Hoi bosquote:
A51 Samsung en Gert.quote:
Samsung s20 ultra hier ook gave foto's 3 camera'squote:
quote:
Ik.naar de tuinquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
het is trouwens buiten nog steeds mooi, maar daarvoor moet ik het balkon op om het te zien..
Mijn petescheetje was zeer te spreken over de camerakwaliteit. Mij zegt het niks.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Samsung s20 ultra hier ook gave foto's 3 camera's
Zonsondergang is aan de voorkant van mijn huis, prachtig nu.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
het is trouwens buiten nog steeds mooi, maar daarvoor moet ik het balkon op om het te zien..
Bos!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had dagen instellingen vd camera verkeerd staan zag geen verschil😄😃quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mijn petescheetje was zeer te spreken over de camerakwaliteit. Mij zegt het niks.
Sta ik.godver nu in tuin blauwe lucht paar wolkjesquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zonsondergang is aan de voorkant van mijn huis, prachtig nu.
Altijd mooi.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
Vuurrode wolken en een blauwe lucht.
Geen idee welk nummerquote:
You and me ken ik wel.quote:
Bby you and mequote:
Ja, ik moet op het balkon staan om het nu te zien. ziet er echt mooi uit..quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zonsondergang is aan de voorkant van mijn huis, prachtig nu.
Gekliktquote:
🙄quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik moet op het balkon staan om het nu te zien. ziet er echt mooi uit..
Ik moet wel snel zijn want het trekt ook weer zo weg.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik moet op het balkon staan om het nu te zien. ziet er echt mooi uit..
Mazzelaarquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet wel snel zijn want het trekt ook weer zo weg.
Kom je een keertje hier slapen dan kan je het ook zien.quote:
Dealquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom je een keertje hier slapen dan kan je het ook zien.
quote:
Nee mazzel jullie ik zag blauwe lucht drie wolkenquote:
warum gehst du? wohin gehst du?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Trusten fijne avond nog nacht en mario go fore the dt
Morgen werken lieffie💋quote:
Slaapse en werkze.quote:
Dank je💋quote:
Okee.genoeg mensen die niet bij mij op het balkon durven te staan, vandaar mijn vraag ook...quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee mazzel jullie ik zag blauwe lucht drie wolken
Ik wel hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee.genoeg mensen die niet bij mij op het balkon durven te staan, vandaar mijn vraag ook...
Okee, ik woon wel op de 12de. Menigeen wordt al bang als ze er alleen al aan denken..quote:
Jij ging slapen.quote:
Mooi. Is dat jou uitizht?quote:
Geen probleem.en jij staat naast mijquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik woon wel op de 12de. Menigeen wordt al bang als ze er alleen al aan denken..
Trusten dinnetje💋quote:
Lijkt me vreselijk als het onweert.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:23 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kende iemand die vlak aan zee woonde op de 18de verdieping.
O dan heb je wel een prachtig uitzicht.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:23 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kende iemand die vlak aan zee woonde op de 18de verdieping.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |