Gianni heeft ook al de leeftijd om een opa te zijn. Dat mag.quote:
Het wordt nog spannend.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik werk eigenlijk richting mijn vakantie; hoop dat dat eerder komt dan het einde van de wereld.
Wat voor plantjes?quote:Op zondag 12 juli 2020 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
En ik heb vandaag een paar nieuwe plantjes gekocht omdat ik mijn planten ging ompotten
Ken je die dagen dat als het het einde van de wereld zou zijn, je alleen zou zeggen: "meh, fair enough"?quote:Op zondag 12 juli 2020 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik werk eigenlijk richting mijn vakantie; hoop dat dat eerder komt dan het einde van de wereld.
Begrijpelijkquote:Op zondag 12 juli 2020 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wij hebben vandaag een pergola gebouwdquote:Op zondag 12 juli 2020 21:57 schreef Senn88 het volgende:
Morgen weer weekend![]()
Heb vandaag heel hard in mijn voortuin gewerkt alle onkruid verwijderd. Morgen nog een keer alles nalopen of ik nog iets gemist heb. Daarna nieuwe plantjes in de tuin zetten
Dat heb ik vroeger wel eens gekend; nu praktisch nooit meer.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ken je die dagen dat als het het einde van de wereld zou zijn, je alleen zou zeggen: "meh, fair enough"?
Heb ze wel minder dan paar jaar terug, maar denk dat ik er nooit helemaal vanaf kom.
Leukquote:Op zondag 12 juli 2020 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een fiscus elastica en een Musa (bananenplant).
Als ik bij iedere keer ompotten nieuwe planten ga kopen dan staat het hier over een tijdje helemaal vol vrees ik.quote:
Pics!quote:Op zondag 12 juli 2020 21:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij hebben vandaag een pergola gebouwd![]()
Van de week nog even een klimplant extra halen.
Leuk! Wil ik ook nog op den duur (pergola). Ik haal morgen De blauwe regen uit de tuin naast mijn huis die komt met een passiebloem achter over de schutting. Geloof dat nu eindelijk de leuke tuinklusjes komen ipv dat eindeloze onkruid in grote oppervlakten verwijderenquote:Op zondag 12 juli 2020 21:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij hebben vandaag een pergola gebouwd![]()
Van de week nog even een klimplant extra halen.
zoals hierquote:Op zondag 12 juli 2020 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik bij iedere keer ompotten nieuwe planten ga kopen dan staat het hier over een tijdje helemaal vol vrees ik.
Is dat een probleem? Ik wil juist alles volquote:Op zondag 12 juli 2020 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik bij iedere keer ompotten nieuwe planten ga kopen dan staat het hier over een tijdje helemaal vol vrees ik.
Blauwe regen gaat bij ons over de pergolaquote:Op zondag 12 juli 2020 22:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Leuk! Wil ik ook nog op den duur (pergola). Ik haal morgen De blauwe regen uit de tuin naast mijn huis die komt met een passiebloem achter over de schutting. Geloof dat nu eindelijk de leuke tuinklusjes komen ipv dat eindeloze onkruid in grote oppervlakten verwijderen
Heb hier ook nog wel genoeg plek gelukkig.quote:Op zondag 12 juli 2020 22:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Is dat een probleem? Ik wil juist alles vol
Die laatste zal over een tijdje wel de 2 meter aantikken hier.quote:Op zondag 12 juli 2020 23:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou nog weleens een musa-stekje willen, maar ze worden snel groot geloof ik. Ik had anderhalf jaar geleden een klein stekje van de strelitzia gekocht en dat is nu ook een joekel.
Ik fiets naar werk, verder geen zin om al moe te worden voor ik beginquote:Op maandag 13 juli 2020 08:27 schreef FrauMilena het volgende:
Gaan jullie 's ochtends voordat je aan de (thuiswerk)dag begint naar buiten om te wandelen of hardlopen?
Mij lijkt het heerlijk, maar ik doe het nooit.
Ik heb vanmorgen een rondje door de lege stad gefietst, heerlijk.quote:Op maandag 13 juli 2020 08:27 schreef FrauMilena het volgende:
Gaan jullie 's ochtends voordat je aan de (thuiswerk)dag begint naar buiten om te wandelen of hardlopen?
Haha nee.quote:Op maandag 13 juli 2020 08:27 schreef FrauMilena het volgende:
Ben dan al om 5 uur wakker. Ga echt niet een half uur eerder om te wandelenquote:Op maandag 13 juli 2020 08:27 schreef FrauMilena het volgende:
Klinkt goed.quote:Op maandag 13 juli 2020 08:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen een rondje door de lege stad gefietst, heerlijk.Doe ik niet altijd, alleen als ik vroeg genoeg wakker ben.
Ah ja normaal fiets ik ook naar werk! Alleen afgelopen tijd niet i.v.m. de coronacrisis.quote:Op maandag 13 juli 2020 08:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik fiets naar werk, verder geen zin om al moe te worden voor ik begin
Ik heb van die dagen. Maar meestal gaat het wel aardig.quote:Op maandag 13 juli 2020 08:49 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik zou moeten thuiswerken zou er denk ik niets gebeuren tot het laatste moment
Nee. Ik plan wel de noodzakelijke telefoongesprekken achter elkaar en ga ik wandelen in de buurt, op het strand of in een nabijgelegen park terwijl ik die gesprekken voer. Krijg je toch nog je dosis buitenlucht en beweging.quote:Op maandag 13 juli 2020 08:27 schreef FrauMilena het volgende:
Ja, dat ken ik, ik wil ook het liefste zo vroeg mogelijk klaar zijn. Zodat ik daarna kan slapen op de bank.quote:Op maandag 13 juli 2020 08:44 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Klinkt goed.
[..]
Ah ja normaal fiets ik ook naar werk! Alleen afgelopen tijd niet i.v.m. de coronacrisis.
Ik had altijd zo'n mooi idee van thuiswerken en ik maak er totaal niets van waar.Dus niet rustig opstarten, kopje thee, lekkere wandeling en dan eens aanschuiven achter pc. Nee, ik zit alsnog om 6:00 uur (want wow hey, je zal je tijd maar verdoen met slaap) om vervolgens zo vroeg mogelijk klaar te zijn zodat ik lekker kan zitten met een kopje thee en in m'n ''eigen tijd'' kan wandelen.
Aan de andere kant ben ik op deze manier wel langer buiten, want ik ga niet 2-3 uur lang wandelen voordat ik begin met werken.
Hmm.
Onze meetings gaan allemaal via Teams en we krijgen geen nieuwe iPhones van de zaak meer 'want je hebt een laptop' dus dat kan alleen thuis.quote:Op maandag 13 juli 2020 08:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee. Ik plan wel de noodzakelijke telefoongesprekken achter elkaar en ga ik wandelen in de buurt, op het strand of in een nabijgelegen park terwijl ik die gesprekken voer. Krijg je toch nog je dosis buitenlucht en beweging.
Onze kantoren zijn nog potdicht.quote:Op maandag 13 juli 2020 08:56 schreef Californium het volgende:
Ik mag nu weer full-time op kantoor. Maar 3-4 dagen in de week loop ik naar kantoor ong. 45 minuten
Ik zou het eigenlijk wel willen doen, maar doe het nooit.quote:Op maandag 13 juli 2020 08:27 schreef FrauMilena het volgende:
Wanneer zie ik je weer danquote:Op maandag 13 juli 2020 08:56 schreef Californium het volgende:
Ik mag nu weer full-time op kantoor. Maar 3-4 dagen in de week loop ik naar kantoor ong. 45 minuten
Het is niet zo dat ik niet gewaarschuwd was hier op FOK!.quote:Op maandag 13 juli 2020 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft ze geen tijd meer voor jou?
Morgen tochquote:
Beter dan geen liefdequote:
De Here Jezus houdt van iedereen.quote:
Zal wel komen omdat ik John Travolta voorbij zag komen in het topic; maar heb nu ineens een nummer uit Grease in m'n hoofd.quote:
Godsammequote:Op maandag 13 juli 2020 09:29 schreef Q. het volgende:
[..]
De Here Jezus houdt van iedereen.
Behalve van homo's natuurlijk maar dat is logisch.
Woensdag op tv.quote:Op maandag 13 juli 2020 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel komen omdat ik John Travolta voorbij zag komen in het topic; maar heb nu ineens een nummer uit Grease in m'n hoofd.
Hopelessly devoted to you zeker?quote:Op maandag 13 juli 2020 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel komen omdat ik John Travolta voorbij zag komen in het topic; maar heb nu ineens een nummer uit Grease in m'n hoofd.
Hoe ging je sollicitatie? Die was vrijdag toch?quote:
Met zulke praat kom je niet in de hemel hoor.quote:
Rukquote:Op maandag 13 juli 2020 09:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe ging je sollicitatie? Die was vrijdag toch?
Dat doe ik toch al. Here jezus heeft mij niet liefquote:Op maandag 13 juli 2020 09:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Met zulke praat kom je niet in de hemel hoor.Je wil toch niet eeuwig branden in Den Hel?
der?quote:Op maandag 13 juli 2020 09:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Met zulke praat kom je niet in de hemel hoor.Je wil toch niet eeuwig branden in Den Hel?
Ftfyquote:Op maandag 13 juli 2020 09:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Met zulke praat kom je niet in de hemel hoor.Je wil toch niet eeuwig branden in Den Helder?
quote:Op maandag 13 juli 2020 09:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Rukik was zo nerveus dat ik niet lekker uit mijn woorden kwam
en een groot deel van mijn verhaal vergeten ben
Jammer, maar wat je gezegd hebt icm met je papieren/ervaring kan alsnog voldoende zijn. En zo niet, dan komt er vast iets anders op je pad.quote:Op maandag 13 juli 2020 09:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Rukik was zo nerveus dat ik niet lekker uit mijn woorden kwam
en een groot deel van mijn verhaal vergeten ben
Mwa denk dat ik mijn kans verkloot hebquote:Op maandag 13 juli 2020 09:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jammer, maar wat je gezegd hebt icm met je papieren/ervaring kan alsnog voldoende zijn. En zo niet, dan komt er vast iets anders op je pad.
Even afwachten, misschien valt het wel mee.quote:Op maandag 13 juli 2020 09:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mwa denk dat ik mijn kans verkloot heb
Zo'n pitch is ook wel intens kut! balen!quote:Op maandag 13 juli 2020 09:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mwa denk dat ik mijn kans verkloot heb
Ja inderdaad, jezelf niet op die manier kunnen verkopen zegt verder vrij weinig.quote:Op maandag 13 juli 2020 10:19 schreef Lokasenna het volgende:
Lijkt me ook wel iets zinloos om te moeten doen tijdens je sollicitatie, als je niet in de sales gaat.
En ik ben ook echt geen sales persoonquote:Op maandag 13 juli 2020 10:19 schreef Lokasenna het volgende:
Lijkt me ook wel iets zinloos om te moeten doen tijdens je sollicitatie, als je niet in de sales gaat.
Kan me wel voorstellen dat je iemand wil die een beetje mondig is en zich goed verbaal kan uitdrukken in die functie, maar dat is niet per se hetzelfde als jezelf goed kunnen verkopen.quote:Op maandag 13 juli 2020 10:19 schreef Lokasenna het volgende:
Heb ik nu ook wel last van. Had mijn tuin al weken helemaal klaar kunnen hebben maar motivatie is zo ver te zoeken. Heb mij voorgenomen dat vandaag alles af moet. De planten in de grond zetten. Zo eerst nog even 1 uitgraven en verplaatsen. Alleen de planten voor de border mogen nog even blijven staan.quote:Op maandag 13 juli 2020 08:49 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik zou moeten thuiswerken zou er denk ik niets gebeuren tot het laatste moment
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 13 juli 2020 13:17 schreef Lokasenna het volgende:
Geslaagd voor praktijkexamen, eindelijk vakantie
Heb het idee dat je juist alleen maar in de tuin bezig bentquote:Op maandag 13 juli 2020 12:12 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb ik nu ook wel last van. Had mijn tuin al weken helemaal klaar kunnen hebben maar motivatie is zo ver te zoeken. Heb mij voorgenomen dat vandaag alles af moet. De planten in de grond zetten. Zo eerst nog even 1 uitgraven en verplaatsen. Alleen de planten voor de border mogen nog even blijven staan.
dit jaquote:Op maandag 13 juli 2020 13:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb het idee dat je juist alleen maar in de tuin bezig bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |