Gianni heeft ook al de leeftijd om een opa te zijn. Dat mag.quote:
Het wordt nog spannend.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik werk eigenlijk richting mijn vakantie; hoop dat dat eerder komt dan het einde van de wereld.
Wat voor plantjes?quote:Op zondag 12 juli 2020 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
En ik heb vandaag een paar nieuwe plantjes gekocht omdat ik mijn planten ging ompotten
Ken je die dagen dat als het het einde van de wereld zou zijn, je alleen zou zeggen: "meh, fair enough"?quote:Op zondag 12 juli 2020 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik werk eigenlijk richting mijn vakantie; hoop dat dat eerder komt dan het einde van de wereld.
Begrijpelijkquote:Op zondag 12 juli 2020 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wij hebben vandaag een pergola gebouwdquote:Op zondag 12 juli 2020 21:57 schreef Senn88 het volgende:
Morgen weer weekend![]()
Heb vandaag heel hard in mijn voortuin gewerkt alle onkruid verwijderd. Morgen nog een keer alles nalopen of ik nog iets gemist heb. Daarna nieuwe plantjes in de tuin zetten
Dat heb ik vroeger wel eens gekend; nu praktisch nooit meer.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ken je die dagen dat als het het einde van de wereld zou zijn, je alleen zou zeggen: "meh, fair enough"?
Heb ze wel minder dan paar jaar terug, maar denk dat ik er nooit helemaal vanaf kom.
Leukquote:Op zondag 12 juli 2020 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een fiscus elastica en een Musa (bananenplant).
Als ik bij iedere keer ompotten nieuwe planten ga kopen dan staat het hier over een tijdje helemaal vol vrees ik.quote:
Pics!quote:Op zondag 12 juli 2020 21:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij hebben vandaag een pergola gebouwd![]()
Van de week nog even een klimplant extra halen.
Leuk! Wil ik ook nog op den duur (pergola). Ik haal morgen De blauwe regen uit de tuin naast mijn huis die komt met een passiebloem achter over de schutting. Geloof dat nu eindelijk de leuke tuinklusjes komen ipv dat eindeloze onkruid in grote oppervlakten verwijderenquote:Op zondag 12 juli 2020 21:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij hebben vandaag een pergola gebouwd![]()
Van de week nog even een klimplant extra halen.
zoals hierquote:Op zondag 12 juli 2020 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik bij iedere keer ompotten nieuwe planten ga kopen dan staat het hier over een tijdje helemaal vol vrees ik.
Is dat een probleem? Ik wil juist alles volquote:Op zondag 12 juli 2020 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik bij iedere keer ompotten nieuwe planten ga kopen dan staat het hier over een tijdje helemaal vol vrees ik.
Blauwe regen gaat bij ons over de pergolaquote:Op zondag 12 juli 2020 22:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Leuk! Wil ik ook nog op den duur (pergola). Ik haal morgen De blauwe regen uit de tuin naast mijn huis die komt met een passiebloem achter over de schutting. Geloof dat nu eindelijk de leuke tuinklusjes komen ipv dat eindeloze onkruid in grote oppervlakten verwijderen
Heb hier ook nog wel genoeg plek gelukkig.quote:Op zondag 12 juli 2020 22:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Is dat een probleem? Ik wil juist alles vol
Die laatste zal over een tijdje wel de 2 meter aantikken hier.quote:Op zondag 12 juli 2020 23:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou nog weleens een musa-stekje willen, maar ze worden snel groot geloof ik. Ik had anderhalf jaar geleden een klein stekje van de strelitzia gekocht en dat is nu ook een joekel.
Ik fiets naar werk, verder geen zin om al moe te worden voor ik beginquote:Op maandag 13 juli 2020 08:27 schreef FrauMilena het volgende:
Gaan jullie 's ochtends voordat je aan de (thuiswerk)dag begint naar buiten om te wandelen of hardlopen?
Mij lijkt het heerlijk, maar ik doe het nooit.
Ik heb vanmorgen een rondje door de lege stad gefietst, heerlijk.quote:Op maandag 13 juli 2020 08:27 schreef FrauMilena het volgende:
Gaan jullie 's ochtends voordat je aan de (thuiswerk)dag begint naar buiten om te wandelen of hardlopen?
Haha nee.quote:Op maandag 13 juli 2020 08:27 schreef FrauMilena het volgende:
Ben dan al om 5 uur wakker. Ga echt niet een half uur eerder om te wandelenquote:Op maandag 13 juli 2020 08:27 schreef FrauMilena het volgende:
Klinkt goed.quote:Op maandag 13 juli 2020 08:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen een rondje door de lege stad gefietst, heerlijk.Doe ik niet altijd, alleen als ik vroeg genoeg wakker ben.
Ah ja normaal fiets ik ook naar werk! Alleen afgelopen tijd niet i.v.m. de coronacrisis.quote:Op maandag 13 juli 2020 08:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik fiets naar werk, verder geen zin om al moe te worden voor ik begin
Ik heb van die dagen. Maar meestal gaat het wel aardig.quote:Op maandag 13 juli 2020 08:49 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik zou moeten thuiswerken zou er denk ik niets gebeuren tot het laatste moment
Nee. Ik plan wel de noodzakelijke telefoongesprekken achter elkaar en ga ik wandelen in de buurt, op het strand of in een nabijgelegen park terwijl ik die gesprekken voer. Krijg je toch nog je dosis buitenlucht en beweging.quote:Op maandag 13 juli 2020 08:27 schreef FrauMilena het volgende:
Ja, dat ken ik, ik wil ook het liefste zo vroeg mogelijk klaar zijn. Zodat ik daarna kan slapen op de bank.quote:Op maandag 13 juli 2020 08:44 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Klinkt goed.
[..]
Ah ja normaal fiets ik ook naar werk! Alleen afgelopen tijd niet i.v.m. de coronacrisis.
Ik had altijd zo'n mooi idee van thuiswerken en ik maak er totaal niets van waar.Dus niet rustig opstarten, kopje thee, lekkere wandeling en dan eens aanschuiven achter pc. Nee, ik zit alsnog om 6:00 uur (want wow hey, je zal je tijd maar verdoen met slaap) om vervolgens zo vroeg mogelijk klaar te zijn zodat ik lekker kan zitten met een kopje thee en in m'n ''eigen tijd'' kan wandelen.
Aan de andere kant ben ik op deze manier wel langer buiten, want ik ga niet 2-3 uur lang wandelen voordat ik begin met werken.
Hmm.
Onze meetings gaan allemaal via Teams en we krijgen geen nieuwe iPhones van de zaak meer 'want je hebt een laptop' dus dat kan alleen thuis.quote:Op maandag 13 juli 2020 08:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee. Ik plan wel de noodzakelijke telefoongesprekken achter elkaar en ga ik wandelen in de buurt, op het strand of in een nabijgelegen park terwijl ik die gesprekken voer. Krijg je toch nog je dosis buitenlucht en beweging.
Onze kantoren zijn nog potdicht.quote:Op maandag 13 juli 2020 08:56 schreef Californium het volgende:
Ik mag nu weer full-time op kantoor. Maar 3-4 dagen in de week loop ik naar kantoor ong. 45 minuten
Ik zou het eigenlijk wel willen doen, maar doe het nooit.quote:Op maandag 13 juli 2020 08:27 schreef FrauMilena het volgende:
Wanneer zie ik je weer danquote:Op maandag 13 juli 2020 08:56 schreef Californium het volgende:
Ik mag nu weer full-time op kantoor. Maar 3-4 dagen in de week loop ik naar kantoor ong. 45 minuten
Het is niet zo dat ik niet gewaarschuwd was hier op FOK!.quote:Op maandag 13 juli 2020 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft ze geen tijd meer voor jou?
Morgen tochquote:
Beter dan geen liefdequote:
De Here Jezus houdt van iedereen.quote:
Zal wel komen omdat ik John Travolta voorbij zag komen in het topic; maar heb nu ineens een nummer uit Grease in m'n hoofd.quote:
Godsammequote:Op maandag 13 juli 2020 09:29 schreef Q. het volgende:
[..]
De Here Jezus houdt van iedereen.
Behalve van homo's natuurlijk maar dat is logisch.
Woensdag op tv.quote:Op maandag 13 juli 2020 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel komen omdat ik John Travolta voorbij zag komen in het topic; maar heb nu ineens een nummer uit Grease in m'n hoofd.
Hopelessly devoted to you zeker?quote:Op maandag 13 juli 2020 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel komen omdat ik John Travolta voorbij zag komen in het topic; maar heb nu ineens een nummer uit Grease in m'n hoofd.
Hoe ging je sollicitatie? Die was vrijdag toch?quote:
Met zulke praat kom je niet in de hemel hoor.quote:
Rukquote:Op maandag 13 juli 2020 09:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe ging je sollicitatie? Die was vrijdag toch?
Dat doe ik toch al. Here jezus heeft mij niet liefquote:Op maandag 13 juli 2020 09:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Met zulke praat kom je niet in de hemel hoor.Je wil toch niet eeuwig branden in Den Hel?
der?quote:Op maandag 13 juli 2020 09:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Met zulke praat kom je niet in de hemel hoor.Je wil toch niet eeuwig branden in Den Hel?
Ftfyquote:Op maandag 13 juli 2020 09:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Met zulke praat kom je niet in de hemel hoor.Je wil toch niet eeuwig branden in Den Helder?
quote:Op maandag 13 juli 2020 09:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Rukik was zo nerveus dat ik niet lekker uit mijn woorden kwam
en een groot deel van mijn verhaal vergeten ben
Jammer, maar wat je gezegd hebt icm met je papieren/ervaring kan alsnog voldoende zijn. En zo niet, dan komt er vast iets anders op je pad.quote:Op maandag 13 juli 2020 09:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Rukik was zo nerveus dat ik niet lekker uit mijn woorden kwam
en een groot deel van mijn verhaal vergeten ben
Mwa denk dat ik mijn kans verkloot hebquote:Op maandag 13 juli 2020 09:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jammer, maar wat je gezegd hebt icm met je papieren/ervaring kan alsnog voldoende zijn. En zo niet, dan komt er vast iets anders op je pad.
Even afwachten, misschien valt het wel mee.quote:Op maandag 13 juli 2020 09:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mwa denk dat ik mijn kans verkloot heb
Zo'n pitch is ook wel intens kut! balen!quote:Op maandag 13 juli 2020 09:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mwa denk dat ik mijn kans verkloot heb
Ja inderdaad, jezelf niet op die manier kunnen verkopen zegt verder vrij weinig.quote:Op maandag 13 juli 2020 10:19 schreef Lokasenna het volgende:
Lijkt me ook wel iets zinloos om te moeten doen tijdens je sollicitatie, als je niet in de sales gaat.
En ik ben ook echt geen sales persoonquote:Op maandag 13 juli 2020 10:19 schreef Lokasenna het volgende:
Lijkt me ook wel iets zinloos om te moeten doen tijdens je sollicitatie, als je niet in de sales gaat.
Kan me wel voorstellen dat je iemand wil die een beetje mondig is en zich goed verbaal kan uitdrukken in die functie, maar dat is niet per se hetzelfde als jezelf goed kunnen verkopen.quote:Op maandag 13 juli 2020 10:19 schreef Lokasenna het volgende:
Heb ik nu ook wel last van. Had mijn tuin al weken helemaal klaar kunnen hebben maar motivatie is zo ver te zoeken. Heb mij voorgenomen dat vandaag alles af moet. De planten in de grond zetten. Zo eerst nog even 1 uitgraven en verplaatsen. Alleen de planten voor de border mogen nog even blijven staan.quote:Op maandag 13 juli 2020 08:49 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik zou moeten thuiswerken zou er denk ik niets gebeuren tot het laatste moment
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 13 juli 2020 13:17 schreef Lokasenna het volgende:
Geslaagd voor praktijkexamen, eindelijk vakantie
Heb het idee dat je juist alleen maar in de tuin bezig bentquote:Op maandag 13 juli 2020 12:12 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb ik nu ook wel last van. Had mijn tuin al weken helemaal klaar kunnen hebben maar motivatie is zo ver te zoeken. Heb mij voorgenomen dat vandaag alles af moet. De planten in de grond zetten. Zo eerst nog even 1 uitgraven en verplaatsen. Alleen de planten voor de border mogen nog even blijven staan.
dit jaquote:Op maandag 13 juli 2020 13:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb het idee dat je juist alleen maar in de tuin bezig bent
quote:Op maandag 13 juli 2020 13:17 schreef Lokasenna het volgende:
Geslaagd voor praktijkexamen, eindelijk vakantie
Zo voelt het ook. Maar zou het makkelijk met een weekje doorwerken klaar kunnen hebben en kunnen bijhoudenquote:Op maandag 13 juli 2020 13:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb het idee dat je juist alleen maar in de tuin bezig bent
Bij ons is het nog steeds dat we thuis moeten werken, iig tot 1 september. Echter weet ik van meerdere collega's dat ze een dag in de week op kantoor zijn om verschillende redenen.quote:Op maandag 13 juli 2020 08:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Onze kantoren zijn nog potdicht.Ga er niet van uit dat ik dit jaar nog naar kantoor ga. Nou ja, behalve morgen, moet nieuwe laptop ophalen. Maar dat is niet mn eigen locatie maar een afgelegen locatie want dan kan je daar zo makkelijk met de auto komen.
Handig als je geen auto hebt en het morgen de hele dag lekker gaat regenen.
Wat een armoe op die manier.quote:Op maandag 13 juli 2020 13:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij ons is het nog steeds dat we thuis moeten werken, iig tot 1 september. Echter weet ik van meerdere collega's dat ze een dag in de week op kantoor zijn om verschillende redenen.
Ze hadden bedacht dat ieder team nog 2 keer op kantoor bij elkaar mocht komen tot 1 september, maar dat is weer teruggedraaid omdat de medenzeggenschap daar nog iets van moet vinden
Nu mogen die bijeenkomsten dus niet op kantoor, maar wel buiten de kantoren. Volgende week dus nog een bijeenkomt inclusief lunch in een hotel
Vanochtend bij een collega thuis gezeten. We moesten met 3 man ingewerkt worden in het gebruik van een systeem. Als dat dan niet op kantoor mag, dan maar bij iemand thuis.
Dat is op zich wel hypocriet ja.quote:Op maandag 13 juli 2020 14:04 schreef rival het volgende:
Vanaf volgende week krijg ik weer collega's in "mijn" kantoor. Dan gaan we hier met 4 zitten. We zaten voor de corona met 6.
Ik denk er wat van, maar ben fucking hypocriet want op mijn vrije dagen zit ik gerust met 6 man op een boot
Op kantoor moet je dan weer een vergaderruimte hebben, maar ernis er maar 1 in gebruik voor de hele vestiging. Dat is een zaal waar je normaal makkelijk met 80 man in kan, om daar dan met zijn 4-en te gaan zitten, als je hem alnkunt reserveren....quote:Op maandag 13 juli 2020 13:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat een armoe op die manier.
En ook lekker nutteloos als het dan wel bij iemand thuis mag. (waar de kans nog groter is dat het niet ruim genoeg is om afstand te houden)
Ik ga voorlopig 1x per week naar kantoor
Ja het begint een beetje ingewikkeld te wordenquote:Op maandag 13 juli 2020 14:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Op kantoor moet je dan weer een vergaderruimte hebben, maar ernis er maar 1 in gebruik voor de hele vestiging. Dat is een zaal waar je normaal makkelijk met 80 man in kan, om daar dan met zijn 4-en te gaan zitten, als je hem alnkunt reserveren....
Nu dus mooi bij een colkega in de woonkamer gezeten. Zelfs jeurig op afstand van elkaar en buiten in de zon een bak koffie gedaan, niks mis mee
Sowieso zijn de huidige regels niet meer uit te leggen. Je mag met 4 man in de auto naar de kroeg, maar daar moet je weer op anderhalve meter gaan zitten
Ja we hebben alles rondgeshuffled en zo zou het wel moeten lukken.quote:Op maandag 13 juli 2020 14:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is op zich wel hypocriet ja.
Maar is er genoeg afstand tussen de bureau's als je met 4 zit daar?
nja dat is het in ieder geval volgens de regels. Waar waren die mensen afgelopen tijd dan?quote:Op maandag 13 juli 2020 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ja we hebben alles rondgeshuffled en zo zou het wel moeten lukken.
Op andere ongebruikte kamers/kantoren hier op het terrein. Die ook volgende week nog steeds beschikbaar zijn. Maar kan me voorstellen ivm communicatie etc dat ze ons gewoon weer bij elkaar willen hebben. We werken nu toch stiekem een beetje als aparte eilandjes.quote:Op maandag 13 juli 2020 14:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nja dat is het in ieder geval volgens de regels. Waar waren die mensen afgelopen tijd dan?
aha ja wel begrijpelijk op zich.quote:Op maandag 13 juli 2020 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
Op andere ongebruikte kamers/kantoren hier op het terrein. Die ook volgende week nog steeds beschikbaar zijn. Maar kan me voorstellen ivm communicatie etc dat ze ons gewoon weer bij elkaar willen hebben. We werken nu toch stiekem een beetje als aparte eilandjes.
Lekker bezig!quote:Op maandag 13 juli 2020 14:24 schreef rival het volgende:
Maar even wat anders, ik ben inmiddels 24 dagen gestopt met blowen.
Volhoudenquote:Op maandag 13 juli 2020 14:24 schreef rival het volgende:
Maar even wat anders, ik ben inmiddels 24 dagen gestopt met blowen.
thnx!quote:Op maandag 13 juli 2020 14:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lekker bezig!![]()
Nu hou je zoveel geld over, kun je iets moois kopen.
Dat is zeker de bedoeling!quote:
Wel een erg laffe werkgever hoor. Vind ik dan.quote:Op maandag 13 juli 2020 13:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij ons is het nog steeds dat we thuis moeten werken, iig tot 1 september. Echter weet ik van meerdere collega's dat ze een dag in de week op kantoor zijn om verschillende redenen.
Ze hadden bedacht dat ieder team nog 2 keer op kantoor bij elkaar mocht komen tot 1 september, maar dat is weer teruggedraaid omdat de medenzeggenschap daar nog iets van moet vinden
Nu mogen die bijeenkomsten dus niet op kantoor, maar wel buiten de kantoren. Volgende week dus nog een bijeenkomt inclusief lunch in een hotel
Vanochtend bij een collega thuis gezeten. We moesten met 3 man ingewerkt worden in het gebruik van een systeem. Als dat dan niet op kantoor mag, dan maar bij iemand thuis.
Overheid he, zal eens soepel gaanquote:Op maandag 13 juli 2020 14:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel een erg laffe werkgever hoor. Vind ik dan.
I'm on a boat!quote:Op maandag 13 juli 2020 14:04 schreef rival het volgende:
Vanaf volgende week krijg ik weer collega's in "mijn" kantoor. Dan gaan we hier met 4 zitten. We zaten voor de corona met 6.
Ik denk er wat van, maar ben fucking hypocriet want op mijn vrije dagen zit ik gerust met 6 man op een boot
Posts van pompom en isdatzo promoten. Krijgen we centjes van Soros.quote:Op maandag 13 juli 2020 16:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Krijgen we nu zelfs interne reclame op FOK!
Ja wtf is ditquote:Op maandag 13 juli 2020 16:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Krijgen we nu zelfs interne reclame op FOK!
quote:
En date.fok.nl?quote:
Dat laatste. Sletje.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
dating.fok.nl was het toch? Of verraad ik mezelf nu.
Er is nog hoop voor mij dus?quote:Op maandag 13 juli 2020 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
dating.fok.nl was het toch? Of verraad ik mezelf nu.
Joh, jij bent toch ook weer terug bij je grote liefde; je werk?quote:
Krijg vaak wel het gevoel dat ik afstotelijk ben en in de categorie don’t stick your dick in crazy val.quote:Op maandag 13 juli 2020 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou je hopeloos zijn Dan?
Dan hebben we altijd elkaar nogquote:Op maandag 13 juli 2020 20:39 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Krijg vaak wel het gevoel dat ik afstotelijk ben en in de categorie don’t stick your dick in crazy val.
Ik ga wel met de voetjes het water in hoor.quote:Op maandag 13 juli 2020 20:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ga ik dan met jou een romantische strandwandeling maken?
En waar door komt dat gevoel?quote:Op maandag 13 juli 2020 20:39 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Krijg vaak wel het gevoel dat ik afstotelijk ben en in de categorie don’t stick your dick in crazy val.
Ik ookquote:Op maandag 13 juli 2020 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga wel met de voetjes het water in hoor.
Kan altijd twee grote liefdes hebben hequote:Op maandag 13 juli 2020 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joh, jij bent toch ook weer terug bij je grote liefde; je werk?
Nee zo werkt dat niet. Je moet kiezenquote:Op maandag 13 juli 2020 21:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Kan altijd twee grote liefdes hebben he
Dus CE en huisvrouw of eenzame workaholic?quote:
Ik en je werk.... Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde.quote:Op maandag 13 juli 2020 21:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Kan altijd twee grote liefdes hebben he
quote:Op maandag 13 juli 2020 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik en je werk.... Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde.
Neequote:Op maandag 13 juli 2020 21:45 schreef twi het volgende:
Gaat dit topic nog snel genoeg om de F5'en? Nee hè?
Het zijn ook gewoon rare plaatjes.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:01 schreef FrauMilena het volgende:
Wat zijn die plaatjes hier onderaan hinderlijk zeg. Ook handig dat er semi-NSFW tussen staat.
Irritant vooral. Kan het ook niet uitzetten, zelfs niet met een abo.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zijn ook gewoon rare plaatjes.
"Leuke plaatjes".quote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:39 schreef CherryLips het volgende:
Zenuwen ook van het woord 'plaatjesitems'.
Ja, wat is daar mee aan de hand? Plaatjesitems?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:39 schreef CherryLips het volgende:
Zenuwen ook van het woord 'plaatjesitems'.
Moet je een duurder abo nemen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Irritant vooral. Kan het ook niet uitzetten, zelfs niet met een abo.
Tegenwoordig hebben we auto-refresh hoor.quote:Op maandag 13 juli 2020 21:45 schreef twi het volgende:
Gaat dit topic nog snel genoeg om de F5'en? Nee hè?
Gewoon paar uurtjes overwerken.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 10:24 schreef FrauMilena het volgende:
Zat net even op Funda te loeren en zag zoveel moois.Kom alleen nog een kleine 1-2 miljoen tekort.
LACH DAN! HET IS GRAPPIG! HAHA LACHEN OM PLAATJES!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 10:36 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ja verdomme zeg. 'Alleen maar lollige hondenplaatjes'.
HAHA! Of rukken op de 'VrijMiBabes' die ondertussen gestorven zijn van ouderdom. Danny weet wat we nodig hebben.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 10:36 schreef Q. het volgende:
[..]
LACH DAN! HET IS GRAPPIG! HAHA LACHEN OM PLAATJES!
Ik weet wat je nodig hebt: 'Foto's om je op te vrolijken - Fun saturday #9'!!1quote:Op dinsdag 14 juli 2020 10:42 schreef FrauMilena het volgende:
Wil eigenlijk gewoon een hutje op de hei waar niemand mij stoort.
Dat is niet zo heel duur toch.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 10:42 schreef FrauMilena het volgende:
Wil eigenlijk gewoon een hutje op de hei waar niemand mij stoort.
Die plaatjes waren in 1999 al niet grappig. Het lijkt hier Hyves wel.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 10:36 schreef Q. het volgende:
[..]
LACH DAN! HET IS GRAPPIG! HAHA LACHEN OM PLAATJES!
Neukbanaan.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die plaatjes waren in 1999 al niet grappig. Het lijkt hier Hyves wel.
Hyves.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die plaatjes waren in 1999 al niet grappig. Het lijkt hier Hyves wel.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 10:44 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik weet wat je nodig hebt: 'Foto's om je op te vrolijken - Fun saturday #9'!!1
In vergelijking met een appartementje of eengezinswoning zal dat vast meevallen ja.quote:
Work bitch!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 10:39 schreef Californium het volgende:
You want a Lamborghini? Sippin' martinis? Look hot in a bikini?
quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik had die plaatjesitems verwijderd maar toen stopte heel Fok ermee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 12:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]Ik kon dit dus niet lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de plaatjes zijn weg
Tap tap tap
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kon dit dus niet lezen
Maar de plaatjes zijn weg
FOK! was gewoon voor iedereen kapot.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik had die plaatjesitems verwijderd maar toen stopte heel Fok ermee.
Al mn bookmarks kwijt!quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:24 schreef Q. het volgende:
Zo, nieuwe laptop van het werk. De rest van de week ben ik dus bezig alles weer in te stellen zodat ik er ook echt mee kan werken.
Goed geregeld dan; je zou verwachten dat je tegenwoordig toch gewoon alles netjes in een cloud hebt staan.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 14:24 schreef Q. het volgende:
Zo, nieuwe laptop van het werk. De rest van de week ben ik dus bezig alles weer in te stellen zodat ik er ook echt mee kan werken.
Niet de 100.000 instellingen die ik aan Windows doe zodat het ook bruikbaar is.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed geregeld dan; je zou verwachten dat je tegenwoordig toch gewoon alles netjes in een cloud hebt staan.
Maar heb je er ook op geklikt; want daar gaat het om natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:42 schreef Mr.Sandman het volgende:
Haha er stond een hond tussen met een bord op zijn kop en toen moest ik echt hard lachen
Nee zelfs de rondborstige dames in uniform konden me niet overtuigen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar heb je er ook op geklikt; want daar gaat het om natuurlijk.
Yeessssswquote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:59 schreef Senn88 het volgende:
Vanochtend opgebeld of ik smiddags nog kon komen voor een 2de gesprek. Geweest eind vd week hoor ik meer
Dus dat ging beter dan je vooraf verwacht had.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:59 schreef Senn88 het volgende:
Vanochtend opgebeld of ik smiddags nog kon komen voor een 2de gesprek. Geweest eind vd week hoor ik meer
Nee daar heb ik net een afwijzing van ontvangen. Op de functie van het gesprek van vanmiddag heb ik 2 weken geleden al eerste gesprek gehad. Maakt me op dit moment ook niet meer heel veel uit wat het is als ik maar werk hebquote:
Hoe lang zoek je al?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 17:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee daar heb ik net een afwijzing van ontvangen. Op de functie van het gesprek van vanmiddag heb ik 2 weken geleden al eerste gesprek gehad. Maakt me op dit moment ook niet meer heel veel uit wat het is als ik maar werk heb
The House Karen has arrivedquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:28 schreef Elvi het volgende:
Wat is nou weer dit "zin in iets leuks" blok hieronder? Ik wil dit niet. Heb ik hiervoor een abbo? Dat ik nog steeds aids in de topics zie?
Gelukkig was ik hier al een tijdje niet meer, goed om te horen dat ik werd gemistquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
The House Karen has arrived.
Kruisje klikken vinkje zetten, klaar.
Huh, wat?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 15:51 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Nee zelfs de rondborstige dames in uniform konden me niet overtuigen.
Ik zie iedereen er over klagen sinds vandaag Of zo.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:28 schreef Elvi het volgende:
Wat is nou weer dit "zin in iets leuks" blok hieronder? Ik wil dit niet. Heb ik hiervoor een abbo? Dat ik nog steeds aids in de topics zie?
In elk geval verfrissend dat er voor de verandering eens over iets anders wordt geklaagd dan de standaard onderwerpen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zie iedereen er over klagen sinds vandaag Of zo.
Dat komt omdat Mercury in retrograde isquote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:59 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb ruzie met apparaten, mag ik daar over klagen?
Zo ja, bij deze. Ik heb ruzie met ze.
Allemaal beelden in mijn hoofd nu hoe je als een Megan Fox strijdt met de Autobots tegen de Decepticons.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 19:59 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb ruzie met apparaten, mag ik daar over klagen?
Zo ja, bij deze. Ik heb ruzie met ze.
Oh ja?quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allemaal beelden in mijn hoofd nu hoe je als een Megan Fox strijdt met de Autobots tegen de Decepticons.
Ligt eraan. Heb je tetten?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh ja?Wanneer stopt het?
[..]
Het gaat meer richting uitzichtloos staren naar een muur in stilte, uit frustratie. Is dat ook nog sexy?
Misschien. Wat heb je aan?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:16 schreef FrauMilena het volgende:
Het gaat meer richting uitzichtloos staren naar een muur in stilte, uit frustratie. Is dat ook nog sexy?
Zijn tetten tegenwoordig de minimumeis? Ik dacht ademen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ligt eraan. Heb je tetten?
Zo ja ? Dan ja.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zijn tetten tegenwoordig de minimumeis? Ik dacht ademen.
[..]Alleen om sexy te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om je te kunnen doen is ademen zat.
[..]
[..]Ja, dit is nog steeds sexy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Alleen om sexy te zijn.
Om je te kunnen doen is ademen zat.
[..]
[..]GeilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juli 2020 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik lig vroeg op bed uit vermoeidheid.
Gelukkig komt de jongste kat even poolshoogte nemen door naast mijn gezicht te gaan zitten knorren.
Ben wel gezegd met zo'n lieve kat.quote:
Oh noquote:Op dinsdag 14 juli 2020 21:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nog 2 weken problemen met technologie en communicatie
Het is ook nooit goed he, eerst zit je bij elkaar op schoot te werken en nu staat het weer te leegquote:Op woensdag 15 juli 2020 08:47 schreef Q. het volgende:
Te zien aan de corona-update die we net hebben gehad is de kans dat we dit jaar nog (deels) terug gaan naar kantoor ongeveer nul. Gisteren wel op een kantoor geweest voor het eerst sinds maart, op een splinternieuwe locatie van ons om nieuwe laptop op te halen. Er waren drie mensen in het gebouw: een receptionst, een beveliger en een mannetje met laptops. Voor de rest helemaal leeg, gebouw met 2000 werkplekken.
Forever youngquote:Op woensdag 15 juli 2020 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die wordt vast ook geannuleerd. Nooit meer jarig. Voor eeuwig semi-oud.
Moderne tijden.quote:Op woensdag 15 juli 2020 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed he, eerst zit je bij elkaar op schoot te werken en nu staat het weer te leeg
Eeuwig jonge godin.quote:Op woensdag 15 juli 2020 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die wordt vast ook geannuleerd. Nooit meer jarig. Voor eeuwig semi-oud.
Waarom?quote:Op woensdag 15 juli 2020 09:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga m'n halve verjaardag ook maar annuleren denk ik.
Oh lekker, wij ook, in het zuiden. Goed toeven hier. Al wordt het weer nu slechter.quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:07 schreef STING het volgende:
[..]
Duitsland, een paar dagen huisje gehuurd.
Fok voelde dat en vond dat jij sexy plaatjes nodig hadquote:Op woensdag 15 juli 2020 10:07 schreef STING het volgende:
[..]
Hij heeft Yv toch al.quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Fok voelde dat en vond dat jij sexy plaatjes nodig had
Rulantica?quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh lekker, wij ook, in het zuiden. Goed toeven hier. Al wordt het weer nu slechter.
Morgen naar het mooiste zwembad van eu
Is één huis nog niet genoeg?quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:07 schreef STING het volgende:
[..]
Ziet er ook goed uit, meer richting wellness.quote:Op woensdag 15 juli 2020 10:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://www.therme-erding.de/therme-sauna/therme-erlebnisbad/
Ik heb me aangesloten vanwege Sting.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:12 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, ben immers niet zomaar bij haar clubje aangesloten
Als dat zo is dan is het niet haar eigen huwelijk.quote:
Gemaaktquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb net gezichtsscrub gemaakt, zo hipster.
Je zag Sting wel zitten?quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb me aangesloten vanwege Sting.
Met kokosolie, suiker en groene thee.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
GemaaktVertel. M'n scrub van de Lush is op.
Pot zout of suiker door een beetje gezichtsgel of olijfolie en klaar?quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
GemaaktVertel. M'n scrub van de Lush is op.
Als ze mij zien gaan er ook sirenes afquote:Op woensdag 15 juli 2020 12:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Kop op er is geen vrouw op de wereld die tegen Yv op kan. Yv is als een sirene.
Dit kan ik bevestigen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:51 schreef Senn88 het volgende:
Het huwelijk van die verre neef die al drie keer getrouwd is geweest.quote:Op woensdag 15 juli 2020 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is het niet haar eigen huwelijk.
quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
quote:
Jij niet gelukkig!quote:
Neeeeee.... dood is saai. Jij bent niet saaiquote:
Aaahwquote:Op woensdag 15 juli 2020 22:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Neeeeee.... dood is saai. Jij bent niet saai
RIP aan de nabestaanden!quote:Op woensdag 15 juli 2020 20:36 schreef Lotusss het volgende:
Haaaaai!
Wauw... drie dagen voor een topic... 't is echt dood hier.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |