Goede intenties kunnen ondanks alles bijzonder desastreus zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Uit het hart, da's belangrijker.
Tot zo voorzichtigquote:
Wat heeft dat met mijn TT te maken?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:01 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Goede intenties kunnen ondanks alles bijzonder desastreus zijn.
Echt mooi die wolken de laatste dagen.quote:
Juist bbyquote:
Ja vind ik.ookquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt mooi die wolken de laatste dagen.
Helemaal geen drol.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mijn TT te maken?
En dan is het in het echt nog een rodere gloed.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt mooi die wolken de laatste dagen.
Goed zo.quote:
Snap ik dat niet altijd kan sisterquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Niet iedereen kan dat altijd jacq. Mar ik snap wat je bedoelt. Maar, ik denk dat je het Seb niet kwalijk kan nemen. Neem aan dat je het over hem hebt.
Ik weet dat jij dat snapt.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Snap ik dat niet altijd kan sister
Schitterendquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dan is het in het echt nog een rodere gloed.
💋quote:
Dankjewelquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Goed zo.![]()
Kontje open, komt er een derde veer.
Het wordt alleen maar mooier nu.quote:
Oke ik zie dat nietquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het wordt alleen maar mooier nu.
Wat voor 1quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Heb net een nieuwe foon met fucking 4 camera's dus daar moet en mooi ploatje mee te schieten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |