Ja, die staat straks gelijk op 1quote:Op woensdag 15 juli 2020 07:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
GM leave.![]()
Ik las het,die pakt aardig wat punten nu.
Morguh Aloaquote:
Grote vriend,goedemorgen.quote:
Maak een mooie blog met neukplaatje voor onder in de balk.quote:Op woensdag 15 juli 2020 07:25 schreef Paul het volgende:
Jongens ik lees een rel een breuk in ONZ. Ik voel een frontpage berichtje aankomen
quote:Op woensdag 15 juli 2020 07:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maak een mooie blog met neukplaatje voor onder in de balk.
Ok even makenquote:Op woensdag 15 juli 2020 07:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maak een mooie blog met neukplaatje voor onder in de balk.
Dat is juist en tevens correct.quote:Op woensdag 15 juli 2020 07:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Kan allemaal wel.zo zijn. Degene die serieus spelen en moeite voor doen, is door deze actie wel mooi genaaid
Is dat dat spel dat je binnen zoveel seconden iets moet zeggenquote:Op woensdag 15 juli 2020 07:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Kan allemaal wel.zo zijn. Degene die serieus spelen en moeite voor doen, is door deze actie wel mooi genaaid
Hoe op hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2020 07:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je plaatjes nodig?
Daar zijn @:PoezeligDing en ik goed in.
En dar allemaal door één debiel die niet van de 'open een nieuw deel' - knop af kon blijven.quote:
tt kaapquote:
Zo te zien is er niet geveegd.quote:Op woensdag 15 juli 2020 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
tt kaap
Even gescheld en waarschijnlijk trs gezet dus dts op slot.
Ik was er ook niet bij weet niet of er geveegd is maar las het net terug
Hehe nee geintje. Volgens mij kan alleen Danny dat balkje onderin vullen. Maar ik wil wel een weblogje maken met jullie input hoor. Wat moet erin komen heequote:Op woensdag 15 juli 2020 07:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je plaatjes nodig?
Daar zijn @:PoezeligDing en ik goed in.
Had er niet opgelet. Ik dacht eerst van wel want was snel naar het schelden dat hij dicht ging.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |