SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKSame shit, different day
SC hopper present
Jaquote:Op zondag 12 juli 2020 00:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn opa 1914 en m'n oma 1916, heel dichtbij dus
De mijn ook niet, 1994 en ik dacht 1997. M'n andere twee grootouders zijn pas in de laatste vijf jaar overleden.quote:Op zondag 12 juli 2020 00:23 schreef Redefine het volgende:
Mijn opa en oma kwamen uit respectievelijk 1917 en 1919. Maar die leven al een kleine twintig jaar niet meer.
Ja apart is datquote:Op zondag 12 juli 2020 00:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik vind het best bizar om te realiseren dat mijn oma aan moederskant dit jaar gewoon 105 was geworden als ze nog had geleefd![]()
Mijn oma aan vaderskant was uit 1933. Dus mijn andere oma was toen 18 en had technisch nog haar moeder kunnen zijn
Oh dat is wel triestquote:Op zondag 12 juli 2020 00:26 schreef Aoibhin het volgende:
De ouders van mijn moeder heb ik ook nooit meegemaakt. Opa overleed begin jaren '80 al; oma eind jaren '80. En ik ben uit 1993. Beide kregen ze relatief jong al ongeneeslijke ziektes.
Oh ja mijn andere opa en oma vergeet ik nog, maar die waren al ruim voor dat ik (en zelfs mijn broer) geboren werden. Mijn moeder heeft ze gelukkig nog wel gekend (dat waren de ouders van mijn vader).quote:Op zondag 12 juli 2020 00:27 schreef Strani het volgende:
[..]
De mijn ook niet, 1994 en ik dacht 1997. M'n andere twee grootouders zijn pas in de laatste vijf jaar overleden.
De mijne alweer 25 jaar.quote:Op zondag 12 juli 2020 00:28 schreef Koen66 het volgende:
mijn pa is alweer een dik jaar hemelen, de tijd vliegt
Ja dat soort dingen laten enorme sporen na. Vooral mijn oma is na de dood van m'n vader nooit meer dezelfde geworden, hoewel ze daarna nog wel ruim 20 jaar doorleefde.quote:Op zondag 12 juli 2020 00:28 schreef Aoibhin het volgende:
Aan mijn vaders kant overleed mijn oma in 2006, op 73-jarige leeftijd. Zij leed al heel erg lang aan een soort vorm van leukemie.
Mijn opa is in 2017 overleden; hij was 89. Hij was kort daarvoor dement geworden en toen ging het heel snel. Het verdriet over de dood van mijn tante in 2015 zal daar ook vast wel aan bijgedragen hebben, denken we in de familie.
Moeder is 2,5 jaar ouder dan vader. Zij van november '57 en hij van juli '60. Dus dat valt wel mee.quote:Op zondag 12 juli 2020 00:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja apart is dat
Is je vader ook een stukje jonger dan je moeder?
De ouders van mijn vader hebben ook allebei een ongeneeslijke ziekte gekregen (kanker). Al waren ze nog relatief oud (beiden 72, maar met wat jaren ertussen). Mijn vader kregen ze dan ook wel op vrij late leeftijd, na de oorlog. Dus daardoor waren ze dan nog oud.quote:Op zondag 12 juli 2020 00:26 schreef Aoibhin het volgende:
De ouders van mijn moeder heb ik ook nooit meegemaakt. Opa overleed begin jaren '80 al; oma eind jaren '80. En ik ben uit 1993. Beide kregen ze relatief jong al ongeneeslijke ziektes.
Nou toch wel een beetje een cradlerobber hoor, die moeder van jouquote:Op zondag 12 juli 2020 00:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moeder is 2,5 jaar ouder dan vader. Zij van november '57 en hij van juli '60. Dus dat valt wel mee.
Het is vooral ook zo dat de ouders van mijn moeder al redelijk oud waren toen ze haar kregen (opa 40 en oma 42).
Ja opa had al langer gezondheidsproblemen, maar toch. En oma was altijd heel gezond en fit, maar kreeg ineens een hersentumor op een plek waar niet te opereren viel, en toen kon er niks meer aan worden gedaan.quote:
Hoe lang is het geleden dat hij overleed?quote:Op zondag 12 juli 2020 00:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
De ouders van mijn vader hebben ook allebei een ongeneeslijke ziekte gekregen (kanker). Al waren ze nog relatief oud (beiden 72, maar met wat jaren ertussen). Mijn vader kregen ze dan ook wel op vrij late leeftijd, na de oorlog. Dus daardoor waren ze dan nog oud.
Weet wel nog dat mijn vader zei dat hij toch minimaal ouder wilde worden dan zijn ouders. Maar zelfs dat was hem niet gegund
Ja, mijn vader heeft de vader van mijn moeder ook nooit gekend. En haar moeder ook maar heel kort (ouders hadden net een jaar verkering toen zij overleed).quote:Op zondag 12 juli 2020 00:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh ja mijn andere opa en oma vergeet ik nog, maar die waren al ruim voor dat ik (en zelfs mijn broer) geboren werden. Mijn moeder heeft ze gelukkig nog wel gekend (dat waren de ouders van mijn vader).
Ja de tijd gaat hard hequote:Op zondag 12 juli 2020 00:28 schreef Koen66 het volgende:
mijn pa is alweer een dik jaar hemelen, de tijd vliegt
Heftig hoorquote:Op zondag 12 juli 2020 00:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja opa had al langer gezondheidsproblemen, maar toch. En oma was altijd heel gezond en fit, maar kreeg ineens een hersentumor op een plek waar niet te opereren viel, en toen kon er niks meer aan worden gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |