelt?quote:Op woensdag 15 juli 2020 05:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet ik niet. Hopelijk nooit.
wat doe je er dan haags als je zon klote topic vindquote:Op woensdag 15 juli 2020 05:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet ik niet. Hopelijk nooit.
Ik zit overal hequote:Op woensdag 15 juli 2020 05:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wat doe je er dan haags als je zon klote topic vind
hou zoll ik dat weten dann? ik will er slapen gaan in volgende urquote:Op woensdag 15 juli 2020 05:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
straks gaan de mods er naar kijken wat gebeurt is en zal t wel weer open gaan voor de spelers die er niets aan konden doen
als je wakker wordt kijken of het weer open is marioquote:Op woensdag 15 juli 2020 05:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
hou zoll ik dat weten dann? ik will er slapen gaan in volgende ur
ja en dan kan je die toch overslaan als je klote topic vindquote:
Bepaal ik zelfquote:Op woensdag 15 juli 2020 05:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja en dan kan je die toch overslaan als je klote topic vind
ddann heeft me eindje ingehalt zijn nur 34 puntenquote:Op woensdag 15 juli 2020 05:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
als je wakker wordt kijken of het weer open is mario
Misschien staat er straks een mod op 1quote:Op woensdag 15 juli 2020 06:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
ddann heeft me eindje ingehalt zijn nur 34 punten
Dat denk ik dus niet marioquote:Op woensdag 15 juli 2020 06:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
ddann heeft me eindje ingehalt zijn nur 34 punten
hoezo dat?quote:Op woensdag 15 juli 2020 06:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien staat er straks een mod op 1
nee tuurlijk niet . degene die er dan al twee weken moeite voor deed. en denk dat dan mensen weg lopenquote:
wie is ome henk?quote:Op woensdag 15 juli 2020 06:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet mario
ja die gaat nu mega hard 480 minimaalquote:Op woensdag 15 juli 2020 06:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat die nu veel punten binnenharkt
quote:Op woensdag 15 juli 2020 06:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet . degene die er dan al twee weken moeite voor deed. en denk dat dan mensen weg lopen
Mooi manquote:Op woensdag 15 juli 2020 06:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja die gaat nu mega hard 480 minimaal
fantastischquote:
dat zijn dann fakepuntenquote:Op woensdag 15 juli 2020 06:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja die gaat nu mega hard 480 minimaal
Je druk maken om een spel is nergens voor nodig. Hier kan het ook gezellig zijnquote:
ik weet het moppiequote:
quote:Op woensdag 15 juli 2020 06:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je druk maken om een spel is nergens voor nodig. Hier kan het ook gezellig zijn
Die was best leukquote:Op woensdag 15 juli 2020 06:06 schreef mario390 het volgende:
haha ome
henk en vresselijke
coverversie van
barbie girl
wie? de mod ? dat kann nietquote:Op woensdag 15 juli 2020 06:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft ie hard voor gestreden hoor.
nee katastrophe,het is al barbie girl vresselijkquote:
Ja niet geklikt hoi.quote:Op woensdag 15 juli 2020 06:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee katastrophe,het is al barbie girl vresselijk
https://vk.com/video-194129073_456239128?list=8cbefb7b7f666e3a11
Ciaoquote:Op woensdag 15 juli 2020 06:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
fijne dag auto starten ect
Ja, het is toch wat héquote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Story of my last date![]()
Ik zoek nog even verder
Inderdaad, er moet wel een soort van klik zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:36 schreef engine het volgende:
[..]
M'n ex stond er wel voor open maar is ook niks gewordenzo gaat dat soms.
STOKVISquote:Op woensdag 15 juli 2020 06:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha Polleke, ben je al aan de conditietraining begonnen?
Nee joh, probeer het gewoon zonder pagga te hebben geslagen. Wie weet merkt ze de hint op.quote:Op woensdag 15 juli 2020 01:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Straks naar de fisio denk maar ff extra fappen voordat ze overal aan gaat zitten![]()
![]()
awkward boner
WE GAAN DOOOOOOOOODDDDquote:Op woensdag 15 juli 2020 06:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee joh, probeer het gewoon zonder pagga te hebben geslagen. Wie weet merkt ze de hint op.
Alles hips in de bipsquote:Op woensdag 15 juli 2020 06:49 schreef stokj het volgende:
[..]
HAGA schijnt de zon al in de pantalon?
Originele!quote:
Nicequote:Op woensdag 15 juli 2020 06:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Originele!
In de bips is alles oké. Nog niet gedraaid. Dat zal denk ik rond een uur of 9 of 10 gebeuren.
Geweldigquote:
Dit dus en punten telling goed verstoordquote:Op woensdag 15 juli 2020 07:11 schreef Zeroku het volgende:
Anders pleur je even een heel topic 8 uur lang dicht omdat er een keer gescholden wordt. Zo help je fok wel de afgrond in.
Günaydin birtanem.quote:
Schattiequote:
Waarvoorquote:Op woensdag 15 juli 2020 06:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha Polleke, ben je al aan de conditietraining begonnen?
Ja,dat is best wel een beetje lullig.Ik heb het even terug gelezen,het ging tussen 2 personen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 07:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dit dus en punten telling goed verstoord
Juist meteen op slotquote:Op woensdag 15 juli 2020 07:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,dat is best wel een beetje lullig.Ik heb het even terug gelezen,het ging tussen 2 personen.
Precies. Hett gaat om 4 postsquote:Op woensdag 15 juli 2020 07:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,dat is best wel een beetje lullig.Ik heb het even terug gelezen,het ging tussen 2 personen.
Echt hequote:Op woensdag 15 juli 2020 07:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Precies. Hett gaat om 4 posts. Stuur dat naar Jim en laat de rest gewoon lekker spelen.
Kansloos gedoe dit zeg.
Ripquote:Op woensdag 15 juli 2020 07:16 schreef FreshFruit het volgende:
Ik wilde Zero nog wel inhalen vannacht.
Kan ik nu wel vergeten.quote:
Een modquote:
GM leave.quote:
Ja, die staat straks gelijk op 1quote:Op woensdag 15 juli 2020 07:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
GM leave.![]()
Ik las het,die pakt aardig wat punten nu.
Morguh Aloaquote:
Grote vriend,goedemorgen.quote:
Maak een mooie blog met neukplaatje voor onder in de balk.quote:Op woensdag 15 juli 2020 07:25 schreef Paul het volgende:
Jongens ik lees een rel een breuk in ONZ. Ik voel een frontpage berichtje aankomen
quote:Op woensdag 15 juli 2020 07:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maak een mooie blog met neukplaatje voor onder in de balk.
Ok even makenquote:Op woensdag 15 juli 2020 07:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maak een mooie blog met neukplaatje voor onder in de balk.
Dat is juist en tevens correct.quote:Op woensdag 15 juli 2020 07:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Kan allemaal wel.zo zijn. Degene die serieus spelen en moeite voor doen, is door deze actie wel mooi genaaid
Is dat dat spel dat je binnen zoveel seconden iets moet zeggenquote:Op woensdag 15 juli 2020 07:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Kan allemaal wel.zo zijn. Degene die serieus spelen en moeite voor doen, is door deze actie wel mooi genaaid
Hoe op hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2020 07:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je plaatjes nodig?
Daar zijn @:PoezeligDing en ik goed in.
En dar allemaal door één debiel die niet van de 'open een nieuw deel' - knop af kon blijven.quote:
tt kaapquote:
Zo te zien is er niet geveegd.quote:Op woensdag 15 juli 2020 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
tt kaap
Even gescheld en waarschijnlijk trs gezet dus dts op slot.
Ik was er ook niet bij weet niet of er geveegd is maar las het net terug
Hehe nee geintje. Volgens mij kan alleen Danny dat balkje onderin vullen. Maar ik wil wel een weblogje maken met jullie input hoor. Wat moet erin komen heequote:Op woensdag 15 juli 2020 07:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je plaatjes nodig?
Daar zijn @:PoezeligDing en ik goed in.
Had er niet opgelet. Ik dacht eerst van wel want was snel naar het schelden dat hij dicht ging.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |