Ik was met een hoop bezig voor mezelf, maar moest tegelijkertijd zoveel zien te vermijden/ontwijken/afschudden dat ik er nu uiteindelijk toch echt aan onderdoor ben gegaan. Geen slaap in de wereld helpt me hier nog uit.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Luister naar deze oude lul, op tijd gaan en probeer een normaal ritme aan te leren.
De mens kan ten onder gaan aan een ontzichtbaar virus.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Aids ontwikkelde zich al in de jaren 40, pas in de jaren 80 werd het op mensen overgedragen. Eerst in de homofiele gemeenschap en daarna verder. Een goed geneesmiddel is er nog steeeds niet daar he virus zich steeds resistent weet te maken.
Het leven kan kut zijn. Maar als ik iets voor je kan betekenen dan doe ik dat als het kan.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:02 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Ik was met een hoop bezig voor mezelf, maar moest tegelijkertijd zoveel zien te vermijden/ontwijken/afschudden dat ik er nu uiteindelijk toch echt aan onderdoor ben gegaan. Geen slaap in de wereld helpt me hier nog uit.
Waardeer enorm dat je het zegt man, maar ik wil nu vooral niet een al te grote last op andermans schouders zijn om heel eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het leven kan kut zijn. Maar als ik iets voor je kan betekenen dan doe ik dat als het kan.
Als ik het niet zou willen hebben dan had ik het niet gezegd. Je bent de eerste niet die ik op Fok opweg heb geholpen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 23:05 schreef SebSwe2.0 het volgende:
[..]
Waardeer enorm dat je het zegt man, maar ik wil nu vooral niet een al te grote last op andermans schouders zijn om heel eerlijk te zijn.
quote:
Darten is stom.quote:
Jaaaquote:
Je bent zelf stomquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |