Dat lijkt me ook wel vet. Ik woon in EIndhoven dus mijlenver van de zee..quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:23 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kende iemand die vlak aan zee woonde op de 18de verdieping.
Ik ben niet gauw stil maar het eerste kwartier dat ik bij haar kwam...quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb je wel een prachtig uitzicht.
Kan ik mij wel, voorstellen. Ik zou denk ik hele dagen op het balkon zitten.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben niet gauw stil maar het eerste kwartier dat ik bij haar kwam...
Ik woon 8 km vd kust dus altijd een mooie avondlucht.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ik mij wel, voorstellen. Ik zou denk ik hele dagen op het balkon zitten.
Hier ook jaquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik woon 8 km vd kust dus altijd een mooie avondlucht.
's nachts na tweeën.quote:
Hier vaak ook wel hoor. Alleen dus ver van de kunst. Maar natuurljk wel erg hoog, dus kan ik ver weg kijken...quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel gaaf om hoog te wonen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier vaak ook wel hoor. Alleen dus ver van de kunst. Maar natuurljk wel erg hoog, dus kan ik ver weg kijken...
Mooiquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:10 schreef aloa het volgende:
Het gaat eindelijk weer beginnen! Na maanden van droogte wordt op 18 juli de eerste dartpijl op tv weer gegooid.
Dat is het ook. Ik woon hier nu met alle plezier 6,5 jaar. Vrijwel alle belangrijke voorzieningen (winkels. Bushalte, Ziekenhuis) zijn op loopafstandquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel gaaf om hoog te wonen.
O lekker. Wat zal jij vaak bij de zee zijn of niet. De familie van mijn vaders kant woont ook dicht bij de zee. Als kind ging ik daar altijd logeren. Ik ben gek op de zee.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hey aloa 😘quote:
Ik ben meer van het bos maar ga idd graag naar het strand.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker. Wat zal jij vaak bij de zee zijn of niet. De familie van mijn vaders kant woont ook dicht bij de zee. Als kind ging ik daar altijd logeren. Ik ben gek op de zee.
Ik kan vanaf mijn balkon tot Tilburg kijken.. Ook zie ik o.a. het Philipsstadionquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik woonde vroeger ook wel "hoog" was wel maar de 5de verdieping maar wel op het hoogste punt van het dorp. kon bij helder weer de Dom zien endat was 40 km ver
Tof.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan vanaf mijn balkon tot Tilburg kijken.. Ook zie ik o.a. het Philipsstadionhet hoge kantoorgebouw van ASML....
Ik ben denk ik voor het laatst naar de zee geweest in 2011 of 2012, Een FOK! meet in Zandvoortquote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker. Wat zal jij vaak bij de zee zijn of niet. De familie van mijn vaders kant woont ook dicht bij de zee. Als kind ging ik daar altijd logeren. Ik ben gek op de zee.
Ruilen dan. Ik woon 2 Min lopen van het bos 😀quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben meer van het bos maar ga idd graag naar het strand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |