haags_kwartiertje & Dotteke tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de OP en de fipo krijg je ook gewoon een punt.
Kapen van een topic wordt niet gewaardeerd! Gewoon niet.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: Dotteke
Seizoen 27: Dotteke
Seizoen 28: HiDiHo
Seizoen 29: Dotteke
Seizoen 30: ZerokuSPOILER: Odes aan Zeroku Winnaar juni 2020 ----Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Jij weerquote:
Hquote:
Wel hè?quote:
H Hquote:
De BOJ.quote:
Ggquote:
?quote:
Uit het hart, da's belangrijker.quote:
😍quote:
Bewust onbeschonken Jacq.quote:
Topquote:
ik gaa nuquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
mario al terug uit de kelder?
Moet hij durven😜quote:
Goede intenties kunnen ondanks alles bijzonder desastreus zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Uit het hart, da's belangrijker.
Tot zo voorzichtigquote:
Wat heeft dat met mijn TT te maken?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:01 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Goede intenties kunnen ondanks alles bijzonder desastreus zijn.
Echt mooi die wolken de laatste dagen.quote:
Juist bbyquote:
Ja vind ik.ookquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt mooi die wolken de laatste dagen.
Helemaal geen drol.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mijn TT te maken?
En dan is het in het echt nog een rodere gloed.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt mooi die wolken de laatste dagen.
Goed zo.quote:
Snap ik dat niet altijd kan sisterquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Niet iedereen kan dat altijd jacq. Mar ik snap wat je bedoelt. Maar, ik denk dat je het Seb niet kwalijk kan nemen. Neem aan dat je het over hem hebt.
Ik weet dat jij dat snapt.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Snap ik dat niet altijd kan sister
Schitterendquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dan is het in het echt nog een rodere gloed.
💋quote:
Dankjewelquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Goed zo.![]()
Kontje open, komt er een derde veer.
Het wordt alleen maar mooier nu.quote:
Oke ik zie dat nietquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het wordt alleen maar mooier nu.
Wat voor 1quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Heb net een nieuwe foon met fucking 4 camera's dus daar moet en mooi ploatje mee te schieten zijn.
Hoi bosquote:
A51 Samsung en Gert.quote:
Samsung s20 ultra hier ook gave foto's 3 camera'squote:
quote:
Ik.naar de tuinquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
het is trouwens buiten nog steeds mooi, maar daarvoor moet ik het balkon op om het te zien..
Mijn petescheetje was zeer te spreken over de camerakwaliteit. Mij zegt het niks.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Samsung s20 ultra hier ook gave foto's 3 camera's
Zonsondergang is aan de voorkant van mijn huis, prachtig nu.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
het is trouwens buiten nog steeds mooi, maar daarvoor moet ik het balkon op om het te zien..
Bos!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had dagen instellingen vd camera verkeerd staan zag geen verschil😄😃quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mijn petescheetje was zeer te spreken over de camerakwaliteit. Mij zegt het niks.
Sta ik.godver nu in tuin blauwe lucht paar wolkjesquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zonsondergang is aan de voorkant van mijn huis, prachtig nu.
Altijd mooi.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Vuurrode wolken en een blauwe lucht.
Geen idee welk nummerquote:
You and me ken ik wel.quote:
Bby you and mequote:
Ja, ik moet op het balkon staan om het nu te zien. ziet er echt mooi uit..quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zonsondergang is aan de voorkant van mijn huis, prachtig nu.
Gekliktquote:
🙄quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik moet op het balkon staan om het nu te zien. ziet er echt mooi uit..
Ik moet wel snel zijn want het trekt ook weer zo weg.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik moet op het balkon staan om het nu te zien. ziet er echt mooi uit..
Mazzelaarquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet wel snel zijn want het trekt ook weer zo weg.
Kom je een keertje hier slapen dan kan je het ook zien.quote:
Dealquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom je een keertje hier slapen dan kan je het ook zien.
quote:
Nee mazzel jullie ik zag blauwe lucht drie wolkenquote:
warum gehst du? wohin gehst du?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Trusten fijne avond nog nacht en mario go fore the dt
Morgen werken lieffie💋quote:
Slaapse en werkze.quote:
Dank je💋quote:
Okee.genoeg mensen die niet bij mij op het balkon durven te staan, vandaar mijn vraag ook...quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee mazzel jullie ik zag blauwe lucht drie wolken
Ik wel hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee.genoeg mensen die niet bij mij op het balkon durven te staan, vandaar mijn vraag ook...
Okee, ik woon wel op de 12de. Menigeen wordt al bang als ze er alleen al aan denken..quote:
Jij ging slapen.quote:
Mooi. Is dat jou uitizht?quote:
Geen probleem.en jij staat naast mijquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik woon wel op de 12de. Menigeen wordt al bang als ze er alleen al aan denken..
Trusten dinnetje💋quote:
Lijkt me vreselijk als het onweert.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:23 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kende iemand die vlak aan zee woonde op de 18de verdieping.
O dan heb je wel een prachtig uitzicht.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:23 schreef Superbadeendje het volgende:
Dat lijkt me ook wel vet. Ik woon in EIndhoven dus mijlenver van de zee..quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:23 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben niet gauw stil maar het eerste kwartier dat ik bij haar kwam...quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb je wel een prachtig uitzicht.
Kan ik mij wel, voorstellen. Ik zou denk ik hele dagen op het balkon zitten.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben niet gauw stil maar het eerste kwartier dat ik bij haar kwam...
Ik woon 8 km vd kust dus altijd een mooie avondlucht.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ik mij wel, voorstellen. Ik zou denk ik hele dagen op het balkon zitten.
Hier ook jaquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik woon 8 km vd kust dus altijd een mooie avondlucht.
's nachts na tweeën.quote:
Hier vaak ook wel hoor. Alleen dus ver van de kunst. Maar natuurljk wel erg hoog, dus kan ik ver weg kijken...quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel gaaf om hoog te wonen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier vaak ook wel hoor. Alleen dus ver van de kunst. Maar natuurljk wel erg hoog, dus kan ik ver weg kijken...
Mooiquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:10 schreef aloa het volgende:
Het gaat eindelijk weer beginnen! Na maanden van droogte wordt op 18 juli de eerste dartpijl op tv weer gegooid.
Dat is het ook. Ik woon hier nu met alle plezier 6,5 jaar. Vrijwel alle belangrijke voorzieningen (winkels. Bushalte, Ziekenhuis) zijn op loopafstandquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel gaaf om hoog te wonen.
O lekker. Wat zal jij vaak bij de zee zijn of niet. De familie van mijn vaders kant woont ook dicht bij de zee. Als kind ging ik daar altijd logeren. Ik ben gek op de zee.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hey aloa 😘quote:
Ik ben meer van het bos maar ga idd graag naar het strand.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker. Wat zal jij vaak bij de zee zijn of niet. De familie van mijn vaders kant woont ook dicht bij de zee. Als kind ging ik daar altijd logeren. Ik ben gek op de zee.
Ik kan vanaf mijn balkon tot Tilburg kijken.. Ook zie ik o.a. het Philipsstadionquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik woonde vroeger ook wel "hoog" was wel maar de 5de verdieping maar wel op het hoogste punt van het dorp. kon bij helder weer de Dom zien endat was 40 km ver
Tof.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan vanaf mijn balkon tot Tilburg kijken.. Ook zie ik o.a. het Philipsstadionhet hoge kantoorgebouw van ASML....
Ik ben denk ik voor het laatst naar de zee geweest in 2011 of 2012, Een FOK! meet in Zandvoortquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker. Wat zal jij vaak bij de zee zijn of niet. De familie van mijn vaders kant woont ook dicht bij de zee. Als kind ging ik daar altijd logeren. Ik ben gek op de zee.
Ruilen dan. Ik woon 2 Min lopen van het bos 😀quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben meer van het bos maar ga idd graag naar het strand.
Ik ben zo in Scheveningen maar een stukje noordelijker is veel beter.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben denk ik voor het laatst naar de zee geweest in 2011 of 2012, Een FOK! meet in Zandvoort
Bos is ook mooiquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ruilen dan. Ik woon 2 Min lopen van het bos 😀
Ik kom er nu ook niet vaak meer. Vorig jaar toen ik naar crematie van mijn tante ging nog even langs de zee geweest. Zou best aan zee willen wonen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben denk ik voor het laatst naar de zee geweest in 2011 of 2012, Een FOK! meet in Zandvoort
Was dat niet in 2013 ... of rookte ik toen nog ..quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Morgen weer vroeg op ik....zal wel moetenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:40 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Daar ga ik mn rust niet kunnen vinden denk ik.
Hier bos genoeg. Hier geen zee.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Bos is ook mooi![]()
Ik ga meestal op vakantie ergens bij een bos. Hebben we hier niet
OKee...quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben zo in Scheveningen maar een stukje noordelijker is veel beter.
Slaapquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:40 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Daar ga ik mn rust niet kunnen vinden denk ik.
Jij rookte toen nog, jij stak mij bijna in de fik en toen zeiden ze pas op een bosbrand...quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat niet in 2013 ... of rookte ik toen nog ..
t Wadquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Precies ja. Ik woon al heel lang bij zee
Ik lig er al in.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Morgen weer vroeg op ik....zal wel moeten
Ik ken een liedje.quote:
Oefff slaap lekker alvast!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Morgen weer vroeg op ik....zal wel moeten
Behoorlijk ja.quote:
Als je omhoog kijkt dan kijk je verder.quote:
Ja dan is het gewoon hè. Ik heb dan niet zoveelquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Precies ja. Ik woon al heel lang bij zee
Dan was het 2012quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij rookte toen nog, jij stak mij bijna in de fik en toen zeiden ze pas op een bosbrand...
Vervelend is dat.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:44 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Oefff slaap lekker alvast!
[..]
Behoorlijk ja.
Dat is wel kut misschien vannacht beter.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:44 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Oefff slaap lekker alvast!
[..]
Behoorlijk ja.
Eens.quote:
Ik kan echt genieten van het bos dan weerquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dan is het gewoon hè. Ik heb dan niet zoveel
Met bos. Kom er nooit.
quote:
Ach ja er zijn wel ergere dingen in het leven...quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is wel kut misschien vannacht beter.
Slecht slapen is gewoonweg kut.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:46 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
[..]
Ach ja er zijn wel ergere dingen in het leven...
Prachtig. Uitzicht is elke dag anders...quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:45 schreef engine het volgende:
[..]
Eens.
Twee jaar aan het strand gewoond. Dat mis ik wel.
Slaap is wel belangrijk idd. Te weinig slapen sloopt je gewoon.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Slecht slapen is gewoonweg kut.
Laten we iig hopen dat die golf er niet komt.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:47 schreef Bos81 het volgende:
Als er geen zware 2de golf Corona komt. Zie ik in oktober weer een zee. De Middellandse dan in dit geval..
Ben bang van welquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laten we iig hopen dat die golf er niet komt.
Vooruitzichten zijn tegenstrijdig.quote:
Kweet niet...voelt niet goed hoor, hoe iedereen maar denkt dat er niks aan de hand is. Dat gaat tegen je werken.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vooruitzichten zijn tegenstrijdig.
Het zijn meerdere dingen die spelen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Kweet niet...voelt niet goed hoor, hoe iedereen maar denkt dat er niks aan de hand is. Dat gaat tegen je werken.
De economie bedoel je?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zijn meerdere dingen die spelen.
Het virus zelf.quote:
Klopt ja, maar ja op een bepaald moment haalt het je wel in.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Slecht slapen is gewoonweg kut.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Prachtig. Uitzicht is elke dag anders...
Nieuwe paniek!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
Covid 19 staat voor 19de variant, de eerste18 waren niet schadelijk voor de mens. Wat als er een nieuwe vorm van het virus zich ontwikkeld?
Kan idd. Maar hoe groot is die kans.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
Covid 19 staat voor 19de variant, de eerste18 waren niet schadelijk voor de mens. Wat als er een nieuwe vorm van het virus zich ontwikkeld?
Luister naar deze oude lul, op tijd gaan en probeer een normaal ritme aan te leren.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:53 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Klopt ja, maar ja op een bepaald moment haalt het je wel in.
Wijze woorden.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Luister naar deze oude lul, op tijd gaan en probeer een normaal ritme aan te leren.
Aids ontwikkelde zich al in de jaren 40, pas in de jaren 80 werd het op mensen overgedragen. Eerst in de homofiele gemeenschap en daarna verder. Een goed geneesmiddel is er nog steeeds niet daar he virus zich steeds resistent weet te maken.quote:
Ik was met een hoop bezig voor mezelf, maar moest tegelijkertijd zoveel zien te vermijden/ontwijken/afschudden dat ik er nu uiteindelijk toch echt aan onderdoor ben gegaan. Geen slaap in de wereld helpt me hier nog uit.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Luister naar deze oude lul, op tijd gaan en probeer een normaal ritme aan te leren.
De mens kan ten onder gaan aan een ontzichtbaar virus.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Aids ontwikkelde zich al in de jaren 40, pas in de jaren 80 werd het op mensen overgedragen. Eerst in de homofiele gemeenschap en daarna verder. Een goed geneesmiddel is er nog steeeds niet daar he virus zich steeds resistent weet te maken.
Het leven kan kut zijn. Maar als ik iets voor je kan betekenen dan doe ik dat als het kan.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:02 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Ik was met een hoop bezig voor mezelf, maar moest tegelijkertijd zoveel zien te vermijden/ontwijken/afschudden dat ik er nu uiteindelijk toch echt aan onderdoor ben gegaan. Geen slaap in de wereld helpt me hier nog uit.
Waardeer enorm dat je het zegt man, maar ik wil nu vooral niet een al te grote last op andermans schouders zijn om heel eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het leven kan kut zijn. Maar als ik iets voor je kan betekenen dan doe ik dat als het kan.
Als ik het niet zou willen hebben dan had ik het niet gezegd. Je bent de eerste niet die ik op Fok opweg heb geholpen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:05 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Waardeer enorm dat je het zegt man, maar ik wil nu vooral niet een al te grote last op andermans schouders zijn om heel eerlijk te zijn.
quote:
Darten is stom.quote:
Jaaaquote:
Je bent zelf stomquote:
quote:
Bedankt vriend.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik het niet zou willen hebben dan had ik het niet gezegd. Je bent de eerste niet die ik op Fok opweg heb geholpen.
quote:
Ik ben stom maar jij bent stommer.quote:
Jij bent het stomst!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben stom maar jij bent stommer.
Ge voor het betere man en een dm is geen probleem.quote:
Ik ben ook overal de beste in.quote:
Elke keer als ik denk het betere te pakken te hebben, staan er allemaal figuren om me heen mij te vertellen dat ik een gevaar ben...quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ge voor het betere man en een dm is geen probleem.
Heldquote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben ook overal de beste in.![]()
kat?quote:
Doe maar even niet in het forum.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:18 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Elke keer als ik denk het betere te pakken te hebben, staan er allemaal figuren om me heen mij te vertellen dat ik een gevaar ben...
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:20 schreef SebSwe2.0 het volgende:
Ik ga its always sunny in Philadelphia kijken. Fijne avond en nacht dames en heren
Mooie seriequote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:20 schreef SebSwe2.0 het volgende:
Ik ga its always sunny in Philadelphia kijken. Fijne avond en nacht dames en heren
Fair. Kan nu toch beter even wat tijd voor mezelf pakken! Thnx en een fijne avond/nacht.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe maar even niet in het forum.
Wat dit jongetje zegt.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe maar even niet in het forum.
Tijd voor je zelf nemen is belangrijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:21 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Fair. Kan nu toch beter even wat tijd voor mezelf pakken! Thnx en een fijne avond/nacht.
Jongetje? Moet je even over de knie ofzo?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat dit jongetje zegt.
Lief zijn voor jezelf Seb.
Van die rare opmerkingen hier word je dat wel.quote:
Zo naar bedquote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van die rare opmerkingen hier word je dat wel.
ALOA!quote:
Het is idd wel bijna bedtijd.quote:
Puntenregen coming in.quote:
Lijkt er wel op iddquote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Puntenregen coming in.
Hup hup jongetjes, pyjamaatjes aan, tandjes poetsen en het ledikant in.
Slaap lekker kerol.quote:
Soko 5113?quote:
Stoj! Hilfe!quote:
Maar die beweert met droge ogen dat 'ie geen punten wide pakken.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:32 schreef chufi het volgende:
Ging best redelijk afgelopen nacht met de pintos ... zelfs mario vie in slaap
Ja ja ja, ik ben een oude lul.quote:
Daar was hij niet blij mee.quote:
Onzin, ik heb wat zitten bolken.quote:
Das niet liefquote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Onzin, ik heb wat zitten bolken.
Zolang hij voor me staat is dat niet erg, maar ik moet het natuurlijk niet in mijn hoofd halen hem voorbij te gaan. Dan zijn de rapen gaar.quote:
Ligt eraan, toch?quote:
Hij was ook wel pissig toen ik hem had ingehaald.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zolang hij voor me staat is dat niet erg, maar ik moet het natuurlijk niet in mijn hoofd halen hem voorbij te gaan. Dan zijn de rapen gaar.
Tyft op zeg.quote:
Op iedereen die voor hem staat. Behalve jacq.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij was ook wel pissig toen ik hem had ingehaald.
Ook niet aardigquote:
Kneusje gaat altijd zo doen als 'ie geen puntjes 'krijgt'.quote:
Ik kon er ook niets aan doen, zondag was het heel rustig en ik knalde iedereen voorbij.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Op iedereen die voor hem staat. Behalve jacq.
Zer had dat zaterdag, vertelde hij me. Geinig toch.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kon er ook niets aan doen, zondag was het heel rustig en ik knalde iedereen voorbij.
Mij boeien die puntje eigenlijk niet eens.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kneusje gaat altijd zo doen als 'ie geen puntjes 'krijgt'.
Nah, als je beetje bovenaan staat zijn ze wel aantrekkelijker, de puntjes.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mij boeien die puntje eigenlijk niet eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |