SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Maar wat als dat eigenlijk helemaal niet het beoogde doel wasquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:16 schreef Dave het volgende:
[..]
Het beoogde doel, frontpage activiteit verbeteren, is daarentegen niet gehaald.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:18 schreef Cyan9 het volgende:
Held!
Ik heb echt geen moment gedacht dat je niet door zou hebben dat je de LaPo had, echt niet!
Want dat weet je al?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:18 schreef Dave het volgende:
Er is een Random Pics van de Dag plaatjesitem met een plaatje van een boek met op de cover 'How to live with a HUGE PENIS'.
Maar ik klik niet.
Wil je ons wat vertellen?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:18 schreef Dave het volgende:
Er is een Random Pics van de Dag plaatjesitem met een plaatje van een boek met op de cover 'How to live with a HUGE PENIS'.
Maar ik klik niet.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:10 schreef Arizona het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat goed van jou!!! Jij krijgt een aai over je bolletje hoor!
Nee. Ik dacht dat de FP was om nieuwtjes te bespreken maar het is schijnbaar een moeras van matige fotopagina'squote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:16 schreef Dave het volgende:
[..]
Het beoogde doel, frontpage activiteit verbeteren, is daarentegen niet gehaald.
Oh, je denkt daadwerkelijk dat ze het leven van de Fokkers willen veraangenamen met leuke, lollige, gekke, spannende, interessante of sexy plaatjesitems?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar wat als dat eigenlijk helemaal niet het beoogde doel was
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:18 schreef Cyan9 het volgende:
Held!
Ik heb echt geen moment gedacht dat je niet door zou hebben dat je de LaPo had, echt niet!
Wat zijn het toch ook voor random plaatjesquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:19 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zie:
Iemand met een waaierhelm in een of ander voertuig
Een ontevreden uitziende knakker achter een taart
Een hond met een halsband met twee knuffelhonden erop
Een VrijMiBabe in roze lingerie
Een raar soort zwart wezen
My First Little Boob Job
How to live with a Huge Penis
Doe eens en vertel ons wat je zietquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:18 schreef Dave het volgende:
Maar ik klik niet.
Nee, dat ze iedereen zo boos willen maken dat het forumverkeer direct enorm toeneemt.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:19 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, je denkt daadwerkelijk dat ze het leven van de Fokkers willen veraangenamen met leuke, lollige, gekke, spannende, interessante of sexy plaatjesitems?
Uh huh.
Daarom kan je straks geld betalen om dat weg te halen!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:20 schreef Strani het volgende:
Maar serieus joh, dit soort plaatjes horen toch helemaal niet thuis in een SFW sub-forum
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:10 schreef Arizona het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Als je op het plaatje klikt krijg je meestal niet eens het plaatje waarop je hebt geklikt te zienquote:
En het werkt nog ookquote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, dat ze iedereen zo boos willen maken dat het forumverkeer direct enorm toeneemt.
Ja, dahaag, ik betaal liever voor NSFW content.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:20 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Daarom kan je straks geld betalen om dat weg te halen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |