Straks naar de fisio denk maar ff extra fappen voordat ze overal aan gaat zittenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Dreamer! Heb je het niet druk met Geerdje zijn fluit?
quote:Op woensdag 15 juli 2020 01:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Straks naar de fisio denk maar ff extra fappen voordat ze overal aan gaat zitten![]()
![]()
awkward boner
hey schatje gmquote:
en die paarse straks op 1quote:
mooi zo? beetje jammer hier geen gezeik willen daar kapenquote:
nee gewoon jammer zijn ook nachtspelers die de dt spelen... ik niet ik sliepquote:
Er zitten mensen die er niet horen. Had al veel langer dicht gemoeten.quote:Op woensdag 15 juli 2020 05:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mooi zo? beetje jammer hier geen gezeik willen daar kapen
Ach jaquote:Op woensdag 15 juli 2020 05:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee gewoon jammer zijn ook nachtspelers die de dt spelen... ik niet ik sliep
gewoon die gasten eruit gooien.. nu iedereen de dupe die bijvb wel het spel spelenquote:Op woensdag 15 juli 2020 05:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er zitten mensen die er niet horen. Had al veel langer dicht gemoeten.
Mag het hopen want zie dat er mensen voor weggaan en blijven.. spel wordt nu niet meer door iedereen fanatiek meer gespeelt.... zeer zondequote:
quote:
waarom dan niet zoals jij blauw en gooide wel rap dichtquote:
Ja liep uit de hand of zo.quote:Op woensdag 15 juli 2020 05:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
waarom dan niet zoals jij blauw en gooide wel rap dicht
mod kon waarschuwen had ook geholpen beide heren sbe en engine zijn niet echt rellersquote:Op woensdag 15 juli 2020 05:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja liep uit de hand of zo.
Jacq laat het rusten.quote:Op woensdag 15 juli 2020 05:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mod kon waarschuwen had ook geholpen beide heren sbe en engine zijn niet echt rellers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |